Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #711  
Alt 03.11.2012, 23:47
Benutzerbild von sive
sive sive ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.06.2012
Beiträge: 1.107
Standard

Bizim insanlarimiz ne kadar merakliymis öyle dügüne dernege oynamaya.
Sanki hepsi sirada bekliyor, calgi caliyor hayde basliyorlar, susuyor mumya gibi
donup kaliyorlar Kirk yilin basi bi arkadasin dügünü dedik gittik,aman tövbe olsun bi daha gitmem.O cocuklar patirdi kütürdü, calgici avazinin ciktigi kadar bagiriyor sanki
sagir var.yani bisiyler abartilmasa cok daha iyi olacak.O kadar insan 1000 kisi, kendimi kaybettim sandim bir an.Gelenekler görenekler hos güzel de birazcikta dozunda birakilsa cok daha iyi ve zevkli olacak....
  #712  
Alt 04.11.2012, 10:12
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Bei diesem gedüdel hält man ja keine 5 minuten aus.
  #713  
Alt 05.11.2012, 18:47
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Pelin Batu Millyet'te yazarciliga baslayacakmis bir yerde okumustum. Fisildi gazetesi mi, cidden mi öyle bilmiyorum ama baslasin bakalim, bende onu tavlamaya baslarsam, dünyanin agaclarini kalem ve deryalarini mürrekkep yapsa yine de o cok sevdigi siirleri yazmayla bitiremeyecek.

Istanbul'u hic sevmiyorum ama onun üniverste verdigi tarih dersine girip ya tarih yazarim ya da tarihi nasipimi alirim. Bu cümle her olanak yönüne aciktir..

Fatih'in Istanbul'u feth etmeye gitti ruhla girerim kapidan. EY Istanbul, ya sen beni alacaksin, ya da ben seni demisti. Fatih Sultan Mehmet!

Eh Fatih'im sen Istanbul'u aldin ve layikiyle yönetmistim, gayri müslümlere ve diger toplumlara gereken sekilde hos görü ile yaklasmistim. Ve ormanlardan agac keseni birak, dalina dokunanin "bizzat kelesini" sen keserim diye agirligini ortaya koymustum. Simdi senin tarih yazdigin o 1453 yilini kimi düzenbaz hilebazlar, bastaki ihanetci yöneticilerle el ele verip ormaninin icine sevksiz, gereksiz bir site kuruyor ve senin adini da kullaniyorlar...

Ötelerde, o ahiret gününde ben onlardan sikayetciyim ey büyük Fatih cünkü senin tarihi mirasinla alay edercesine rant elde ediyorlar. Dilegim odur ki sende onlardan sikayetci ol o en büyük hesap gününde...

Geändert von Der_Levantiner (05.11.2012 um 19:28 Uhr).
  #714  
Alt 05.11.2012, 19:38
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Bülent Ecevit'i saygiyla ve rahmetle aniyorum. Türkiye'nin en basarili basbakanlarindan idi kendisi süphesiz. Ve süphesiz ki en onurlu ve dürüst basbakani da oydu. Mal varligi ortada.. Allah'in adini kalbine yazmisti, diline dolayip milleti ALLAH ILE aldatmiyordu..
  #715  
Alt 05.11.2012, 20:14
Benutzerbild von sive
sive sive ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.06.2012
Beiträge: 1.107
Standard

Dini Tüccar olup dolasmaktansa, Sarhos olup dolasmayi:

Tercih ederim....
  #716  
Alt 10.11.2012, 14:49
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Was für ein Scheiss ist das denn hier bei Vaybee? Und alles von diesem Toni, angeblich ein Geschäftsmann von Welt, verzapft.
Wenn ich sowas sehe vergeht mir die Lust auf Vaybee online zu sein.

Ich klinke mich aus dem Vaybee-Forum raus!

Geändert von Der_Levantiner (10.11.2012 um 14:52 Uhr).
  #717  
Alt 10.11.2012, 15:07
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Zitat:
Zitat von seroTONIn Beitrag anzeigen
bu seferde sözünde durmayacagina eminim.
Sana aciyorum AzziToni! Burasi online portal, burda insanlar keyifli vakit gecirmek isterler ya da baska insanlarla hos sohbet, geyik muhabbet belki de deneyim ve tecrübe degisikliginde bulunmak.

Burasinin tadi zaten orta seker idi ama simdi tadi tuzu tam kacmaya basladi..
  #718  
Alt 10.11.2012, 15:12
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Zitat:
Zitat von seroTONIn Beitrag anzeigen
ich dachte du klinkst dich aus
Das habe ich schon bereits azzi...
  #719  
Alt 10.11.2012, 15:58
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Zitat:
Zitat von seroTONIn Beitrag anzeigen
levos, immer noch da?
Ach azzi, ich habe mir gerade deinen geltungsbedürftigen Beiträge angeschaut und wie du versuchst Aurum in den Dreck zu ziehen. Du bist eine lächerliche Witzfigur, wenn du ein Geschäftsmann von Welt bist, dann bin ich der König der Welt...

P.S. Im Vergleich zu dir und vielen anderen usern hier, habe ich nur diesen einen einzigen nick. Du wärst schon sehen ob ich hier online sein werde oder nicht. Im Vergleich zu dir muss ich mich tatsächlich um meine Arbeit kümmern.

Eger seni adamdan sayip üzerine gidip pres gibi ezmi$sem özür diliyorum. Senin bu kadar zayif birisi oldugunu düsünmüyordum.

Sana yazmak ya da cevap vermek beni ancak itibarsizlastirir. Ich habe einen Ruf zu verlieren. Das werde ich nicht zulassen. Deshalb klinke ich mich aus Vaybee aus.
  #720  
Alt 10.11.2012, 18:23
Dallas
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Der_Levantiner Beitrag anzeigen
Was für ein Scheiss ist das denn hier bei Vaybee? Und alles von diesem Toni, angeblich ein Geschäftsmann von Welt, verzapft.
Wenn ich sowas sehe vergeht mir die Lust auf Vaybee online zu sein.

Ich klinke mich aus dem Vaybee-Forum raus!
Wenn der ein Geschäaftsmann ist, fresse ich einen Besen und zwar mir Senf!
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu