Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Gesundheit & Wellness (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=412)
-   -   Fasten(zeit) und die Gesundheit (http://localhost/forum/showthread.php?t=12290)

manbee 18.07.2014 13:19

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088446)
nerden biliyorsun karisini aldattigini? ayrica cahil kadinlar kendisinden sorumlulardir. birakin allah askina, buraya üye olan kadinlar sütten cikmis ak kasik degildir.....

ama asil söz konusu olan, ve benim en cok sinirlerdigim olay, insanlarin özelini buralara tasimalari. iste buda MÜSÜLÜMAN EVLADINA YAKISMAZ!!!! SENCE HAKSIZMIYIM MANBEE'cigim? ;)

ben bir üyeyi kastederek veya nickini vererek yazmadim o konuyu.

genelleme olarak evli olup hem evdeki karisini ve buradaki cahil kadinlari aldatan erkekler hakkinda yazdim. salih o tür erkeklere ve erkege en güzel cevabi verdi.

tabiki erkekler gibi kadinlarda sütten cikmis ak kasik degil.

insanlarin özelini buraya tasimak güzel bir olay degil ama genelde aktion-reaktion oluyor. bu tür yazilar insan olana yakismaz, ister müslüman olsun ister agnostikci.

manbee 18.07.2014 13:20

arkadaslar savasmayalim

18.07.2014 13:22

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088453)
arkadaslar savasmayalim

Birak Allah askina! Kimsenin savasdigi felan yok.
WpumaC steht auf dich! Tu doch nicht so, als würde dir das entgehen.

Bitte schön. Bir daha benim yazdigim konulara bir cevap yazma! Ich bin es leid, dass deine anhänger mich dann immer gleich anspringen!

18.07.2014 13:23

@WCmiau
 
Bitte schön, ich hoffe das war jetzt in deinem Sinne.

Du kannst jetzt mit deiner Gossensprache aufhören.

18.07.2014 13:30

@WCmiau
 
Weißt du was, ich habe eine bessere Idee.
Du betrachtest mich als Bedrohung? Gut. Dann bleibt mir nur eine Sache zu tun.
ich weiß, auch darauf wirst du gleich anspringen, und timi wird sich einen Ast freuen.
Gut dann ist das so.. Auch damit kann ich leben.

Hadi, ich wünsche dir noch schönes geflirte mit allen Mitgliedern von vaybee.
Du darfst endlich wieder atmen. Ich bin keine Bedrohung mehr für dich.

Bye.

WpumaC 18.07.2014 14:01

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2088451)
Sana verdigim erkekleri bana geri mi veriyorsun?
Wie edel von dir?
Soll ich mich jetzt bedanken? Dallas, manbee, timi, da waren noch einige wo du gleich wie ein Feuerwerk explodiert bist. Leider habe ich die namen vergessen.
Bei allen hatte ich dir geschrieben, dass du sie gerne für dich alleine haben kannst. Ich bin hier nicht auf der suche nach einem mann. Auch habe ich keinen bedarf an deinen brüdern.
Was du hier machst, sei dahingestellt.
Tob dich bei allen aus, das ist mir egal. ich bin nicht WCmiau. ich bin ich.
Leb damit oder lass es. Deiner vorhergehenden Zigeuner ausdrucksweise zufolge, kannst du nicht damit leben.
Jetzt stell dir mal nur eine sache vor, du kennst mich überhaupt nicht, und gehst ab wie ein feuerwerk, bei der kleinsten kleinigkeit, die ich über mich schreibe. Jetzt stell dir mal vor wie das im realen leben ist?

ich wiederhole, du kannst sie ALLE haben. Ohne Ausnahme. Alle die interesse an dir haben, sollen sich ruhig bei dir melden. ich erhebe keinen anspruch, auf keinen der mitglieder hier.
Gerne können sich auch alle mitglieder dazu äußern, wie sie es gerne möchten.

Du solltest mal endlich erwachsen werden. ich führe hier lediglich gespräche. hic kimseyle yarisim yok. yaris etmeye niyetimde yok.

du bist auf der arbeit? dafür bist du aber ganz schon oft online? arbeitest du oder chattest du? oder hast du angst, das eine andere etwas bekommen könnte, was du für dich haben willst. sei dahin gestellt, WER die andere ist.

hepsi senin olsun. bir daha tekrarlarim cok istersen. Schade WCmiau. ich bin echt enttäuscht von dir.

ach simdi senin yarani anladim..... filiz & xxxxx.....achsooooo, daher weht der wind. senin özelin beni ilgilendirmez. beni ilgilendiren, senin bana attigin iftiralar.

bana verdigin erkekler? cok enteresan :) yani, daha önce sen bu erkeklerle yastigini paylastin öyle mi? Yahu, senin gibi bir gerizekali kadin daha vardi burda, oda senin gibi kiskancligindan ne bok yiyecegini sasirmisti. feyzos, kiyamam sana, canim benim, kiz ben bu adamlarin hic birini istemiyorum canik, hepsi senin olsun delim. Akilsiz kadin seni.......

mübarek cingene dilinden de anlamiyorsun. zamanim oldugunda özel senin icin arabca dilinide ögrenirim.

seni son kez uyariyorum, benimle burda acilan konular üzeri tartisabilirsin, kizabilirsin, AMA bir daha bana, yok ben su adamin pesindeyim, yok su ADAMA asgimim gibi sözler duyarsam senden, iste o zaman senin o bulundugun delikten cikatrtip, dogru mahkeme kapisina götürtürüm.

kendine geldi artik. burda cocuk gibi oyunlar oynayan seninsiz.

WpumaC 18.07.2014 14:07

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088452)
ben bir üyeyi kastederek veya nickini vererek yazmadim o konuyu.

genelleme olarak evli olup hem evdeki karisini ve buradaki cahil kadinlari aldatan erkekler hakkinda yazdim. salih o tür erkeklere ve erkege en güzel cevabi verdi.

tabiki erkekler gibi kadinlarda sütten cikmis ak kasik degil.

insanlarin özelini buraya tasimak güzel bir olay degil ama genelde aktion-reaktion oluyor. bu tür yazilar insan olana yakismaz, ister müslüman olsun ister agnostikci.

su etki tepki görüsüne katilmiyorum. benide burda zaman zaman cok kizdiranlar oldu, ve hic bir zaman bana anlatiklari özellerini buraya aktarmadim. eger bi takim seyleri söylediysemde, daha önce onlarin burada kendileri acikladigindan olmustur.

neden bu kadar insanlarin özelleriyle ilgilenmektesiniz? herkesin kendisine göre bir hikayesi vardir, o insandan haric hic kimseler gercekleri bilemez.

INSAN OLUN ARTIK INSAN!!!!!

manbee 18.07.2014 15:18

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088458)
su etki tepki görüsüne katilmiyorum. benide burda zaman zaman cok kizdiranlar oldu, ve hic bir zaman bana anlatiklari özellerini buraya aktarmadim. eger bi takim seyleri söylediysemde, daha önce onlarin burada kendileri acikladigindan olmustur.

neden bu kadar insanlarin özelleriyle ilgilenmektesiniz? herkesin kendisine göre bir hikayesi vardir, o insandan haric hic kimseler gercekleri bilemez.

INSAN OLUN ARTIK INSAN!!!!!

doch doch etki-tepki.

bak ben sizin kavganiza karismiyorum cünkü ikinizinde iyi niyetli olduguna inaniyorum. birbirinizi rencide ediyorsunuz. buda bir etki tepki. kimin ilk basta kimi rencide ettigi aslinda fark etmiyor. ama devam ettikce tepki dahada büyüyor ve sonunda küfürler ediliyor.

insanlarin özeline gelince seninle hemfikiriz. bende onaylamiyorum baskalarin özelini buraya yazmalarini.

fark ettiysen asksehidi senin özel bilgilerini yazdiginda sen burada olmasanda ben tepkimi verdim. timeraiser özellikle bir üyenin özelini burada paylasmak icin konu actiginda ben tepkimi verdim.

özel bilgiler konusundada etki-tepki isliyor.

lafi fazla uzatmak istemiyorum ama bir erkek bir kadinin özelini burada paylasmasi benim gözümde daha büyük bir suc ve kinanmasi gerekir. tabiki kadinlarin erkekler hakkinda özeli paylasmasini onaylamiyorum ama erkegin bu konuda fazla cekinecegi bir durum yoktur.

aylardir asksehidi benim ismimi ve adresimi burada acikliyor. simdiye kadar bir üye cikipta bu konuda onu bir kere uyarmadi.

bilmem demek istedigimi anlatabildimmi?

WpumaC 18.07.2014 16:15

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088459)
doch doch etki-tepki.

bak ben sizin kavganiza karismiyorum cünkü ikinizinde iyi niyetli olduguna inaniyorum. birbirinizi rencide ediyorsunuz. buda bir etki tepki. kimin ilk basta kimi rencide ettigi aslinda fark etmiyor. ama devam ettikce tepki dahada büyüyor ve sonunda küfürler ediliyor.

insanlarin özeline gelince seninle hemfikiriz. bende onaylamiyorum baskalarin özelini buraya yazmalarini.

fark ettiysen asksehidi senin özel bilgilerini yazdiginda sen burada olmasanda ben tepkimi verdim. timeraiser özellikle bir üyenin özelini burada paylasmak icin konu actiginda ben tepkimi verdim.

özel bilgiler konusundada etki-tepki isliyor.

lafi fazla uzatmak istemiyorum ama bir erkek bir kadinin özelini burada paylasmasi benim gözümde daha büyük bir suc ve kinanmasi gerekir. tabiki kadinlarin erkekler hakkinda özeli paylasmasini onaylamiyorum ama erkegin bu konuda fazla cekinecegi bir durum yoktur.

aylardir asksehidi benim ismimi ve adresimi burada acikliyor. simdiye kadar bir üye cikipta bu konuda onu bir kere uyarmadi.

bilmem demek istedigimi anlatabildimmi?

demek istedigini anlata bildin. benim ne demek istedigimi maalesef anlamadin.

iftira atan bir insan iyi niyetli olamaz.
aslinda iftira atan bir insan iyicene bir DAYAK HAK EDERDI. benim ona saydilarim azdi bile...

ask sehidin benim hakkimda herhangi birsey burada paylastigini hatirlamiyorum, ki kaldi, ask sehidi benim özel hayatimdan ufakda olsa, hic bir sekilde bilgisi yoktur.

senin kast ettigin baska bir konu, erdal ismiyle lgili. onuda burada iki kere acikladim. ücüncü kez aciklamaya niyetim yok, kendinize baska bir papagan bulun.

insanlarin özelini aciklamayla ilgili görüsüne gelelim, bir zamanlar sende aurum denilen kadininda özelini burada paylasmistin. ama hak etmistir ama hak etmemistir, sonucta onun özelini burada paylastin. hatta aranizda yasanan özeli bile......
kadinin özeli yada erkegin özeli diye bir farkilikda olamaz. her ikiside yeryüzünde yasayan birer insanlar.

benim aurumla tartismam ise baskaydi, oda feyzi gibi kiskanclik kirizlerinden dolayi, bana iftiralarda bulunmustu. bu yüzden onunda gözünü oymustum. bu kadar basit.

bu konu benim icn burada kapanmistir.

sive 18.07.2014 16:25

Ich habe bis auf 3 Jahre immer gefastet.Während des Fastens habe ich mich nie
schlecht gefühlt, und sogar bis 10 pfund immer abgenommen.

manbee 18.07.2014 16:31

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088464)
demek istedigini anlata bildin. benim ne demek istedigimi maalesef anlamadin.

iftira atan bir insan iyi niyetli olamaz.
aslinda iftira atan bir insan iyicene bir DAYAK HAK EDERDI. benim ona saydilarim azdi bile...

ask sehidin benim hakkimda herhangi birsey burada paylastigini hatirlamiyorum, ki kaldi, ask sehidi benim özel hayatimdan ufakda olsa, hic bir sekilde bilgisi yoktur.

senin kast ettigin baska bir konu, erdal ismiyle lgili. onuda burada iki kere acikladim. ücüncü kez aciklamaya niyetim yok, kendinize baska bir papagan bulun.

insanlarin özelini aciklamayla ilgili görüsüne gelelim, bir zamanlar sende aurum denilen kadininda özelini burada paylasmistin. ama hak etmistir ama hak etmemistir, sonucta onun özelini burada paylastin. hatta aranizda yasanan özeli bile......
kadinin özeli yada erkegin özeli diye bir farkilikda olamaz. her ikiside yeryüzünde yasayan birer insanlar.

benim aurumla tartismam ise baskaydi, oda feyzi gibi kiskanclik kirizlerinden dolayi, bana iftiralarda bulunmustu. bu yüzden onunda gözünü oymustum. bu kadar basit.

bu konu benim icn burada kapanmistir.


benim kast ettigim konu baska, erdal ismiyle ilgili degil ama erdalin yaptigi eski hatayi sürekli yüzüne vurmak istemiyorum ve yeni bir kavgayada neden olmak istemiyorum.

aurum konusuna gelince hak veriyorum ama kadin kendisi basladi ve benim savundugum tezde etki ve tepki. defalarca ayni hikayeyi ve salih arkadasimizin ismini adresini telefonunu paylasinca karsisindakinin sabri tasti.

onun icin diyorum bazi konulari uzatmamak gerekir. cünkü bir kisinin üzerine cok gidilirse bir gün sabri tasabilir.

kadinin özeli ve erkegin özeli birileri icin farkli degildir ama ben o konularda eski kafaliyim. onun icinde timeraiserin bir bayanin özelini burada konu yapmak istemesini kabul etmedim. bunu sadece o bayan icin demiyorum herhangi bir bayan hakkinda böyle cirkin bir konu acsada tepkimi görürdü.

bak benim tüm özel bilgilerimi burada paylasan (asksehidi) erdal ile bir bayanin özelini burada paylasan biri ayni degil.

manbee 18.07.2014 16:40

Zitat:

Zitat von sive (Beitrag 2088468)
Ich habe bis auf 3 Jahre immer gefastet.Während des Fastens habe ich mich nie
schlecht gefühlt, und sogar bis 10 pfund immer abgenommen.

manche menschen wollen einfach nicht glauben dass man auch gesund fasten kann.

im gegenteil sie wolen alle fastende menschen über einen kamm scheren und behaupten sie würden blöd essen, alles in sich reinspachteln und ihnen würden vitamine im kopf fehlen.

ein user meinte hier dass diese fastenden frauen wobbelmütter mit pinguinskopftüchern wären.

sive ich finde es gut dass du etwas zum thema schreibst damit diese engstirnigen menschen auch mal sehen dass nicht alle fastenden menschen kopftücher tragen.

18.07.2014 17:26

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088464)
demek istedigini anlata bildin. benim ne demek istedigimi maalesef anlamadin.

iftira atan bir insan iyi niyetli olamaz.
aslinda iftira atan bir insan iyicene bir DAYAK HAK EDERDI. benim ona saydilarim azdi bile...

ask sehidin benim hakkimda herhangi birsey burada paylastigini hatirlamiyorum, ki kaldi, ask sehidi benim özel hayatimdan ufakda olsa, hic bir sekilde bilgisi yoktur.

senin kast ettigin baska bir konu, erdal ismiyle lgili. onuda burada iki kere acikladim. ücüncü kez aciklamaya niyetim yok, kendinize baska bir papagan bulun.

insanlarin özelini aciklamayla ilgili görüsüne gelelim, bir zamanlar sende aurum denilen kadininda özelini burada paylasmistin. ama hak etmistir ama hak etmemistir, sonucta onun özelini burada paylastin. hatta aranizda yasanan özeli bile......
kadinin özeli yada erkegin özeli diye bir farkilikda olamaz. her ikiside yeryüzünde yasayan birer insanlar.

benim aurumla tartismam ise baskaydi, oda feyzi gibi kiskanclik kirizlerinden dolayi, bana iftiralarda bulunmustu. bu yüzden onunda gözünü oymustum. bu kadar basit.

bu konu benim icn burada kapanmistir.


Senin kiskanilacak hic bir seyin yok, benim icin.
Du bist die den männer sagt, hani bana yaziyordun, neden simdi feyzadeye yaziyorsun diye.
Bunda benim hic bir sucum yok.

Aciklamaya gelince, ben kimin neyini aciklamisim??
Kime ne iftira atmisim??
Da du aurum kennst, bist du wohl auch schon sehr lange hier.
Und jetzt mal ne info für dich, hier draussen ist die echte welt.
Senden korkum yok.
Du willst vor gericht?
Gut, treffen wir uns vor gericht. Ich habe kein problem damit.
Verdient hast du es schon lange.


Sürekli erkeklere sarkintilik yap, sonra bana sitem et.
Guck dir mal unter den rock. Ben saklanmiyorum. Buyur, ne mahkemeden ne senden korkum yok.
Aylardir bu yaptiklarini yapiyorsun zaten.

18.07.2014 17:30

So.
Jetzt können sich alle anderen gepflegt über das jeweilige thema unterhalten.
WCmiau seh ich ja dann vor gericht.
Dann brauchen sich die leute auch ihre gossensprache nicht mehr antun.
Aber die findet sicher schon bald die nächste die sie angreifen kann.

Ich bin sicher, du verstehst mich nicht.
Ich habe echt mitleid mit dir WCmiau.
Sehr grosses mitleid.

18.07.2014 17:50

was für ein schöner tag... was für eine erfrischende luft hier im forum...
aber ich glaube die luft wird nicht lange rein bleiben...

WpumaC 18.07.2014 18:21

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2088480)
Senin kiskanilacak hic bir seyin yok, benim icin.
Du bist die den männer sagt, hani bana yaziyordun, neden simdi feyzadeye yaziyorsun diye.
Bunda benim hic bir sucum yok.

Aciklamaya gelince, ben kimin neyini aciklamisim??
Kime ne iftira atmisim??
Da du aurum kennst, bist du wohl auch schon sehr lange hier.
Und jetzt mal ne info für dich, hier draussen ist die echte welt.
Senden korkum yok.
Du willst vor gericht?
Gut, treffen wir uns vor gericht. Ich habe kein problem damit.
Verdient hast du es schon lange.


Sürekli erkeklere sarkintilik yap, sonra bana sitem et.
Guck dir mal unter den rock. Ben saklanmiyorum. Buyur, ne mahkemeden ne senden korkum yok.
Aylardir bu yaptiklarini yapiyorsun zaten.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...58#post2082658

her lafi kicindan anlarsan, sonun böyle olur iste. hala kime ne iftirada bulundum diyor???
sen hastanin tekisin. acilen tedaviye ihtiyacin var senin.

irenc bir yaratiksin sen!!!!

WpumaC 18.07.2014 18:23

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2088481)
So.
Jetzt können sich alle anderen gepflegt über das jeweilige thema unterhalten.
WCmiau seh ich ja dann vor gericht.
Dann brauchen sich die leute auch ihre gossensprache nicht mehr antun.
Aber die findet sicher schon bald die nächste die sie angreifen kann.

Ich bin sicher, du verstehst mich nicht.
Ich habe echt mitleid mit dir WCmiau.
Sehr grosses mitleid.

Ich dachte du hättest dich verpisst???? Was suchst du noch hier????

senin ben o müslümanligina 10 milyon kere .......... anladin? :D

WpumaC 18.07.2014 18:31

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2088480)
Senin kiskanilacak hic bir seyin yok, benim icin.
Du bist die den männer sagt, hani bana yaziyordun, neden simdi feyzadeye yaziyorsun diye.
Bunda benim hic bir sucum yok.

Aciklamaya gelince, ben kimin neyini aciklamisim??
Kime ne iftira atmisim??
Da du aurum kennst, bist du wohl auch schon sehr lange hier.
Und jetzt mal ne info für dich, hier draussen ist die echte welt.
Senden korkum yok.
Du willst vor gericht?
Gut, treffen wir uns vor gericht. Ich habe kein problem damit.
Verdient hast du es schon lange.


Sürekli erkeklere sarkintilik yap, sonra bana sitem et.
Guck dir mal unter den rock. Ben saklanmiyorum. Buyur, ne mahkemeden ne senden korkum yok.
Aylardir bu yaptiklarini yapiyorsun zaten.

sürekli erkeklere sarkintilik mi yapiyormusum? ya, sen nerden biliyorsun? haaa, burdaki sohbetlerimi mi kast ediyorsun? dadli dadli muhabbet ediyorum feyzos, buda mi kicina batti ???

istersen bundan sonra senden müsade alayim :D

allahin hastasi !!!!!!

WpumaC 18.07.2014 18:49

kiz feyzos burdamisin? gel, hadi utanma, sana bir iyilikde bulunacagim, anladigim kadariyla senelerdir evlenecek adam ariyormussun kendine, gel canik, seni askin hastasiyla evlendirelim. :D

timeraiser 19.07.2014 09:30

Zitat:

Zitat von tatlibela_84 (Beitrag 2088482)
was für ein schöner tag... was für eine erfrischende luft hier im forum...
aber ich glaube die luft wird nicht lange rein bleiben...

:) nick-suizide ... Hehe... Ob RannHammDann und Besinnlichkeit damit zu tun haben? Das erste virtuelle Opferfest der lügenden "UnschuldsLammigkeit"?

Oder ob sich ihre Gehirnfunktion auf Lebenserhaltung reduziert, nach dem falschen(!) Fasten?

timeraiser 19.07.2014 09:32

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088506)
kiz feyzos burdamisin? gel, hadi utanma, sana bir iyilikde bulunacagim, anladigim kadariyla senelerdir evlenecek adam ariyormussun kendine, gel canik, seni askin hastasiyla evlendirelim. :D

wildCat, was hast du mit ihr gemacht? Hast du sie zerfetzt? Bestimmte Männer in ihrem Umkreis erhellt, die bislang im Dunkeln tappten? :)

timeraiser 19.07.2014 09:39

Zitat:

Zitat von sive (Beitrag 2088468)
Ich habe bis auf 3 Jahre immer gefastet.Während des Fastens habe ich mich nie
schlecht gefühlt, und sogar bis 10 pfund immer abgenommen.

Sive, bei dir weiß ich, dass du sowas gesundheitsbewusst und vernünftig angehst. Schön dass du dich dazu meldest! Vor allem trägst du dein Herz an der richtigen Stelle!

Im Internet gibt es viele Tipps mit unterschiedlicher Qualität. Aber möchtest du ein paar Ratschläge mitgeben?

Gerade was abnehmen angeht, muss das Gehirn trotzdem auch und gerade in der Hitze gut versorgt werden. Wir haben im Forum miterleben dürfen, wohin akuter Vitaminmangel führen kann :(
Bsp.: Halluzinationen oder sich unheimlich begehrt fühlen, usw. usw.

19.07.2014 11:47

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088559)
wildCat, was hast du mit ihr gemacht? Hast du sie zerfetzt? Bestimmte Männer in ihrem Umkreis erhellt, die bislang im Dunkeln tappten? :)

Das hättest du wohl gerne.
Trottel.

sive 19.07.2014 14:34

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088473)
manche menschen wollen einfach nicht glauben dass man auch gesund fasten kann.

im gegenteil sie wolen alle fastende menschen über einen kamm scheren und behaupten sie würden blöd essen, alles in sich reinspachteln und ihnen würden vitamine im kopf fehlen.

ein user meinte hier dass diese fastenden frauen wobbelmütter mit pinguinskopftüchern wären.

sive ich finde es gut dass du etwas zum thema schreibst damit diese engstirnigen menschen auch mal sehen dass nicht alle fastenden menschen kopftücher tragen.

Was Manche glauben, interessiert mich nicht.Jeder ist frei und unabhängig was das Glauben angeht.Ich mache und machte immer nur das, wovon ich selbst für mich überzeugt war,und ich mich dabei wohl fühlte.Um an etwas zu glauben , muss man nicht unbedingt Kopftücher tragen.Aber eins muss leider gestehen, dass viele Kopftücher tragenden Frauen sich mehr einbilden, als die die nicht tragen ! Ich weiss , dass was du damit sagen willst.Ich glaube , ihr müsst euch erstmal besser verstehen. Ne olurki sanki biraz kavga etmeden , persönlich olmadan sohbet etseniz :)

sive 19.07.2014 14:48

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088560)
Sive, bei dir weiß ich, dass du sowas gesundheitsbewusst und vernünftig angehst. Schön dass du dich dazu meldest! Vor allem trägst du dein Herz an der richtigen Stelle!

Ich weiss es Time( Danke ), was du mit diesem Therad sagen willst.


Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088560)
Im Internet gibt es viele Tipps mit unterschiedlicher Qualität. Aber möchtest du ein paar Ratschläge mitgeben?

Ich kann nur meine Erfahrungen dazu schreiben.Der Körper braucht als Tagesbedarf nur bestimmte Kalorien und Vitaminen, was darüber hinaus läuft, ist ungesund und belastung für den Körper.Ich habe ohne Sahur sogar gefastet.Zum Abendessen habe ich erstmal Wasser getrunken, und langsam kleine, feine Mahlzeiten zu mir genommen.Zum empfehlen sind Suppe mit bisschen Salat dazu, danach bisschen Obst.Calcium und Magnesium Haltige Säfte dürfen nicht fehlen.Bei vielen sind das nur fetthaltiges Essen, als Nachtisch viele süße Speißen und dazu noch viel Brot.Natürlich ist es sehr ungesund und der Körper kann diese Kalorienreiche Nahrung nicht so schnell verarbeiten.

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088560)
Gerade was abnehmen angeht, muss das Gehirn trotzdem auch und gerade in der Hitze gut versorgt werden. Wir haben im Forum miterleben dürfen, wohin akuter Vitaminmangel führen kann :(
Bsp.: Halluzinationen oder sich unheimlich begehrt fühlen, usw. usw.

Ja klar , wie es oben geschrieben hab..

timeraiser 19.07.2014 18:38

Zitat:

Zitat von sive (Beitrag 2088599)
Was Manche glauben, interessiert mich nicht.Jeder ist frei und unabhängig was das Glauben angeht.Ich mache und machte immer nur das, wovon ich selbst für mich überzeugt war,und ich mich dabei wohl fühlte.Um an etwas zu glauben , muss man nicht unbedingt Kopftücher tragen.Aber eins muss leider gestehen, dass viele Kopftücher tragenden Frauen sich mehr einbilden, als die die nicht tragen ! Ich weiss , dass was du damit sagen willst.I

Obwohl du dem Glauben näher bist als ich, sprechen wir die selbe "Sprache".

Zitat:

Zitat von sive (Beitrag 2088599)
Ich glaube , ihr müsst euch erstmal besser verstehen. Ne olurki sanki biraz kavga etmeden , persönlich olmadan sohbet etseniz :)

Aber hier überforderst du diese Leute. Sie können und wollen das nicht. Manche Welten werden nur aus s/w-Augen betrachtet. Dazwischen existiert nur Leere. Im Kopf heißt sie auch Hohlheit. Manche denken sie seien König und Königin, weil sie durch das Echo nur Hoheit lesen.

Zitat:

Zitat von sive (Beitrag 2088600)
Ich weiss es Time( Danke ), was du mit diesem Therad sagen willst.
...
Ich kann nur meine Erfahrungen dazu schreiben.Der Körper braucht als Tagesbedarf nur bestimmte Kalorien und Vitaminen, was darüber hinaus läuft, ist ungesund und belastung für den Körper.Ich habe ohne Sahur sogar gefastet.Zum Abendessen habe ich erstmal Wasser getrunken, und langsam kleine, feine Mahlzeiten zu mir genommen.Zum empfehlen sind Suppe mit bisschen Salat dazu, danach bisschen Obst.Calcium und Magnesium Haltige Säfte dürfen nicht fehlen.Bei vielen sind das nur fetthaltiges Essen, als Nachtisch viele süße Speißen und dazu noch viel Brot.Natürlich ist es sehr ungesund und der Körper kann diese Kalorienreiche Nahrung nicht so schnell verarbeiten.

Ja klar , wie es oben geschrieben hab..

Hört sich gut an. Warst du bereits bei "Festi Hau Drauf und Rann mach Hamm in dort Mund"? Läuft es dort so zu? Gibt es solche Säfte mit Calcium und Magnesium? Wenn ja, ist die Schlange davor unendlich lang bis vor die Kassen?

timeraiser 23.07.2014 06:35

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088489)
Ich dachte du hättest dich verpisst???? Was suchst du noch hier????

senin ben o müslümanligina 10 milyon kere .......... anladin? :D

Ýhr Wille kann schwach ausgeprägt sein, weil Vitamine fehlen. Sie versucht bestimmt den Mangel durch Ablenkung im Forum auszugleichen. Ein Teufelskreis bis zum Ende einiger 'Fast-enden'.

manbee 23.07.2014 09:29

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088987)
Ýhr Wille kann schwach ausgeprägt sein, weil Vitamine fehlen. Sie versucht bestimmt den Mangel durch Ablenkung im Forum auszugleichen. Ein Teufelskreis bis zum Ende einiger 'Fast-enden'.

timeraiser bu sekilde baskalarini gaza getirip kullanmaya calisman cok ilginc.

bir erkegin baska kadinlarin arkasinda saklanip onlari öne sürmeye calismalarini hic anlayamadim.

adam olmak zor bir sanat. :)

WpumaC 23.07.2014 09:35

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088987)
Ýhr Wille kann schwach ausgeprägt sein, weil Vitamine fehlen. Sie versucht bestimmt den Mangel durch Ablenkung im Forum auszugleichen. Ein Teufelskreis bis zum Ende einiger 'Fast-enden'.

Ihr verhalten hat mit dem fasten nicht's zu tun Timi, ich gehe stark davon aus das sie seit ihrer Geburt ein Hirnschaden hat.

23.07.2014 11:08

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2088987)
Ýhr Wille kann schwach ausgeprägt sein, weil Vitamine fehlen. Sie versucht bestimmt den Mangel durch Ablenkung im Forum auszugleichen. Ein Teufelskreis bis zum Ende einiger 'Fast-enden'.

Im Gegensatz zu einigen anderen, kann ich realität und digitale Welt sehr gut unterscheiden.
Auch an Argumenten mangelt es mit nicht timi.
Wozu soll ich mir nur die mühe machen, zu versuchen etwas zu füllen, was bis schon bis zum Rand mit heisser luft voll ist?
Entspann dich. Du hast das maß aller dinge bereits sosehr überschritten, seni Allaha havale ettim.
Yüce Allah sana cok daha güzel bir ders verir.
Ben ne yaparsam yapayim, ne söylersem söyliyem. Hatta merhamet bile gösterebilirim, sana yine acirim. Ama Allahin sonsuz sabri tasdi mi, ne dünyada ne ahirette seni hic kimse kurtaramaz.
Ben seni Allaha havale ettim. Sana aciyorum.

23.07.2014 11:10

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088998)
Ihr verhalten hat mit dem fasten nicht's zu tun Timi, ich gehe stark davon aus das sie seit ihrer Geburt ein Hirnschaden hat.

Du führst ja immer noch selbstgespräche:D
Senin halin hic iyi degil... Gercekten hic iyi degil...

timeraiser 24.07.2014 01:25

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088998)
Ihr verhalten hat mit dem fasten nicht's zu tun Timi, ich gehe stark davon aus das sie seit ihrer Geburt ein Hirnschaden hat.

Ja, stimmt. Zu viele Leute (und Freunde) fasten ohne Probleme.

Aber es muss bei ihr einen schweren Grund geben. Jetzt denkt sie, dass du Selbstgespräche führst, obwohl wir uns Unterhalten. :D

Vitaminmangel? Internetsucht? Streitsucht? Jetzt auch noch weitere Probleme.... ui ui uiii....

Zuviele religiöse Bücher studiert, ohne die Nebenwirkungen an den Seitenkanten zu lesen oder die Zwischenzeilen zu verdauen?

24.07.2014 08:08

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2089082)
Ja, stimmt. Zu viele Leute (und Freunde) fasten ohne Probleme.

Aber es muss bei ihr einen schweren Grund geben. Jetzt denkt sie, dass du Selbstgespräche führst, obwohl wir uns Unterhalten. :D

Vitaminmangel? Internetsucht? Streitsucht? Jetzt auch noch weitere Probleme.... ui ui uiii....

Zuviele religiöse Bücher studiert, ohne die Nebenwirkungen an den Seitenkanten zu lesen oder die Zwischenzeilen zu verdauen?

Ben seni Allaha havale ettim timi. Umarim is isden gecmeden, aklin basina gelir. Malum, zannetmiyorum.

Yalan söylemen yetmiyormus gibi, sürekli bana camur atmak ile, temize cikacagini zannediyorsun. Istedigin kadar at. Zerre kadar umrumda degil.
Herkes okusun, herkes istedigini düsünsün. Zerre kadar umrumda degil. Istersen biraz daha uydur, ve tahminlerini yaz. Sadece ne kadar inatci oldugunu belli ediyorsun. Sadece ne kadar aciz oldugunu gösteriyorsun.

Hayatindan benden baska hic birsey yok. Ich gönn dir dein Vergnügen. Yinede kaybeden kendin oluyorsun, ve bunun farkinda bile degilsin.

manbee 24.07.2014 09:38

nur weil rausgekommen ist dass ein user hier seit jahren verheiratet ist, seine frau betrügt und naive frauen aus dem forum verarscht, wird hier weiterhin gestritten.


anstatt zu streiten sollten alle sich mal ne minute zeit nehmen und über wichtigere themen nachdenken.

z.b.: weshalb betrügt ein alter mann seine ehefrau über jahre und treibt sich in foren rum um naive frauen zu treffen???


wie ihr seht gibt es viel wichtigere themen als solche über die ihr euch streitet.

WpumaC 24.07.2014 09:51

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2089082)
Ja, stimmt. Zu viele Leute (und Freunde) fasten ohne Probleme.

Aber es muss bei ihr einen schweren Grund geben. Jetzt denkt sie, dass du Selbstgespräche führst, obwohl wir uns Unterhalten. :D

Vitaminmangel? Internetsucht? Streitsucht? Jetzt auch noch weitere Probleme.... ui ui uiii....

Zuviele religiöse Bücher studiert, ohne die Nebenwirkungen an den Seitenkanten zu lesen oder die Zwischenzeilen zu verdauen?


Denke bei der wurde höchstwahrscheinlich, jede Krankheit diagnostiziert. Sprich, ein hoffnungsloser fall. :)

Du timi, was mir bei der kranken schlampe aufgefallen ist, immer wenn sie ihren Dünnschiss hinterlässt spricht sie von sich, besser gesagt sie beschreibt sich selber sehr gut. Krank ne? :D

24.07.2014 10:50

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2089097)
Denke bei der wurde höchstwahrscheinlich, jede Krankheit diagnostiziert. Sprich, ein hoffnungsloser fall. :)

Du timi, was mir bei der kranken schlampe aufgefallen ist, immer wenn sie ihren Dünnschiss hinterlässt spricht sie von sich, besser gesagt sie beschreibt sich selber sehr gut. Krank ne? :D

Sag mal stehst du auch vor dem Spiegel, wenn du deine Selbstgespräche führst? Zutrauen würde ich es dir. Soviele Persönlichkeiten wie du hast.

WpumaC 24.07.2014 13:02

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2089102)
Sag mal stehst du auch vor dem Spiegel, wenn du deine Selbstgespräche führst? Zutrauen würde ich es dir. Soviele Persönlichkeiten wie du hast.

Nein, in meinem Umfeld befinden sich lebendige menschen.
ding dong, ding dong,....Ab ins zimmer mit dir! Zu viel Fischluft tut dir nicht gut.

24.07.2014 14:09

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2089108)
Nein, in meinem Umfeld befinden sich lebendige menschen.
ding dong, ding dong,....Ab ins zimmer mit dir! Zu viel Fischluft tut dir nicht gut.

Ich verstehe. Du läufst also vor dich hinmurmelnd, ein klingeln in den Ohren durch die Straßen und stellst dir vor du bist auf dem Fischmarkt.
Vielleicht solltest du mal aus deinem zimmer RAUS gehen.
Ich glaube etwas frische Luft tut dir gut.

timeraiser 24.07.2014 21:00

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2089097)
Denke bei der wurde höchstwahrscheinlich, jede Krankheit diagnostiziert. Sprich, ein hoffnungsloser fall. :)

Du timi, was mir bei der kranken schlampe aufgefallen ist, immer wenn sie ihren Dünnschiss hinterlässt spricht sie von sich, besser gesagt sie beschreibt sich selber sehr gut. Krank ne? :D

Ja, das kann sie sehr gut. Das nennt man, Selbst-Bewusstseins-Störungen. Das eigene Ich erkennt, den falschen Gang der Dinge, steht aber machtlos daneben.
Oft wird danach versucht, dass gestörte Ich in eine andere Ebene zu projezieren.

Leider befindet sie sich in ihrer Selbst-Analyse-Phase in der virtuellen "Wirklichkeit" :)

Lass uns das weiter beobachten. Vielleicht dringt es in ihre Realitität vor, was wir schreiben. Die Hoffnung verreckt zu letzt! ;)

24.07.2014 21:25

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2089177)
Ja, das kann sie sehr gut. Das nennt man, Selbst-Bewusstseins-Störungen. Das eigene Ich erkennt, den falschen Gang der Dinge, steht aber machtlos daneben.
Oft wird danach versucht, dass gestörte Ich in eine andere Ebene zu projezieren.

Leider befindet sie sich in ihrer Selbst-Analyse-Phase in der virtuellen "Wirklichkeit" :)

Lass uns das weiter beobachten. Vielleicht dringt es in ihre Realitität vor, was wir schreiben. Die Hoffnung verreckt zu letzt! ;)

Süß Psychologie hast du also auch studiert..vermutlich auch eines der vielen vielen Dinge, die du dir einbildest :D


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 15:46 Uhr.