IRKÇIYIZ NE OLMUŞ YANİ
Türk olmak meselesinde yüzde yüz saflığı ararsak , antropolojik ırkçılk alanında hataya tesadüf ederiz.Uçmağa varışının 29. yılına rast geldiğimiz Sn Nihal Atsız Atamız bile Türklüğü kan birliği olarak telakki etmiştir.Dünya değişik milletlerin aynı potada çeşitli sebeplerle karşılaştığı bir cöoğrafyadır.Fetih , savaş , göç , kızalma-verme gibi sosyal olaylarla değişik ırklar arasında maddi manevi etkileşimler sözkonusu olmuş ve hem bu sebepler hem de coğrafi - iklim gibi doğal yürütmeleri tetikleyen etkiler nedeniyle ırk daireleri içerisinde değişik alt gruplar teşekkül etmiştir.Hatta bazıları Türkçe den başka bir dil de konuşuyor olabilir.Fakat bu tip nedenler ırkın bozulmasına asimileolmasına , mensuplarının(Türk Irkı) asırlarca tevarüs ettiği maddi manevi hasletlerinin yok olmasına yetmez.Önrğin bir orta asya Türk ü ile Anadoluda yaşayan bir Türkü dış görünümü benzemiyor diye aynnı ırk dairesine dahil etmemek olamaz.Litavanyalı Kıpçak , Sibiryalı Saka, Iowada yaşayan Amerikalı Kızılderili , Hıristiyan Gagauz Türktür.
En başta da belirttiğim gibi Türklük bir kan meselesidir.Kan meselesi de nesil ile ilgilidir.Yani her Türk üm diyen adamı Türk Neslinden sayamazsınız.Türk lük içsel bir olgudur.Dil din ve dış şekil ise dışşal olgulardandır.Elbette genetik i red edecek değillim.Türklerin kendi ırksal özellikleri arasında dış görünüşlerinin güzelliği yer alır.Ama kan olarak yani içsel olarak Türk olan bir kişi , kendi ırkının kendisine tevarüs ettirdiği maddi özellikleri genetik anlamda zaten taşır.Ama asırlardır kum fırtınalarından korunmak için gözünü devamlı surette kısmak zorunda kalan ve bu nedenle genetiğine çekik göz özelliğini katan bir Ortaasylı ile , gözleri çekik olmayan bir kıbrıs Türk üni aynı ırktan kabul etmememiz sözkonusu olamaz.Çevresel zorlamalar ve kültürel etkileşimler dil ve din gibi alanlarda farklılaşma yarattığı gibi görünümde de değişiklikler husule getirebilir.Lakin bu tip tetiklemeler gentik üstünlüğe etkii etmez.Eğer genetik üstünlüğe etki edecek kadar etkileşime girilmişşe bu gireni bağlar ırkın kendisini bağlamaz.Zaten genetiği bu kadar bozulurcasına dışşak zorlamaya ve etkilşime maruz kalan bir kişi Türk üm diye iddia etmez
Türklük bir kan meselesi demiştik.Türklük kandaşlık gerektirir.SAdece sözle Türk olmak sözkonusu değildir.Aynı nesle dahil olmanın antroloplojik fizyolojik hatta manevi ahlaki bir takım gerrekleri vardır.Hüseyin Nihal Atsız Ata nın da dediği gibi Türk olmak için Türk ırkının maddi ve manevi hasletlerini tevarüs etmek icap eder. Binlerce yıllık tarihi hayatların milletlere verdiği bir terbiye vardır ki o öyle birkaç yılda ve hatta asırda elde edilemez. Asırlardan beri kılıç sallamış ve ömrünü er meydanında geçirmiş Türk milletinin bir çocuğu ile asırlardan beri sahtekarlık ve dolandırıcılıkla yaşamış Yahudi milletinin bir çocuğu nasıl müsavi olabilir? ...
Türklük terbiyesi dahiline ,, manevi ahlaki unsurlar kadar maddi unsurlar da girer.Türk olmak için dışşal ya da kültürel kıstasların sağlanması yetmez.Ne yani Türkçe konuşan herkesi Türk mü kabul edeceğiz.Antropolojiyide geçtik Türkçe konuşan herkesi ya da Türk olmadığı halde Türküm diyenleri Türk kabul edersek Türkün kendi ırkından tevarüs edilen manevi hasletlere sahip olmayan bir kiişyi de Türk mü sayacağız???.Belki de önemli mevkilere getireceğiz öyle mi .Oldu...Bırakın kardeşim.Türküm dedi diye bir yahudiyi maliye bakanı yaptığınızı düşünün.Akıllara zarar...Nihal Atsız ın ırkçılık anlayışındaki "sadece saf Türk olanların Türk hakkında söz sahibi olması " görüşünün temel dayanağı budur.Geniş omuzlar ve güçlü kaslar Türk ün antropolojik miraslarıdır ama kahramanlık doğruluk dürüstlük adalet ahlak da manevi miraslarıdır.Nasıl ki farklı ırka mensup biri bir Türkün genetik mirasını alamaz ise aynı şekilde Türk ün ahlaki kültürel ve diğer yüksekmanevi hasletlerini de miras alamaz. Yani bir yahudi en kadar ben Türk üm dese de Tür kün ahlakına dürüstlüğüne haiz olamaz.Aynı şekilde bir arnavut kendini ne kadar Türk kabul etse bile ne kadar cesur olsa bile Türk kadar kahraman olmaz.Onun kahramanlığı kendi milleti çin geçerlidir.Türk ün varlığının söz konusu olduğu yerde gereken sey Türk kahramanlığıdır.Çünkü ben Türkim dien DEĞİL , gerçek bir Türk Türklük için ölebilir.Geri kalanlar bana ne der.Öyle ya sana ne.İşte gerçek Türklük böylesi önemli zamanlarda kritik kararlarda belli eder kendini.Bu kritik kararların cereyan ettiği yer yönetim kademesi olduğundan , buralara her Türk ğm diyen degil gerçek Türk ler yerleşmelidir.Atsız Atan ın saflık düşüncesinin dayanaklarından biri budur..Türk vatanı için kendisini harcıyan hep Türkler olduğu gibi en sakınmadan harcıyanlar da en karışmamış Türkler oluyor(Atsız)Tarihsel olaylar sıralamakla bitmez.Türk lüğün sosyolojik degil kesinlikle KAN MESELESİ olarak telakki edilmesi gerektiğinin en güzel tarihsel örneği Balkan savaşındaki sırp yenilgisidir.Selanikte 40.000 kisilik Türk ordusu yunanlılara direnmeden teslim olmuştur.Sebebi de açıktır.Kumandanı Tahsin Paşa.Katıksız bir arnavuttu..Simdi arnavut Tahsin ihanet etti mi diyorum.Belki de cesurve ahlaklı bir kumandandı.Ama yukarıda da dediğiim gibi , Türk için ölmeye hazır olanlar gerçek Türklerdir.Gerçek Türklük de kan meselesidir Gayri Türklerin kahramanlığı kendi millietleri ve kendi kan aileleri için geçerlidir.Bir Türk , kürt için mi daha çok ölüme gider yoksa Türk için mi ...Bir arnavut kendi milleti için olduğu kadar Türk için ölüme koşabilir mi.Ya da bir Ya da bir kürt ya da bir gürcü...Atatürk e suikast düzenleyen Ziya Hurş** Gürcü kırması bir lazdı...Kendinize gelin beyler.Romantik humanizm masallarının , sosyolojik piskolojik Türklük safsatalarının palavra çıktığı zaman gerilerde kaldı.Türk olmadığı halde Ben Türk üm diyen adamın hakkı Türklük değil Türk tabiyeti Türk vatandaşlığıdır.SEn Türk olmadığı halde Türk üm dediği için bir adamı gerçek Türk sayarsan günü geldiğinde bu adam Türk meselelerinde söz sahibi de olabilir mevki sahibi de olabilir..O zaman bu adam yeri gelir ya hazineyi ***** eniklerine peşkeş ceker ya 50 bin adamı ile savaş meydanlarında entari giymiş avrat misali silahını teslim eder ya da Atatürk e silah çekecek kadar palazlanır..
İşte bu yüzden ırkçıyız.Bazı kendini bilmezlerin itham ettiği gibi kafatasçı olsaydık uzun boylu mavi gözlü sarışın kıpçakla , atabinmekten bacakları kısa gövdesi uzun kalmış cekik gözlü ortaasya Türkünü ya da Türkçe bilmeyen Saka ile ingilizce konuşan AYOVALI kızılderiliyi TÜRK SAYMAZDIK..Adriyatikten çin seddine kdaar uzanmış bir ırkın mensubuyuz beyler.Dünyanın dengelerini yazan bir milletten geliyoruz.Brakisefal metrikleriyle uğraşacak kadar ruh hastası değiliz.[b]Derdimizle kanla bizim."Türkün kaderi üerinde söz sahibi olması gerekenler en az karışmış saf Türk olmalıdır" dedik diye mi suçluyuz.Asırlarca toprakları üzerinde rakı içtiğimiz adamların kapısını "ne olur aranıza bizi de alın" diye Türk adına yalvaranları mı Türk sayacağız yani..Ya da ölmemek için silahını teslim ederek bizi yerin dibine sokanları mı..Bırakın beyler bu işleri...ÖL AMA SİLAHINI TESLİM ETME DİYEN , BAŞLARINA ÇUVAL GEÇİRİLİNCE , SİLAHINI TESLİM ETTİ DİYE , "ÖLECEKTİN AMA SİLAHINI VERMEYECEKTİN , BAŞINA ÇUVALI GEÇİRTMEYİP ESİR DÜŞMEYECEKTİN DİYE ASKERLERİNİ DİVANI HARBE VEREN BİR ORDU GELENEĞİNE SAHİP IRKTAN GELİYORUM
"BANA SELAM VERMEDİN DİYE NÖBETÇİ ASKERE TOKAT ATAN ALMAN KONSOLOSU VURAN TÜRK ASKERİNİN MENSUP OLDUĞU BİR MİLLETTEN GELİYORUM.ALMANLARA YALAKALIK YAPACAM DİYE ALMAN KONSOLOSUNU VURAN ASKERİ İDAM EDEN KANI BOZUK İTTEN ÜREME SEREFSİZ İDARECİLERİN SOYUNDAN DEĞİL.
BEN KENDİSİNE SIĞINAN ÇARESİZLERİ KENDİSİNDEN İSTEYENLERE VERMEMEK İÇİN SAVAŞ ÇIKARAN BİR SOYDAN GELİYORUM
BEN YEMEĞİNİ EYERİNİN ALTINDA TAŞIYAN , DURMAYI DİNLENMEYİ KENDİSİNE ZUL SAYAN, RUHUNU ORHUNDA BESLEMİŞ , KUBBE KABUL ETTİĞİ GÖĞÜN MEHTAPLI GECELERİNDE DOLUNAYI , DEMİR DAĞLARINI ERİTEN ATEŞİ KIMIZINA MEZE YAPARAK SARHOŞ OLAN , EĞLENCEYİ ÖLÜMLERDE ARAYAN TUNÇ YÜREKLİ TÜRKLERİN SOYUNDANIM..
TANRI TÜRKÜ KORUSUN
...
ALINTI
|