Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Liebe, Flirt & Partnerschaft


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #31  
Alt 31.10.2011, 22:05
21esma21
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von derkahn Beitrag anzeigen
Ich will, liebe Esma, ich verspreche dir's, ich will mich bessern, will nicht mehr ein bisschen Übel, das uns das Schicksal vorlegt, wiederkäuen, wie ich's immer getan habe; ich will dir das nächste mal nichtmehr den Werther an deine Brust legen. Verzeihst du mir noch diese eine mal?
Euch Sei vergeben. Gehabt euch wohl ...





  #32  
Alt 01.11.2011, 02:03
Yetismeister
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von meagain Beitrag anzeigen
dem kann ich nicht ganz zustimmen. erstens verallgemeinerst du wieder, und das finde ich nicht richtig. es gibt durchaus männer die mit ihren gefühlen umgehen können. das ist alles erziehungs-, charakter- und einstellungssache.
.
Ich verallgemeinere und übertreibe gerne. Ama bence öyle. Hele bu devirde kimse kimsenin arkasindan öyle yillar boyu aci cekmiyor ki. Vefasizlik diz boyu nereye baksan bencil ve sadece mutluluga programlanmis yüzeysel cikar iliskileri... Bazilarinin sevgisi aski ancak onun istedigini yaparsan devam ediyor. Ben öyle bir sevgi istemiyorum mesela. Görüyorum cogu türk kizi erkek arkadasi ne isterse onu yapiyor, wozu? Adam sevmeye devam etsin diye mi. Komik. Wenn ich sowas sehe krieg ich echt die Krise. Türk kizlarinin karakteri daha güclü olmali... istedigini yapmayacagin icin gidecek adam zaten defolup gitsin. Ama yok, cogu kendini sevdirme cabasinda oldugu icin egildikce egiliyorlar. Neyse bu baska konu herseyi katip karistirdim su an.:-) Gerci hepsi zincir gibi birbirine baglantili :-D

Geändert von Yetismeister (01.11.2011 um 02:16 Uhr).
  #33  
Alt 01.11.2011, 09:13
meagain
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Yetismeister Beitrag anzeigen
Ich verallgemeinere und übertreibe gerne. Ama bence öyle. Hele bu devirde kimse kimsenin arkasindan öyle yillar boyu aci cekmiyor ki. Vefasizlik diz boyu nereye baksan bencil ve sadece mutluluga programlanmis yüzeysel cikar iliskileri... Bazilarinin sevgisi aski ancak onun istedigini yaparsan devam ediyor. Ben öyle bir sevgi istemiyorum mesela. Görüyorum cogu türk kizi erkek arkadasi ne isterse onu yapiyor, wozu? Adam sevmeye devam etsin diye mi. Komik. Wenn ich sowas sehe krieg ich echt die Krise. Türk kizlarinin karakteri daha güclü olmali... istedigini yapmayacagin icin gidecek adam zaten defolup gitsin. Ama yok, cogu kendini sevdirme cabasinda oldugu icin egildikce egiliyorlar. Neyse bu baska konu herseyi katip karistirdim su an.:-) Gerci hepsi zincir gibi birbirine baglantili :-D
liebe ist auch mal zurückstecken können, ohne seine eigenen grenzen zu überschreiten...denn sonst fängt es an weh zu tun, und ist nicht mehr richtig.

wenn jemand zu allem nur ja und amen sagt, verliert der partner- gewollt oder ungewollt- den respekt, und ohne diesen funktioniert eine beziehung nicht.
  #34  
Alt 01.11.2011, 16:50
21esma21
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Yetismeister Beitrag anzeigen
Ich verallgemeinere und übertreibe gerne. Ama bence öyle. Hele bu devirde kimse kimsenin arkasindan öyle yillar boyu aci cekmiyor ki. Vefasizlik diz boyu nereye baksan bencil ve sadece mutluluga programlanmis yüzeysel cikar iliskileri... Bazilarinin sevgisi aski ancak onun istedigini yaparsan devam ediyor. Ben öyle bir sevgi istemiyorum mesela. Görüyorum cogu türk kizi erkek arkadasi ne isterse onu yapiyor, wozu? Adam sevmeye devam etsin diye mi. Komik. Wenn ich sowas sehe krieg ich echt die Krise. Türk kizlarinin karakteri daha güclü olmali... istedigini yapmayacagin icin gidecek adam zaten defolup gitsin. Ama yok, cogu kendini sevdirme cabasinda oldugu icin egildikce egiliyorlar. Neyse bu baska konu herseyi katip karistirdim su an.:-) Gerci hepsi zincir gibi birbirine baglantili :-D
Sen fedakarlikla safligi karistiriyor olmayasin?
Wenn jeder nach seiner Pfeiffe tanzt wieso geht man dann überhaupt eine Beziehung ein?

Fragen über Fragen ...
  #35  
Alt 03.11.2011, 21:53
Yetismeister
 
Beiträge: n/a
Standard

Saflik degil gerzeklik. Gerci alan razi satan raziysa kendileri bilir... de almanyadaki genclerin ask´tan anladiklarinin bu olmasi endiselendirici. "Uymuyorsa uydurruz agbi, yeterki beni sev ve benden vazgecme, senin icin herseyi yaparim, öhüü" :-D

Geändert von Yetismeister (03.11.2011 um 21:56 Uhr).
  #36  
Alt 03.11.2011, 22:02
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Zitat:
Zitat von Yetismeister Beitrag anzeigen
Saflik degil gerzeklik. Gerci alan razi satan raziysa kendileri bilir... de almanyadaki genclerin ask´tan anladiklarinin bu olmasi endiselendirici. "Uymuyorsa uydurruz agbi, yeterki beni sev ve benden vazgecme, senin icin herseyi yaparim, öhüü" :-D
Aslolan ask degil sevgidir. Ask bir sahildir. Ancak denizi sevgidir. Ask dalgalari geldigi gibi gidiyor. Sevgi gelmiyor sevgi bir emegin ürünüdür. Sevmek en zor istir. Yüzeysellik aldi basini götürdü ve ne yazik ki sevgiyi de tahrip etti. Bu sirf Almanya'da daki Türkleri degil Türkiye Türklerinin büyük bir bölümüne de bir virus gibi bulasti malesef. Iki günlük asklar diye bir sey yok. Iki günlük ise ask degildir ve sevgi hic olamayacaktir. Bunun adi baska. Adini koyanlar koysun. Bu bastan sona bir aldatmacadir. Ilk önce insan kendini aldatir... Uzun mu uzun hikaye...

Geändert von Der_Levantiner (03.11.2011 um 22:20 Uhr).
  #37  
Alt 04.11.2011, 15:37
Yetismeister
 
Beiträge: n/a
Standard

Bana göre tersi: Sevmek kolay, asik olmak zor. Önce ask, sonra sevgi.

Na ja.. bu vesileyle hepinize kendinize iyi bakin diyorum, güzel yazismalar dilerim. Ich meld mich ab. Liebe Grüße an alle. Bye
  #38  
Alt 05.11.2011, 19:26
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard Herkes sanatci olamaz!

Zitat:
Zitat von Yetismeister Beitrag anzeigen
Bana göre tersi: Sevmek kolay, asik olmak zor. Önce ask, sonra sevgi.

Na ja.. bu vesileyle hepinize kendinize iyi bakin diyorum, güzel yazismalar dilerim. Ich meld mich ab. Liebe Grüße an alle. Bye
Önce aski ve sevgiyi dogru tanimlamak lazim. Ask ve sevgi nedir ve ne degildir iyi bilmek lazim. Insanlarin algilari insanlarin olgularini belirler...
Bence tersi degil dogrusu sevmek zordur. Askin zorlugu nedir ki? Ask bir saman alevidir. Yandigi gibi söner eger kaynaginda atesi yanik tutan yanar madde olmazsa. Önemli olan sey, asik olunca hayatinin sonuna kadar sevebilme kabiliyetidir. Yani 30 sene sonra ilk günde sevdigin gibi birisini sevmektir. Her gün kalbini yeniden kazanip fethetmektir. Yakinlik-mesafe prensibine uygun bir sekilde hem sevilen insani kendinin bir parcasi görmektir hemde onun ayri bir birey oldugunu ve onun bireyseligini yasatmasi icin alan tanimaktir. Ask ve bilhassa sevgi bir sanattir. Calgici coktur ama herkes sanatci olamaz!

Geändert von Der_Levantiner (05.11.2011 um 19:43 Uhr).
  #39  
Alt 08.11.2011, 11:06
meagain
 
Beiträge: n/a
Standard

ich lese nur bla bla bla bla bla bla....
  #40  
Alt 24.12.2011, 19:09
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Alles checker in Sachen Liebe hier. Ich hab gehört, dass Sexentzug und fehlende
Egostreicheleinheiten Männer ziemlich treffen können.

Aber wen intressiert das? Also weitermachen....
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu