Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Liebe, Flirt & Partnerschaft (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=393)
-   -   Suche Devot Damen... (http://localhost/forum/showthread.php?t=9675)

25.02.2013 11:40

Suche Devot Damen...

Ich suche Devote Damen, die eine andere, tolle Erfahrung mit mir erleben wollen, die sich erfüllt sehen wollen mit Lust und Leidenschaft. Die die Sinnlichkeit und der Vergnügen erleben wollen.
Sie sollte für alles offen sein, sich gerne von mir führen und erziehen lassen. Damit sie eine Lustvolles und erfülltes Leben, Dasein kennelernt, vielleicht auch Lieben lernt :-)))

25.02.2013 14:45

Wie armselig muss man sein, um so einen scheiss zu müllen

Zitat:

Zitat von Marquisedesade (Beitrag 2056598)
Ich suche Devote Damen, die eine andere, tolle Erfahrung mit mir erleben wollen, die sich erfüllt sehen wollen mit Lust und Leidenschaft. Die die Sinnlichkeit und der Vergnügen erleben wollen.
Sie sollte für alles offen sein, sich gerne von mir führen und erziehen lassen. Damit sie eine Lustvolles und erfülltes Leben, Dasein kennelernt, vielleicht auch Lieben lernt :-)))

Hier riecht es nach vergammeltem toten Fisch, nach verfaulten Früchten und nach einer über überquirlten MÜLLTONNE, bähh igittt :(

25.02.2013 15:31

Devote Damen

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2056602)
Hier riecht es nach vergammeltem toten Fisch, nach verfaulten Früchten und nach einer über überquirlten MÜLLTONNE, bähh igittt :(

Dann mach dein Hosenstall zu fällt ja schon alles ab vor lauter Gammelfleische. Sind wir bereits im Iran oder wo befinde ich mich hier, wenn dir nicht paßt brauchst ja darauf nicht Antworten, kapisch. Also Mund zu und nach Teheran auswandern!!!!!!!!!!!!!!

25.02.2013 15:37

Zitat:

Zitat von Marquisedesade (Beitrag 2056606)
Dann mach dein Hosenstall zu fällt ja schon alles ab vor lauter Gammelfleische. Sind wir bereits im Iran oder wo befinde ich mich hier, wenn dir nicht paßt brauchst ja darauf nicht Antworten, kapisch. Also Mund zu und nach Teheran auswandern!!!!!!!!!!!!!!

Ich weiss nicht, wo du deinen Richorgan noch reinsteckst, aber es führt dich auf eine falsche Fährte. Das Gammelfleisch dass zu riechst bist du in Person. Der Fisch stinkt vom Kopf her, und dein Gehirn riecht am vergammelsten lan :)
Wieso machst du keine Frau auf der Strasse klar? Siehst du nicht tageslichttauglich genug aus oder warum? Oder glaubst du, dass hier irgendwelche Frauen auf diesen Scheiss reinfallen :D
Du tust mir sowas von Leid Mülltoni! tut einen auf moslem und versucht auf diversen Internetseiten irgendwelche Frauen nach dem Motto, ich nehme was kriege, anzugraben.. Du bist und bleibst ein Versager!

timeraiser 25.02.2013 19:06

Suche/Biete Devot(e) "Herren"...

Ich suche devote Herren, die eine andere, tolle Erfahrungen erleben wollen, die sich erfüllt sehen wollen mit Lust und Leidenschaft. Die die Sinnlichkeit und der Vergnügen erleben wollen.
Er sollte für alles offen sein, sich gerne führen und erziehen lassen. Damit er ein Lustvolles und erfülltes Leben, Dasein kennelernt, vielleicht auch Lieben lernt :-)))

Einschlägige Erfahrung verprügelt zu werden ist explizit, für jede Dummheit, die er von sich gebt, definitiv erwünscht. Eintrittsvoraussetzung ist eine freiwillige Kastration und eine Tube Pattex in den Aller-wertesten.

Achtung: Aufgrund der gestiegenen Positions-Nachfrage, können wir leider nicht jeden Bewerber -der alle Prämissen bereits erfüllte - berücksichtigen.

Biete: Devote berufserfahrene Prügelknaben zu einem Preis, wo selbst eine "Amazonin" nicht ablehnen würde.

Garantien:
  • Sexuelle Funktionalität ausgeschlossen, da eh unbrauchbar gemacht.
  • Dummheit ist garantiert und mit einem Uhu- oder Pattex-Prüfsiegel bestätigt.
Kein Rückgaberecht, da als Bastler-Werkzeug mit Unfall- und Dachschaden von semi-privat verkauft wird.

26.02.2013 08:56

Ich finde ihr beide solltet euch treffen, vielleicht wird ja was aus euch.

28.02.2013 00:05

was bedeutet denn devot?

28.02.2013 00:10

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2056731)
was bedeutet denn devot?

unterwürfig, passiv etc.. Aber das weisst du doch oder?

28.02.2013 00:11

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2056637)
Ich finde ihr beide solltet euch treffen, vielleicht wird ja was aus euch.

Wen meinst du mit "ihr" Dallas?

28.02.2013 00:17

Ach so ok. Kenne mich nicht mit allen Bettvok. aus sorry.

28.02.2013 00:25

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2056735)
Ach so ok. Kenne mich nicht mit allen Bettvok. aus sorry.

Bis vor vor ca. 4 Jahren kannte ich dieses Wort auch nicht. Ich habe dieses Wort zum ersten mal von einer Schwulette, ein Modell aus Mailand, der mich von der Seite ganz komisch belabert hat, der zum Fashionhaus nach Düsseldorf kam, gehört.. Ilim Cin'de de olsa cin'de de olsa, bulacaksin alacaksin :D

28.02.2013 00:32

Hahah ya ben hiç schwul lerle tanışma şansına nail olamadığım için bu tarz muhabbetlerden uzak kalmişım :-) :) tanışsamda bu tarz konulara girmemki. bana ne milletin özelinden. :-) hem zaten yakışık almaz, anlamsız bi 'muhabbet' olur. Aber danke für die Erläuterung. :p

28.02.2013 00:49

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2056742)
Hahah ya ben hiç schwul lerle tanışma şansına nail olamadığım için bu tarz muhabbetlerden uzak kalmişım :-) :) tanışsamda bu tarz konulara girmemki. bana ne milletin özelinden. :-) hem zaten yakışık almaz, anlamsız bi 'muhabbet' olur. Aber danke für die Erläuterung. :p

Valla bende meraklisi degilim. Düsseldorf Hauptbahnhof'tan Viyana'ya gidecektim trenle. Iceride sigara yasak oldugundan disarida bir cugara tellendiriyordum, bana biraz yandan bakip bakip duruyor. Normalinde erkekler arasinda yandan bakmak kavgaya alamettir. Kendimi onun bakislarindan tehdit icinde görmedim ama rahatsiz oldum. Sonra gittim yanina? Sag mal, was schaust du mich von der Seite immer wieder an? Ichh kahhnn nicht sprechen guuhuud deutsch. Ich schaue, weil du ein schöner Mann bist, ein schöönnner Mann.. Bende icimden vay yav$ak dedim, gökten dolu bizim basimiza da deli yagar dedim... Istese Düsseldorf'un bütün kadinlarinin gönlünü calacak kapasteye sahip ama gel gör ki, dünya görüsü olaylari tersten yorumluyor.. Dann sagte er, dass dass er schwul, passiv und devot sei sei und so weiter so weiter. Mir kam die Galle hoch, ich war kurz davor zu erbrechen....

28.02.2013 19:43

Hahahah, yanlis kismet kapiyi caldi desene :D

28.02.2013 19:53

Yanlislara yer yok bende, daima dogru

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2056786)
Hahahah, yanlis kismet kapiyi caldi desene :D

Allah göstermesin, o zamanlar babasi Viyana'li olan bir hayat arkadasim vardi. Viyana senfoni orkestrasinda Cello calisiyordu ve ayni zamanda müsik ögretmeni idi. Orda arabamiz zaten olacak ve beraber geri dönecegiz diye arabayla degilde trenle gitmeyi makbül görmüstüm. Yolculuk 12 saat gibi bir sey sürüyor ve bende güzelce sevdigim bir kitabi okuyarak keyifli bir vakit gecirecektim :) Oraya kadar güzeldi ama ordan sonrasi iste bana ters düstü :D

Kismet meselesine gelince güzelim. Mevla isterse bir isi, mermere gecirir cürük bir disi, Mevla istemezse bir isi, pilav yerken düsürür saglam bir disi...
Ben gercek askin ilahi bir kaynagina inaniyorum. Yani olacagi varsa oluyor.. Yanlis kismet kapidan girse ben bacadan kacarim :D

01.03.2013 16:23

Evet haklisin, katiliyorum. Haha hic bu Forumda bir Usere bu kadar cok"haklisin" ve "katiliyorum" kelimelerini kullanmamistim. Sen niye hep haklisin len? Kavga edilmez böyle :D Azicik Assitoni vs gibi anormal/sapik olaydin hahhah. Sasirdim normal insan görünce forumda :p

01.03.2013 17:23

Bir esege ne kadar et verirsen ver, o dogasi itibariyle otu tercih eder :D Benim mayam onunkinden farkliymis demek ki de ondan.
Senden iltifat almak bir baska ayrilcalik. Seni ya bir sey icmeye ya da yemege davet edecegim simdi :D Hangi mutfagi begenirsin, Orta Asya Türk mutfagini severmisin? München'de Taklamakan var orda beraber bir ziyafet cekeriz, ya Akdeniz Mutfagini begenirmisin? Örnegin Fransiz mutfagini? Orda da keman müzigi esliginde candle-light dinner aksami yapariz :D Böyle bir iltifata ancak böyle karsilik verebilirim :D

04.03.2013 23:08

Ben iltifat etmem, gercekleri söylerim. :p

Oo Sagolasin, davet etmis kadar oldun. :) Hem zaten bana München cok uzak. :-)

Herrlichkeit 08.03.2013 17:44

Zitat:

Zitat von Marquisedesade (Beitrag 2056606)
@the_last_time

habe eben diese unterhaltung gelesen und musste schmunzeln.

mach the_lastoş nicht so fertig, der sieht schon überall gespenster...

08.03.2013 20:31

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057003)
Ben iltifat etmem, gercekleri söylerim. :p

Oo Sagolasin, davet etmis kadar oldun. :) Hem zaten bana München cok uzak. :-)

Gercekleri senden duymak daha daha baska bir sereftir. Madem München sana cok uzak, o zaman Frankfurt'ta ki Taklamakan'a seni davet ediyim. Benim Orta Asya Türk mutfagina bir zaafimin vardir. Gidenler bana oranin sirf nispten iyi oldugunu söylemiyorlar. Hepsi damak tadi ve dünya görüsü güzel insanlar.. Frankfurt'takine gideriz bizde... ;)

09.03.2013 13:48

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2057188)
Gercekleri senden duymak daha daha baska bir sereftir. Madem München sana cok uzak, o zaman Frankfurt'ta ki Taklamakan'a seni davet ediyim. Benim Orta Asya Türk mutfagina bir zaafimin vardir. Gidenler bana oranin sirf nispten iyi oldugunu söylemiyorlar. Hepsi damak tadi ve dünya görüsü güzel insanlar.. Frankfurt'takine gideriz bizde... ;)

Bana orasida uzak :D
Kalsin lasttime, dedimya gitmis kadar olduk.

Herrlichkeit 09.03.2013 13:54

davul bile dengi dengine

üniversite okuyan birine okumamis ve meslek sahibi bile olmayan biri ile anlasmasi cok zor.
hele hele kadin erkek iliskilerinde bu konular cok önemli.

partnerinizi bulmak icin ince eleyip sik dokumaniz gerekiyor.

09.03.2013 13:56

Aynen öyle Herrlichkeit.

Bu arada konu iyice dagildi. Sahi konu neydi? :-))

Herrlichkeit 09.03.2013 14:00

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057258)
Aynen öyle Herrlichkeit.

Bu arada konu iyice dagildi. Sahi konu neydi? :-))

konu: 'Liebe, Flirt & Partnerschaft' ile ilgili onun icin pek dagitmadin konuyu :D

peki bu okumusluk taslayipta** okumus kadin evlenip o kadinlarin sirtindan gecinmeye calisan erkekler hakkinda bilgilendirsek ne dersin?

** okumak önemli degil diyen erkekler, ben hayat okulunda okudum diyenler ;)

09.03.2013 14:05

Konu devot mevot biseydi ya. :-) Neyse zaten hic anlamadiydim :-)

Olur o konuyu da tartisabiliriz acarsan. ;)

Herrlichkeit 09.03.2013 14:13

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057264)
Konu devot mevot biseydi ya. :-) Neyse zaten hic anlamadiydim :-)

Olur o konuyu da tartisabiliriz acarsan. ;)

actim bile :)

sence okumus bir kadin okumamis bir erkekle bir ömür gecirebilirmi/anlasabilirmi?
konu aslinda daha genis:
okumus kadin - okumamis erkek
calisan kadin - evde oturan erkek
meslek sahibi kadin - meslek bile ögrenemeyen erkek

09.03.2013 14:17

Hic gitmeyecegim lasttimeLevo :-)

Herrlich: Wo denn? Ich such mal.

Herrlichkeit 09.03.2013 14:20

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057270)
Hic gitmeyecegim lasttimeLevo :-)

Herrlich: Wo denn? Ich such mal.

yeni konu acmadim, burada actim konuyu :D

Herrlichkeit 09.03.2013 14:33

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2057276)
Ben burda saka yapiyorum OnMyOwn, su günlerde ciddi bir iliskim. Kiz Türk standartlarina göre, kalburuün üstünün üstü. Uzun boylu ve uzun kirvircik saclari beline kadar. Yüzü ayin ondördü gibi parliyor.
Isa peygamberin bir sözü var, aldaktmak kafada baslar diye. Ben müstakbel esimle aldatmek icin ciddi bir iliskiye girmiyorum. O benim adin üstüne Dilek'yim. Hem kontes ve hem köylü kizi.. ;)
Ama bu kadar özelde yeter ama degil mi simdi :D

@onmyown gercekten 'kedi uzanamadigi cigere mundar dermis' dediginle hakli ciktin.

bu alemde hala insanlari aptal yerine koyanlar varya. saka yaptim deyip u-dönüsü yaparak siyrilacaklarini zannediyorlar.

09.03.2013 14:50

:-) Allahim ya. Hakkaten ne demek istiyosun simdi sen :-)

Ne diyelim Allah tamamini erdirsin.
Lotto cikmis sana o zaman. Bende zaten 1,50 boyunda, sisko ve oglan gibi saclari olan bir bagyanim. Eheheh.

09.03.2013 14:51

Zitat:

Zitat von Herrlichkeit (Beitrag 2057280)
@onmyown gercekten 'kedi uzanamadigi cigere mundar dermis' dediginle hakli ciktin.

bu alemde hala insanlari aptal yerine koyanlar varya. saka yaptim deyip u-dönüsü yaparak siyrilacaklarini zannediyorlar.

Caktirmiyoruz, hersey normal, hersey güzel. :-) ;))

09.03.2013 14:53

Zitat:

Zitat von Herrlichkeit (Beitrag 2057273)
yeni konu acmadim, burada actim konuyu :D

Hier geht das Thema doch unter. :)

http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9715

Burda konusulabilir

Herrlichkeit 09.03.2013 14:55

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057285)
:-) Allahim ya. Hakkaten ne demek istiyosun simdi sen :-)

Ne diyelim Allah tamamini erdirsin.
Lotto cikmis sana o zaman. Bende zaten 1,50 boyunda, sisko ve oglan gibi saclari olan bir bagyanim. Eheheh.

demek istedigi ortada.

genelde egitimsiz erkekler geri cevrilme konusunda cok hassas davranir ve bir türlü isin icinden siyrilmaya calisirlar.

Herrlichkeit 09.03.2013 15:17

hicbir zaman firsati olmadigini anlayamayan cahil insanlarin hala konuyu egip kendisini kurtarmaya calismalari cok tuhaf.

öyle bir firsat vermeyenleri tebrik ediyorum.

firsatinda verilmedigini anlayamayanlara üzülüyorum.

Herrlichkeit 10.03.2013 11:53

Sabah sabah cok güldüm.

Lastoş yazdiklarinin büyük bölümünü silmiş :D :D

Mit einem Korb kommt er anscheinend überhaupt nicht klar. :D

10.03.2013 15:52

Zitat:

Zitat von Herrlichkeit (Beitrag 2057418)
Sabah sabah cok güldüm.

Lastoş yazdiklarinin büyük bölümünü silmiş :D :D

Mit einem Korb kommt er anscheinend überhaupt nicht klar. :D

Silmeme gelince, yazilarimda ücüncü kisiler hakkinda ayrintili bilgiler yazmissim, onlara nezaketten. Biz böyle gördük terbiyiye. Insan 7'inde neyse 77 sinde de odur. 7 yasimda Sürmelibey'dim, 77 yasim kadar da bir beye yakisir sekilde gentleman kalacagiz, tahsilli kelto$. Bunlari sana ögretmediler mi? :D

Senin gülmlerin aslinda gecirdigin sinir krizlerinin belirtisidir. Sen hic bir zaman benim tirnagimin kiri olamayacaksin. Ne is konusunda ne de karsi cinsin ilgisi konusunda hele hic mi hic..
Erkek gibi ortaya cikiyorum, üniversite mezununlarinin en güzellerine, esitlik ilkesini prensip edinmis, ülkde vatandasligi farketmeksizin en güzellerine hizmet ettiriyorum. Onlara kimin evin kadini kimin de evinin erkegi oldugunu gösteriyorum. Ve onlar bir dedigimi iki etmiyorlar, ve bir istedigimi iki yapiyorlar...

10.03.2013 18:36

Also von Frauen verstehst du ungefähr genauso viel wie ein Pygmäe von Kühlschränken. Was sollte das jetzt bewirken, war das der Moment wo ich lachen sollte? Zwar glaube ich nicht wirklich an die Evolution aber, du warst wohl der letzte, der von den Bäumen herabstieg um den aufrechten Gang zu erlernen was :D

Herrlichkeit 11.03.2013 08:37

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2057286)
Caktirmiyoruz, hersey normal, hersey güzel. :-) ;))

bende caktirmiyayim.

bak silmesini bile evirip cevirip düzeltmeye calisiyor.

senin verdigin 'korb' buna yaramamis ;)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 02:27 Uhr.