Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #5201  
Alt 23.06.2004, 14:45
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 22
Standard anlamadin herhalde

tekrarliyayim

insanin kalbi mühürlü olmasida kendisini birseye sartlandirmasi ile alakalidir. senin kalbinin mühürlülügü veya mühürsüzlügü bununla ilgilidir.

her nekadar senin benim icin zirvaladigimi itham ediyor isen ki kendi dogrularinin en son dogrular oldugunu düsünüyorsun ve elestiri cart curt ayaklari ile birseylerin daha dogrulugunu itham ediyorsun.

vakia senin inkarciligini kendi darbogazinda aciklamaya kalkisman. bu arada da sunuda ifade edeyim ki, kimse sana herhangi bir konuda bunu tartisman caiz degildir diye birsey demedim.

buyur her istedigin konuyu elestir. eger birileri sana kafir diyor ise bunada gocunma.
  #5202  
Alt 23.06.2004, 15:07
Benutzerbild von xschischicoskun
xschischicoskun xschischicoskun ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard hayir gayet iyi anladigimi düsünüyorum

önce evet kendi üslubumun bazen biraz tepeden bakan ve yargilayan bir tarz icerdigini kabul ediyorum..Ama öyle insanlarla karsilasiliyor ki öfkelenmemek mümkün olmuyor bazen..
Ama bu benim esas meramimi ve esas söylediklerimde bir sey degistirmiyor:

Bana "kafir", kalp gözü mühürlü" denmesi..veya gözün var görmezsin,kulagin var duymazsin denmesi beni gocundurmayi birak hic etkilemez bile dostum..ben acik söyleyim sadece bu laflari söyleyenlere acirim..cünkü bu laf ve bu mantik bana sorarsan islam dünyasinda bir yerinde saymanin ve hatta gerilemenin baslica kaynagi ve sebebi..
her elestiriye böyle yaklasilirsa yerinde saymaya mahkumsun.. mutlak dogru bilinen gercekler sorgulaninca ve bu elestirilerle basedemeyince ve korkulunca damga basiliyor.. ve "nasil olsa kuranda da yeraldigi gibi senin kalbin mühürlü,allahin teblig ettigi hikmeti kavrayacak kapasitede degilsin"
deniyor..
Düsünmede sinir yoktur..ama bu zihniyet maalesef düsünme sürecini kesiyor..ve imani sorgulamaya tercih ediyor..ama islam dünyasi bence sorgulamayi yillardir asiri derecede ihmal ettigi icin iflah olamiyor bir türlü,yoksa birilerinin iddia ettigi gibi kurandan koptuklari ve özünü yasamadiklari icin degil...
  #5203  
Alt 23.06.2004, 15:18
Benutzerbild von kes
kes kes ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ohh mein gott...allah akil fikir versin

ohne Text
  #5204  
Alt 23.06.2004, 15:19
Benutzerbild von kes
kes kes ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard der arme atatürk..adam simdi uyansa....

ne bicim nesil birakdim diye ..tekrar ölürdü
  #5205  
Alt 23.06.2004, 15:20
Benutzerbild von kerio
kerio kerio ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 22
Standard meramdaki tezat

senin meramin birilerinin düsünmemesi ise o insanlara sen tepeden asagiya bakip öfkeleniyor isen digerlerinin sana sinirlenmemesi anormal birsey mi?

sen bana baska bir ithamda bulunmuyorsun ki.

ben ayrica düsünmenin islamda yasaklandigini veya hapis edildigini düsünmüyorum. söylediklerindende insanlarin bu konuda yobazlasmasini elestiriyorsundur ki, buda kesinkes dogrudur.

sinirsiz bir düsünceyi savunmak bana göre abesle istigaldan baska birsey olmamakla beraber inanlarin bir kismi bunun yani düsünmek ile sorunlariolduklarinin arka planda yatan gercek sebebi arastirmak lazim.

bu ise toplumsal ve zamanimizda yasanan bir sorun oldugunu düsünüyorum. aksi halde müslümanlar tarihte felsefe ilmi ile ugrasipda bircok düsünürlerin fikirlerinin zamanimiza kadar ulasmasini saglamazlardi.
  #5206  
Alt 23.06.2004, 16:16
Benutzerbild von wolfspider
wolfspider wolfspider ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ich wusste gar nicht, dass.....

...dass die Islamische Universität Medina auch DEUTSCH in ihrem Lehrplan hat.
aber danke für die Anregung, ich habe mir auch sogleich mal deren WEbsite angeschaut, und siehe da: HAT sie auch GAR NICHT:

<a href="redirect.jsp?url=http://www.iu.edu.sa/arabic/HighStudy.html" target="_blank">http://www.iu.edu.sa/arabic/HighStudy.html</a>


wo ich aber schon einmal da war, dachte ich mir, dass ich da auch gleich mal ein bischen auf der Seite suchen könnte; habe ich auch gleich, nämlich nach den Begriffen طالبات und

طالبة

und RATE mal, was die Ergebnisse waren:
لا يوجد نتيجة لهذا البحث

lustig, nicht wahr, JUNGE ?????

ach ja, ich verstehe echt nicht wieso ich ein Problem haben sollte, wenn ich irgendwelche Tattergreise nicht ernst nehme, die so dumm genug sind, unter anderem sogar eine Fatwa zu ertellen, dass die Erde flach sei und die Sonne sich um die Erde drehe und dass jeder, der diese Tatsache leugne, zum Ungläubigen würde!!!!!!!!
Vielmehr würde ich eher sagen, dass DU ein Problem haben dürftest, wenn du diese Gestalten als Autoritäten anerkennst, zumindest, wenn ich mir dein GB-BILD anschaue; zufälligerweise waren es nämlich auch ebenjene Deppen, die beim zweiten Golfkrieg eben jene Fatwa ausgestellt haben, dass es absolut in Ordnung sei und nicht verwerfliches daran und keine Sünde darin, die "ungläubigen" amerikanischen GIs auf den heiligen Boden zuzulassen und zur Hilfe zu rufen !!!!!



ps.: die Forumssprache ist immer noch Türkisch oder Deutsch, izâ biddik tiHkî aw tiktib bi-l-°arabî rûH ilâ aHad min âlâf -il-mawâqi° al-ârabiyye fi-l-internet, min faDlak!

وولفسپايدر

------------
&gtAlhamdulillah 3ala kulli hal ich kann auf arabisch lesen und schreiben und allahu akbar wa lillahil hamd auch verstehe ich die sprache seltsam das jeder hier im forum jeden persönlich angreifen muss, du kannst die verse so verstehen wie du möchtest, das ist nicht mein problem, ganz im gegenteil es ist dein problem wende dich an die Universität Al madina laut deiner Meinung bringt die Uni dann jedem Studenten ein falsches arabisch bei la haula wa la quata illa billah

&gt

&gtP.s.: ich bin echt das könnte ich eigentlich dich fragen was ich aber nicht machen werde.

&gt

&gtMöge allah uns rechtleiten

&gt

&gt
------------
  #5207  
Alt 23.06.2004, 17:20
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard eyhhhh isch mach dich pilaattt ja!!!

Auch aleman reden so scheiss!
Weiss du !

Ich auch offd gehöret/gelesent in deusche Forum!

Die nikis besser.

Aba du recht, hiya fiil mea!

al"kanak
  #5208  
Alt 23.06.2004, 17:24
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Bende seni ve seningibi takkecileri

sevmiyorum!

KENDI din anlayisini baskasinin üstünden görenleri hic sevmiyorum!

"Takunya"-Meen"i de sevmiyorum!

"Ampüüüül"-Meen"i de!
(Bari bu Türkiye Cumhuriyeti icin kötülükten fazla iyilik yapiyor!)


Icin rahatladi mi?

Nasilsin ?

al"aturka
  #5209  
Alt 23.06.2004, 17:25
Benutzerbild von fujitsu
fujitsu fujitsu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard SEnin civatalar gevsek galiba?

Osmanli zamaninda insanlar Arabca yazip okumuyordumu kuranin türkce mealleri yokmuydu?

Bos keseden hiyar atma salak?
  #5210  
Alt 23.06.2004, 17:26
Benutzerbild von aliconda
aliconda aliconda ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard "Allah senin hakkini versin" ...

O neymis bizim farkli yorumlarimiz olur ...


Sen Türkiyenin hangi kösesindensin???
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu