Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #4851  
Alt 12.10.2014, 22:42
___EZEL___
 
Beiträge: n/a
Standard ......

Ne siyaset istiyor canim ne bir muhabbet,askimdan arta kalan,bana kalan hüznüme sigindim yine,yine bir soru olustu bu anlamsiz askta!Öyle bir anlam ariyorum ki,anlasilmaz olsun,icinde bir ondan, birde benden bir keder olsun.Sonra yakalim gemileri istiyorum,üstadin dedigi gibi acalim sarabi,"önce gelisine,sisenin dibini bulunca,gelmisine gecmisine"diyelim diyorum,ama cadi beni duymuyor ki?
  #4852  
Alt 12.10.2014, 22:42
ask_sehidi
 
Beiträge: n/a
Standard

Dimyet'e pilav yemeye giderken, evde ki bulgurdan olmayalim. Musul'u ve Kerkük'ü elbette bende misak-i milli sinirlarimiz dahilinde görmek isterim. Ama bu gidisle Diyarbakir'dan, Urfa'dan vs. olmayalim.

NOT: Ben Kürt halkini kendi halkim kadar seviyorum! Kürt halkina gereksiz yapilan hakaretleri, yalan yanlis iftiralari siddetle kiniyorum!
Ben Kürtlerle Türkleri et ile tirnak gibi hatta damar ile kan gibi ici ice görüyorum ve ayrimciliga karsi tavrimi ortaya koyuyorum!
  #4853  
Alt 12.10.2014, 22:49
guelkurusu
 
Beiträge: n/a
Standard

...hätte ich nur einen Wunsch frei, mehr würde ich nicht brauchen.
  #4854  
Alt 12.10.2014, 22:50
ask_sehidi
 
Beiträge: n/a
Standard

Vermutlich würdest du dir dann wünschen, dass du unendlich viele Wünsche frei hättest, nicht wahr?


Zitat:
Zitat von guelkurusu Beitrag anzeigen
...hätte ich nur einen Wunsch frei, mehr würde ich nicht brauchen.
  #4855  
Alt 12.10.2014, 22:52
guelkurusu
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von ask_sehidi Beitrag anzeigen
Vermutlich würdest du dir dann wünschen, dass du unendlich viele Wünsche frei hättest, nicht wahr?

Nein... ich brauche nur einen.
  #4856  
Alt 12.10.2014, 22:54
ask_sehidi
 
Beiträge: n/a
Standard

Und der wäre? Falls die Antwort unter die Kategorie "zu persönlich" fällt, musst du auf meine Frage nicht antworten!

Wir sind immer noch zum Vergnügen hier! Vaybee soll alles in allem immer noch Lust bleiben und nicht Last!



Zitat:
Zitat von guelkurusu Beitrag anzeigen
Nein... ich brauche nur einen.
  #4857  
Alt 12.10.2014, 23:00
guelkurusu
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von ask_sehidi Beitrag anzeigen
Und der wäre? Falls die Antwort unter die Kategorie "zu persönlich" fällt, musst du auf meine Frage nicht antworten!

Wir sind immer noch zum Vergnügen hier! Vaybee soll alles in allem immer noch Lust bleiben und nicht Last!
Außer sterben, muss ich nichts.
Trotzdem, nett von dir, dass du dazuschreibst, dass ich die Wahl habe.
  #4858  
Alt 13.10.2014, 00:12
___EZEL___
 
Beiträge: n/a
Standard

Sus pus olmus gece gibiyim,ne incin top yonuyor,nede bir yaprak sallaniyor.Kayitsiz bir geceyim iste,caresiz bekliyorum sabahimi.Yine dünya dönecek,yine sabah olacak ve ben umarsiz bakicam günese,sensizlige dogan bir gün oldugunu söylicem ürkek ve cekingen sesimleSonra yutkunucam,bogazimda dügümlü o essiz kelimeyi cikarmamak icin...Sensizlik bela degil kerbela olacak gönlümde.Bir yudum su gibi ariyorum,öyle bir sahradayim ki sensizlik yakip kavuruyor yine,bir yudum suyum olurmusun bilmem,ama bir yudum icmeden asla ölmem.....Cenk
  #4859  
Alt 13.10.2014, 00:28
Benutzerbild von SevtapTuran
SevtapTuran SevtapTuran ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 03.03.2014
Beiträge: 1.315
Standard

Eskiden, ilk generasyon derdi: aman türk olsunda camurdan olsun. Bu gün türk pazarina gittim. Kisa Bir tatil Gibi geldi türklerle konusmak bile ne kadar iyi geliyor. biz avrupaya aldigimizdan cok verdik ve veriyoruz aslinda. Caliskan güleryüzlü cömert insanlar (tabi cürüklerde cikiyor aramizda o baska)
  #4860  
Alt 13.10.2014, 12:04
Benutzerbild von Man_Bey
Man_Bey Man_Bey ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 20.08.2014
Beiträge: 818
Standard

hallo vaybee
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu