Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #21  
Alt 09.02.2005, 09:32
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard ich bin schwul ! o.T.

ohne Text
  #22  
Alt 09.02.2005, 11:01
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Das leben ist nicht einfach

du meintest dein bekanter ist schwul vieles kann ein mensch selber bestimmen ob man schwul ist oder nicht.es hängt auch teils von der gesellschaft ab.ama herkesin kendi problemi.ich würde einen schwulen nicht als schlechten mensch abstempeln, ama DINden sakincali.wenn man an etwas glaubt dann sollte man es auch befolgen.
  #23  
Alt 09.02.2005, 11:05
Benutzerbild von abizettin
abizettin abizettin ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Moshamar und Zeki Müren

München"in rahmete kavusan tacsiz kralini ve sanat günesimizi hatirlayinca gözlerim yasariyor millet..
Sanat günesimiz dertli dertli icli icli sarkilar söyledi ama cinselligini yasayamadan göctü gitti garibim..:-)
München de yasasa o da arabayla oglan avina cikardi kimbilir..
Zeki müren gibi bir adam moshamernin öldügü sekilde ölse herhalde adamin o güne kadar yaptigi herseyi unutur cenaze namazini bile kilmazdik !! almanlar hic mevzu bile yapmadi..medeniyet bu olsa gerek..nicht wahr??
  #24  
Alt 09.02.2005, 11:09
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard nicht JEder moslem ist ein moslem

also, du hast recht das vielen jungs in der türkei was angetan wird ama su var.nicht jeder der sagt ich bin ein moslem ist ein moslem.viele beahaupten moslems zu sein, die meisten wissen nichtmal die grundregeln des islams.du siehst doch wie sich von zeit zu zeit alles ändert.ich würde etwas vorsichtig sein mit der äußerung ja die religösen machen das und das !!
  #25  
Alt 09.02.2005, 11:19
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard bak lesbisch abim

1 - heriflerin paralari vardi, yani herkez ondan faydalaniyor yada yordu !

2 - cebinde paran olursa istersen i.... ol, fark etmez !

3 - Zeki Mürene gelince onu 60li ve 70li yillarda zamani moderen sanatcilardan sayildigi icin ve gercekten sanati yüzünden sevdildigi icin tutuldu- oda neden tutuldu- cünkü yürekler acisi bir hikayesi vardi - toplumun bir adamiydi = bu sadece Yesil Cam filmelerinde canlandirdigi bahcivan cocugu veya feryali ask jönlerini oynadigi icin

4- Bülent Ersoy"u 80 li yillarda gögüsünü actigi icin hapse sokan Kenan Evren Hatunu ilah yapti bu karaiyla. B. Ersoy bir hapse girdi orada ANILAR sarkisini besteledi ve daha cikmadan daha cok meshur oldu + o zamanlarda K.Evreni pek popülerde degildi


kisai demek istedigim sey hersey promosyona yani reklamina bagli, eger iyi reklam yapiliyorsa toplum seni sevr egerki reklamin negatifse toplum snei sevmez -
Komsuoglu Ahmet yanlizca bir stripteasci olarak kazaniyorsa toplumdan ve mahalleliden kabul edilmez hatta dislanir -

Ama komsuoglu Ahmet adi degisse ve kuvetli bir raklam ajansi arkasinda olsa o zaman o Ahmet mahallenin gururu olur .

Bizim toplum iste böyle .........

just törkisch iste

LG
  #26  
Alt 09.02.2005, 11:23
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard lies mal bitte ein paar beitraäge drunte

da habe ich gesagt, dass es nicht für alle generell gilt, sondern nur für die scheinheiligen...
  #27  
Alt 09.02.2005, 11:26
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard ich bin metrolesbisch:-) o.T.

ohne Text
  #28  
Alt 09.02.2005, 11:32
Benutzerbild von abizettin
abizettin abizettin ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard olur mu schwul ablam! daha dogrusu

benim dedigim biraz baskaydi herhalde..

1-Zeki mürenin de cok parasi vardi..toplum olarak onu cok seviyorduk,sikti,zarifti,kibardi..cok güzel sarki yorumluyordu..peki onun tek bir olayi moshammer gibisinden kamuoyuna yansisa ona tapan halk ne yapardi aceba? düsünceleri bir anda tam tersine dönmezmiydi?

2-bizler masallah sow dünyasinda homesexüellere bayiliyoruz,bak her kanalda var..ama gercek hayatta bunun tam tersine..tv. de homoyu zevkle izliyoruz,ama arkadasimiz olsa asagilardik onu..


hadi kacar ben..tartismaya devam etceksen sonra cevap veririz artik

grüss
  #29  
Alt 09.02.2005, 11:35
Benutzerbild von lala1
lala1 lala1 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 7
Standard bak Lezom :-)

seninle hem fikrindeyim ! yani yanlis anlasilmasin
  #30  
Alt 09.02.2005, 11:37
Benutzerbild von hasrett
hasrett hasrett ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Schwule sind ...

so sauber.. so elegant so hübsch so sexy und so geil!

)

Aber... von weitem. ICh will darüber nichts wissen. Jedem das seine
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu