Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Foren Archiv


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #2271  
Alt 29.12.2004, 15:26
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard danke...

evet sordugum soruyu aslinda cevapladin....
demek ki sende bir devlet kurulusunda calisiyorsun... das freut mich wirklich, aber du hast auch davon gesprochen, dass du 2 jahre lang hart gekämpft hast... nicht alle schaffen das, was du geschafft hast. was würdest du eigentlich den anderen raten?
schließlich kann nicht jeder so viel glück haben, wie du...stimmt"s?
basa dönseydin yine de ayni savasi verirmiydin?
  #2272  
Alt 29.12.2004, 18:35
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard benim tek tavsiyem

eger ki bir mesleki secimleri olduysa ve bu yolda cok zor olacagini biliyorlarsa hicbir zaman geri adimlarini atmasinlar. cünkü en kötü sey budur. iradesiz bir kisilige sahip oldugunu o kisilere tasdiklemis olurlar. ich sage nur, sabretsinler savassinlar ve cenabi allah büyük zamani ve kismeti gelince kapilari sonuna kadar aciyor ve hersey aniden oluyor, kendin anlamiyacagin sekilde birden hersey bitiveriyor.

Ikinci sorun, tekrar basa dönsem yine savasi verirmiyim. evet verirdim, cünkü tek kendime degil benim gibi ayni seyleri ceken bacilarima bir nevi sekilde örnek olsun diye savasirdim ve onlar icin ileride kolaylik saglasin diye.

benim sansim suydu birde arbeitsamtin tarafindan üstelendigi bir proje vardi, oradaki calisanlar beni cok seviyorlardi. her konuda bana yardimci oldular. arbeitsamtin söylemedi projeleri ve benden sakladigi projeleri bana fisildayip ve git sor gibisinden yolumu aciyorlardi. yani yanlizda degildim. arkamda birkac insanlar vardi, hala o insanlar var.onlarda biliyorlardi benim basörtümden dolayi bir meslek bulamadigimi.

yanliz mücadele edemezsin bunuda acik acik söylemek gerekiyor, muhakkak bir kac veya bir insan arkanda olamsi lazim, bu isleri cok iyi bilen seni birazcik yönlendirsin.

sevgilerimle
  #2273  
Alt 30.12.2004, 15:33
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard hmnmm

am anfang deines beitrages dachte, ich hey kompliment...sie hat eine sehr starke persönlickeit...
aber am ende hast du vom arbeitsamt gesprochen... klar super sache ich sage nichts dagegen, aber!!!!
arkanda dayi olmadan yapmak önemli olan bence...
dayi ile senin ne oldugun kim oldugun önemli degil ki. türkiye ye bak... hic aklima gelmeyecek kapasitesiz insanlar bir yerlere geliyorlar... neden??? arkalarinda dayi var da o yüzden...
en önemli basari insanin kendi kisiligi ve de kapasitesi ile olan mücadeledir
  #2274  
Alt 30.12.2004, 18:56
Benutzerbild von hamsiye61
hamsiye61 hamsiye61 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard du hast in den falschen hals gekriegt

ich sagte nicht,dass eine hohe Boss hinter mir stand, sondern leute die mir ungefähr den weg gezeigt haben wie ich lang gehen soll bzw.was ich noch machen kann? Ich war 15 Monate bei einem Projekt Betriebsorientierungsmaßnahme für Mädchen, wir haben diverse Praktikas gemacht und uns neben bei beworben. oradaki calisanlar bana yardim etti. benden bilgi saklayan arbeitsamt wo eigentlich mein gutes recht war es zu wissen, wurden von seiten der projektmitarbeiter mir gesagt. peki burrda nerde dayilik? veya arkamda dayi? bence yok bana sadece yardim edildi verilmesi gerek bilgileri ve yollari baska sahislardan aldim.

simdi anladin mi ne demek istedigimi??
  #2275  
Alt 31.12.2004, 00:46
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard das war nicht auf dich bezogen...

vielleicht habe ich mich falsch ausgedrückt, aber es war anders gemeint...
ich bin tätig beim finanzamt...
du bist auch beim staat...
du sagtest, du hast einiges nicht von den arbeitsamtmitarbeitern erfahren, obwohl das dein recht war... stimmt"s? ich weiß nicht, ob du was mit bürgern hast, aber wir haben viel mit steuerpflichtigen zu tun und es liegt auch in unserer initiative , was wir wem sagen...
du kannst mehr oder weniger tricks erwähnen, wie der steuerpflichtige an steuern sparen kann, oder du bist ruhig... hakklimiyim?
yani arbeitsamtla alakasi yok nereye gidersen git bu ne yazik ki böyledir... und wir als ausländer sind nunmal in deutschland in die zweite klasse gestufft...
stell dir doch mal vor ich bin die einzige türkin im rießen finanzamt...und einer der wenigen ausländer... es sind noch einige kollegen aus den europ. ländern
  #2276  
Alt 21.01.2005, 13:14
rainbow26m
 
Beiträge: n/a
Standard Önemli Olan

Önemli olan o basörtüsüne layik olabilmek ve onu tasirken onun hakkini verebilmek. Ben üniversitede iken bir tane bayan arkadasimiz basörtüsünün üzerine sapka giymisti sinava girebilmek için. O gün çok utanmis ve yerin dibine girmistim. Insallah bu proplem zaman içinde dünyanin her yerinde çözülür. (amin)
Saygilar
  #2277  
Alt 21.01.2005, 13:21
rainbow26m
 
Beiträge: n/a
Standard Aci ama gerçek

Heykel ve cami meselesi çok aci bir gerçek ne yazik ki...
  #2278  
Alt 21.01.2005, 13:30
rainbow26m
 
Beiträge: n/a
Standard Dikkat ettim

Siz nerde aci gerçekler varsa onu -hiç çekinmeden- pat diye söylüyorsunuz. Malesef çok kötü örnekler gerçekten var.
  #2279  
Alt 22.01.2005, 13:41
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard evet var...

tabi söz meclisten disari... yani hic bir zaman insanlari genellestirmek dogru degil
  #2280  
Alt 22.01.2005, 13:46
Benutzerbild von dicle19
dicle19 dicle19 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard heheheheh

o konu sadece komik bence...
eskiden bizim köyde camiye sirf yaslilar gidermis bir tane cami varmis herkese yetermis...simdi ufacik köyde benim zamanimda 3 tane cami var :-) ne gerek ...sanki 5 dakika yürüyemiyorlar mi...utanmasak herkesin evine bir cami yapacagiz da iste
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu