sistemin nasil calistigini bilmeden söylemlerde bulunmak tabiiki, biraz abes olmus bazi arkadaslar acisindan !!
TÜRKIYE kisisel bir proje yapmadi bitirmedi !!!
DÜNYADA TVler RADYOLAR bangir bangir reklam etti !!
Türkiyenin ismini dünyaya teknoloji ile duyurduk bir kez daha !!
bunu göz ardi etmeyin !!
gelelim finansman kismina !
Günlük yolcu hacmi 1,5 mio !! 1,5 kiymali pide degil, kes döner degil !!!! :-)
1,5 Milyon INSAN TASIYACAK !!!hemde cok ucuz!!
Allah a sükür hava kötü olsa bile tren olacak düsünsene istanbul halkinin cilesini !!
gerci istanbulu tatilden taniyan ne bilsin !!
gerisini sen hesapla !!
Zitat:
Zitat von Bosphorus_
Tabi CHP konusulacak. Bu ulkeyi yonetmeye talim 2 ideolojik parti var, 1 AKP, 2 CHP. CHP genelde ''kiskanclik'' ve ''kostek olma'' cabasinda, onlarin gorevi de o.
Bazi insaatlar vardir herkes gormustur, sadece kolon direkleri atilmistir, 50 yildir oylece kaderine terkedilmistir. Hatta kolonlarin demiri ortaya cikmaya baslamistir. Insaati yapan maddi yetersizlikten dolayi ya da fikrinden vazgecmesinden dolayi insaati tamamlamamistir.
Ayni o hikaye, su an AKP hukumeti olmasa belki bu proje 30 yila bitirilmeyecekti ya temel asamasina kalacakti ya da unutulup gidecekti.
Ayrica finansmanini Japonlarin saglamasi projeyi dezavantaj kazandirmaz, Bogaz Koprusu de kredi cekilerek yapilmisti, 10 yildan kisa surede kendisini amorti etti, yani kendi masrafini cikardi.
Marmaray tasimaciligiyla da tunel projesi bilet fiyatindan kendi kendini amorti edecek kredisini odeyecek sekilde planlandi. Gunde 1.2 milyon yolcu tasayacak. Bileti cok ucuz. Tam 1.95 TL'ye, ogrenci 1 TL'ye karsiya gecmis olacak. Vapurla 25 dk suren mesafe 5 dk'da asiliyor. Biraz mantik....
Halka hizmet eden boyle bir projeyi yeren kisi bariz vatan hainidir.
Bir de boyle bir soz vardi:
Medeniyet ciplakliksa, Afrika en medeni yerdir.
|