Einzelnen Beitrag anzeigen
  #9324  
Alt 29.01.2018, 07:28
Kaan__
 
Beiträge: n/a
Standard

sümüklü seyrangah sen yarasa misin?
Ne bu böyle, hep gece gece geliyorsun? birisi sana cevap yazacak diye mi korkuyorsun?
yalanlarin ortaya cikacak diye mi korkuyorsun?
Kilondan dolayi kacamiyacakmisin diye mi korkuyorsun? burasi sanal hayat, burda kacmak kosmak demek degil, bunu bilmiyormuydun?

korkma spor yapmana gerek yok. sabah aksam buralarda geziyordun, bakiyorum simdi sican gibi kanalizasyonda gezmeye basladin.
biz gidince yine baslarsin yalanlarina:
ich schreibe noch 10 mal dann bin ich weg. Jetzt sind alle weg, darum gehe ich auch. ich habe sie besiegt, aber jetzt wo sie weg sind ist mir langweilig heul heul heul.

Das du "nur noch" 10 mal schreiben wirst hast du vor wievielen Monaten gesagt? Damals hattest du noch den anderen Nick.
seyrangah_06. Sehr kreativ. Bei dir heißt, ich gehe dann auch mal: ich mache mir einen neuen nick.

Du hast schon sooft, in so vielen Themen gelogen.

Üyelere iftira attin, haklarinda yalanlar yaydin. gidecem dedin, hala burdasin. sizi dövecem dedin, hala dövemedin. gelecem dedin hala gelemedin. v.s. v.s.

auch wenn du schon um die 50 Jahre alt bist, das ist noch zu früh um in Rente zu gehen.
Leider auch zu spät um endlich mal was zu lernen.

Sogar für dich findet das Arbeitsamt ganz sicher einen 1Euro Job. Auch wenn du nicht einfach zu vermitteln sein wirst.

hier ein gut gemeinter Rat:
Hör endlich auf scheiße zu labern, such dir einen Job, und werde endlich erwachsen.
Hier denn fetten Macker markieren, aber im echten Leben immer vor Angst betteln, man möge dir nichts tun?

Anladik escinsel oldugun icin, israrla erkek oldugunu tekrarliyorsun, kime inandirmaya calisiyorsun? bize mi kendine mi? sarkintilik yaptigin erkekler, o.c. sümüklü bize sarkintilik yapti diye anlatiyor.
BAK DOMBILI, BIZ SENI KINAMIYORSUZ, ERKEKLERDEN HOSLANIYORSUN SORUN YOK.

Git, kendine kendin gibi birini ara, en azindan bir birinizi mesgul edersiniz.