Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
Sie sind hier: Startseite > Vaybee! Forum > Aktuelles


Hilfe Kalender Heutige Beiträge

Antwort
 
Themen-Optionen Thema durchsuchen
  #291  
Alt 30.04.2007, 23:13
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard senin icin askeri darbedir o.T.

ohne Text
  #292  
Alt 01.05.2007, 14:22
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Sen ne diyorsun ya !? :-))

Ben diyorum, tren geldi gecti !

Senin cavabin, götümü deldi gecti !


Bilgin olmadigi ve fikir üretemedigin konulara seni yazmaya kimse zorlamiyor !
  #293  
Alt 01.05.2007, 16:42
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard diyene bak

mister fasist NPD li
  #294  
Alt 19.06.2007, 07:49
Benutzerbild von konztanze
konztanze konztanze ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard zeigt eure präsenz

zeigt, dass ihr eure eigene identität habt...

www.tchaiclub.spreadshirt.net
  #295  
Alt 19.06.2007, 20:33
Benutzerbild von basak80
basak80 basak80 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard PEINLICH!!!!!!!!!!

das ist sooooooooooooooo peinlich wenn da GÜLO oder Erdoggy mit seinen weibern die Kopftuch tragen nach Avrupa kommen zwischen diese geilen moderne Leute hier!!!!!!!
BOAHHHHHHHH das ist soooo peinlich!!!!!!!!!!!!!!
Die Leute hier müssen denken das Türkei total Kopftuch trägt und alle so sind!!!!

ABER NEIN!!!!!!!!!!!!!

BIZ ATATÜRK GENCLIIZ; ASLA IZIN VERMIIZ BUNLARIN IKTIDARSIZLIKLARINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  #296  
Alt 20.06.2007, 13:48
fos
 
Beiträge: n/a
Standard sorry!..aber Dein Beitrag ist an

Peinlichkeit nicht zu überbieten.Alleine schon wie du die türkische Sprache verhunzt und das im Namen der "modernen Türken" ist schon ein widerspruch in sich!
Ob ich Erdogan oder Gül sympathisch finde oder nicht ist meine Sache.Aber mir geht es hier um das wie!
Die Türkei ist mehr als 3 Wochen Alanya all inkl.! und dann hier..so eine Kabale machen!
  #297  
Alt 20.06.2007, 14:17
Benutzerbild von basak80
basak80 basak80 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard bin keine ayse hatce :-)))))

ich bin MODERN wie du auch!!!! wat denn ich glaub eher dir paßt mein sprache und mein lebenstil net ne!!!!!
reagierst net auf den beitrag mit inhalt dafür aber auf mir das ist kacke von dir.
schämst dich für mich obwohl im gleichen boot sitzen?????? SOOO und net anders sind WIR ATATÜRKCÜ GENCLIK und NET anders!!!!!!!!!!!!!!
sei net so eingebildet ey.
  #298  
Alt 20.06.2007, 14:28
Benutzerbild von basak80
basak80 basak80 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard yaaw nebicim laf bu????

moderne türken verhunzen also keine sprache weil dat ein wiederspruch in sich ist eyy!!!! muhahahahahaha
das ist der witz des tages!!!!!!
eyy man modernität hat NIX mit deine bildung oder sonst wat zu tun kapische!!!!!! dat beginnt in kopf!!!!!!!!


BANA KIMSE KOPFTUCH TAKTIRTAMAZ ATAMIZIN IZINDEIZ BIZ!!!!!!!!!
ICERIZ OYNARIZ ACILIRIZ ALANYALARDADA TAILERIMZI YAPARIZ!!!!!! o bar senin bu bar benim nevar bunda be.
ATATÜRKDE ICEREK ÖLDÜ CÜNKI MOOOODERNNNNDIII!!!!!! bunu hicbizaman vergessen etme!!!!

ATATÜRK ROCKS FOREVEEER!!!!!!!!!
  #299  
Alt 21.06.2007, 00:22
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard Salak herif

Konu hakkinda adam gibi fikir ve bilgini yazacaksan yaz !
Yoksa sus, adam sanalim !

Adam olsaydin forumlarin fikir ve bilgi alisveris alani oldugunu bilir ve kisisel saldirilari birakirdin !

Sen istedigin kadar düzgün almnca ve türkce yaz ! Senin gibi ukala kendini begenmis dangalaklar boklarinin kokmadini saniyorlar ama senin bokunda baskasinin boku gibi kokuyor iste !

Sen önce asagilik kompleksini yende gel evladim !
Senin gibi assagilik kompleksli dümbükler, burada baskalarinin hatariyla ugrasarak, bak ben ne güzel almanca türkce biliyorum, diye assagilik komplekslerini yenmeye ugrasiyor ama kimse senin ne derece almanca veya türkce bildigini ilgilenmiyor !
  #300  
Alt 21.06.2007, 08:54
Benutzerbild von halitpasa75
halitpasa75 halitpasa75 ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard o.T.

Ülkenin gitgide yozlastigi bu günlerde, yozlasma karsisinda durmayi ilke edinmis Mustafa Kemal Atatürk´ü yozlastirmayalim!

Öncelikle sunu beyan edeyim, Mustafa Kemal icerek ölmedi. Atatürkcü oldugunu iddia edip, Gazi´nin karsitlarinin tezlerini savunma! Atatürk günde azami bir kadeh raki elinde bulundururdu, bir cok kez bir yudum icmeden.

Ima edilen ve seninde istem disi da olsa dogruladigin gibi alkolik degildi!

Atatürk modern de degildi. Atatürk cagdasti ve hala cagdasligin simgesidir.
Ben o kadar "modern" insan taniyorum ki, cagdisi olan, haddi hesabi yok.

Atatürk bize özgürlükler sagladi bunlari bugün hepimiz kullaniyoruz, ancak bunun disinda bize bazi görevlerde verdi, bunlara ise pek nadir sahip cikan vardir.

Nedir bu görevler. Atatürk ilke ve inkilaplarina sahip cikmamiz ve ülkemizi layikiyle temsil etmemiz.

Sence hayat felsefesini sadece icmek, gezmek ve sevismek üzerine kurmak ilkeli mi? Yoksa bu hayat tarzi ilkel mi? Takdiri sana birakiyorum.

Atatürk´ü sevmek o kadar önemli degil, Atatürk´ü anlamak önemlidir. Atatürk´ü anlayan zaten o´na hayran kalir.
Antwort



Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu