Konu
:
Protestocu Ferruh ve yedigi haltlar..
Tekil Mesaj Gösterimi
#
23
25.12.2011, 23:01
Der_Levantiner
Erfahrener Benutzer
Üyelik Tarihi: 25.08.2011
Mesajlar: 1.188
Bravo
Hahaha! Ilahi Fos! Güzel yazi yazmissin! Gülmekten kendimi tutamadim
Inceden inceye göndermelerin var ya.. Iste ben buna mizah derim
aha bak burada Komserim !
Konu Der_Levantiner tarafından (25.12.2011 Saat
23:04
) de değiştirilmiştir..
Alıntı ile Cevapla
Der_Levantiner
Autor ID Card
Der_Levantiner´ait bütün Mesajları arattır