Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #31  
Alt 07.08.2010, 19:17
Benutzerbild von DieWahrheit
DieWahrheit DieWahrheit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.06.2010
Beiträge: 324
Lächeln an die frustrierte

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
Arastirma görmesek, arastirma diye buraya kopyaladigin seye inanacagiz.
tecavüz dünyanin her yerinde olan elem bir olay.
Neyin nerede gördügünü ben bilemem.
Gazeteden kopyaladigim seye güvenmiyorsan, artik gazetede yayinlanan tecavüz haberlerinede inanma
O kadar merakliysan birde sen arastir, arastirmanin sonucunu sunarsan sevinirim!!!

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
ancak bana batan su:
su forumda bu tecavüz olayini bir kac insaat amelelerin (muhtemelen kürt) Türkiye'ye karsi yapilmis bir oyun olarak ciddi ciddi sunmasi (yazan kisi yazisini kaldirmis, ama iyi ki alinti yapan biri var, orada okunabiliniyor). bu suclamayi yaparken de aklinca isim vermiyor. onun söylemedigi, ama düsündügü bu igrencligin adini yazdik. kendimiz öyle düsündügümüz icin degil, bir cok türkiyeli de var olan gizli irkciligi su yüzüne cikarmak icin. (burada benimle sahsi sorunu olan bazi beyinsizler direkt yazilanlara benim fikrimmiscesine atlayip bana fasit filan dedi, ya neyse, o arkadasin laflarini sözden saymiyoruz).
Tanimadigin insanlara insaat amelesi olarak hitap etmen seviyesiz ve alin teriyle calisan insaat amelelerine karsi terbiyesizlik. Hatta isin icine kürt-türk ayirimi katman ne kadar aciz oldugunu gösteriyor!


Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
oturup bu olayi oldugu gibi tartismaktansa sen, diewahrheit, geldin, ve apayri bir niteliksiz haber sundun bizlere. amacin ise belli. tecavüz sadece türkiye'de olmuyor, carcar konusuyorsunuz, ancak bakin, iste, medeni dediginiz isvec'te en fazla tecavüz olaylari yasaniyor.
Senin apayri ve niteliksiz dedigin haber okka gibi oturdu!!!!!
Tartisdiginiz konuyu ayrimcilik yaparak tek kürtler veya tek türkler tecavüzcüdür diye saptiran kimler???

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
buna ne derler biliyor musun? konuyu saptirma, rahatsiz edici bir konuyu sark kurnazligiyla baska yöne cekme, ve ayrica zeytin yagi gibi üste cikma.
Gerceklerden kacamazsin, avrupada tecavüz olaylari cok daha fazla.

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
senin niteliksiz haberine ben icerik ve sekil ile cevap verdim, ki ortaya cikan sonuc, yine "bizimkiler"in orada bu pisligi yapmasi, ve ülke sartlarinin farkliligina göre bir kadinin bu sucu daha kolayca ifsa edebilmesi.
icerik ve sekil ile cevap vermem cok terbiyesiz ve seviyesiz olduguna göre..... senin kötü cevap vermeni hic duymak istemem. malesef terbiye, adap ve ar kalmamis bazi insanlarda.

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
bu icerige karsi verecek bir cevabin olmadigi icin benim küfürlerden kisilik cikarmasi yapiyorsun, ki sizlere de ancak bu yakisir. iste, sizin gibilerine öyle güzel, kana kana, bagira bagira, yapistira yapistira en agir küfürler edilir. müstehaktir zira...
Simdi siz ve biz cikti
Siz kim oluyor Biz kim oluyor????
Küfürlü cevap vermeyince cevaptan sayilmiyormu?

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
cünkü bizde var olan bir sorunu aramizda tartismaktan, konusmaktan bile kaciniyorsunuz. rahatsiz oldugunuz icin. bizim sorunumuz bu iste, hemen baskalarinda da var diye sulandirmayin. erkekseniz, erkek gibi bu konuya gögüs gerin, samimi olun!
Burada insan gibi tartismak istesen kullandigin kelimelerden belli olurdu.
Bazi insanlar icinde cöpü gelip internette bosaltmaya calisiyor.
Lütfen cöplerinizi doktora, piskologa giderek yok edin!!!!!
  #32  
Alt 07.08.2010, 22:27
Benutzerbild von senflady
senflady senflady ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 11.05.2009
Beiträge: 159
Standard

sizler konuyu anlamadan hemen tautou girisdiniz?
asil herseyi acikca yazdi ama galiba sizler anlamak istemiyorsunuz.

üstelik Essenz üyemizin demek istedigi bazi türk adamlar hayvanlardan daha beter davranislarda bulunabiliyorlar, yani tecavüz yada iskene konusuna gelirse yani S..... kalkarsa beginleri mola veriyor ..demek istedi.. Fidalya hanim ama Essenzin demek istedigini de anlamdi. Hemen kücümsemeye calisdi ve baska-alakasi olmayan- konularla saldirdi??

Sizin sorunuz anlamak istememek sürekli saldirisda siniz hepinizden zekka fiskiriyor masallah. Gözlerinizi acip cevrenise baksaniz anlarsiniz belki.
  #33  
Alt 07.08.2010, 23:10
tautou
 
Beiträge: n/a
Standard @DieWahrheit

Yazdiklarina deginmeyecegim. Kasitli olarak carptiriyorsun, cünkü icerik olacak bana cevap verebilecek nitelikte degilsin. Sadece taraf gazetesinden haber kopyalamakla olmuyor bu isler. kendi kafani calistirmazsan, böyle zübüklesip, olmamis seyleri varmis gibi gösterirsin.

http://www.youtube.com/watch#!v=aFIN...eature=related

videoya iyice bak, kendini tani! zübük olmak güzel bir sey degildir. dikkatli ol.
  #34  
Alt 07.08.2010, 23:27
Benutzerbild von senflady
senflady senflady ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 11.05.2009
Beiträge: 159
Standard


tayipi andirdi
  #35  
Alt 08.08.2010, 02:03
Benutzerbild von DieWahrheit
DieWahrheit DieWahrheit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.06.2010
Beiträge: 324
Standard

Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
Yazdiklarina deginmeyecegim. Kasitli olarak carptiriyorsun, cünkü icerik olacak bana cevap verebilecek nitelikte degilsin. Sadece taraf gazetesinden haber kopyalamakla olmuyor bu isler. kendi kafani calistirmazsan, böyle zübüklesip, olmamis seyleri varmis gibi gösterirsin.

http://www.youtube.com/watch#!v=aFIN...eature=related

videoya iyice bak, kendini tani! zübük olmak güzel bir sey degildir. dikkatli ol.
Cevap veremeyince kacacak yol ariyorsun.

Taraf gazetesi bircok olmayan seyi varmis gibi gösterdi!??!?

Sen kafani calistiriyorsun, sen zübük degilsin, sen olmamis seyleri varmis gibi göstermezsin, sana cevap verecek nitelikte insan yok.....
Senden üstün, senden akilli kimse yok. Ama bilki senin gibi terbiyesiz de yok
  #36  
Alt 08.08.2010, 02:06
Benutzerbild von DieWahrheit
DieWahrheit DieWahrheit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 22.06.2010
Beiträge: 324
Standard

Zitat:
Zitat von senflady Beitrag anzeigen
sizler konuyu anlamadan hemen tautou girisdiniz?
asil herseyi acikca yazdi ama galiba sizler anlamak istemiyorsunuz.
Ben sadece burada kavga edenlere istatistik sundum. Kimseye sözüm olmadi, ama tatou hanim cok seviyesiz sekilde bana küfürlü hitap etti.

Bu halde kim kime girismis oluyor?
  #37  
Alt 08.08.2010, 09:59
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

ich glaub ihr braucht ma bissl kulturelle injection was die türkei angeht ... ne lan bu? her kafadan baschka bi ses

die sachlage in der türkei was vergewaltigung angeht ist glasklar...eger kiz taciz edici bi durumdaysa (reicht wenn sie n minirock anhat, oder in die richtung guckt oder nefes alsa yeter yani) und der typ/die typen sich über sie hermachen gibts eine rapide strafminderung...türk gözünde kizin 18 yashinda olmasi önemli degil, önemli olan kiz bakiremiydi degilmiydi..türk kanununda *zaten mal patlak..ha 10 kisi atlamisch ha 100 kischi* konumunda yargilanacaklar, yani 8 yil yerler ve bidahaki aftan yararlanip cikacaklar...

die türkei wird sich um einen *fairen prozess*.. bemühen...tecawüz edilen kiz bi kitap yazar filim cikartir yolunu bulur...ihr trauma wird sie mit harten antidepressiva bekämpfen bis sie keine hirnzellen mehr hat...anasi babasi kizin getirdigi para ile güzel bi ev alip her sene 3 kere türkiyeye ucuz tatile giderler..bu olay böyle gider

Geändert von tekzenci (08.08.2010 um 13:51 Uhr).
  #38  
Alt 08.08.2010, 10:34
Benutzerbild von senflady
senflady senflady ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 11.05.2009
Beiträge: 159
Standard

Zitat:
Zitat von tekzenci Beitrag anzeigen
die sachlage in der türkei was vergewaltigung angeht ist glaslar...eger kiz taciz edici bi durumdaysa (reicht wenn sie n minirock anhat, oder in die richtung guckt oder nefes alsa yeter yani) und der typ/die typen sich über sie hermachen gibts eine rapide strafminderung..
Da geb ich dir durchaus REcht!


das ist halt das Problem in der Türkei
sie hätte auch halbnackt durch die gegend rennen können (ist ja schließlich ein Touristenort gewesen) dennoch kein Grund sie zu vergewaltigen , wenn es eine Türkin gewesen wäre, hätte kein Hahn danach geschrien, sie hätte noch einen auf den Deckel bekommen wieso die so nuttenhaft am strand rumliegt und die armen Männer erregt, gut das es ne Kartoffel war so müssen dich sich allein schon wegen dem öffentlichen Interesse um einen fairen Prozess bemühen... danach werden die sicherlich vorzeitig entlassen wenn die Welllen sich erst einmal gelegt haben....

da wären wir wieder bei den nicht vorhandenen Menschenrechten...
  #39  
Alt 08.08.2010, 10:35
tautou
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von DieWahrheit Beitrag anzeigen
Cevap veremeyince kacacak yol ariyorsun.

Taraf gazetesi bircok olmayan seyi varmis gibi gösterdi!??!?

Sen kafani calistiriyorsun, sen zübük degilsin, sen olmamis seyleri varmis gibi göstermezsin, sana cevap verecek nitelikte insan yok.....
Senden üstün, senden akilli kimse yok. Ama bilki senin gibi terbiyesiz de yok
Zorlama. Buradaki iletileri okuyan herkes neyin ne oldugunun farkinda. xcemkaraca'yi tenzih edeceksin. o abazan kardesimiz derdi baska

ancak haklisin. sen benimle yarisacak birisi degilsin, bir konu hakkinda karsi fikirdeysek, canini yakarim. fetocusun, degil mi? asenin terbiye adap gibi seyler gereginden fazla önem vermen normal. bu alemde, böyle yerlerde ama ilk sirada bilgi ve bu bilgiyi nasil ifade edebildigin gelir. terbiye'yi yen cevrede, ailene gösterirsin, sorun degil. küfürlerde bel altina kacmadigi sürece sorun yok.

ancak simdi senin bu iletide yaptigin "SEREFSIZLIK", yani Türkiye'de islenen bir tecavüzden rahatsiz olup, konuyu baska bir seviyeye getirip, zeytin yagi gibi üste cikma caban hakikaten serefsizliktir, bir kac orta siddette küfürü hak ediyor.

Benim kactigim filan yok. Dedigim gibi, canini yakarim. Eger sende o yüz varsa. Ama iste, deger mi sana bu kadar zaman harcamaya? Simdiye kadar harcadigimiz zaman bile fazla ve veresiye. O yüzden, sevgili sirca biyik, ne halin varsa gör!
  #40  
Alt 08.08.2010, 16:59
xcemkaraca
 
Beiträge: n/a
Standard tautou

sorry, ich hab mir doch anders überlegt und antworte mal auf dein sinnloses Text..

Mädel. Ich komme aus den Bergen Anatolien, wo ich mit Wölfen und Bären gespielt habe und währenddessen haben solche wie Du hier in Deutschland mit "Ataris und Puppen" gespielt. Ja..Mädel, Du liest richtig. Ich habe in meiner Kindheit(Jugend) mit richtigen Wölfen gespielt. Als man mich nach Deutschland geschickt hat, hat man mich auf die "Hauptschule" geschickt und von dort aus habe ich zum "Studium" geschafft. Ich leg noch eins drauf.

Ich war auf meiner damaligen Schule "der einzige Türke" gewesen, der dieses Kraftakt hinter sich gebracht hat. Dort waren bestimmt so tausende Türken. Solche Ahnungslose wie Du werden jetzt denken. "NA und" ?? Ja Mädel.. Wenn deine Eltern "Analphabeten" sind und Du eine komplett andere Welt gesehen und erlebt hast, dann ist das kein Versagen, sondern ein Wunder. Aber genug der Selbstverherrlichung, denn trotzallem bin ich kein reicher Mensch, denn ich weiss was der eigentliche Reichtum ist, während Ihr türkische Osmanen unter Reichtum was anderes versteht.

Jetzt geh such Dir andere Gesprächspartner.










Zitat:
Zitat von tautou Beitrag anzeigen
hahaha... xcemkaraca...

ich hab mir schon so deine beiträge hier durchgelesen. ich habe ganz genau in erinnerung, was du an mich geschrieben hast. und bei dem einen oder anderen profil stolpert man auf deine beiträge in gästebüchern... das reicht mir, um zu sehen, dass du ein durch und durch negativer, enttäuschter, ewig jammernder versager bist, der sehr leicht kategorisiert.

du siehst ein klein wenig bein, schon ist die frau eine hure, und du hast die dreistheit ihr zu sagen, sie solle sich, wenn schon, ganz nackt zeigen. jaja... da fühlen sich solche möchtegern weltverbesserer wie in der metzgerei nicht wahr, weil sie denken, sie seien doch etwas klüger und anziehender als die ganzen anderen kiros.

aber was du hier bringst, zeigt wirklich, du bist nicht nur notgeil, sondern auch saudumm!
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu