Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #61  
Alt 30.07.2014, 12:44
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard

Zitat:
Zitat von Imogdi Beitrag anzeigen
Salih ,harbi insansin !
o belli
kökün insanlik kokuyor ...
ama gel AKP ,hirsiz bi birlik tir de ,
canimi al ..
BEN "CANIN SAGOLSUN" DIYEYIM, SEN GÜLÜMSE ;-)

Eyvallah Imo,
benim insanligimi anlayacak kapatiseye sahipsen, bu durum, senin benden daha iyi bir insan olduguna delalettir !

o iyi kelimesi , benden cok sana yakisir!
sen kötü ile kötü olma, kötülük yapan ile ayni yolda yürümeye calisma, aldatirlar, sana kötülük yapana kötülükle cevap vermeyi , önerenler olursa, onlarin kötülük yapanlardan farkli , ne fazlaliklari kalir?

onun icin bazan bende hirslaniyorum, hirsima yenik düsüyorum, bazana yazdiklarimdan veya düsüncelerimden utaniyorum, ama yanlis da olsa yazdiklarim , düsüncelerim : birdaha ayni hatayi yapmamak icin , kötülerimi de bir kenarda birakiyorum ki , ayni hatayi birdaha yapmamayim diye !

AKP ye gelince: Bu parti su parti o parti , inan benim umrumda degil, ve senin tabirin le , AKP genel manada suyu cikmasada, bazi kisiliksiz, partililerin, sadece ,kisisel amaclarinin pesinde kosmalarindan dolayi, suyu isiniyor diebiliriz!

Ve Lakin, acikcasi, AKP ye , bu zamanda bir alternatif yok gibi gözüküyor !

Yanlis olan basta olsada, görünrde sadece, o yanlislari daha da yanlis yapacak kapasiteli , politikacilar, dolasmakta !

bizim de iyi olani bulamadigimizdan dolayi, simdilik kötünün iyisiyle yetinmemiz, arda kaliyor.

InsaAllah , ve IzniAllah yakinda iyi olanlar gercekten sadece vatan millet kardeslik huzur icin calisan Partiler ortaya cikar !

BIRBIRINI KÖTÜLÜMEKTEN BASKA BIR POLITIKASI OLMAYAN , YAPILAN DOGRULARI BILE YANLIS GÖSTERMEYE CALISAN, SIYASI VE POLITIK BIR ZIHNIYET, KESINLIKLE , IS BASINA GELSEDE HIC BIR OLUMLU ICRAAT YAPAMAYACAKTIR !

o nedenle temennimiz, yakin zaman da , aklarin ve karalarin , belirginlesmesi dir !

sadece akp cok hirsiz demek, icraat yapmis anlamina gelmez, ICRAAT kötülerin elinden, akil yolu ile, baris ve sukunetle, o gücü almaktir !

EGER BU ISI BASARAMAYAN BIR CHP MHP HADEP BILMEM CART CURT , SU ANDA SADECE BUKADAR BASARI GÖSTERIYORSA; ONLARIN DEVLET I YÖNETMELERI , ASLA VE KATEN , TÜRKIYENIN FAYDASINA OLAMAZ !

SADECE AKIL YOLU ILE HAREKET ETMEK , BAZI GERCEKLERE INANMAK, DÜRÜST OLMAK LA , AKP IKTIDARDAN INDIRILEBILIR !

YOKSA IMO, KÖTÜNÜN IYISIYLE BIZ BU VATANI DAHA COK YÖNETMEYE KALKARIZ VE HER DEFASINDA , SON 12 SENDIR UGRADIGIMIZ HÜSRANA UGRARIZ !

BENIM ADAM GIBI ADAM OLARAK SARIGÜLÜ , DAHI POLITIKADAN VE SIYASETIN ZIRVESINE TIRMANISINA IZIN VERMEYEN BIR SIYASI GÖRÜSE VERECEK OYUM YOK , OLAMAZ !

SARIGÜLÜN ATATÜRKCÜLÜGÜNDEN TÜRKLÜGÜNDEN BIZIM BILDIGIMIZ KADARIYLA SAHIP OLDUGU DÜRÜSTLÜGÜNDEN DOLAYI ONU HER DEFASINDA ARKAYA ITMEYE CALISAN BIR SIYASI DÜSÜNCE , SADECE CIKAR SIYASETINI YAPTIGINI GÖSTERIR !

NEYSE SIMDI Bazilari cikar bu chp li der , sarigül hayrani sanar , akrabasi falan der, beni yargilar ! yok arkadaslar dedigim gibi benim sadece düsüncelere ve dogru yapilan islere saygim var !

HAK ne ise O nu istiyorum !

ya imo biz bile Almanya da Avrupada bukadar vatan icin nefes türketiyor isek, bu türkiyenin iyiye gitmesinin bir isaretidir !

demekki genc türkiye , bir gün hayal bile edilemeyen noktaya gelecek demektir !

sabir la bekleyip, özveri ile calisacagiz, her alanda TÜRKIYE yi , bu ortamda savundugumuz gibi savunacagiz , kendi islerimizde basarili olacgiz ve türkiye yi iyi bir sekilde her alanda temsil edecegiz !

sonucunda türkiye ye güven artacak, insanlari taktir edilecek ve bundan istihdam dogacak, ve türkiye topraklari barisin ve kardesligin, anasi olacak !

en güzel günler vatanini sevenlerin hizmetleriyle TÜRKIYE TOPRAKLARINA gelecek , InsaAllah !

bunu hem yürekten istiyorum, hemde hissediyorum !

Akif in Istiklal Marsinda dedigi gibi : Belki yarin, belki yarindan da yakin !


selam ve selametle
salih
  #62  
Alt 31.07.2014, 13:28
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard

Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Kurz und bündig.

Wir bestimmen das Schicksal über die, die leiden....
...sehr oft % Wahr !!! :-)

... , die Meinung ist, über uns Menschen , sehr zutreffend !

------aber würde es gerne etwas anders formilieren: "Wir bestimmen unbewusst und sehr oft ,das
Schicksal, über die , die leiden

++adem olan anlar, ama adem olmayan ne yapsin ?

Geändert von 1978salih (31.07.2014 um 13:38 Uhr).
  #63  
Alt 31.07.2014, 23:50
Benutzerbild von WpumaC
WpumaC WpumaC ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.11.2013
Beiträge: 610
Standard

Zitat:
Zitat von 1978salih Beitrag anzeigen
...sehr oft % Wahr !!! :-)

... , die Meinung ist, über uns Menschen , sehr zutreffend !

------aber würde es gerne etwas anders formilieren: "Wir bestimmen unbewusst und sehr oft ,das
Schicksal, über die , die leiden

++adem olan anlar, ama adem olmayan ne yapsin ?

Wieso unbewusst? Ihr seid doch alle hochintelligente Menschen, oder nicht?

sarkilar söylesin...
  #64  
Alt 01.08.2014, 10:20
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard

Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Wieso unbewusst? Ihr seid doch alle hochintelligente Menschen, oder nicht?

sarkilar söylesin...

hochintelligente menschen treffen meist und sehr oft falsche Entscheidungen !

ich denke keine/r würde selber zugeben, welch dumme Entscheidungen, laufe i/s lebens getroffen hat !

Ich bekenne mich ,als nicht besonders intelligent, dennoch kann ich mir selber immer wieder helfen, etwas zu tuen, was meinem Herzen gut tuet !

Ich hoffe du verstehst , was ich sagen möchte !
Sich selbst zu loben passt mir nicht , dafür habe ich keine Zeit !

und vor allem , Lieder zu singen , womit ich mich , bloßßßß nur ablenke, und die Wahrheit, das jeden Tag soviele KINDER sterben, verdränge , mag ich auch nicht zu tuen !

"ich möchte nicht hochintellegint sein und nichts tuen !!!!
ich möchte lieber Verrückt sein und etwas bewegen !!"


daher bitte ich euch alle , die hier schreiben und denken, SCHAUT euch die ÜBERSCHRIFTEN der Thema an , und dann entscheidet bitte, ob IHR etwas , dazu sagen wollt !!!

Vielen Dank !
Salih

PS. burdaki bazi arkadaslarin illaki almanca yazma gibi bir egilimleri var !

bazan düsünüyorum, yazdiklarimi anlamiyorlarmi diye, bundan sonra istege
bagli, arkadaslarin memnuniyeti icin, almanca ingilizce türkce yunanca ve
arapca olarak sorulariniza yanit verecegim ! :-)

Vorurteile haben und nichts zu wissen und dennoch zu behaupten und
mich versuchen mit etwas gelichzustellen, ist leider Falsch !! "IHR SEID
DOCH ALLE HOCHINTELLIGENT" ob es ironisch oder wahrlich zitiert worden
ist, kann ich leider nicht wissen, dennoch versuche ich es nicht falsch zu
verstehen !

belki ozaman yanlis anlasilmaktan kurtulurum ;-)
Zitat:
Zitat von WpumaC Beitrag anzeigen
Wieso unbewusst? Ihr seid doch alle hochintelligente Menschen, oder nicht?



sarkilar söylesin...
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu