Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #35291  
Alt 04.05.2008, 13:46
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard RIBA !..

R I B A - cilik !.. Seytanciligin Haksiz Kazanc ve SÖMÜRÜ YÜZÜ !..


Kuran a göre RIBA yiyenler SEYTAN carpmasina ugramis GÜNAHKARLARDIR !
Bak: ( Bakara,275 )

Yani RIBA yiyenler SEYTAN a teslim olmus ZALIMLERDIR !.

Peki RIBA nedir ?

Geleneksel Hurafe Seytan dinciligi RIBA yi FAIZ e esitle-mekte,faizi de faizsiz bankacilik uydurmasi ile Mesrulastirarak RIBA SEYTANCILIGINI adeta gündenden Kaldirmaktadir.

YETER ki PARANI ONUN FAIZSIZ BANKASINA YATIR !.. :O)

Durum Bu Seytan yamaklarinin sundugu gibi degildir:

Bir kere RIBA kapitaldeki her türlü HAKSIZ artisa denir ( Ragip el-Isfahani.Müfredat,rby.mad. )


O halde ,türü elde edilis sekli ne olursa olsun,bir insanin malindaki hertürlü haksiz artis RIBADIR !

Ve RIBA yiyicilerin hepsi SEYTAN USAGIDIR !..

Oysa ki Bankacilik dilinde Faiz denen her nema RIBA olmayacagi gibi faiz adiyla anilmayan yüzlerce RIBA vardir.

KURAN dilinde RIBA emek karsiligi olmayan kazanc türlerinin ORTAK ADIDIR !..

Seytanci din sinifi Bu KURANSAL gercegi her zaman oldugu gibi saptirmis ve RIBA kavramini yolunmus kusa cevirerek islevsel olmaktan CIKARMISTIR !..

Banka faizinin enflasyonu asmayan miktari RIBA kavrami icine sokulmaz ama Haksiz kazancin akla gelen ve gelmeyen her türü RIBA nin KENDISIDIR !

Örnegin **GULUL** Yani Halkin Kamu nun Mal ve haklarini calip cirpmak,talan etmek yemek,yedirmek RIBA nin en ZEHIRLISIDIR !. Dahasi KURAN a göre bu tür vurgunlar DIN i INKARLA es ANLAMLIDIR !.. ( Maun suresi )

GULUL Cürmüne Bulasanlarin CENAZE NAMAZLARININ kilinmamasi MUHAMMEDI SÜNNETIN icaplarindan bir tanesidir..

Ne yazik ki SEYTANCI DIN Sinifi SÜNNET deyince Bunlari gündeme getirmek yerine ARAP FISTAN ve TAKKESINI ortaya SÜRMEKTEDIR !.. :O)

Ne Ibret vericidir ki Peygamber yolunda oldugunu söyleyen SEYTAN USAKLARININ :

Peygamberimizin Gulul yolu ile RIBA yiyenlerin Cenezelerine katilmadigi Ilk Kez yazildiginda Buna DIN adina karsi Cikanlar DIN ADAMI sifati tasiyanlar olmustur

Türkiye Dünya da ki belkide bir numarali GULUL yani Kamu mali vurgunu CENNETIDIR ! Devlet ihalelerinin Saptirilmasindan ,Hayali ihracata,resmi dairelerdeki Rüsvetcilikten Banka hortumlamaya,Kredi vurgunlarindan Belediyedeki Imar ve ruhsat vasitali soygunlara kadar bütün oara üretici alnlar RIBA pisligine bulasmis ve hemen Tüm servetler SEYTAN pisligi ile ZEHIRLENMISTIR !..

SEYTAN ülkemiz insaninin HELAL LOKMA yemesini hayale döndürmek üzeredir.

Karaborsa ,istifcilik, hileli ihale kazanclari,sahte ihracat gelirleri,rüsvet, DIN SÖMÜRÜSÜ yoluyla veya ALLAH adina aldatarak elde edilen tüm gelirler,DIN SINIFINA devlet bütcesinden ödenen maaslar,emek sahiplerinin Hak ettiklerinin verilmemesiyle elde edilen tüm artislar RIBA icindedir,

CÜNKÜ TÜMÜ MAL ve MÜLK te HAKSIZ KAZANCTIR !..

Sonuc olarak her türlü Haram yediler RIBACIDIR ve SEYTAN a TESLIM OLMUS SAPIKLARDIR !..

RIBA yi toplumsallastiran Hatta mesrulastiran SEYTAN PISLIGI illetlerden biri de her türüyle KUMARDIR !

Maide 90 da anilan Bu seytan pisligi SEYTAN in DINI nin en önemli götergelerinden biridir Günümüz dünyasinda bu pislik cok degisik basliklar altinda hayata girmakte Bu cesitlilik yüzünden cogu kez taninmamaktadir.

Sadece Kumarhane tabelasiyla calisan RIBA gayyalai degil her türlü Lotto.toto, piyango,ikramiye ve benzeri cagdas kumar türleri Seytan pisliginin degisik paket ve ambelajlarinda sunulmus ZEHIRLERIDIR !..


Bilin bunu !..
__________________
  #35292  
Alt 18.05.2008, 20:06
Benutzerbild von alpi001
alpi001 alpi001 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 2
Standard yazilarim Neden " Unknow " olarak geciyor yahu ?..

Ayrica sadece " firefox " ile yazabiliyorum..
Internet explorer ile yazdirmiyorlar )

Hayirlisi olsun Güzel olmus..
Video ekleme cod u da olsa daha güzel olacakti..
  #35293  
Alt 18.05.2008, 20:13
Benutzerbild von alpi001
alpi001 alpi001 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 2
Standard

Evet yine " unknow "
Angehängte Grafiken
Dateityp: jpg ShowLetter12.jpg (17,3 KB, 25x aufgerufen)
  #35294  
Alt 18.11.2012, 23:38
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

hat dir einer schon gesagt, wie langweilig du bist?
  #35295  
Alt 19.11.2012, 14:39
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

langeweile ist mitunter ein grundübel. deswegen sollten wir uns davor in acht nehmen. -- jetzt wird es bisschen spannender......... i like big butts and i can´t not lie my brothers can´t deny....BABY GOT BACK -- i like am round and big ----
  #35296  
Alt 29.11.2012, 00:31
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Sexy Dumpfbacke will jetzt intelligent werden.... Sie schreit förmlich nach geistige Nahrung. Solange es solche wie dich gibt, die nicht richtig diskutieren können ohne anzugreifen, wird das leider nichts.
  #35297  
Alt 29.11.2012, 00:35
Dallas
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
hat dir einer schon gesagt, wie langweilig du bist?
Nein sie ist nicht Langweilig, sie ist dumm und dumm fickt gut.


Mein Engel.... Billy hat keine Ahnung, bleib so wie du bist.......ich warte mit dem Leopardentanga auf dich
  #35298  
Alt 29.11.2012, 00:37
Dallas
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von platoni Beitrag anzeigen
ich glaub der billy interessiert sich für dich, weshalb sonst würd er dich überall hin verfolgen
Ich interessiere mich auch für deinen Arsch, aber du traust dich ja nicht mich zu Daten du Freak!
  #35299  
Alt 29.11.2012, 00:42
Dallas
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Sexy Dumpfbacke will jetzt intelligent werden.... Sie schreit förmlich nach geistige Nahrung. Solange es solche wie dich gibt, die nicht richtig diskutieren können ohne anzugreifen, wird das leider nichts.
Was soll dass?! Hör auf sie auf ihren winzigen verstand aufmerksam zu machen......

du Hexe willst mir nur meine Traumfrau kaputt machen......

@Sexyengel oder engelsexy oder wie auch immer......
Hör nicht auf diese böse Frau....... du weisst dass ich auf dumme Frauen stehe und lange eine wie dich gesucht und endlich gefunden habe....... zerstöre bitte meine Gefühle nicht zu dir´, indem du etwas lernst was deinen IQ auf den einer Banane raufschraubt! Tue mir dass nicht an!

Und du Aurumx..... setz ihr nicht solche Dummheiten in den Kopf mit lernen und son scheiß, denk dran es geht um mein Sexualleben!
  #35300  
Alt 29.11.2012, 11:32
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Beitrag

Genau, ich habe angst vor dir, weil du eine intellektuelle bedrohung für mich bist. Hilfe... hinter wen soll ich mich bloss verstecken?

Sexyengel als forum psychologin. Wo hast du denn die sachen kopiert? Sei nicht so therapie und ärzte gläubig. Die meisten menschen kann man weder deuten noch "therapieren". Glaub nicht alles was du liest. Wenn du lernst mehr gesellschaftskritisch zu sein, wäre schon die erste richtung zur verbesserung bei dir.

Geändert von xAurumx (29.11.2012 um 11:41 Uhr).
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu