Konu
:
Lass uns die Nazis wählen ;-)
Tekil Mesaj Gösterimi
#
1
22.09.2013, 10:27
garakedi
Erfahrener Benutzer
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 331
Lass uns die Nazis wählen ;-)
sonst wird Niemand aus Deutschland in die Türkei gehen, da ist deutlich wärmer. Hehehehe
Alıntı ile Cevapla
garakedi
Autor ID Card
garakedi´ait bütün Mesajları arattır