Ich bin eigentlich zufrieden mit Deutschland. Bin hier geboren und hier aufgewachsen, kenne auch nichts anderes, hier ist mein Zuhause. Ich bin ein Mensch dass zu sehr an seinen Gewohnheiten festhält. Fakat degisikligide cok severim, birseyden cok cabuk bikabilirim bu yüzdende arada gidip gidip tekrar dönmeyi seviyorum (yay burcuyum

)...
Aber wenn ich irgendwann mal woanders leben wollen würde, dann würde ich gerne nach England oder in die Türkei. Allerdings weiss ich nicht ob ich mich in der Türkei zuhause fühlen würde. Türkei ist schön und gut aber manche Sachen können einen, der an europäischen Lebensstil gewohnt ist, ganz schön aufregen.
En basiti: Güzel sandigin ünlü bir Eiscafe ye oturuyorsun ve Eis ismarliyorsun... katalogta resimler ayni burada bildigimiz resimler ve dondurmalar gibi...büyük bir hevesle ismarliyorsun ama önüne gelen son derece normal ve özelligi olmayan külah dondurmalari..sadece tabaga koyulmus. Total behindert. Sonra suratin asiliyor, hayal kirikligina ugruyosun ve garson kiza "ama ama bu katalogtaki dondurma degilkiii" diyorsun ve garson kiz son derece ukela bir sekilde "ama hanimefendi, zaten katalogtaki gibi olmazki" diyor

Sende diyosun nasi yaa o zaman neden katalog koyuyorsunuz buraya

ve bu olay türkiyenin en modern, en gelismis sehrinde basina geliyor: Istanbul.