Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

03.01.2013 22:46

Wenn du noshcat als mod mein wort soziopath löschst. Warum löschst du auch nicht all die anderen beleidigungen und vergiss das wort kotzbrocken auch nicht.

Ich sag ja, dominant und besserwisserisch, meinetwegen, kannst du mein nick auch sperren, damit würdest du mich einen gefallen tun. Und lösch bitte auch meine ganzen beiträge, das wäre echt lieb, ich weiss nämlich nicht wie das geht.

Wir sind in einem soziopathischen plattform. Da hast du sicherlich viel zu tun.

03.01.2013 23:48

Als ob willkür hier bei den mods ein fremdwort wäre. Das gegenteil davon würde mich eher überraschen.

Und nochmal die frage; wo warst du als hier am laufenden band, die leute beleidigt wurden, hat es was damit zu tun, dass du mit den personen die die leute beleidigen einen date hattest? Und was ist mit den anderen beiträgen, die nie gelöscht wurden, trotz mehrmaligen aufforderungen der user?

seda75 04.01.2013 13:32

Zitat:

Zitat von noshcat (Beitrag 2054230)
Ich bin es erst seit gestern.

besser spät als gar nicht!

seda75 04.01.2013 15:30

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2054218)
Als ob willkür hier bei den mods ein fremdwort wäre. Das gegenteil davon würde mich eher überraschen.

Und nochmal die frage; wo warst du als hier am laufenden band, die leute beleidigt wurden, hat es was damit zu tun, dass du mit den personen die die leute beleidigen einen date hattest? Und was ist mit den anderen beiträgen, die nie gelöscht wurden, trotz mehrmaligen aufforderungen der user?

@Aurum
was wäre denn wenn Sie mit diesen ein Date hätte?
was für eine Rolle soll das denn bitte spielen, ob man hier mit einem Mann Date hatte oder nicht?

06.01.2013 02:03

forum zaten eskiden harabeymis, simdi dahada harabeye döndü...konuyu birisi isgal etmis, cevap vermeyeceklerine, tam tersi onlar daha beter harabeye cevirmis...

Der_Levantiner 06.01.2013 20:19

@toný
 
Zitat:

Zitat von GoerenBilir (Beitrag 2054403)
kime anlatiyorsun kim anliyor.

daha beter harabeye cevirenler kendilerini sütten cikmis ak kasiga benzetmeleri daha tuhaf.


Ýðneyi baþkalarýna batýrmadan önce çuvaldýzý kendine batýr TONI

Mike80 07.01.2013 17:03

Um diesen Disput unter euch nicht weiter anzuheizen, schreibe ich mal was ich denke:

Es wird Zeit, dass das Wetter sich endlich wieder von seiner sonnigen Seite zeigt, sonst bekomme ich noch eine schöne Winterdepression... PUH

07.01.2013 23:47

Bu Star Tv'nin Chplilere ait oldugu ne kadar da belli..iki dakika tv basina gectim Star tv'nin sahtekar yüzlü reklamcilarini görmek zorunda kaldim...ne kadar itici bu zihniyet...sahtekar olduklarini bir türlü gizleyemiyorlar...Fetullah Gülen'den rica ediyorum. Madem her yerde eli varmis ( chpliler söylüyor ) o zaman su Star tvyide satin alsin ve ekibi degistirsin...
hani günde 2 dakika tv bile izlesek, sahtekar olmayan kisileri görelim karsimizda..2 dakika bile olsa :)

Der_Levantiner 08.01.2013 17:08

Zitat:

Zitat von GoerenBilir (Beitrag 2054505)
bir toplumu nasil yok edersin?
aile yapisini bozarak yok edersin.

ya toplum bu chp zihniyetini yok edecek veya bu toplum yok olacak.

gerisini sen düsün.

@MüllTONI

aslinda sen AKP'nin yok olusuna o kadar güzel hizmet ediyorsun ki, aklina hayalin sasar.
Aslinda bütün kanallar AKP'nin denetiminde ve TRT basta olmak üzere.

Der_Levantiner 08.01.2013 17:29

Zitat:

Zitat von GoerenBilir (Beitrag 2054527)
1. provoke etmeyi ve edebe aykiri davranmayi birak.

2. akpyi nasil varolusuna hizmet ettiysem yok olusunada hizmet etmeye özgürüm.

3. bütün dünya akpnin denetiminde senin haberin yok. :D

4. chp bugün yine güzel karisti, ankarada baskanlar catlak verdi, emine kemalin sözlerinin üstüne agir konustu, don gibi tavir degistiriyorlar. acaba bunlarin sonu ne olacak?

Diyene bak :) Bak MüllTONI madem beni bu kadar taklit etmek istiyorsun ve hatta ben olmak istiyorsun o zaman ilk önce fikirlerini degistirmeye basla. Beni ben eden bir yanimda fikirlerimdir. Zaten diger yanimi kopyalasan bile ulasamazsin ama o ayri bir konu :D

O catlak dedigin demokrasilerde normal olan seylerdir. AKP'de birinin dedigini diger yalanliyor ya :D


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 20:51 Uhr.