Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Sport - Fussball (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=396)
-   -   Fußball (http://localhost/forum/showthread.php?t=4260)

uhbarracuda 14.12.2003 16:57

bilinen sey
 
en büyük söylemene gerek yok ; )
zaten öbürleri biliyor : )))

selam

xxsinan07xx 14.12.2003 17:50

KONYASPOR DA SOK
 
Haftalardır galibiyetle tanışamayan ve Malatyaspor karşısında da üstünlüğünü koruyamayarak sahadan 3-3 berabnerlikle ayrılan konyaspor"da, Teknik Direktör Hüsnü Özkara görevinden istifa ettiğini açıkladı... Hüsnü Özkara, bugün Malatyaspor karşısında çok iyi mücadele ettiklerini, ancak son 5 dakikasına 3-1 önde girdikleri maçtan beraberlikle ayrıldıklarını kaydetti.

Teknik direktörlük yaşamı boyunca, böyle bir futbol sezonu yaşamadığını belirten Özkara, şanssızlıklar nedeniyle bir türlü galip gelemediklerini söyledi.

Bu maçta da galip gelememenin stresine yenildiklerini vurgulayan Özkara, "85. dakikaya kadar imparatordum, son 5 dakika istifaya çağrıldım. Seyircinin isteğine cevap veriyorum; bugün Konyaspor"daki görevimi noktalıyorum. Çok güzel günler geçirdim. Hayatım boyunca unutamayacağım anlar yaşadım" dedi.

Öte yandan Maçtan sonra Konyasporlu taraftarlar beraberliğe tepkilerini Atatürk Stadı"nın kuzey giriş kapısının camlarını kırarak gösterdi. Özkara"nın istifasına sinirlenen futbolcu Cenk, stat dışındaki seyircilerle tartışarak, "Özkara ne yapsın" diye bağırdı. Taraftarlarla Cenk arasındaki gerginliği araya giren polis önledi.

14.12.2003 18:16

Ja, die größter Looser :) o.T.
 
ohne Text

aliconda 14.12.2003 22:37

YARISMA!!!
 
"Fransa bayraginin maglup Türk topraklari üzerinde gururla dalgalanmasini saglayan,nam-i diger " küçük Fransa ", 6XX camiasina ve ordumuz ileri gelenlerini en güzel sekilde agirlayan 6XX lisesi ögretmen ve görevlilerine tesekkürü bir borç bilirim.
20.3.1915 Jean-Pierre DUMOULI "Fransa Isgal Ordulari Kumandani"


SORU: 6XX ilen Chiffre edilen Kulüp hangisidir ?

Bilene Olympiat Stadinda bilet bulma duasi yapilacaktir ... zaten cok zor bulunur!

aliconda 14.12.2003 22:42

Yarisma Pt. 2
 
" ABC Kulübünün her tarafa mazhar-i takdir olmus bulunan asari mesaisini isitmis ve bu Kulübü ziyaret ve erbab-i himmeti tebrik etmeyi vazife edinmistim. Bu vazifenin ifasi ancak bugün müyesser olabilmistir. Takdirat ve tebrikatimi buraya kayd ile mübahiyim."
5.5.1334 (3.5.1918 ORDU KUMANDANI
Mustafa Kemal Ataturk)

SORU: Basta ABC diye sifrelenmis Kulüp hangisidir ?

bilenleri benimle 28/29 Subat"da benimle Sükrü Saracoglu Stadinda görmek istiyorum :-)))))
Bir organizasyon ayarlariz :-)))))
6 Kasim iyiydi ... bu sefer 28/29 abartili olacak LOL

aliconda 14.12.2003 22:46

Yarisma Pt. 3
 
Atatürk, 10 Agustos 1928 günü, 3-3 berabere biten Gazi kupasi maçindan sonra üçü Galatasarayli ve ikisi Fenerbahçeli olan bes kisinin önünde aynen sunlari söyledi:
" - Burada üçe üçüz...Çünkü ben de Fenerbahçeliyim! "

Bu sefer ZOR sorular sormuyorum, kolay bir "ARA BUL" ... yukarida nerede Jimnastikciler geciyor ?






(yanit: belki cok zor olur diye ... "hic" !)

LOL

14.12.2003 22:55

wie bist du denn drauf ?
 
ich vermute gerade genauso wie deine mannschaft

benimm dich bitte unparteiisch wenns um die forumsbeiträge geht,,dies hier ist ein forum und du bist der moderator

hoscakal

ausserdem was hast du mit besiktas zu tun ? genauso viel wie ich !

werd nicht persönlich dann zeihst du den kürzeren käse

14.12.2003 22:58

la air dem airlines :)
 
sampiyonlar liginde mac dan sonra,,,bir kac cok besiktas taraftarlilari kassenstand"da gördüm,,paralarini geri istediler,,soviel zum thema looser :P

naja wir ich mein die formulierte es nicht ganz richtig...

sie meinte es so..

En Büyük Fenerbahce "olacak" :))

hoscakal koc

14.12.2003 23:01

besser als "inkognito"..
 
..unterwegs sein..

nicht mehr und garantiert nicht weniger :)

14.12.2003 23:04

Lieber kes
 
Werd als ""Moderator"" eines Forumsteil bitte nicht persönlich

Kannst dich ruhig über Fenerbahce lustig machen,aber nicht über mich,denn ich tue dies nicht über dich..

Ayipdir

Hoscakal

14.12.2003 23:10

der meint die..
 
..CL-Qualifikation die nach der 5-Jahres-Wertung der uefa gesondert geordnet wird

uhbarracuda 14.12.2003 23:34

kleiner Tip
 
hehehe arkadaslara yardim etsene ; )

kleiner Hilfe . . . alti ya karsi antipatileri var hehehe alerji yapiyor : )

so damit ist es leichter . . .


PS:
und wer nicht glaubt was Aliconda geschrieben hat , sollte nachschlagen und lesen : ) !!!

uhbarracuda 14.12.2003 23:40

bilmiyenlere duyurulur
 
sagdan soldan duyulanlar yanlis olabilir burda Aliconda arkadasimaza tesekkür etmek istiyorum ..... Aufklärung ist wichtig !!!

hehe

sollte ich hier vielleicht auch noch Tip geben ... ???

uhbarracuda 14.12.2003 23:51

turnen konnte ich noch nie !!!!
 
naja ich würde das so erklären damals wie heute glaubt man immer noch das man ein Fussball Club ist . . . deshalb war das eine Art sprung . . . zu sagen wir turnen nicht nur hehehe und nicht zu vergessen dass ein paar Zuschauer schwarz-weiss Anhänger waren !!! Deshalb glauben Sie das Sie berechtigt sind das zu sagen !!!!
Diese ständige Minderkeitsgefühl als dritt grösste club gesehen zu werden fördert wohl zur Geschichten aus 1001 Nacht !!

hehe

Jungs, Mädels nicht böse sein ; )

ibo61 15.12.2003 00:08

G.saray-TRABZONSPOR 1 - 2
 
Helal Trabzonsporuma. Tekmelere ragmen Istanbulda G.sarayi muhtesem bir mücadele sonucu 2-1 yendik!

Serefsiz Bülent K.!!!! O attigin tekmeler a..... ............... .........!!!!!!!!!!!!!

Öyle Milli takim kaptanin .................!!!!!!


Ama suc onda degilki!!! Suc o serefsiz hakemlerde!!!!


Göstermiyorlarki kirmizi karti!!!!!


Fatih Tekke ve Yattarra= 2 -1 für Trabzonspor!!!!!


Mehr brauch ich nicht zu schreiben!!!!!!

balikesirlilady 15.12.2003 00:17

ayip... o.T.
 
ohne Text

balikesirlilady 15.12.2003 00:18

helal... o.T.
 
ohne Text

15.12.2003 00:20

Das waren bestimmt die Fener Fans :) o.T
 
ohne Text

15.12.2003 00:21

Saka nedir bilir misin? :) o.T.
 
ohne Text

15.12.2003 00:27

O tür hareketlerine bende gicik oluyorum
 
ohne Text

aliconda 15.12.2003 01:32

Hop hop !
 
Moment mal ...

&gt&gtWerd als ""Moderator"" eines Forumsteil bitte nicht persönlich&lt&lt&lt

Ein Moderator hat ja bestimmte Pflichten und Rechte das stimmt!
Auch wenn es hier bei Vaybee damit relativ lax umgegangen wird, keiner hat hier verletzende Aussagen zu treffen!

Ich verurteile diese "REZILbahce" Bezeichnung, die hier von manch einem - anscheinend auch Moderator - verwendet wird!

Es ist eine Erniedrigung und Beleidigung!

Was kommt als nächstes?

Wie würden die Anti-Fenerbahce-Koalitionsanhänger reagieren, wenn ich mich auf das selbe Niveau herablasse und Sie auch ähnlich tituliere!?!
Würden es denen Gefallen?
Oder würde sie weil sie z.T. Moderatoren sind, hier blanke sog. MACHT missbrauchen ?

Wenn man gegenseitig Spässe und Witze macht ist das völlig normal und sogar GUT!

Fußball soll spass machen und Wettbewerb ist immer gut!

Jedoch sollten wir alle etwas aufpassen!

Manchmal ist es ein schmaler Grat auf dem wir uns bewegen, die Balance ist alles!

&gt&gtKannst dich ruhig über Fenerbahce lustig machen,aber nicht über mich,denn ich tue dies nicht über dich..&lt&lt

Genau das darf er nicht! Wenn er mit "lustig" machen solche attribute wie "Rezil" verwendet !?!?!?
Haben wir sowas verwendet als wir 6-0 gewonnen haben? Nein!
Mein älterer Bruder der einen gefestigter 6S-Fan ist hat mir damals gratuliert! Ebenso taten wir dies bei der Revanche (2-0 für 6S).

Er schickt mir Witze über Fenerbahce und ich schicke ihm welche über 6alata ...
Da ist keine Fehde und kein böses Blut!
Aber er als wahrer 6s F A N ... begibt sich nicht auf ein Niveau um andere herabzustufen und zu beleidigen!

Wenn jemand dich beleidigt und du lässt es auf dir sitzen, ist es deine Sache!
Bis dato habe ich es eher mit einem schmunzeln beobachtet hier, aber anscheinend ist es hier ernster gemeint, als ich gedacht habe.

Ich zitiere dich nochmal:
&gt&gtAyipdir&lt&lt

Recht hast du!

Ali

Mmmh die Paroli bomboms sind ja lecker ... will jemand welche ? *g*

aliconda 15.12.2003 01:36

TEILNAHMEBEDINGUNGEN:
 
... ausgeschlossen sind Fenerbahce Anhänger!
Aussliesslich eingeladen sind Fans jener geschätzten Vereine, die UNS in EUROPA BERÜHMT gemacht haben! DANKE DANKE DANKE *SCHMATZ*
und Anhänger von Vereienen, die gegen
Fenerbahce am " 6 K A S I M " gespielt haben.

Danke schön :-)

aliconda 15.12.2003 01:39

o.T.
 
Paytonlan maclara gidenlerdenmisler hhehehehheheheheehe

aliconda 15.12.2003 01:56

Birazcik bekleyip ondan sonra yazsaydin
 
daha iyi olmazmiydi?

Cünkü böyle atesli yazilarda herzaman baskalarini isteyemeyerek inciltilebiliniyor!

&gt&gtSerefsiz Bülent K.!!!! O attigin tekmeler a..... ............... .........!!!!!!!!!!!!!&lt&lt

Ama yinede Noktali bile olsa küfür etmesen olmazmi?
Hak ediyor, etmiyor tartismasina girmek istemiyorum.

&gt&gtAma suc onda degilki!!! Suc o serefsiz hakemlerde!!!!&lt&lt

Hayir bütün Anti-Fenerbahce-Koalisyonunun destekledigi Federasyonda!

Federasyonun ve Milli Takimin korkak antrenörü yüzünden zaten katilmiyoruz EM"e !

Cesur olabilecegini göstermisti ve Fransada Konfederasyons Kupasinda nasil bir Türk Fotbolu var oldugunu göstermisti!!!
Ama Ingiltere ve Letonya kadrolarina bak!!!
Farkina vardin mi ???
Ayranicin kumpanyalari oynuyordu yine cogunlukta! Tabii manevi babalari Baskan iken antrenörü de saf disi birakirlar!

&gt&gtGöstermiyorlarki kirmizi karti!!!!!&lt&lt

Federasyon Baskanin manevi ogluna olur mu ???


Tuhaf olan sey, caniniz yandigi an hatirliyorsunuz haksizligi!

Ama zaten yarin yine unutursunuz Koalisyon icinde darginlik olurmu canim ? ;-)

Fenerbahce Düsmanligi iki kitleyi de birlestirir! Yine biz küfür sallar, tas atarsiniz ve beraber Stadimizi kapattirirsiniz :-)))

Hoscakal
M.-Ali

Lütfen kisisel söyledigim ve Kulüp üzerine söylediklerimi ayiri degerlendir.

uhbarracuda 15.12.2003 04:00

ÖNEMLI GS - TABZON maci hakkinda !
 
hehehehe bukadar gülmedim coktandir : ))

GS - Trabzon macinda bakin neler olmus !!!!

Maç başlamadan önce Orhan Gencabay"ın ‘‘Yazıklar olsun, kaderin böylesine yazıklar olsun’’ şarkısı çalıyordu.

hehehehheee
biz FB li olarak sizlere takilmamisa firsat verilmedigi icin protest ediyorum...
ne olacak bu Gs in hali diyemiyecegiz galiba
muahahahahaha : )))

inanmiyanlar Hürriyetin Gs li yazarini okusun !!!! (İlhan SÖYLER)

15.12.2003 10:10

hoe ?!
 
warum net leichte kost als lesestoff :)

kes ist ein ganz netter,er ist gerad einfach nur schlecht drauf,kein wunder,ich war das auch ab und an letztes jahr :)

das geht vorbei :))

sheirmaine 15.12.2003 12:47

cevap ;)
 
selamlar arkadaslar ;)

yarismanizin sorusunu yanitlamak istiyorum ;))

ozamanlar Istanbuldaki küçük Fransa olarak bilinen Mektebi Sultaniye"de sari-kirmizi renklere sahip bir bölücü kurulustur. Bu mektebi sultaniyenin diger adi ise, Galatasaray lisesidir, yani bugün ki anlamiyla.. ve fransiz kumandanini agirlayan sahis ise memktebi sultaniyeden, yani galatasaray lisesinden bir ögretmendir... umarim cevabim yeterlidir ;)

saygilarimla

Sheirmaine ;)

15.12.2003 13:08

:) o.T.
 
ohne Text

15.12.2003 13:10

Ne is ya?! Koalisyon falan :)
 
Abartmayalim lütfen :))

15.12.2003 13:12

Gääähn...aman tanrim, yarisma sonuclari!
 
ohne Text

15.12.2003 13:12

:) hemen geliyor :) o.T.
 
ohne Text

sheirmaine 15.12.2003 13:25

cevabim ;))
 
kurulus tarihi mart 1903 olan asil kurulus ismi besiktas bereket jimnastik kulübü olan ve sonralari besiktak jimnastik kulübü´dür...;)))

BJK ;)

cevabim yeterlimi acaba ?? ;)

mfg sheirmaine ;)

aliconda 15.12.2003 13:25

Bemitleiden brauchst ...
 
... ihn deswegen aber nicht ;-)

Schliesslich mussten wir da auch durch!

Außerdem ist es eher sogar gut für die 6alatasaray Gemeinde, weil die "Mode-Fans" sich wieder von 6alatasaray distanzieren werden!

... sich die Spreu vom Weizen trennt ;-)

:-)
Al"

turshu 15.12.2003 13:37

e hadi ama bekliyoruz ;-)
 
hmm..saat kac oldu hala yok..saftladen ;-))

aliconda 15.12.2003 13:38

... *trommelwirbel*
 
&gt&gt
kurulus tarihi mart 1903 olan asil kurulus ismi besiktas bereket jimnastik kulübü olan ve sonralari besiktak jimnastik kulübü´dür...;)))&lt&lt
"äääääääääääääääääng"

Falsch: Kandidat null punkte *griiins*

Es handelt sich um einen Klub dessen Vorgänger die "Black Sockets" (1899) waren.

Shermi ;-)
6alatasaray Anhänger haben mehrere Versuche hehehehhe schliesslich sind sie immer noch von dem "6-Kasim-Faciasi" benommen ;-) hehehhehehe








(nicht ernst nehmen ;-) ... aber das gegenseitige aufziehen macht einfach spass:-) )

aliconda 15.12.2003 13:40

Biiiiraaavooooo :-)
 
Kandidat hat 100 Punkte :-)

... darf mit uns am 28/29. (23. Spielwoche) das Spiel im Sükrü Saracoglu anschauen ;-)

hehehhehehe

rate mal wer da spielt ;-) *G*

sheirmaine 15.12.2003 13:44

löly ;)))
 
dann muss ich mich ja glücklich schätzen, dass ich in mehreren versuchen teilnehmen darf ;PPP heheh

na ja mal schauen, aber die antwort, ich meine die richtige antwort werde ich schon schreiben ;)))))

knapp daneben desene...;)))
evet sordugunuz soruya diger yarismaci arkadaslarla devam edebilirsiniz... diger yarismaci arkadaslara basarilar dilerim ;)
gonnnngggg, cevap versenize heheheh ;)))


mfg sheirmaine ;)

15.12.2003 13:45

Elektrikler kesildi, ben ne yapayim?! :)
 
ohne Text

aliconda 15.12.2003 13:46

Yine Fenerli farki :-)))
 
... du bist ein Beispiel, warum ich so froh über "Meine Fenerbahce Gemeinde" bin!!!

Keine Überheblichkeit :-)
Fairness ...
... ;-) hepsini saymayayim :-))) kiskanmasinlar ;-)

Spass beiseite,
es ist gut, daß du es einsiehst und auch dazu stehst!
Danke! Damit ehrst du uns alle (auch bei uns gibt"s WENIGE Idioten die nur rumproleten), weil du den Maß der Dinge trotzdem kennst!

Egal wie stark die polemisieren! Wir brauchen uns nicht anpassen!
Nur wenn alle Welt rückwärts laufen würde, würde es doch nicht heißen, dass wir auch rückwärts laufen als das wahre ansehen müssten ;-) Oder ?

Sari-Lacivert-Sevgilerle
Al"

sheirmaine 15.12.2003 13:49

eee hadi ama sende....
 
bekletme bizi lütfen ..;)


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 21:33 Uhr.