Einzelnen Beitrag anzeigen
  #68  
Alt 19.03.2012, 15:14
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

33ter tag
07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:30 handy klingelt...seyyit is dran
seyyit "olm ugur..bi kerede peschinden telefon ettirmeden ofise gel lan.."
ich "olm seyyit..benim senin gibi kernarbeitszeitim yok..ich hab ne gleitzeitvereinbarung..gleite durch den tag...kaydirma kendine..."
seyyit "olm schu isi bitirem gel"
ich "tamam lam..geliyom yoldayim aq"
bok vardi aq...her gün bi internet sitesi upload etmeye..millet internetten sucuk almaya cok merakliydi
nach dem kurzen frühstück fahr ich los
13:00 sitz ich an meinem arbeitsplatz
seyyit kommt rein
seyyit "olm site birazdan bitiyo...ladest gleich hoch ok"
ich "tamam ya..hallederiz..was is heut noch zu tun?"
seyyit "windkraftanlage in der tr..patron sivasta 40 000 hektar toprak aldi...windpark kuracaz"
ich "adinida ben koyim..waywind olsun..nasil?"
seyyit "iyi isim...koy gitsin"
es laufen kameraleute durch die gegend
ich "ne isch seyyit..bu ne?"
seyyit "türkiyeden tv-reklami icin geldiler..cekim yapacaklarmisch...windkraftanlagen"
16:30 hab ich die page hochgeladen...
patron geliyo iceri...der is heut besonders gestriegelt...moralide iyi..
chef "site ne alemde ugur?"
ich "alles up chef...alles grün"
chef "reklam cekimi yapiyoruz...bikac degisik sima lazim bize..sana 10 saniyelik görüntü ayarladim..."
ich "walla patron bu yashtan sonra beni artiz oldu dedirtme peschime"
chef "zirlama la...10 saniye...hem bu isch tüm waybeeyi kurtarak..."der demez..kommen 2 weiber rein
chef zeigt auf mich "aha bu genc reklam filminde cikacak, makyaja alin"
die beiden weiber pudern und glasieren mich für die kamera...ich bekomm ein stück papier in die hand gedrückt mit dem text was ich aufsagen soll
17:30 läuft die kamera...ich les den text vor
ich "adim mahir karakutu...yashim 33..almanyada isciyim...birikmisch 30 000 avromu 4 sene önce waywinde yatirdim..her sene 10% kar artishi oldu..tanidgim herkeze tavsiye ederim..sizede" und grins in die kamera als würds kein morgen geben..
rejisör tam sapik aq...ich hab die szene gefühlte 80x wiederholen müssen bis es ihm gepasst hat
20:00 yoruldum aq...endlich feierabend
ich fahr direkt wieder zu si claro...kesmeshekerin admini muhittinle bulusuyom..bikac bira ve muhabbet
ich "ne isch la muho...ne var ne cok?"
muho "iyidir ugur...alles im grünen...senden ne isch?"
ich "walla bildigin gibi..arbeiten...ara sira bischey düscherse, das leben versüssen..."
muho "vaybee iyidi be bro...die weiber waren bissl gewaschener...kesmeshekerin civisi tam kopuk..kim kime nerde ne zaman...karman corman"
ich "olm takma kafana...vereni al, vermeyeni sktir et..elbet gelir bi gün geri"
22:00 muhoyla muhabbet koyulashti...elif hala yok ortalikta...
ich ruf meine eltern an "anne...elifin telefon numarasini versene bana bi"
annem "napcan oglum kizin numarasini?"
ich "yaw bi konuscam ... hele bi bul sunun numarasini bana"
mama voll begeistert "tamam oglum..ben sana ayarlarim numarasini"
annem 30 saniye icinde cep numarasini iletti bana
ich schreib elif ne sms - ich sitz scho im si claro, hab bier bestellt..wusste net was du auch trinkst...senin icin ne söylim?-
elif ruft direkt an
elif "sen bu numarayi nerden aldin?"
ich "hayda...nerden aldiysam aldim..dün gelcem diye söz verdin..yoksun ortalikta"
elif "dün öyle bischey demedim sana"
ich "tabi dedin..nein demedin..hadi birak ayagida gel buraya"
elif "saat akschamin 10u oldu..bu saatte cikamam"
ich "haydaa..dün akschamda bu saatlerde buralardaydin..bu mu senin tuttugun söz ?.." elif legt auf...
naz yapiyo mutlaka...neyse date yarina kaldi o zaman...
muho grinst "noldu olm?yedinmi postayi?"
ich "yok olm ne postasi...kiz dünden razi..sadece kendini biraz agirdan satiyo hepsi o"
0:00 kafayi iyice demledik...
muho "olm benim eve bi kiz atmischim..tam mal bildigin..öyle hayatin tadi madi ayaginda..studiert in köln..ara sira kayiyiom..hat heut auch ne freundin dabei..die freundin is genauso schräg..gel bana gidek..benden sana kiyak olsun"
ich "tamam muhocum..senin hatrini mi kirim?"
muho ruft zu haus an und gibt bescheid das wir kommen
0:30 sind wir zu haus angekommen...die mädels haben sich für uns frisch gemacht...beide studieren architektur...sehen auch dazu net schlecht aus
wir öffnen noch ne flasche vodka dazu...
1:30 die hohlheit der beiden weiber ist echt nur im vollsuff zu ertragen..neyse ishin ucunda iyi bi posta var
2:30 hat muho einer der mädels in sein bett geschleppt..bende bana kalan kiza oturma odasi koltugunda 2 posta kaydim...einschlafen

Geändert von tekzenci (19.03.2012 um 15:19 Uhr).