Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Vaybee!


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #81  
Alt 30.06.2009, 09:15
unixxx
 
Beiträge: n/a
Standard

Tafft, das ist ein allgemein bekannte zitat, von wem weiss ich nicht. Es geht ja auch darum, das man sich darüber aufregt oder was einem extrem stört, wo man in die luft gehen muss, dann könnte man sowas auch haben. Ansonsten, würde es unlogisch sein. Denn fehler sieht man ja immer bei den leuten, zu sehen heisst nicht, das man das automatisch hat.
  #82  
Alt 30.06.2009, 10:15
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von inekfluesterer Beitrag anzeigen
der abgelutschteste, von allen dummen dieser welt gebrauchte spruch, den wir zuletzt in der 6.klasse benutzt haben. es wird immer peinlicher und verzweifelter für dich.
Als ob man mit Dir vernünftig kommunizieren könnte. Dieser Spruch bringt es aber bei Dir exakt auf den Punkt. Du verhältst Dich doch wie ein kleiner pubertierender Hänfling aus der 6. Klasse. Als inek geniesst Du zwar bei mir keinen Welpenschutz doch ich lasse mal Gnade vor Recht ergehen. Und erzähle mir mir nichts von Arbeitszeugnissen. Während Du sie lesen musst, bin ich derjenige der diese verfasst. Er hatte die Gelegenheit allen wichtigen Threads eine Antwort zu schreiben.
Kerl merkst Du nicht, dass Du einfach nur schizophren ? Lasse Dich mal auf Tauglichkeit prüfen und gehe mal erst zum Millitär. Werde erst mal ein Mann, dann reden wir weiter und schreiben wir Miky Mausevelli

Du erfindest Dialoge worin Du Deine Befürchtungen thematisiert, damit ich nicht darauf eingehe. Inek, merkst Du nicht, dass ich spielerisch Dir dass Fell über die Ohren ziehe.. Du bist mein Inek und ich bin der Cowboy aus Texas In dieser Relation kannst Du es immer betrachten. das gibt unser Verhältniss schön wieder

Geändert von GoerenBilir (30.06.2009 um 10:51 Uhr).
  #83  
Alt 30.06.2009, 10:19
Benutzerbild von cinayet83
cinayet83 cinayet83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 110
Standard

Zitat:
Zitat von GoerenBilir Beitrag anzeigen
Sen polemik yapma derdinde misin? Hani arabesk televole toplumunun bir yöntemi var. Ve seni onlara dahil ediyorum. Ünsüz birisi ünlü birisiyle polemige ünlü olmak maksatiyla girmeye calisir..

Senin ne bok oldugunu görmek istiyorum. Hadi koy resmini ortaya. Ondan sonra konus..
O zaman neden sen, hic taninmamis birisiyle, sacma sapan bir sebepten dolayi "tartismaya" calisiyorsun? Ah canim benim. Yoksa "sogan cücüklügüne" bir sen mi alindin? Oysa ben ortaya, herkese hitaben yazmistim.

Ilk sözümde ne kadar cok hakliymisim anlatamam.

Nedir senin bu ün meselen? Konusmak istersen, mutlaka aramizda psikologlar vardir, hatta varsa bana da yardimci olurlar.

Simdi sakin ol! O elindeki klavyeyi saglam bir yere birak! Derin derin nefes al, bir bardak su icip, gözlerini kapat! Istersen bir sigara icip gevseyebilirsin.

Sana sadece bir tavsiye; "düsünmeden yazma, daha cok yazmak zorunda kalirsin"

Geändert von cinayet83 (30.06.2009 um 10:49 Uhr).
  #84  
Alt 30.06.2009, 10:30
Benutzerbild von laracroft
laracroft laracroft ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 50
Standard

Inekflüsterer ich fand dich bis jetzt eigentlich immer cool, aber im Moment finde ich dich total kindisch. Ich glaube, du hast in letzter Zeit etwas zu viel Lob erhalten, dass du jetzt nicht mehr weißt, was du schreiben sollst und total übertreibst!
  #85  
Alt 30.06.2009, 10:48
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

@cinayet

Benden sana bir tavsiye, resmini koyda senin kim ve ne oldugu görelim. Bir de büyük laf konusmak icin büyük lokma yemeye makbül bogaz gerekir 9
  #86  
Alt 30.06.2009, 10:53
Benutzerbild von cinayet83
cinayet83 cinayet83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 110
Standard

Neden beni bu kadar görme telasesi icindesin anlamadim. Insanlara artik göreceli mi davraniyorsunuz?
"Cirkinse ucube, güzelse bizden birisi."
Hani Nihal Atsiz´in bir aralar kafa tasi ölcerek türklüklerini ispatlamaya calistiklari gibi sacma sapan bir meseleye dönüsmeye basladi burasi.
  #87  
Alt 30.06.2009, 11:02
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von cinayet83 Beitrag anzeigen
Neden beni bu kadar görme telasesi icindesin anlamadim. Insanlara artik göreceli mi davraniyorsunuz?
"Cirkinse ucube, güzelse bizden birisi."
Hani Nihal Atsiz´in bir aralar kafa tasi ölcerek türklüklerini ispatlamaya calistiklari gibi sacma sapan bir meseleye dönüsmeye basladi burasi.

Konuyu sulandirma. Ya oldugun gibi görün ya da göründügün gil ol demis Mevlana. Ben buruya sanalda iskembe-kübradan atilan hikayeler duymak istemiyorum. Gercek insanlarin gercek sohbetlerini okumak istiyorum. Burayi cocuk bahcesine cevirdiniz. Bizim orda bir laf var. Söz vermek döt vermeye benezemez Agizindan cikan lafin arkasinda duracaksin, yoksa o lafin degeri kalmaz...
  #88  
Alt 30.06.2009, 11:17
Benutzerbild von cinayet83
cinayet83 cinayet83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 110
Standard

Peki bunu neden kendin icin de düsünmüyorsun?

"Söz vermek döt vermeye benezemez Agizindan cikan lafin arkasinda duracaksin, yoksa o lafin degeri kalmaz..." Bu sözü söyleyebilmen icin, benim sana bir söz vermis olmam gerekli degil mi?
"Ahali, resmimi koyacam bakin bakalim!" gibi bir söz verdigimi hatirlamiyorum. Hatta yazmis oldugum yazilarda da öyle bir konunun bahsi bir tek senin yazilarinda geciyor.

Mevlana´nin söylemis oldugu söze gelince; görecelikle alakasi olmayan bir deyimdir. Ne mânâda söyledigini önce anlamak gerekli.
  #89  
Alt 30.06.2009, 11:20
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Sözde yeni birisi olarak tanimadigin insanlara iftira atarsan bu adamin kim oldugunu görmek hakkimiz degilmidir? Yoksa laf olsun torba dolsun diye mi gerekli gereksiz ulu orta yaziyorsun?
  #90  
Alt 30.06.2009, 11:54
Benutzerbild von cinayet83
cinayet83 cinayet83 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 110
Standard

Bak bunu yapma simdi. Iftira attigimi nereden cikarttin?
Sizin kötü birsey yapmayip, yaptiginizi savunmuyorum. Gayet güzel sohbet ediyorsunuz. Severek okuyorum. Ne yalan söyliyim? Chatten buraya geldim. Orada sacma sapan geyikleri okuyacagima burada sizi okuyorum ve ayni sekilde sadece yorum yapiyorum.

Söylediklerim neler?
1- "Ego tatminligi" (Gercek olan birsey, gördügümü söyledim. Ayrica basliga yapilan bir yorumdu, acan kisinin alinmasi gerekirken sen alindin.)
2- "Sogan cücügü" (Hakaret kabul edenler buyursunlar etsinler. Bu da 'Sevdirmekten kolaydir, nefret ettirmek.' tezine dogruluk getirmek icin verdigim bir örnek.)
Cogunuz benden yasca büyüksünüzdür. Inan umrumda degil yasiniz. Öyle olsaydi gider kendi yasitlarimla at kostururdum.

Beni de elbet taniyacaksiniz. Kim bilir? Belki bazilarinizla bir araya gelip, birseyler icerken sohbetler edecegiz. Belli konular hakkinda tezat bakis acilari sebebiyle tartismalar cikacak. O konular hakkinda görüs alis verisi icinde bulunacagiz.

Bir resimle de adam taninmaz ki.

Umarim birazcik olsun kendimi tanitabilmisimdir.

Geändert von cinayet83 (30.06.2009 um 11:55 Uhr). Grund: Yazmayi unuttum.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu