Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #1  
Alt 30.06.2009, 04:39
Benutzerbild von Teoman69
Teoman69 Teoman69 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 04.05.2009
Beiträge: 259
Standard Karima Mektup

aski kagita döken nazim hikmet, dile getiren volkan konak.
yanina bir bardak sarap birde sigara, sonra gözleri kapa.


www.youtube.com/watch?v=4WEP9_ugy44

Geändert von Teoman69 (30.06.2009 um 04:44 Uhr).
  #2  
Alt 30.06.2009, 20:42
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Cok güzel.................
  #3  
Alt 01.07.2009, 00:28
Benutzerbild von Teoman69
Teoman69 Teoman69 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 04.05.2009
Beiträge: 259
Standard

Zitat:
Zitat von gelincik02 Beitrag anzeigen
Cok güzel.................
degilmi
ilk kez mi dinledin???
  #4  
Alt 01.07.2009, 00:35
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard Didou....

Evet Volkan Konagi fazla dinlemem ama neler kacirdigimin farkindayim. Adam cok duygusal...

Dido sarkisini cok severim bende....

http://www.youtube.com/watch?v=r0x5rhNL_7s


Bu versiyonu cok daha güzel... sözlerini anlamaya gerek kalmadan alip cooook uzaklara götürebilen tek sarki:

http://www.youtube.com/watch?v=5yYx0...eature=related
  #5  
Alt 01.07.2009, 02:34
Benutzerbild von Teoman69
Teoman69 Teoman69 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 04.05.2009
Beiträge: 259
Standard

Zitat:
Zitat von DirtDog Beitrag anzeigen
Aehmmmm, um was gehts hier jetzt ? Nirgends ne einleitende Story, keine Fragen..wow ! Worueber willst du jetzt reden ? Ueber das Lied ? Wieso postest du sowas bei Liebe, Flirt und Partnerschaft ? Ich hoffe, dass meine Bemerkungen und Fragen dein Denkapparat nicht ueberfordert haben.
deine fragen dirt dog sind eher unterfordernt.

einfache sätze verpackt in fremdwörtern, als hättest du sie vom flohmarkt für wenig geld erworben und schmeisst diese auch noch soooo imposant um dich herum.( ein kompelex der eigenen minderwertigkeit oder ein berufsstudent, der nach dem studium in rente geht??? lediglich eine frage. kein angriff)denn ich bin kein mensch der offensiven art und weise.

ich muss sagen: daher verlieren leider deine aussagen an gewicht. ( meine meinung, keiner muss diese teilen. meinungsfreiheit, wir sind in D. )

die einfachheit im leben ist das komplizierte, nicht das umgekehrte. denk mal darüber nach.

doch danke dir trotzdem für deine anregung.

Geändert von Teoman69 (01.07.2009 um 04:07 Uhr).
  #6  
Alt 01.07.2009, 02:42
Benutzerbild von Teoman69
Teoman69 Teoman69 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 04.05.2009
Beiträge: 259
Standard

Zitat:
Zitat von DirtDog Beitrag anzeigen
Aehmmmm, um was gehts hier jetzt ? Nirgends ne einleitende Story, keine Fragen..wow ! Worueber willst du jetzt reden ? Ueber das Lied ? Wieso postest du sowas bei Liebe, Flirt und Partnerschaft ? Ich hoffe, dass meine Bemerkungen und Fragen dein Denkapparat nicht ueberfordert haben.
einleitung, climax und das ende habe ich nazim hikmet überlassen.

es sollte sollte keine anregung für eine debatte sein, sondern lediglich menschen an etwas verlorenes erinnern.

bin nicht so eingebil... sorry wollte " gebildetet" sagen, wie du. bine ein einfacher metallverarbeiter, der sich im threat verirrt hat.

könnte dir trotzdem nicht schaden, um zu den menschen zu finden, der du bist.

klopf an einer an einer anderen tür, das ist die flasche.

viel schipas dabay

Geändert von Teoman69 (01.07.2009 um 05:36 Uhr).
  #7  
Alt 01.07.2009, 13:36
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard İşte Gidiyorum..Birşey Demeden..Arkamı Dönmeden..Şikayet Etmeden..Hiçbirşey Almadan..

Ich verwechsel immer Kazim Koyuncu mit Volkan Konak. Kazim Koyuncunun bir sarkisi varki...


http://www.youtube.com/watch?v=My2LvqSKo_o

"İşte gidiyorum..
birşey demeden..
Arkamı dönmeden..
Şikayet etmeden..
Hiçbirşey almadan..
Birşey vermeden..
Yol ayrılmış, görmeden gidiyorum..

Ne küslük var ne pişmanlık kalbimde..
Yürüyorum sanki senin yanında..
Sesin uzaklaşır herbir Adımda..
Ayak izim kalmadan gidiyorum..

Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı..
Gönülkuşu şarkıdan yorulmadı..
Bana kimse sen gibi sarılmadı..
Işığımız sönmeden gidiyorum.."
  #8  
Alt 01.07.2009, 18:13
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard Sana kim sordu ki uzun uzun yaziyorsun.

Dirtydog

Es gibt so viele nichts aussagende und langweilige Themen. Geh und schrei da herum, nicht unter solchen Themen. Ayrica yaniliyorsun: Bu topic bu kadar sessizligi ile hicte anlamsiz degil. Bazen anlami sessizlikte aramak gerekiyor, gürültüde degil, laf kalabaliginda degil. Bu topicte laf kalabaligi yok, gelin su konuyu tartisalim olayi yok. Sadece bir link verilmis ve tüm anlami o linkte. Gözünü kapatip dinleyeceksin konusmayacaksin. Dinlemiyorsan, anlayamiyorsan, bundan bir anlam cikaramiyorsan kendini zorlamana gerek yok. Illaki biseyler yazmana da gerek yok.

Ilgileni cekmedigine de inanmiyorum ;-) Ilgini cekmiski geliyorsun burda bir sürü söyleyecek laf buluyorsun (konuyla alakasi olmasa da ilgilenmedigin konuya bir sürü yorum yapma ihtiyaci hissediyorsun).

Seni kimse zorlamiyor istemedigin konulara yazmazsin olur biter. Immer dasselbe mit Leuten wie du. Einfach behindert. Sus ve git ilgini ceken konulara ilgilendigin konularla ilgili yorum yaz!

Birisi bir sarki dinliyor o sarkinin sözlerinden cok etkileniyor ve bize linkini veriyor alin dinleyin diye. Dinleyen yada dinlemeyende kendi sevdigi bir sarkiyi paylasiyor. Bunun altinda derin derin sebepler, neden ve nicinler aramak gerekmiyor. Hayatta en tartisilmasi gerekmeyen konularda tartisma yaratmakta üstüne yok. Du wirkst nicht arrogant du wirkst wie ein kleines Kind das unter solchen Themen herumschreit "Bääää intressiert mich niiiicht ihr seid alle dooof Bäää" einfach sinnlos. Wenn du etwas nicht sinnvoll findest ist es ok, dann sei einfach ruhig, es gibt auch andere außer dir. Sen sus biz yazariz, maydonoz olmana gerek yok, illaki kimsenin fikri sorulmadigi halde fikir belirtme ihtiyaci duyuyorsanda söyle ve git, uzatmana gerek yok. Ne kadar seviyorsun sen bos laf konusmayi böyle. Kirici ve yikici olmayi ne kadar cok seviyor bazilari. Neymis "fikrimi söylüyorum"mus.. soran olursa söyle fikrini, sorulmayan yerde sus.

Geändert von gelincik02 (02.07.2009 um 00:15 Uhr).
  #9  
Alt 01.07.2009, 19:03
capco
 
Beiträge: n/a
Standard

ich fände beide Parteien haben irgendwie recht; die eine formell und die andere inhaltlich. aber egal…
um den Titel gerecht zu werden müsste man hier das Gedicht vom Can Yücel an seiner Frau (Farkinda misin?) auch noch erwähnen. Vielleicht gefällt es dem DD besser

http://www.youtube.com/watch?v=nmOuMvcJHVY
  #10  
Alt 02.07.2009, 01:33
gelincik02
 
Beiträge: n/a
Standard

Konuyu "Kavga konusuna" cevirmekti amacin zaten. Du bist und bleibst ein dirty Dog. Außerdem habe ich kein Problem mit dir. Zaten sen kendi basina yeterince problem(li)sin. Yoksa hangi normal canli kendisine hem kirli hem köpek nickini layik görürki. Normal insanlar bunlari birbirlerine hakaret olarak söylüyor ama sana hakaret etmeye bile gerek yok zaten sen kendi kendine kirli köpek demissin :-) Hmm evcil olmadigin belli zaten...Iletisim kurmaktan aciz. Köpeklerin önüne siir koy ne anlarlarki siirden sarkidan. Anlamadigi yere gelir gene havlar iste.
Sadece kavga etmeyi degil, insanlarin kavga edisinide izlemekten piskopatca bir zevk aliyorsun belli. Iste fark burda: Kimisi kendi halinde sarki siir yazar, kimiside senin gibi "hadi gelin burda kavga edin" diyerek bir konu acar. Sanki horoz dögüstürüyorsun! Sen Horoz dögüstürmeye devam et, oldu olacak birde tahmin tut hangisi kazanacak diye. Rahatsiz insanlar bu tarz seylerden zevk duyar. Güle güle.

Geändert von gelincik02 (02.07.2009 um 01:40 Uhr).
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu