Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #11  
Alt 11.12.2014, 21:02
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Standard

Zitat:
Zitat von ceylags Beitrag anzeigen
Männliche Türkische Superakademiker haben die gleichen Probleme wie die Frauen

Arkadaslar, ben en yüksek seviyeye ulastim akademik anlamda, ve ayni problemleri yasiyorum.
asagdaki bir forum yazisinda - http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=5651 - , Elend türkischer Akademikerinnen, türk akademisyen kadinlarin es bulmakta yogun sorun yasadigni yazmis arkadaslar.

eee bizim türk erkek süper akademisyenler icin de aynisi gecerli, benim gözlemlerim de sudur:
1. Cogu türk kadinlarin almanyadaki egitim seviyesi ve kültür seviyesi cok düsük.
2. Akademisyen Türk kadinlari güclü bilgili Türk erkeklerden hoslanmaz, kiskanirlar bile.
Gercek bu arkadaslar.
3. Akademisyen Türk kadinlari yabanci uyruklu erkekleri tercih etmekte.

ee noldu simdi? ondan sonra da soruyorsunuz kendinize niye bizim erkekler Türkiyeden kadin getiriyor diye, niye yabanci kadinlarnan evleniyorlar diye!
SIZ türk kadinlari bizi bunlara zorluyorsunuz da ondan!

artik yetti be:
boy pos var
para var
akdemik seviye en üst düzey
kültür seviye en üst düzey,
hala agaz burn

ozamanda pardon: defolup gidin.
Bizde bütün tahrihde oldugu gibi her güclü Türk erkegi gibi yabanci güzellernen evleniriz!
sizde de suc var bayanlar, kusura bakmayin.
hakli oldugun cok noktalar var ama genelleme olmasin diye sunlari eklemek isterim.
akademisyen türk kadinlarin genellikle yabanci secmeleri maalesef cok yaygin, ya etraflarinda ayni seviyeden yeterince türk erkegi olmadigindan arti birazda bazilarinda yabanci hayranligimi var diyeyim. Ayrica her türk erkegide senin gibi düsünmüyor. yeterki sari bir gaby yada ludmilla olsunda nasil olursa olsun. etrafimdaki cocuk oyun parkina bakinca üzücü bir manzara. yanlis anlasilmasin ama akilli akilli bir sürü marokan bilhassa TIP ögrencileri, oturma izni almak icin hepsi birer rus yada almanla evlenmis( hauptschule), tabi kadinlarda kurnaz hemen cocuk yapmislar.neyse konu bu degil biliyorum ama bu nicin böyle: müslümanlar organize olmayi beceremiyorlar. evlilik icin bile uygun bir ortam yaratilmali. kader kismet diyip gecmek yetmiyor.
  #12  
Alt 11.12.2014, 22:20
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von SevtapTuran Beitrag anzeigen
hakli oldugun cok noktalar var ama genelleme olmasin diye sunlari eklemek isterim.
akademisyen türk kadinlarin genellikle yabanci secmeleri maalesef cok yaygin, ya etraflarinda ayni seviyeden yeterince türk erkegi olmadigindan arti birazda bazilarinda yabanci hayranligimi var diyeyim. Ayrica her türk erkegide senin gibi düsünmüyor. yeterki sari bir gaby yada ludmilla olsunda nasil olursa olsun. etrafimdaki cocuk oyun parkina bakinca üzücü bir manzara. yanlis anlasilmasin ama akilli akilli bir sürü marokan bilhassa TIP ögrencileri, oturma izni almak icin hepsi birer rus yada almanla evlenmis( hauptschule), tabi kadinlarda kurnaz hemen cocuk yapmislar.neyse konu bu degil biliyorum ama bu nicin böyle: müslümanlar organize olmayi beceremiyorlar. evlilik icin bile uygun bir ortam yaratilmali. kader kismet diyip gecmek yetmiyor.

konu marokanlar v.s. degil. konu türk erkekleri.
senin yorumun yine cok irk düsmanligi yapiyorsun.
ne kadar yargili bir insansin inanamiyorum. nedemek sari bi gaby yada ludmilla. sen ne kadar bencil bir insansin? merkst du eigentlich wie erniedrigend deine worte sind? sen kimsinde bu insanlari kiniyorsun?????
ona bakarsan, nice tahsili olmiyan türk erkekleri almanlarla evleniyor.

ama konu bu degil.
siz nerde yasiyorsunuz bilmiyorum, ama benim okudugum üniversitede benim disimda daha cok türk vardi, ve hic biri, türkden baskasi ile evlenmedi.
  #13  
Alt 11.12.2014, 22:29
Benutzerbild von azitizia79w
azitizia79w azitizia79w ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 24
Standard nicht Akademikerin

ich als keine die ein Diplom hat , kann euch nur empfehlen , tut euch doch zusammen statt zu jammern ? Finde haben sich genug Akademikerin zu Wort gemeldet oder?
Wo liegt das Problem ?
  #14  
Alt 11.12.2014, 22:38
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von azitizia79w Beitrag anzeigen
ich als keine die ein Diplom hat , kann euch nur empfehlen , tut euch doch zusammen statt zu jammern ? Finde haben sich genug Akademikerin zu Wort gemeldet oder?
Wo liegt das Problem ?

hast du dir den Beitrag mal durchgelesen?
Der Beitrag handelt von Akademikerinnnen.

Es ist immer das selbe. Hat man ein Diplom - suc. hat man kein Diplom - suc.
Türk sen, türk olman suc. Müslümansan - müslüman olman suc.
AKPyi tutarsin - suc.
AKPye karsi olursun - suc.

Ich kann diese Vorurteile nicht mehr hören.
azitizia, burda hic kimse dipl.masi olmiyan bayanlari kinamadi.

Neden biz emek harf edip diploma yaptik diye bizi kiniyorsun?
nedemek könnt ihr euch zusammen tun?
sind wir eine rasse, die man mal einfach so auf einen Haufen wirft?
Kimin ne sartlar altinda okudugundan haberin var mi seninde bunu kiniyorsun??

wenn dir das Thema nicht schmeckt, musst du es ja nicht lesen. So einfach!
  #15  
Alt 11.12.2014, 22:40
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Daumen runter

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen

ama konu bu degil..
konunun bu olmadigini bende yazdim, tekrarlamana gerek yok
hayrola, sadece senin yaplasimin olmadigi icinmi forumda bu öfke basladi yine saldirmaya
  #16  
Alt 11.12.2014, 22:42
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Daumen hoch

Zitat:
Zitat von azitizia79w Beitrag anzeigen
ich als keine die ein Diplom hat , kann euch nur empfehlen , tut euch doch zusammen statt zu jammern ? Finde haben sich genug Akademikerin zu Wort gemeldet oder?
Wo liegt das Problem ?
Problem: evt. Aufmerksamkeitsmangel?
  #17  
Alt 11.12.2014, 22:43
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von SevtapTuran Beitrag anzeigen
konunun bu olmadigini bende yazdim, tekrarlamana gerek yok
hayrola, sadece senin yaplasimin olmadigi icinmi forumda bu öfke basladi yine saldirmaya

oh man sevtap, echt jetzt? schon wieder?
geh du mal lieber deinen tee trinken, es ist sicher nicht so einfach, durch die welt zu gehen, wenn man so ist wie du.


  #18  
Alt 11.12.2014, 22:47
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Standard

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
oh man sevtap, echt jetzt? schon wieder?
geh du mal lieber deinen tee trinken, es ist sicher nicht so einfach, durch die welt zu gehen, wenn man so ist wie du.


ich kann deine Wiederholungen auch nicht mehr lesen, obwohl ich bewusst vermeide aber scheinbar bist du morgens bis abends hier enerjini baska yere harcasan birazda
  #19  
Alt 11.12.2014, 22:50
feyzade
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von SevtapTuran Beitrag anzeigen
ich kann deine Wiederholungen auch nicht mehr lesen, obwohl ich bewusst vermeide aber scheinbar bist du morgens bis abends hier enerjini baska yere harcasan birazda

Wenn du mal endlich lernen würdest, müsste ich mich auch nicht ständig wiederholen

Egal, ich hab noch Hoffnung, vielleicht wird aus dir doch noch was
  #20  
Alt 11.12.2014, 22:53
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Standard

Zitat:
Zitat von feyzade Beitrag anzeigen
Wenn du mal endlich lernen würdest, müsste ich mich auch nicht ständig wiederholen
wenn du dich nur meinetwegen wiederholen würdest, würdest glaubwürdiger abeeer was ist mit unzähligen anderen? alle irren sich nur du nicht ja, ja

ok: die Bühne frei für Feyzade

sie hat noch vieeel zu belehren, vieel zu erzählen
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu