Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #21  
Alt 02.06.2009, 02:52
Benutzerbild von TaffT
TaffT TaffT ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.05.2009
Beiträge: 272
Standard

Zitat:
Zitat von gelincik02 Beitrag anzeigen
Warum "immernoch"? Muss man als Frau immer einen Freund haben? Ich denke nicht.
anderst gefragt: Hattest du jemals einen festen Freund?
  #22  
Alt 02.06.2009, 02:59
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Wieso fragst du mich auf einmal so aus? So oder so wirst du doch wahrscheinlich etwas auszusetzen haben, so wie das hier im Forum so üblich ist: Herkes birbirinin acigini ariyor..herkes ufacik bir ip ariyor cekip herseyi birden sökebilmek icin. Ice dogru dikmeye yada kapamaya kimse ugrasmaz, dokunduklari yeri söküp yok etmeye calisirlar.Saglam sey birakmazlar.
  #23  
Alt 02.06.2009, 03:07
Benutzerbild von TaffT
TaffT TaffT ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.05.2009
Beiträge: 272
Standard

Zitat:
Zitat von gelincik02 Beitrag anzeigen
Wieso fragst du mich auf einmal so aus? So oder so wirst du doch wahrscheinlich etwas auszusetzen haben, so wie das hier im Forum so üblich ist: Herkes birbirinin acigini ariyor..herkes ufacik bir ip ariyor cekip herseyi birden sökebilmek icin. Ice dogru dikmeye yada kapamaya kimse ugrasmaz, dokunduklari yeri söküp yok etmeye calisirlar.Saglam sey birakmazlar.
wieso redest du um den heissen brei herum, versprochen ich mach mich nicht lustig
  #24  
Alt 02.06.2009, 03:28
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Samimiyetine güvenerek samimi bir cevap veriyorum öyleyse: Evet oldu. Evet cok sevdim bir zamanlar ve yillarca ayni kisiyi sevdim, ayrildiktan sonra bile yillarca yasini tuttum. Ilk ve son askim oldu simdiye kadar ve geri kafaliligim yüzünden hickimseyi onun gibi sevmedim,kimseye onun kadar isinamadim. Ilk ask..Teenager zamanimdaydi gözüm actim onunla tanistim ama sonra ayni frekanstan olmadigimizi aci sekilde farkettim.. ve cok zor olmasina ragmen ayrilma kararini aldim..pisman olmadim ama cektigim aci beni 10 yas yaslandirdi ve büyüttü..Insanin yetistirilme tarzi muhafazakar olunca herkese kolay kolay asik olamiyor ama oluncada tam oluyor.Unutmasi gerekincede tam bir facia oluyor malesef.
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu