Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #1291  
Alt 17.03.2013, 22:46
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Die AKP-Regierung ist schon echt fleissig, neuerdings stellen sie überall in den kurdischen Städten, kurdisch sprechende Mülltonnen hin, welche die Vertreter einer jahrtausende alten Zivilisation dazu ermahnen, die Umwelt sauberzuhalten
das muss man ihnen schon zu gute halten, dass sie die herzen der kurden gewinnen. das finde ich schon gut. das war überfällig. zur demokratie gehört, dass es mülltonnen gibt, die ab und an aber entleert werden sollten.

meine geogr. lage ist immer noch die türkische hauptstadt.
  #1292  
Alt 17.03.2013, 22:47
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
das muss man ihnen schon zu gute halten, dass sie die herzen der kurden gewinnen. das finde ich schon gut. das war überfällig. zur demokratie gehört, dass es mülltonnen gibt, die ab und an aber entleert werden sollten.

meine geogr. lage ist immer noch die türkische hauptstadt.
Bist du etwa in Ankara? Der hässlichsten aber doch liebenswertesten Stadt der Türkei?
  #1293  
Alt 17.03.2013, 23:05
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Bist du etwa in Ankara? Der hässlichsten aber doch liebenswertesten Stadt der Türkei?
ankara gehört immerhin doch zur lebenswertertesten stadt in türkistan.

gibts denn schöne städte in türkistan überhaupt?

vielleicht ansätze davon wo ausländische renter usw. wohnen. wie war das nochmal? die haben z.b. wie es so üblich ist in d. blumen auf die balkone gestellt. - und man staune die türken sollen es kopiert haben.

in ankara ist das wohl weniger denkbar. allerdings im stadteil batikent ist das durchaus denkbar. da ist es recht europäisch...

liebenswert sind mittlerweile die hunde in den parks, wie sie so unschuldig schlafen das hat man in schland nicht so...
  #1294  
Alt 18.03.2013, 00:45
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
ankara gehört immerhin doch zur lebenswertertesten stadt in türkistan.

gibts denn schöne städte in türkistan überhaupt?

vielleicht ansätze davon wo ausländische renter usw. wohnen. wie war das nochmal? die haben z.b. wie es so üblich ist in d. blumen auf die balkone gestellt. - und man staune die türken sollen es kopiert haben.

in ankara ist das wohl weniger denkbar. allerdings im stadteil batikent ist das durchaus denkbar. da ist es recht europäisch...

liebenswert sind mittlerweile die hunde in den parks, wie sie so unschuldig schlafen das hat man in schland nicht so...
Es gibt eine einfache Faustregel für mich. Alle Städtteile, die von der CHP geführt werden sind lebenswert. Dazu zähle ich vor allem den Bezirk Cankaya und selbstverstänldich Yenimahalle samt Batikent.. Ich bin zwar kein übermäßiger Alkoholtrinker, doch ich möchte selbst darüber verfügen ob ich trinken möchte oder nicht. In Keciören gibt es keinen einzigen Lokal wo wir beide mal als Beispiel Billard spielen und dazu Bier trinken könntne... Und sonst auch in allen anderen Bezirken, die von der AKP geführt werden existiert ein heimlicher stiller gesellschaftlicher Druck. Das kann ich gar nicht ab..
Und was die Blumen betrifft. Zwar haben die deutschen von auch was übernommen, aber es gibt auch so einiges was wir von ihnen übernehmen könnten... Natur-und Umweltliebe samt Blumenzüchten ist schon in Ordnung
  #1295  
Alt 18.03.2013, 18:40
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Keine Ahnung, ob ich meinen Nick löschen und mit einen neuen Nick aneignen sollte, oder meinen Nick löschen und es dabei belassen..
  #1296  
Alt 19.03.2013, 19:17
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

bozuk plak gibi devamli ayni sey.

tükürüdügünü yalayacaksan hic tükürmeyeceksin.
  #1297  
Alt 19.03.2013, 21:04
Cakabeyy
 
Beiträge: n/a
Reden

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Burda benim bi komsunin bi kizi var. Yasi en fazla 15, belki de 14. Biraz gelisken oldugu icin, bugün onu ilk defa dudaklarini boyali halde ve saclarini yapili acik gördüm, daha önceleri hep at kuyrugu gibi baglardi. Isin dogrusu, daha dudak boyasi kullaninimda fazla tecrübeli olmadigi belli.. Merdivenlerin önünde beni görüyor ve yanindaki kizarkadsiyla basliyor kikirdesmeye.. Bugün Nimet'in dogumun günü var oraya gidiyoruz. Nasilim güzel miyim diye sormaz mi? Hay Allah dedim icimden ve sonra gülmeye basladim. Ama güldügüm süreyi de düsünmek icin kullandim ne diyebilirim diye. Netice de karsimda ki henüz kisiligini tam olarak bulmamis ve arayis icinde olan ve sosyal cevresinde kendine yerini arayan bir kiz var.

Yaren güzel miyim de ne demek? Sen dünyalar güzelisin. Sonra da konuyu yavastan degistiriyim dedim ve okulunu dersini sordum. Iyi. Demek iyi senden annen ve baban gibi doktor olmak istiyormusun? Evet. Bende senin doktor olacagindan eminim. Hayirlisyla liseyi bi bitir sonra da üniversteyi bi bitir orda da senin güzelligine ve özelligine layik bir genc cikar karsina. Anlasilan hosuna gitmedi bu cevap. Ama hayat bu ögrenecek. Diyorum ya, hele hele kiz cocuklarina asik olmayi yasaklamak lazim. Agzina yüzüne bulastiriyorlar
Hele bi destur de, oku okulunu, al meslegini eline, sonra asiga, masuga bak. Allah'im ya

Anne sevgisi eksikliği gençleri 'şıpsevdi' yapıyor

Çocukluk yıllarında anne sevgisinden mahrum kalan gençler, üniversite yıllarında çok çabuk âşık oluyor, kendisine ilk ilgi gösteren karşı cinsten bir arkadaşının peşinden çok çabuk gidebiliyorlar.

Gençler, çok defa içlerinde duydukları "anlık" mutluluğun gerçek sevgi olup olmadığından habersiz, ilgi ve sevgi gördüğü kişilerin peşinden, pembe hayallerle yola çıkıyorlar. Halbuki çocukluk yıllarında doyurulmamış anne sevgisi, kişinin bir ömür boyu sevgiye muhtaç yaşamasına sebep oluyor. Kız ya da erkek fark etmiyor, anne sevgisi çocukluğun ilk yıllarında hayati önem taşıyor. Çocuk, özellikle ilk yedi yılda "doya doya" anne "sevgisini" ve "ilgisini" aldı ise hayatının geri kalan kısmını emin adımlarla ilerleyebiliyor, neyi neden istediğini iyi değerlendirebiliyor. Ancak, çocukluk yıllarında yeterince alınamayan anne sevgisi, bir ömür boyu kişide kendi yokluğunu hissettiriyor. Şefkat hissi ile örülü karşılıksız bir sevgi olan anne sevgisinden mahrum yetişen gençler, özellikle ergenlik çağından itibaren içlerindeki bu boşluğu doldurabilmek için o adresten diğer adrese koşma ihtiyacı hissediyorlar. Halbuki vaktiyle eksik kalan anne sevgisinin, hayatın geri kalan kısmında asla giderilmesi imkânsızdır. O sevgi "çocukluk yıllarında" ve "sadece anneden" alınmaktadır. Vaktinde ve yeterince alınmadığı takdirde yeri bir ömür boyu boş kalacak bu sevgi gençleri imkânsız bir sevgi arayışına itiyor.

Anne sevgisi eksikliğinin yol açtığı "sevgi açlığı" erkek ve kız çocuklarda aynı şekilde kendini göstermekte; ilgi ve sevgiye muhtaçlık ve fakat kendisine yönelen hiçbir sevgiden tatmin de tatmin olamama. Anne sevgisinin önemi bu kadarla da kalmıyor. Çocukluk çağında anneden yeterince ilgi ve sevgi görememiş gençler yetişkinlik çağında "sevme engelli" olma riski ile karşı karşıya bulunuyorlar.

"Sevme engelli" hali nedir?

Kişinin kendisinin sevgiye ve ilgiye aşırı ihtiyaç duyduğu halde, kendisinden sevgi bekleyenlere de yeterince sevgi verememe halidir. Ya da, kişinin peşinde koştuğu insandan sevgi ve ilgi görmeye başlaması durumunda, gördüğü bu sevgiden bir süre sonra bıkıp uzaklaşma isteğinin ortaya çıkması halidir. Çünkü böylesi durumlarda aranılan şey karşı cinsin sevgisi ve ilgisi değil, içinde yokluğunun acısını hissettiği anne sevgisidir. Bir yandan sevilmeye olan aşırı ihtiyaç, diğer kendini seven kişilerden bir süre sonra "bıkma" ve "uzaklaşma" isteği, anne sevgisinin yokluğunun en önemli dışa vurum halidir.

Adem Günes
  #1298  
Alt 19.03.2013, 21:51
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Es gibt eine einfache Faustregel für mich. Alle Städtteile, die von der CHP geführt werden sind lebenswert. Dazu zähle ich vor allem den Bezirk Cankaya und selbstverstänldich Yenimahalle samt Batikent.. Ich bin zwar kein übermäßiger Alkoholtrinker, doch ich möchte selbst darüber verfügen ob ich trinken möchte oder nicht. In Keciören gibt es keinen einzigen Lokal wo wir beide mal als Beispiel Billard spielen und dazu Bier trinken könntne... Und sonst auch in allen anderen Bezirken, die von der AKP geführt werden existiert ein heimlicher stiller gesellschaftlicher Druck. Das kann ich gar nicht ab..
Und was die Blumen betrifft. Zwar haben die deutschen von auch was übernommen, aber es gibt auch so einiges was wir von ihnen übernehmen könnten... Natur-und Umweltliebe samt Blumenzüchten ist schon in Ordnung
haha, billard und bier finde ich zum davonlaufen. grundsätzlich finde ich auch die leute sollen selber entscheiden. allerdings müssen die leute auch verantwortungsvoll genug sein. und bei türken ist es schon so, dass sie durchdrehen ohne besoffen zu sein. - ehrlich gesagt finde ich das angenehme hier, keine leute mit bierflaschen zu sehen. - die türkische polizei hat gar nicht die arbeitsmoral die alle zu kontrollieren.

ehrlich gesagt, finde ich auch die kopftuchgeschichte mittlerweile gar nicht schlecht, man wird nicht dauernd aufgegeilt . allerdings bin ich auch ein älter. als junger mensch will man mehr jagen, da sieht es dann schon trübe aus. man heiratet jung und das leben ist meist im arsch.

soso cankaya, yenimahalle und batikent...bisschen wenig chp in ankara....

dein nick ist zwar nicht der knaller aber vaybee ist es ja auch nicht
  #1299  
Alt 21.03.2013, 02:11
OnMyOwn
 
Beiträge: n/a
Standard

Hakkimizda Herşeyin hayırlısı yarabbim.
  #1300  
Alt 21.03.2013, 10:09
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

newroz piroz be

newrozumuz kutlu olsun
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu