Einzelnen Beitrag anzeigen
  #11  
Alt 22.12.2011, 12:21
Benutzerbild von Der_Levantiner
Der_Levantiner Der_Levantiner ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 25.08.2011
Beiträge: 1.188
Standard

Zitat:
Zitat von 21esma21 Beitrag anzeigen
Na du widerliches etwas....hast es ja tatsächlich SEHR persönlich genommen wie mir scheint.

Weiter so...du bestätigst nur was ich bezüglich dir preisgebe.

Auf eine inhaltliche Auseinadersetzung mit sowas wie dir(ööörg) kann ich sehr gerne verzichten.

Surda üst kisimda tükürdüklerini yalarsinn sen yakinda...aliskin bir durum nasilsa.. hic sasirmam. Yarisin yalamisin bile. "Ich nehme etwas nur von Menschen aus meinem persönlichen Umfeld auch persönlich" kismini kast ediyorum.

aferiiiin mach weiter so....
Das ist also Deine Knigge Insan karsindakini kendisi gibi sanarmis. Ben bir Lama degilim, ben tükürmüyorum ki türkürdügümü yalama ihtimali bulunsun. Menschen kommunizieren durch Wörter. Eger ben bir kisiye yanlis bir söz söylemissem, özür dilemesini de geri almasini da bilirim. Ama ikimizin arasinda böyle bir durum söz konusu degil. senin bu öfken niye? Iki öfkeli insanin bir biriyle karsilasmasi seytanin dügün ettigi andir. Sen öfkenin kurbani olmussun. Sen bir abdest al ve bir Euzu-besmele cek. Tam seytanin esiri ve nefsinin maglubu olmussun.
Bende seni kitap dostu, ilim, bilim meraklisi, kendini gelistirmeye calisan daima ileriye gitmeyi hedefleyen birisi sanmistim. Bir arpa boyu yol alamamissin. Daha ögrenecek cook seyin var... Yazik, senin böyle kendini ve seviyeni böyle kücük düsürmene sasiyorum ve üzülüyorum dogrusu...


Cübbeli Ahmet'ten naneler

http://www.itusozluk.com/gorseller/c...met+hoca/38835

Geändert von Der_Levantiner (22.12.2011 um 12:47 Uhr).