Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Wissenschaften & Weltansichten (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=399)
-   -   Wissen (http://localhost/forum/showthread.php?t=14179)

diettlayy 25.03.2018 20:13

Wissen
 
Wissen wir denn tatsächlich, was hier alles so abläuft? hat das irgendjemand von euch verstanden und kann mir das erklären? wie kann sowas passieren? wieso tut niemand was dagegen? wieso wissen alle davon und es läuft immer noch weiter? wie können wir uns dagegen wehren?

wissen ist macht, mit nichtwissen lässt es sich aber leichter leben

PasaZade 25.03.2018 20:26

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2125604)
Wissen wir denn tatsächlich, was hier alles so abläuft? hat das irgendjemand von euch verstanden und kann mir das erklären? wie kann sowas passieren? wieso tut niemand was dagegen? wieso wissen alle davon und es läuft immer noch weiter? wie können wir uns dagegen wehren?

wissen ist macht, mit nichtwissen lässt es sich aber leichter leben

es gibt arten von wissen. die eine art ist eine hinterfotzige, lügende, betrügende, dicke, stinkende, verzweifelt nach nem mann suchende und dumme Banu mit dem nick 'wissen'.

diettlayy 25.03.2018 22:40

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2125612)
es gibt arten von wissen. die eine art ist eine hinterfotzige, lügende, betrügende, dicke, stinkende, verzweifelt nach nem mann suchende und dumme Banu mit dem nick 'wissen'.

toni, bist du einzelkind? nasil hemen belli ediyon, banudan ne istiyon, iyi biridir, cok severim

PasaZade 26.03.2018 00:05

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2125718)
toni, bist du einzelkind? nasil hemen belli ediyon, banudan ne istiyon, iyi biridir, cok severim

olabilir banu ezik biri. banu yalanci, iftiraci, sinsi, kasar, sisko, kokar ve dangalak bir mahluk.

dauerarbeitslos oldugu icin gece gündüz chatte takiliyor. Toni onlarla top oynar gibi oynadi, onlarda yillarini toniyi bulmak icin harcadilar :D :D

diettlayy 26.03.2018 22:09

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2125737)
olabilir banu ezik biri. banu yalanci, iftiraci, sinsi, kasar, sisko, kokar ve dangalak bir mahluk.

dauerarbeitslos oldugu icin gece gündüz chatte takiliyor. Toni onlarla top oynar gibi oynadi, onlarda yillarini toniyi bulmak icin harcadilar :D :D

niye milletin gururuyla oynuyorsun, hemde türk kizlarin, hic yakistiramadim

PasaZade 27.03.2018 03:44

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2125757)
niye milletin gururuyla oynuyorsun, hemde türk kizlarin, hic yakistiramadim

bu banu hayasiz serefsiz ve gurursuz bir mahluk. ich kenne wirklich enorm viele frauen aus dem internet und ich hatte mit allen blasereien oder fickereien aber so eine verlogene schlampe wie diese banu hab ich noch nie gesehen.

cok sinsi pislik biri und das ist noch untertrieben.

diettlayy 27.03.2018 22:51

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2125782)
bu banu hayasiz serefsiz ve gurursuz bir mahluk. ich kenne wirklich enorm viele frauen aus dem internet und ich hatte mit allen blasereien oder fickereien aber so eine verlogene schlampe wie diese banu hab ich noch nie gesehen.

cok sinsi pislik biri und das ist noch untertrieben.


cok sinsi pislik biri und das ist noch untertrieben---> hälst du dir gerade einen spiegel vors gesicht?

PasaZade 28.03.2018 10:10

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2125806)
cok sinsi pislik biri und das ist noch untertrieben---> hälst du dir gerade einen spiegel vors gesicht?

bana ne sinsi banudan, wie ich es vor 5 jahren schon sagte. die alte schlampe wird hier alt und kann mit 60 erzählen dass sie jeden verdammten tag 16 stunden im chat verbracht hat. hepside omi olma yasina yaklasti kasarlar.

Lara__ 28.03.2018 21:23

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2125840)
bana ne sinsi banudan, wie ich es vor 5 jahren schon sagte. die alte schlampe wird hier alt und kann mit 60 erzählen dass sie jeden verdammten tag 16 stunden im chat verbracht hat. hepside omi olma yasina yaklasti kasarlar.



7 sülaleni bir araya toplasan bir banu cikartamazsin iki bacakli mahlukat..

bir ara forumda pineklemeye ara verde git banunun yanina belki adamlik ögrenirsin....


ha bu ara sen evde kalmislari düsünme....türkiyeden bir kerizde onlar getirir sorun mu..sonucta sende italsin Allahtan kiz kardesine nikahladilarda karnin doyuyor burda...karisi teyzesinin kizi bu malin..hep ic ice yani bosuna demiyorum bunlar alisik bir birbirini mikmeye...teyzesinin kizi yani kiz kardesi bakireymis evlendiginde...yoksa asla almazdi cok namuslulardir...buda öyleymis g-ötüne sap deymemis o zamanlar bununkinede teyzesinin oglu yani kayni kontrol etmis

allah icin namus konusunda üzerlerine yoktur...Allah islah etsin sizleri ne diyim

PasaZade 29.03.2018 00:05

Zitat:

Zitat von Lara__ (Beitrag 2125848)
7 sülaleni bir araya toplasan bir banu cikartamazsin iki bacakli mahlukat..

bir ara forumda pineklemeye ara verde git banunun yanina belki adamlik ögrenirsin....


ha bu ara sen evde kalmislari düsünme....türkiyeden bir kerizde onlar getirir sorun mu..sonucta sende italsin Allahtan kiz kardesine nikahladilarda karnin doyuyor burda...karisi teyzesinin kizi bu malin..hep ic ice yani bosuna demiyorum bunlar alisik bir birbirini mikmeye...teyzesinin kizi yani kiz kardesi bakireymis evlendiginde...yoksa asla almazdi cok namuslulardir...buda öyleymis g-ötüne sap deymemis o zamanlar bununkinede teyzesinin oglu yani kayni kontrol etmis

allah icin namus konusunda üzerlerine yoktur...Allah islah etsin sizleri ne diyim

senin ne oldugunu herkes ögrendigi icin artik bu nickinle erkek bulamiyorsun. ne kadar nick degistirsende bu serefsizliginle bu fesatliginla sen yalniz kalacaksin. ben 5 yil önce ne demistim. 5 yil sonra burada beni görmek icin ayni sekilde bekleyeceksin demistim.

yine büyük Toni bey hakli cikti. bunlarin hayatini kaydiran büyük Toni efendi bunlarin aklindan cikmayacak. ölüm döseginde son anlarinda Toni'yi düsünecek bunlar :D :D


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 09:48 Uhr.