Einzelnen Beitrag anzeigen
  #1  
Alt 14.03.2006, 13:11
Benutzerbild von cagdass
cagdass cagdass ist offline
Neuer Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 0
Standard Sollen auch aLMAn Plzsten Turban tragen?

Sollen auch deutsche Polizisten Turban tragen dürfen? hahaha_attak yapayim dedim de!

yau bu ne komik bir durumdur böyle ya! privat yaantimizda dinsel olan herseyin cani cehenneme! herkes gitsin özel hayatinda neresine ne takiyorsa taksin. ama benim, senin kimsenin özel hayatimda degil! bu ne sacmalik böyle! polisssen polisligini bil! böylesi bir polise saygi duymami benden kimse bekleyemez! sonucunda uniforma diye bir sey var, hayret bir sey ya! evinde ya da frei günlerinde nerene ne takiyorsan tak kardesim! böyle sacmalik olmaz! yesiller`in ve dünya politikacilarinin böyle bir girisimde bulunmalarinin arkasinda hangi pislikler yatiyor simdi ona girmeyeyim! aslinda asil olarak oraya girmek gerekiyor, aslinda tartisilmasi gereken polislerin türban takip takmayacigi degil, politikacilarin neden durmadan dinsel sembollerle oynama, kendilerine cikar saglama girisimleridir! dinsel (hangi din olursa olsun) tüm sembollerin cani cehenneme!!!!

Ein Turban etc. sollte da getragen werden, wo er hingehört, von mir aus auch im Privatbereich eines Polizisten aber nicht im Dienst! Es gibt nämlich auch freundliche Polizisten mit ihren uniformierten Kopfbedeckungen -Very Happy- Und wenn plötzlich einer mit Turban vor mir stehen würde, na ja ich weiß nicht, ob ich da noch soviel Respekt vor dem Gesetz hätte Confused.
Was die Frisuren betrifft, da wurde letztens gerade ein Urteil gesprochen, daß auch Polizisten z.B. einen Pferdeschwanz tragen dürfen -Very Happy-