Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Gesellschaft & Soziales


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #28021  
Alt 14.04.2006, 16:20
Benutzerbild von isinsu
isinsu isinsu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard danke für die Selbsterkenntnis! o.T.

ohne Text
  #28022  
Alt 14.04.2006, 16:33
Benutzerbild von isinsu
isinsu isinsu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard ja ich bin Vegetarier..

und naturlich heisst dass jetzt nicht, dass ich damit zugleich gegen Leute bin, die Fleisch essen... Mein Hund frisst schliesslich auch Fleisch und ich kann ihm das nicht verbieten...So ist eben die Natur!

Aber Filiz.. es ist bekannt, dass diese Tötung an Hunden ein "Verwaltungsakt" war... Daher die grosse Kritik an die Regierung.. Ich habe wahrscheinlich auch länger als viele andere hier in der TR gelebt ( viele Praktikaufenthalte)und habe vor, ( weiss es nicht mehr!!) Ende August dahin zu ziehen...
Ich habe dort auch immer über vieles weggesehen und immer die TR schön gelobt... Das was uns die Medien zeigen und berichten ist nur ein Teil von dem, was wirklich so abläuft... Wären "einfache Leute" auf diese Idee der Tötung gekommen, hätte ich wahrscheinlich anders reagiert.. Denn hier in dem Fall, war es eben die Verwaltung.. und da kann ich ja nur die Regierung "angreifen"... Aber all dies nur im Politik -Forum o.ä.

schönes WE
  #28023  
Alt 14.04.2006, 22:39
Benutzerbild von heyriye
heyriye heyriye ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

KARDESIM SEN KENDINE BAK
TÜRKIYEDE INSANLAR YINE BURDAN INSAFLI
AVRUPA KUS KESER GIBI INSAN ÖLDÜRÜYORLAR VE UTANMADAN GÜYA INSAN HAKLARINDAN BAHSEDIYORLAR! TUH NICHT EINEN AUF TIERLIEB!!!! CANLILARI SEVMEYI ÖGRENELIM BILMEYENLEREDE ÖGRETELIM!!!!!!
  #28024  
Alt 14.04.2006, 23:49
Benutzerbild von isinsu
isinsu isinsu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard wie tut man denn einen auf "tierlieb"

evet cok haklisin insanlara canlilari sevmeyi ogretelim!!
  #28025  
Alt 15.04.2006, 20:54
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard ISRAIL sizi de mi aldi ?..

Bu nedir bu ya ?..

Siz Alman misiniz Türk mü ?..
Dilinizi konusun kardesim..

Bu ne rezalet ?..
  #28026  
Alt 17.04.2006, 12:51
runkli
 
Beiträge: n/a
Standard 12.Islamwoche in Stuttgart

Vom 15.05.-19.05.06 findet wieder die Islamwoche an der Universität Stuttgart statt:

www.iwoche.de
  #28027  
Alt 17.04.2006, 16:25
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard Ilkel insanlarla dolu Forum

deshalb mach dir keine gedanken... cogulari burada.. ya solcu yada Ülkücü yada Dinkolik ve hepsinden en kötüsü MILLIYETCILIK...

Bunlarin hepsi birer kavram... hat überhaupt keinen Wert.. letzendlich ist der MENSCH der zählt... ob Christentum oder Islam oder Deutsch oder Türke... alles sind bloss nur Wörter...

Tuue gutes dann bist du GUT... wer was anderes behauptet oder andere niemer macht.. hat im Leben nichts begriffen...

O yüzden nimmm diesen Forum nicht all zu ernst... farkindaysan bende eskisi gibi katilmiyorum... es ändert nichts... sonucta 6 Milyar insan var ve hepsinin DIN anlayisi farkli farkli... 6 Milyar insan = 6 Milyar DIN
  #28028  
Alt 17.04.2006, 16:28
eniskaya
 
Beiträge: n/a
Standard ?????

Üstad ne oldu... neye bu kadar kizdin ???

Almanca konusmak zararmi... insanin DILI önemli degil.. insanin söyledikleri ve uyguladiklaridir esas olan...

Burada bir cok arkadas, öyle senin bekledigin gibi, temiz Türkce ile dertlerini yada söylemek istediklerini anlatamazlar... cünkü yeterli Türkce bilmiyorlar... hatta ben bile...

Israil ise bir Kelimedir... baskalarini kendi beceriksizligimize alet etmek en UCUZ VE ILKEL davranisgtir
  #28029  
Alt 20.04.2006, 12:24
Benutzerbild von oezsu
oezsu oezsu ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard THE TÜRKLER!!!

Sana az da olsa katilmadan gecemiyecegim..

Dün Frankfurttan canli yayin olan Siyaset Meydaninda SÖZDE gelecegin Türk nesli yayinda idi!

Fakat ne aci durumdurki, cocuklar ne dogru dürüst TÜRKCE nede ALMANCA cümle kurma kabiliyetini tasiyabiliyorlardi!!!!

Ünlü Türk marslarindan zaten bi haberlerken, tarihi sorulardada sifirlar!Yeni bilgilere göre 23 Nisan ZAFER BAYRAMI OLARAK KUTLANIYOR! Fakat icinde sacma sapan sözler barindiran sarkilar favori sözlerdi...Grubun ismi yanilmiyorsam Cankan....

30 yillik örümcek beyni arindirp, cocuklara bilgi ögretelim..
1840´lardaki türk kadin ve cocuklara bakiyorum ve birde günümüzdeki türk kadin ve cocuklarina bakiyorumda, yazik diyorum!!!!

gelecekte ki problemimiz ne türkce nede baska bi dili konusabilen türk cocuklari!
  #28030  
Alt 25.04.2006, 01:40
Benutzerbild von gluggi
gluggi gluggi ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard türkler ve dil

ikinci ve ücüncü nesil dogrudürüst ne türkce ne de almanca konusabiliyorsa eger , cevabini ana ve babanin egitiminde aramali. Evvela ana baba dilleri dogrudürüst konusmaliki cocukta konussun.

Almanyadaki türk evlerine genel bi bakis :

80 % aksamlari dizi izlenir , tv bakilir, kepenkler kapatilir, telefon fisi cekilirki dizi yi kacirmiyayim

cocuk o saatlerde zaten yatakta. ayaktaysa "yapma kizim oglum, akilli ol oglum, yaramazlik yapma sana cikolata, kola vs. almam "

&gt&gt&gt egitim ....


cocukla ilgilenme, gezme vakit gecirme , din egitimi, kültür egitimi varmi ?


VARSA helal olsun ancak bu benim tecrübem ve böyle devam ederse , bugün 4 yasinda olan cocuk ve türkce dahi konusamiyorsa ki cocuk okulda , cocuk bahcesinde ögrendigini eve tasir , YARIN kimligini tamamen kaybeder.



selamlar
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu