23.03.2013, 21:59
|
 |
Erfahrener Benutzer
|
|
|
|
Zitat:
Zitat von the_last_time
@Murro,
ich weiss, dass die Welt ungerecht ist. Bir sevgiliye sahip olmak herkesin hakki ama herkesin haddi degil.
Ich weiss dass er unverschämt ist, er legt das so aus, dass die Frauen ihn überzeugen und um ihn kämpfen sollen. In der emanzipierten Welt von heute hat er den Spieß umgedreht. Kardesim bizim evin karaoglani. Deniz Gezmis'in ikizi sayilabilir, uzun boylu hepimizin aksine esmer tenli, zeytin karasi kaslar ve gözler, dalgali hafiften kivircik saclar. Bir keresinde sapkali bir ceket giyinmisti, sanki bir Deniz Gezmis'i görmüs gibi oldum. Durchtrainierter Körper.. Masallah'i var, yani anlayacagin. Bizde typ olarak ayni kuzey güney gibiyiz. O'da güney iste. Aber mit dem Unterschied das wir nicht zerstritten sind sondern zusammenhalten wie Pech und Schwefel. Von daher würde er meiner Bitte dich zu besuchen nachkommen. Ama diyelim ki oraya geldi, senin sülalenin kizlari ona asik oldu zaten bundan süphem bile yok. Ama sonra kiskancliktan kizkardeslerini öldürme,ipnelik yapip Ehrenmord isleme olur mu? 
|
off levo yaaa, kardesinin reklamini yapiyorsun bir erkege....kuzey ..güney -....pusulani ayarla beyaaa
|