Thema: doppelmoral
Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 28.10.2011, 15:01
Yetismeister

Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Ich habe ja schon mal geschrieben; die meisten sind so, ausnahmen gibt es überall. Und ich denke, sowas muss man nicht dazu schreiben. Mir ist nur aufgefallen, dass es schwieriger ist, einen gutaussehenden türken mit einem positiven charakter zu treffen als deutsche zb.

Die meinen, die können sich mit äusserlichen stand und aussehen alles erlauben. Auf der anderen seite, wenn ich an die türkischen frauen denke, die sind auch sehr auf das materielle fixiert, dann denke ich kein wunder.
.
+1

Das sind die Probleme der meisten hübschen, gebildeten und modernen türkischen Frauen in Deutschland..
Natürlich "ticken die in der Türkei normaler", die haben auch keine Kulturkomplexe und definieren sich nicht über ihre Religion. Hier geht es meistens um die Religion. Insan sürekli din din diye kafasini sisirirse elbette "normal" olamaz. Abartmamak gerek ama iste ne kadar problemli olursan, ne kadar kompleksli olursan o kadar da cok abartirsin. Almanyadaki genclerde güya din´e bagliliklariyla, kendilerini öyle sanmakla ic huzuru buluyorlar - veya bulduklarini saniyorlar! Sonuc: Sorun üzerine sorun. Hayati hem kendilerine zorlastiriyorlar, hemde sevgililerine/eslerine. :-(

Kisacasi:Normal insan az. Ya Türkiyeden modern ve entelektuel biriyle evlenip import edilecek yada okul bitince temelli türkiyeye gidilecek. Almanyanin kendini bulamamis sorunlusuyla evlenmektense, türkiyenin modern,yakisikli ve okumusuyla evlenmek daha mutlu eder. + Türkiyedeki erkekler zaten tüm bu özellikleriyle, kibarliklariyla, beyefendilikleriyle, terbiyeleriyle, özgüvenleriyle insani son derece etkiliyorlar. Burada? Burada on sene de bir kere heyecanlandiran bir adama rastladigimi hatirlamam :-D Artik red etmekten, tanismaktan bile biktim. ;-) Normal Beklentiler icinde oldugun zaman zor. Biraz akilsiz olucaksin, tipik bir türk kizi olacaksin ay askim evet askim diyen, o zaman kolay olur. Türkiyedeki standartlar burada "wählerisch" oluyor. Erkeklerin beceriksiz ve yetersiz olmasi söz konusu degil, biz "wählerisch" misiz... oldu gözlerim doldu.

Geändert von Yetismeister (28.10.2011 um 15:26 Uhr).