Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Türkei & Reisen (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=413)
-   -   Spontan in die Sonne (http://localhost/forum/showthread.php?t=14094)

PasaZade 29.03.2018 00:57

Zitat:

Zitat von Lara__ (Beitrag 2125856)
Dul kari hot diom , göt anlion.....su vaybee de senin eline su dökebilecek bir canli yoktur...dedigim gibi senin beynin fuhus yuvasi...tadinida almisin.. $eytanin kari hemcinslerine orosbu,motor gibi sözler atarak namuslu olunmuyor....tülay yazdiklarimla gelince üzerine düsünür yada düsünmez , bu onun kazanci....
makine mühendisiyle bulustugun gün anlatsana beni aramistin ....)))))

tülay en azindan yasadiginin arkasinda ve kimseye iftira atmiyor.....sen $eytan kari yemedigin pislik yok...söze gelince hemcinlerin rosbik, dulkarinin deyimiyle motor...bizim dul avrat namuslu..bir kadin olarak senin adina, ezik, zavalli,gördümcük ,bir hemcinsim oldugu icin ben utaniyorum allahin mali

vaybeenin orospusu sensin. bunu burada üyelerin 90% diyor. senin Toni Bey'e haftalarca iltifatlarina sahit bu insanlar. evlenecegiz diye kadinlara söylemedigin kalmadi. sen o bücür aklinla baska kadinlara yasakliyordun Toni Bey ile konusmayi. ama Toni Efendi ayni anda 3 kadin ile beraberdi. ne cabuk unutmussun bunlari. sen unutsanda internet unutmuyor.

sen vermek icin adamin ayagina gidip hazir belese vermedinmi?

lan biraz seviyesi olan kadin adamin ayagina gitmez.

lan biraz namusu olan kadin hic tanimadigi adamin oteline gitmez.

lan biraz edepli olan kadin ilk gördügü an adamin altina yatmaz.

ama en komik olani Toni Bey'e bakireydim diye kandirmaya calisman. delik desik olmus, defalarca kullanilip atilmis biri büyük Toni Bey'i kandirmaya calisiyor.

sen daha cok ekmek yemen gerek Toni Bey'i kandirmak icin. bilgisiz egitimsiz aptal motor.

diettlayy 29.03.2018 15:53

Zitat:

Zitat von Lara__ (Beitrag 2125857)
kocana götüne tekmedigin günden beri hayatin burada gecmis taniman cok normal, telefon bile aciyorsun .))

ben zaten kendimi tülayla ölcmüyor...tülayi seninle ölcersem yine tülay senin yaninda tertemiz kaliyor....burada berbat pislik olan biri varsa oda sensin, tülay deyil...git kendine kuduz asisi yaptir sakinlesirsin...en azindan tülay fake yazmiyor sidikli

ben hep temiz cikarim isin icinden :D:D

PasaZade 29.03.2018 17:58

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2125986)
ben hep temiz cikarim isin icinden :D:D

du duschst auch im gegensatz zu lara, die kennt sowas nicht.

diettlayy 29.03.2018 20:09

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2126001)
du duschst auch im gegensatz zu lara, die kennt sowas nicht.

aber du duschst nicht, wenn du jemanden in sexueller absicht besuchen kommst

PasaZade 29.03.2018 21:20

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2126084)
aber du duschst nicht, wenn du jemanden in sexueller absicht besuchen kommst

also ich bin ein gepflegter mensch der jeden tag duscht und auf hygiene wert legt. du verwechselst mich gerade mit dem möchtegern taxi-fahrer oder den jungs aus antalya.

diettlayy 30.03.2018 10:46

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2126095)
also ich bin ein gepflegter mensch der jeden tag duscht und auf hygiene wert legt. du verwechselst mich gerade mit dem möchtegern taxi-fahrer oder den jungs aus antalya.

die waren im gegensatz zu dir nicht negativ aufgefallen, ausgerechnet an dem tag, wo du auch noch selbst angerufen, dass du gerne vorbei kommen möchtest, hast du nicht geduscht, mensch, du stinkst, wirklich

PasaZade 30.03.2018 14:14

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2126123)
die waren im gegensatz zu dir nicht negativ aufgefallen, ausgerechnet an dem tag, wo du auch noch selbst angerufen, dass du gerne vorbei kommen möchtest, hast du nicht geduscht, mensch, du stinkst, wirklich

dann sollten wir mal die lara fragen ob es wirklich so ist.

diettlayy 30.03.2018 15:37

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2126142)
dann sollten wir mal die lara fragen ob es wirklich so ist.

die lara sollte auch da weitermachen, wo sie aufgehört hat, dann werden wir alle wieder richtig spass haben,

hey heir kann man super frust abbauen, hab wieder ganz pis frust zum ablegen

forum iyimis zum rumkacken

PasaZade 30.03.2018 16:37

Zitat:

Zitat von diettlayy (Beitrag 2126203)
die lara sollte auch da weitermachen, wo sie aufgehört hat, dann werden wir alle wieder richtig spass haben,

hey heir kann man super frust abbauen, hab wieder ganz pis frust zum ablegen

forum iyimis zum rumkacken

ich hab doch vaybee zu nem kack-forum umfunktioniert.

es gab tatsächlich noch spastis und nutten die hieraus ein seriösen forum machen wollten.

diettlayy 30.03.2018 18:26

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2126221)
ich hab doch vaybee zu nem kack-forum umfunktioniert.

es gab tatsächlich noch spastis und nutten die hieraus ein seriösen forum machen wollten.

ich sag mal so, der plan von vaybee ist nach hinten losgegangen, und du hast alle verjagt, damit nicht soviel forumbeiträge gelöscht werden müssen, ist doch jetzt leicht verdientes geld für so en loser wie dich


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:16 Uhr.