Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #1341  
Alt 02.03.2006, 19:22
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Önemli aciklama..........

görünüse bakilirsa bazi asiri türkcüler yanlis yapmis. tek tarafli bilgiyle kimseye hakaret etmemeli.

özür dilerim! hata yaptim

aciklama burda

<a href="redirect.jsp?url=http://www.mahsunkirmizigul.com/contents.php?cid=678&PHPSESSID=5a39992ba88eeeca593 c22652f4d6658" target="_blank">http://www.mahsunkirmizigul.com/contents.php?cid=678&PHPSESSID=5a39992ba88eeeca593 c22652f4d6658</a>
  #1342  
Alt 02.03.2006, 22:19
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ikiyüzlü Belcika. isine geldigi gibi

teröristlere yakaklik etmekte.

Belçika"dan Erdal Açıklaması
Dışişleri Bakanı Gucht: "Terörist Erdal kısa sürede yakalanacak."


TÜM HABERLER
Belçika Dışişleri Bakanı Karel de Gucht, İspanya"da bulunan Dışişleri Bakanı Başbakan Yardımcısı Abdullah Gül"ü telefonla arayarak, terörist Fehriye Erdal"ın en kısa sürede yakalanacağını iletti.
Gucht, görüşmede "Belçika emniyet birimlerinin konuya yakından takip ettiğini, diğer suçluların yakalandığını, Erdal"ın da en yakın zamanda ve mutlak surette yakalanacağını" söyledi.

Kendisinin olayı şahsen takip ettiğini belirten Belçikalı bakan Fehriye Erdal"ın bulunamaması konusunda Bakan Gül"e "bilgi verme zorunluluğu hissettiğini" bildirdi.

Abdullah Gül de Erdal"ın mensubu olduğu örgütün yarattığı bu tür sıkıntılar konusunda Türk makamlarının Belçika"yı daha önce uyardığını bildirdi.

Bu olayın Belçika emniyet güçlerinin güvenirliğini yaraladığını belirten Gül, Erdal"ın bir an önce yakalanarak Türkiye"ye iade edilmesini beklediklerini bildirdi.


trt
  #1343  
Alt 03.03.2006, 00:41
Benutzerbild von easydogi
easydogi easydogi ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 2
Standard Mein Text!

Der Text ist von mir. Ich hatte ihn als Kommentar für den Vaybee-Bericht über die "Du bist Deutschland"-Kampagne geschrieben.
Mich würde interessieren, ob du meinen Text von der Vaybee-Seite hast, oder aus einem anderen Forum?
Selamlar
easydogi
  #1344  
Alt 03.03.2006, 12:30
Benutzerbild von halitpasa75
halitpasa75 halitpasa75 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Kirmizigül farkli saflarda

Degisen tam olarak ne, ben anlayamadim.
Bu sahis gitmis Kuzek Irak"a ve orada bizim kabul etmedigimiz sözde bir "bayragin" önünde resim cektirmis.
Ha "PKK" pacavrasi, ha sözde "Kürdistan" bayragi, ne fark eder.

Ayrica herkes Kirmizigül"ün ne mal oldugunu biliyor.

Benim sana nacizhane önerim, herseyi hemen kabullenme. O sahisin son zamanlarda kimlerle hasir nesir oldugunu ve ne tür aciklamalar altina imza attigini bir arastir, ardindan bu sahsi yeniden degerlendir.

Sanirim bu sahis seninle ayni safta olmadigini o zaman kesin olarak anlayacaksin.
  #1345  
Alt 11.03.2006, 09:23
Benutzerbild von hasrett
hasrett hasrett ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Tod ist Leben, Niederlage Sieg

In Bezug auf den Mittleren Osten “überarbeitet” so ziemlich jeder die Geschichte. Dennoch hat es wohl noch nie eine US-Administration gegeben, die so bewusst unredlich und rücksichtslos Tragödie zu Erfolg, Niederlage zu Sieg und Tod zu Leben umdeklariert hat, und ich muss hinzufügen, dass die amerikanische Presse hierbei Komplize ist. Dabei fühle ich mich weniger an Vietnam erinnert, vielmehr an jene französischen und britischen Kommandeure im Ersten Weltkrieg, die immer wieder die Lügenmär vom (möglichen) Militärsieg über den deutschen Kaiser verbreiteten, während sie Hunderttausende ihrer Männer durch das Schlachthaus Somme, Verdun und Gallipoli trieben. Im Unterschied dazu treiben wir heute Hunderttausende Araber durch das Schlachthaus - es interessiert uns nicht einmal.

- Von Robert Fisk -


&lta href="<a href="redirect.jsp?url=http://www.lebenshaus-alb.de/mt/archives/003583.html"&gtQuelle&lt/a&gt
" target="_blank">http://www.lebenshaus-alb.de/mt/archives/003583.html"&gtQuelle&lt/a&gt
</a>
  #1346  
Alt 12.03.2006, 00:18
Benutzerbild von frankenstein
frankenstein frankenstein ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

dogru söylersiniz pasam! ama o sözünü ettiginiz aciklamalari buraya girmeniz mümkün degilmi?
  #1347  
Alt 15.03.2006, 12:48
Benutzerbild von halitpasa75
halitpasa75 halitpasa75 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Bir örnek

"Son günlerde yoğunlaşan çatışma ortamından derin kaygı duyuyoruz. 15 yıl süren ve 30 bini aşkın insanımızın kaybına yol açan, taraflarca ’düşük yoğunlukta çatışma’ veya ’kirli savaş’ olarak adlandırılan dönemin acıları, milyonlarca insanımızı derinden yaraladı. Artık insanlarımız ölmesin. Barış için adil yaşam sürelim. PKK’nin silahlı eylemlerine derhal ve ön koşulsuz son vermesini istiyoruz. Hükümetin kalıcı barışın sağlanması ve herkesin demokratik hayata katılabilmesi için gerekli yasal düzenlemeleri gerçekleştirmesini talep ediyoruz."

Bu bildirinin altina yaklasik 150 "aydin" imzasini atmistir, aralarinda Mahsun Kirmizigül"de bulunmaktadir.

Bu bildirinin maksadi acik. PKK silahini biraksin ve "demokratik sisteme" dahil olsun, yani partilessin, devlet karsiliginda genel af cikarsin, yani Apo"yu saliversin, o da kurulacak partinin basina gecsin.

Allah askina, bu kimin söylemleri?
Bunu Apo yakalandiginda söylememismiydi?
Bu mu vatanperverlik?

Bunun disinda sahsin hakkinda bir cok duyum ve bilgi mevcuttur, ancak bunlari aciklamam yersiz olur.
  #1348  
Alt 16.03.2006, 14:38
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard wahrheitssuche

selam,
arkadaslar sieht mal unter www. wahrheitssuche.org
  #1349  
Alt 28.03.2006, 14:25
Benutzerbild von immertreu
immertreu immertreu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Besten Kontakte

www.databoerse.de

www.e-giro.de

www.e-luv.de

www.endlichhaare.de

www.pfau-tv.de

www.rennboerse.de

www.supersitter.de
  #1350  
Alt 04.04.2006, 10:57
arsena
 
Beiträge: n/a
Standard Offensive für Integration ????

Das Vorhaben Ausländische Kinder in Förderklassen unterzubringen, finde ich pers. garnicht einmal so schlecht!! Doch diese sollten frühzeitig schon realisiert werden, denn ein Schulpflichtiges Kind benachteilligen weil es die Deutsche Sprache nicht beherrscht finde ich wiederum FEHL im Ergebniss!!!
Ich kenne Projekte in Niedersachsen, die bereits bei Vorschul Kindern Deutsch Unterricht erteillen!! Der Erfolg lässt sich sehen!!

Ich muss zugeben, dass der eine oder andere Vorwurf sogar gerechtfertigt ist!
Naja schaun wir doch mal um uns, viele Kinder beherrschen wirklich nur die mindest Anfroderung..
Doch mit Rechten Sprüchen wie : Die müssen sich Integrieren sonst fliegen sie raus etc.. tuen nichts positives bei den betroffenen anrichten!
Ihr solltet alle real genug sein, um auch zu erkennen, dass : Familie trotz allem, immer noch an Platz 1 den Pflichten nach kommen muss!!
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu