Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 07.10.2012, 18:19
xAurumx

Standard

Zitat:
Zitat von CakaBeyy Beitrag anzeigen
bir noshcat'in yorumuna bak, birde kendi yorumuna lütfen..
ne kadar art niyetli ve yanlis düsünceli oldugunu umarim kendi gözlerinle göreceksin.
burada eskiden biri vergleich yapip ben daha iyiyim demis olabilir, farkli farkli insanlar var Dünyada...lakin bunu tanimadigin kisilerede baglamak???
artik adini kendin koyarsin, bu ne demek?

ben hayatimda kimseyle kendimi kiyaslamam, cünkü her zaman kendimi, kendimle kiyaslamisimdir. hic bir insanida sürekli kötülemem, aksine onun daha iyi yapmasini isterim...kitap okumayanlarda okuyanlarda birdir, yarin kimin degisecegi belli degil diye düsünürüm..

bu Kitap sorusu cok degisik sebeplerden dolayidir, senin söylediklerinle asla alakasi yoktur.

ayrica, noshcat söylemis bu konunun aynisi var diye, ona tesekkür ediyorum anlayisli oldugu ve konunun oldugunu söyledigi icin.

ve konu böylece kapansin..
Oh mein gott, deutsch türkisch salat im text. Sowas kann ich ja gar nicht lesen. Ich glaube du scheinst auch etwas beschränkt zu sein um etwas zu verstehen. Du beklagst dich darüber dass andere immer schlecht von anderen denken, und wie bist du? Doch genauso. Jeder denkt er denkt richtig.
Das was die anderen schreiben interessiert mich nicht, wenn dir meine meinung gefällt, oder von jemanden anders, dann brauchst du ja nicht ins forum zu schreiben. Akzeptiere es einfach.