![]() |
Suche Devot Damen...
Ich suche Devote Damen, die eine andere, tolle Erfahrung mit mir erleben wollen, die sich erfüllt sehen wollen mit Lust und Leidenschaft. Die die Sinnlichkeit und der Vergnügen erleben wollen.
Sie sollte für alles offen sein, sich gerne von mir führen und erziehen lassen. Damit sie eine Lustvolles und erfülltes Leben, Dasein kennelernt, vielleicht auch Lieben lernt :-))) |
Wie armselig muss man sein, um so einen scheiss zu müllen
Zitat:
|
Devote Damen
Zitat:
|
Zitat:
Wieso machst du keine Frau auf der Strasse klar? Siehst du nicht tageslichttauglich genug aus oder warum? Oder glaubst du, dass hier irgendwelche Frauen auf diesen Scheiss reinfallen :D Du tust mir sowas von Leid Mülltoni! tut einen auf moslem und versucht auf diversen Internetseiten irgendwelche Frauen nach dem Motto, ich nehme was kriege, anzugraben.. Du bist und bleibst ein Versager! |
Suche/Biete Devot(e) "Herren"...
Ich suche devote Herren, die eine andere, tolle Erfahrungen erleben wollen, die sich erfüllt sehen wollen mit Lust und Leidenschaft. Die die Sinnlichkeit und der Vergnügen erleben wollen.
Er sollte für alles offen sein, sich gerne führen und erziehen lassen. Damit er ein Lustvolles und erfülltes Leben, Dasein kennelernt, vielleicht auch Lieben lernt :-))) Einschlägige Erfahrung verprügelt zu werden ist explizit, für jede Dummheit, die er von sich gebt, definitiv erwünscht. Eintrittsvoraussetzung ist eine freiwillige Kastration und eine Tube Pattex in den Aller-wertesten. Achtung: Aufgrund der gestiegenen Positions-Nachfrage, können wir leider nicht jeden Bewerber -der alle Prämissen bereits erfüllte - berücksichtigen. Biete: Devote berufserfahrene Prügelknaben zu einem Preis, wo selbst eine "Amazonin" nicht ablehnen würde. Garantien:
|
Ich finde ihr beide solltet euch treffen, vielleicht wird ja was aus euch.
|
was bedeutet denn devot?
|
Zitat:
|
Zitat:
|
Ach so ok. Kenne mich nicht mit allen Bettvok. aus sorry.
|
Zitat:
|
Hahah ya ben hiç schwul lerle tanışma şansına nail olamadığım için bu tarz muhabbetlerden uzak kalmişım :-) :) tanışsamda bu tarz konulara girmemki. bana ne milletin özelinden. :-) hem zaten yakışık almaz, anlamsız bi 'muhabbet' olur. Aber danke für die Erläuterung. :p
|
Zitat:
|
Hahahah, yanlis kismet kapiyi caldi desene :D
|
Yanlislara yer yok bende, daima dogru
Zitat:
Kismet meselesine gelince güzelim. Mevla isterse bir isi, mermere gecirir cürük bir disi, Mevla istemezse bir isi, pilav yerken düsürür saglam bir disi... Ben gercek askin ilahi bir kaynagina inaniyorum. Yani olacagi varsa oluyor.. Yanlis kismet kapidan girse ben bacadan kacarim :D |
Evet haklisin, katiliyorum. Haha hic bu Forumda bir Usere bu kadar cok"haklisin" ve "katiliyorum" kelimelerini kullanmamistim. Sen niye hep haklisin len? Kavga edilmez böyle :D Azicik Assitoni vs gibi anormal/sapik olaydin hahhah. Sasirdim normal insan görünce forumda :p
|
Bir esege ne kadar et verirsen ver, o dogasi itibariyle otu tercih eder :D Benim mayam onunkinden farkliymis demek ki de ondan.
Senden iltifat almak bir baska ayrilcalik. Seni ya bir sey icmeye ya da yemege davet edecegim simdi :D Hangi mutfagi begenirsin, Orta Asya Türk mutfagini severmisin? München'de Taklamakan var orda beraber bir ziyafet cekeriz, ya Akdeniz Mutfagini begenirmisin? Örnegin Fransiz mutfagini? Orda da keman müzigi esliginde candle-light dinner aksami yapariz :D Böyle bir iltifata ancak böyle karsilik verebilirim :D |
Ben iltifat etmem, gercekleri söylerim. :p
Oo Sagolasin, davet etmis kadar oldun. :) Hem zaten bana München cok uzak. :-) |
Zitat:
mach the_lastoş nicht so fertig, der sieht schon überall gespenster... |
Zitat:
|
Zitat:
Kalsin lasttime, dedimya gitmis kadar olduk. |
davul bile dengi dengine
üniversite okuyan birine okumamis ve meslek sahibi bile olmayan biri ile anlasmasi cok zor.
hele hele kadin erkek iliskilerinde bu konular cok önemli. partnerinizi bulmak icin ince eleyip sik dokumaniz gerekiyor. |
Aynen öyle Herrlichkeit.
Bu arada konu iyice dagildi. Sahi konu neydi? :-)) |
Zitat:
peki bu okumusluk taslayipta** okumus kadin evlenip o kadinlarin sirtindan gecinmeye calisan erkekler hakkinda bilgilendirsek ne dersin? ** okumak önemli degil diyen erkekler, ben hayat okulunda okudum diyenler ;) |
Konu devot mevot biseydi ya. :-) Neyse zaten hic anlamadiydim :-)
Olur o konuyu da tartisabiliriz acarsan. ;) |
Zitat:
sence okumus bir kadin okumamis bir erkekle bir ömür gecirebilirmi/anlasabilirmi? konu aslinda daha genis: okumus kadin - okumamis erkek calisan kadin - evde oturan erkek meslek sahibi kadin - meslek bile ögrenemeyen erkek |
Hic gitmeyecegim lasttimeLevo :-)
Herrlich: Wo denn? Ich such mal. |
Zitat:
|
Zitat:
bu alemde hala insanlari aptal yerine koyanlar varya. saka yaptim deyip u-dönüsü yaparak siyrilacaklarini zannediyorlar. |
:-) Allahim ya. Hakkaten ne demek istiyosun simdi sen :-)
Ne diyelim Allah tamamini erdirsin. Lotto cikmis sana o zaman. Bende zaten 1,50 boyunda, sisko ve oglan gibi saclari olan bir bagyanim. Eheheh. |
Zitat:
|
Zitat:
http://www.vaybee.de/forum/showthread.php?t=9715 Burda konusulabilir |
Zitat:
genelde egitimsiz erkekler geri cevrilme konusunda cok hassas davranir ve bir türlü isin icinden siyrilmaya calisirlar. |
hicbir zaman firsati olmadigini anlayamayan cahil insanlarin hala konuyu egip kendisini kurtarmaya calismalari cok tuhaf.
öyle bir firsat vermeyenleri tebrik ediyorum. firsatinda verilmedigini anlayamayanlara üzülüyorum. |
Sabah sabah cok güldüm.
Lastoş yazdiklarinin büyük bölümünü silmiş :D :D Mit einem Korb kommt er anscheinend überhaupt nicht klar. :D |
Zitat:
Senin gülmlerin aslinda gecirdigin sinir krizlerinin belirtisidir. Sen hic bir zaman benim tirnagimin kiri olamayacaksin. Ne is konusunda ne de karsi cinsin ilgisi konusunda hele hic mi hic.. Erkek gibi ortaya cikiyorum, üniversite mezununlarinin en güzellerine, esitlik ilkesini prensip edinmis, ülkde vatandasligi farketmeksizin en güzellerine hizmet ettiriyorum. Onlara kimin evin kadini kimin de evinin erkegi oldugunu gösteriyorum. Ve onlar bir dedigimi iki etmiyorlar, ve bir istedigimi iki yapiyorlar... |
Also von Frauen verstehst du ungefähr genauso viel wie ein Pygmäe von Kühlschränken. Was sollte das jetzt bewirken, war das der Moment wo ich lachen sollte? Zwar glaube ich nicht wirklich an die Evolution aber, du warst wohl der letzte, der von den Bäumen herabstieg um den aufrechten Gang zu erlernen was :D
|
Zitat:
bak silmesini bile evirip cevirip düzeltmeye calisiyor. senin verdigin 'korb' buna yaramamis ;) |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 02:27 Uhr. |