Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Gegen die schlechte Darstellung der Frauen: Die jungen Frauen sind in U-Haft (http://localhost/forum/showthread.php?t=10754)

benekalice 26.09.2013 19:32

Gegen die schlechte Darstellung der Frauen: Die jungen Frauen sind in U-Haft

Die schlechte Darstellung der Frau auf TRT, die nun wöchentlich gesendet wird, wurde von einigen jungen Frauen kritisiert und protestiert. Jetzt sind sie in U-Haft.

Unten das Video dazu:

http://www.odatv.com/vid_video.php?id=8C6GH

(Icerik: Bu sözleri protesto eden kadınlar gözaltında

Ramazan ayında TRT'de sarf ettiği, "Hamile kadınların sokakta gezmesi estetik değil, doğru da değil" sözleriyle tepki çeken Ömer Tuğrul İnançer'in TRT'de yayınlanacak programının yayından kaldırılmasını isteyen bir grup TRT Genel Müdürlüğü önüne çadır kurdu. Çevik kuvvet ekipleri eylemci gruba müdahale ederek gözaltına aldı.

Ramazan ayında TRT'de sarf ettiği, "Hamile kadınların sokakta gezmesi estetik değil, doğru da değil" sözleriyle tepki çeken Ömer Tuğrul İnançer'in TRT'de yayınlanacak programının yayından kaldırılmasını isteyen Öğrenci Kolektifleri üyesi 8 üniversiteli TRT Genel Müdürlüğü önüne gelerek, yetkililerle görüşmek istedi. Yetkililerden görüşemeyen üniversiteliler daha sonra Genel müdürlük önüne çadır kurarak beklemeye başladı. TRT önüne gelen polis ekipleri gruba yolu açarak çadırı kaldırmaları konusunda uyarıda bulundu. Çadırı kaldırmayarak kol kola giren eylemcilere daha sonra çevik kuvvet ekipleri müdahale etti. Gözaltına alınan üniversiteliler, polis aracına bindirilerek Ankara Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.

TRT 1'de geçtiğimiz Ramazan ayında iftar saatlerinde yayınlanan "Ramazan Sevinci" programında, Türk tasavvuf düşünürü ve avukat Ömer Tuğrul İnançer "Hamileliği davul çalarak ilan etmek bizim terbiyemize aykırıdır. Böyle karınla sokakta gezilmez. Her şeyden önce estetik değildir. 7-8 aydan sonra anne adayı biraz hava almak için beyinin otomobiline biner, biraz dolaşır. Sonra akşamüstü çıkarlar. Şimdi ise maşallah, kanatlısı kanatsızı televizyonlarda uçuşuyor. Ayıptır ayıp. Bunun adı realizm değildir. Bunun adı terbiyesizliktir" sözleriyle Türkiye'nin gündemine oturmuştu.)

26.09.2013 21:00

Ist dass dein Lifestyl?

benekalice 28.09.2013 09:21

Bu yaziyi kacirmamak gerek!

Her Yeri Oynayan Adam...

Kimisi elini tutamaz...
Kimisi sözünü tutamaz...
Kimi göz koyar; gözünü tutamaz...
Kimi yer; boğazını tutamaz...
Kimi kaçar...
Demek ki ayağını tutamadı...
Kimi dilini tutamaz...
*
Bu hiçbir yerini tutamıyor...
*
Eli; Suriye’de...
Kolu; Mısır’da...
Parmağı; Afrika’da...
Bir ayağı; Amerika’da...
*
Öbür ayağı boşta kaldı...
“Gazze’ye inşallah Amerika dönüşü gideceğim” dedi...
Gidemiyor tabii...
Tek ayakla...
*
Yumruğu; yargı...
Bileği; polis...
Çenesi; kanun...
Medya; avucun içi...
Sermaye; kucak...
*
Kulağı; bizim telefonlarda...
Parmağı; tiyatroda, büfede, eczanede, camide, ormanda, üniversitede, kreşte, balkonda, tribünde...
Saçta, başta, etekte, ana rahminde, yatak odasında...
*
Burun?
Soktu misal; seçmeli derse...
Velilerin “Peygamber Efendimizin Hayatını” seçmelerini istedi...
*
Matematik; 5 saat...
Seçmeli dersi de koyarsan; din iman 6 saat...
Çağdaş eğitimi görüyor musunuz?..
*
Sonra köprü yapmak için Japonları, kafana bomba düşmesin diye Almanları, kayıp pilotunu bulsunlar diye Amerikalıları, petrolünü çıkartsınlar diye Kanadalıları, uydu televizyonunda gözükmen için Fransızları, inekler süt versin diye Hollandalıları, üşümemek için Rusları, su içmek için İtalyanları çağırırsın...
*
Kafa?..
Ortaçağda...
Sermaye; kucak...

(Cumhuriyet gazetesi yazarı Bekir Coşkun)

benekalice 28.09.2013 13:44

Kafan kiyak galiba, ayran falan mi ictin yoksa?

Olabilir, ama uyarayim, yanlis filimdesin.

Zitat:

Zitat von Cakabeyy (Beitrag 2071922)
Millet sanki neyin ne oldugunu bilmiyor.....

Muharrem Ince Chpden ayrilip Ak partinin basina gecse, 1 yil önceki savundugunuz adami, Tayyip Erdoganin kopyasi yaparsiniz..öyle gösterirsiniz....

Chpyi secenlerde aklina getirmez; Chpde iken, Ak partiye karsi oldugunda neden bunlari söylemediler? meger Muharrem Ince ayni Tayyip gibiymis de, biz bunu Muharrem Ince ak partiye gecince anladik :D

Ak partiyi savunmak icin söylemiyorum, sizin nasil bir Parti oldugunu anlatmak icin bunu söyledim..

Ak parti sizin anlattiklariniz gibi kötü bir parti olsa da, hic bir sey sizin nasil bir parti oldugunuzu degistirmez!

benekalice 28.09.2013 14:39

Bu konuyu ben acmistim, dagitmaya hakkin yok. Konuyu sen ac, istedigini yap.

Ama demek seni okuyan yok da, bu yola basvurup, sacmaligini dinlettirmek istiyorsun.

Zitat:

Zitat von Cakabeyy (Beitrag 2071931)
Begenmediysen okuma benekalice...

:)

30.09.2013 19:58

die wird es nie lernen. Aber mich würde mal interessieren, warum sie so voller hass ist.

benekalice 30.09.2013 20:14

Dallas, du bist so verwirrt, dass Du nicht mehr weißt, dass Du kein Türkisch sprichst und hier unter dem Thema auf Deutsch eine Meinung schreibst, obwohl hier nichts Deutsches steht.
Du wirst immer lächerlicher.

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072028)
die wird es nie lernen. Aber mich würde mal interessieren, warum sie so voller hass ist.

30.09.2013 23:00

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2072028)

Warum bist du denn so voller hass und vorurteile gegen laizisten, was haben sie dir getan? Immer schön an die eigene nase fassen, gell?

1978salih 01.10.2013 09:01

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072043)
Warum bist du denn so voller hass und vorurteile gegen laizisten, was haben sie dir getan? Immer schön an die eigene nase fassen, gell?

COPAR AURUM

bak bir önceki yazimda söylemistim !!

Kac aurum kac , bene auruma konu ac !!
kendisini böyle baskalarinin sirtindan kanitlamak isteyen asalak seni!

hadi anlat bakalim kendini einsteine kardes bilen , na ser mahluk !!

inan sana insan kelimesini son yazindan sonra yakistirmiyorum.

iyi ol kötü ol sev veya sevilme ama DÜRÜST OL !!

yok olamiyorsan , SEN HEP BÖYLE KAL !!

01.10.2013 09:41

Kennst du die Geschichte von Rumi, Jesus flieht vor dem Dummen? Ich wende es manchmal an.

http://www.eslam.de/manuskripte/gedi...dem_dummen.htm

1978salih 01.10.2013 11:04

Allah Razi olsun !!

hikayeyi tam anlarsan , kendinden aslinda utanman lazim.
" MainPoint " Anakonu ne anladim diye yapistirmisin ama , senin gibi düz bakanlarin anlayacagi zaten o !!

DELIDEN KACTI !!

neyse sen bir daha bir daha oku !! sonra konusalim konu hakkinda !!

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072071)
Kennst du die Geschichte von Rumi, Jesus flieht vor dem Dummen? Ich wende es manchmal an.

http://www.eslam.de/manuskripte/gedi...dem_dummen.htm

Versuche im board mal türkisch schreiben du depp !!
haben leser aus türkei !!
die verfolgen deine texte, wollen wissen was du so brilliante ideen hast !!

türkce yazmanda bir sakinca yoksa türkce yaz.
cogu arakdaslar senin türkce bilmedigini ve hatta türkce yazmadan konusmadan utundigini söylediler !!

seni taniyorlarmis !!

hakkinda hic iyi seyler söylemiyorlar.

cirkin burnu büyük bir cizirti diyorlar senin hakkinda !!

01.10.2013 13:23

Ich habe auch nicht erwartet, dass du einfache Texte verstehst, ich glaube das war etwas zu tiefgründig für dich.

Ich lass mich jetzt nicht auf dein asoziales Niveau ein. "Du Depp" sagt man eher nicht zu eine Frau. Weder lästert man über andere. Ich weiss nicht, welcher Erziehung du genossen hast, wenn überhaupt. Meine charaktereinschätzung über dich war schon richtig.

Nachdem was ich sehe, kannst du weder deutsch noch türkisch richtig schreiben.

Bitte sprich jemand anders an. Gleichgesinnte gibts immer.

1978salih 01.10.2013 14:18

evet kesinlikle haklisin

sen ancak kadin oldugun icin kendini, ancak böyle koyruyabilecegini düsünüyorsun.

Neymis , bir kadina Depp denmezmis !!

Sen bir erkegi, istedigin gibi asagila ve gec karsisina , ben bir bayanim , terbiyesizlik yapma !! diye konus.

Yesinler senin kadinligini !

Ve bir Erkegi birakalim, ve hatta insanlarin burda inanclarina dil uzat, ben kadinim de !
gelene gidene olta at, kendinden igrendir, sonra Ben bir kadinim de !!

Sen bir kadinsan bende bir erkegim,
Kadin erkek esitliginden bile haberdar degilsin sen ,,

sen her pisligi yap, sana yapilinca AYYY UYYY diye bagir.

Gec sekerim gec!! Ben senin gibi kac kadini tanidim !
Ama iclerinde en zipirindan bir tanesi sen ciktin!

Senin degil yüzünü , cevrendeki havanin yaninda veya ortaminda bulunmayi bile istemiyorum.

ICINDEN öyle pis kokular geliyor ki laf altinda kalinca ZIRRRRZIRRRR ötüyosun.

Ha buarada, benim 16 dan sonra kendi kendimi yetistirdigimi söyleyebilirim,
yani terbiyem ve türkcem ve almancam ögrendigim kadariyla kendime ait.

Burda ben senin kadar serefsizlige soyunup , seni belli bir yasa kadar getirmis olan ana ve babana laf söyleyecek kadar da egitimsiz, saygisiz veya görgüsüz degilim.

Sen önce lafini nereye soktusturduguna bir bak.
eger sana ayni yerden sokan olursa , hemen bayanim diye yipratma kendini.

Kasar !!

Damit die deutsch sprachige es auch verstehen !
Du sollst dir nicht nur denken , als frau sich berechtigen zu dürfen , die männer zu beleidigen!

Denn aktion -> re- aktion !!

sieh doch wie nett ich zu dir bin !
ich glaube ,du kannst selber nicht türkisch und willst mir laf-atmak :-)))

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072083)
Ich habe auch nicht erwartet, dass du einfache Texte verstehst, ich glaube das war etwas zu tiefgründig für dich.

Ich lass mich jetzt nicht auf dein asoziales Niveau ein. "Du Depp" sagt man eher nicht zu eine Frau. Weder lästert man über andere. Ich weiss nicht, welcher Erziehung du genossen hast, wenn überhaupt. Meine charaktereinschätzung über dich war schon richtig.

Nachdem was ich sehe, kannst du weder deutsch noch türkisch richtig schreiben.

Bitte sprich jemand anders an. Gleichgesinnte gibts immer.

01.10.2013 17:56

Ach, fühlst du dich von meinen texten in deine männlichkeit verletzt? Das ist eine türkische männer krankheit. Bei sich selbst dünnhäutig sein, aber beim austeilen, ziemlich grosszügig werden.

Deine vermutungen über menschen, die du nicht kennst, kannst du getrost steckenlassen. Ich bin nicht die art von Frauen die du in deine umgebung kennst. Denn normale frauen, werden mit dir nichts zu tun haben wollen.

Dein rest mist habe ich gar nicht gelesen. Denn soviel verquirltes Zeug, was du immer von dir gibst, habe ich selten gelesen.

Du bist nicht in der Lage beim Thema zu bleiben, ohne gleich persönlich zu werden und somit bist du nicht fähig im forum zu diskutieren. So kannst du in deine Famlie reden, das scheint wohl bei euch normal zu sein. Bedanke dich bei den Leuten, die dich so verzogen haben. Grüss sie alle von mir.

01.10.2013 21:06

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072043)

Das sagt die richtige.
Immer schön an die eigene nase fassen, gell? :-)))) gülmeeeek cooook guuuuzel...

benekalice 01.10.2013 21:47

Sen yazilara baktigin icin, anlayamadigin icin, Aurum'un Türkce yazdigini görmemissin.

Ayrica senin yazis tarzin insanin gözünü bozuyor. Millete saldiracagina, önce dogru yazmasini ögren. Haargel'li dinci, cinci! Seni Iran'da, Suudi Arabistan'da herhalde güzelce bir falakaya yatirirlardi.
Hala untanmadan Laik'lere kötü dilini uzatiyorsun. Nankör.

Zitat:

Zitat von 1978salih (Beitrag 2072072)
Allah Razi olsun !!

hikayeyi tam anlarsan , kendinden aslinda utanman lazim.
" MainPoint " Anakonu ne anladim diye yapistirmisin ama , senin gibi düz bakanlarin anlayacagi zaten o !!

DELIDEN KACTI !!

neyse sen bir daha bir daha oku !! sonra konusalim konu hakkinda !!

Versuche im board mal türkisch schreiben du depp !!
haben leser aus türkei !!
die verfolgen deine texte, wollen wissen was du so brilliante ideen hast !!

türkce yazmanda bir sakinca yoksa türkce yaz.
cogu arakdaslar senin türkce bilmedigini ve hatta türkce yazmadan konusmadan utundigini söylediler !!

seni taniyorlarmis !!

hakkinda hic iyi seyler söylemiyorlar.

cirkin burnu büyük bir cizirti diyorlar senin hakkinda !!

01.10.2013 22:09

Den sollte man ignorieren, er ist ja schlimmer als eine Frau mit seinen Gerüchten. Überhaupt benimmt er sich zu weiblich für mein geschmack. Meinetwegen habe ich eine grosse Nase und Spaggetti Haare die runterhängen, die womöglich noch blondiert sind.
Was hat das aber mit dem Thema zu tun?

Wenn man keine Argumente mehr hat, fängt man an sich irgendwas zu dichten. Er denkt wirklich, dass er irgendjemand damit ärgern kann. Kindischer gehts nicht mehr.

1978salih 02.10.2013 10:01

Senın Nerden Cıktıgın Hakkında ınan ....

düsüncelerim var !!

konuda , ben durmuyorumusum !!

senin türkcen yok yada türkceden utaniyorsun !!
Yarim türkcenle türklügü kötülemeye calisiyorsun!!

türkler böyle türkler söyle zirvaliyorsun !!

Ha birde kendinin benim tanimadigim kadinlar icerisine koymussun sagol !

sen yüzünü gizleyecek kadar cirkinsen, ve böyle evrensel laik görüslü isen

RESMIN NERDE koyda görelim !!

güzel yüzünü :-)

ve bir konuda kendi HADDINI Asmissin ve benim Hic sevmedigim konuya girmisin !!

BEN SIMDI FAMILIE denince bir dururum iki yutkunurum !!

ve üc senin gibi kahpenin benim ailem hakkinda konusmasina asla izin vermem !
sen önce türkce ögreneceksin , sonra insan olacaksin, kendi beklentilerine önce kendin uyacaksin , sonra gececeksin karsima konsacagiz.

burdan sonrasini sakin ol benim aileme veya dinime getirme !

senin hertürlü pis yazina en az okadar pis bir dille cevap verecegim.

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072100)
Ach, fühlst du dich von meinen texten in deine männlichkeit verletzt? Das ist eine türkische männer krankheit. Bei sich selbst dünnhäutig sein, aber beim austeilen, ziemlich grosszügig werden.

Deine vermutungen über menschen, die du nicht kennst, kannst du getrost steckenlassen. Ich bin nicht die art von Frauen die du in deine umgebung kennst. Denn normale frauen, werden mit dir nichts zu tun haben wollen.

Dein rest mist habe ich gar nicht gelesen. Denn soviel verquirltes Zeug, was du immer von dir gibst, habe ich selten gelesen.

Du bist nicht in der Lage beim Thema zu bleiben, ohne gleich persönlich zu werden und somit bist du nicht fähig im forum zu diskutieren. So kannst du in deine Famlie reden, das scheint wohl bei euch normal zu sein. Bedanke dich bei den Leuten, die dich so verzogen haben. Grüss sie alle von mir.

benekalice 03.10.2013 18:02

Wenn solche nichts haben, womit sie Dich packen können, und hilflos sind, dann wird erst einmal alles aufgezählt.
Vor allem der letzte Beitrag von ihm lässt einem die Haare zu Berge steigen. Mir tun die Frauen in seiner Umgebung echt Leid. Die sind bestimmt nichts weiter als ein Untertan in seiner Gegenwart. Ein Frauenschläger könnte er auch sein, wenn man nach seinem Vokabular geht. So herrisch und befehlerisch, zum Ende hin sehr agressiv.
Passt zum Image eines Mucheltürken, den man, Gott Sei Dank, nur von den Medien kennt.

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072135)
Den sollte man ignorieren, er ist ja schlimmer als eine Frau mit seinen Gerüchten. Überhaupt benimmt er sich zu weiblich für mein geschmack. Meinetwegen habe ich eine grosse Nase und Spaggetti Haare die runterhängen, die womöglich noch blondiert sind.
Was hat das aber mit dem Thema zu tun?

Wenn man keine Argumente mehr hat, fängt man an sich irgendwas zu dichten. Er denkt wirklich, dass er irgendjemand damit ärgern kann. Kindischer gehts nicht mehr.

03.10.2013 18:54

Senin yazini okuyunca bir daha göz attim. Inanmiyorum bana kahpe demis. Ne terbiyesiz kisi.

Not; Seni Admine sikayet ettim, Dr. Yobaz Efendi.

1978salih 04.10.2013 14:33

cok gec okudun ! birde baskalarinin demesiyle farkina vardin :-))

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072244)
Senin yazini okuyunca bir daha göz attim. Inanmiyorum bana kahpe demis. Ne terbiyesiz kisi.

Not; Seni Admine sikayet ettim, Dr. Yobaz Efendi.

Zoruna gitmesin !! Sen daha kahpenin nedemek oldugunu da bilmiyorsundur !

Kücük beyinliye büyük aciklama :

arkadan vuran, kucuk veya orta olcekli cikarlari icin adami satan insan modeline Kahpe denir !

Senin ve senin gibilerin daha iyi tanimlamasi olamaz !!

Kabullenemiyorsan icimizden gözüküp arkamizdan bicak saplama !

Yobazlik senin genlerindeki kücük hastalikli hücrelerde mevcuttur !
Senin gibi kendini yere göge sigdiramayan kücük ölcekli ipsiz sapsiz bir yaratiga daha nasil yaklasilir bir anlat da bilelim.

PS. Senin nasil bir kisilige sahip oldugun, diger insanlarin burdaki yazdiklarini okumadan yorumlar yaptiginin kaniti, budur !!

Sen sana yazilan dogrulari okumaktan korkan bir kisisin , sen cok yalanci ve düzenbazsin !

sana okadar yakistirmalar varki !!

ama sen neyazsam anlamazsin, anlayabileceginden korkup okuyamazsin dogrulari.

dogrulari gercekleri ne senin kalbin kaldirir nede kisiligin !

haydi bu yazindan sonra diger insanlarin yazdiklarini asla kale almadigin ve düz bir seritte sadece kendi kulaktan dolma dogru zannetiklarini burda karaladigin belli olmustur !!

benim senin hakkinda ki bütün beklentilerimi karsiladin,

Senin simdilik nasil bir tip insan oldugunun analizini yapip, adini koymam lazim.

bundan sonra buralar senin olsun !

:-)

04.10.2013 16:26

Madem burda yasiyorsun bu zamana kadar, neden hic almanca yazmiyorsun?

Ben söyleyim sana; Cünkü türkce daha cok cicibici gözüküyor. Tam saf ve effendiymis gibi, yazdiklarini süsleye süsleye yaziyorsun.
Burdakileri 40 yillk arkadasin gibi tanidigini anlata anlata. Burda kimse kimseyi tanimiyor bence. Uydurmasyonlar yagiyor her tarafa.

Ama nasil sinirlenip havaya ucuyorsun, bu aslinda komik birsey.

Nihayet kacmayi secmissin. Korkma, yazabilirsin. Kendi alaninda seni birakiyorum.

1978salih 04.11.2013 05:19

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2072304)
Madem burda yasiyorsun bu zamana kadar, neden hic almanca yazmiyorsun?

Ben söyleyim sana; Cünkü türkce daha cok cicibici gözüküyor. Tam saf ve effendiymis gibi, yazdiklarini süsleye süsleye yaziyorsun.
Burdakileri 40 yillk arkadasin gibi tanidigini anlata anlata. Burda kimse kimseyi tanimiyor bence. Uydurmasyonlar yagiyor her tarafa.

Ama nasil sinirlenip havaya ucuyorsun, bu aslinda komik birsey.

Nihayet kacmayi secmissin. Korkma, yazabilirsin. Kendi alaninda seni birakiyorum.

ORT = Mein PROFIL !!

xAurumx
Du hast 1 Tag zeit diesen fake profil zu löschen, sonst zeige ich dich wegen datenmissbrauch an. Wenn du derjenige bist, dann lässt du dieses profil drin, dann brauchst du ja keine angst zu haben. Aber du bist nicht salih güven weder ist das dein bild. Das was du machst ist strafbar. Du weisst hoffentlich was das heisst.

sie veröffentlicht hier meinen namen mit irgendwelche adressen und tel nummer und meint ich soll mich hier abmelden !!

nun Frau Aurum , ich denke ich will es anders !!

entweder du wirst all deine beiträge , wo du meine Name missbraucht hast löschen , oder wirst bald von meinem Anwalt hören !!!

Du sollst lernen dich zu entschuldigen, und wenn du dummheiten machst , sollst du auch dahinterstehen !!

nun bewege schön deine finger !!

und zum schluss sollst du dich entschuldigen !!

so wie du meine name veröffentlicht hast, möchte ich hier deine entschuldigung lesen !!

IST ES DEUTSCH GENUG für DICH ???

_Herakles_ 04.11.2013 09:11

Zitat:

Zitat von 1978salih (Beitrag 2075011)
ORT = Mein PROFIL !!

xAurumx
Du hast 1 Tag zeit diesen fake profil zu löschen, sonst zeige ich dich wegen datenmissbrauch an. Wenn du derjenige bist, dann lässt du dieses profil drin, dann brauchst du ja keine angst zu haben. Aber du bist nicht salih güven weder ist das dein bild. Das was du machst ist strafbar. Du weisst hoffentlich was das heisst.

sie veröffentlicht hier meinen namen mit irgendwelche adressen und tel nummer und meint ich soll mich hier abmelden !!

entweder du wirst all deine beiträge , wo du meine Name missbraucht hast löschen , oder wirst bald von meinem Anwalt hören !!!

Du sollst lernen dich zu entschuldigen, und wenn du dummheiten machst , sollst du auch dahinterstehen !!

so wie du meine name veröffentlicht hast, möchte ich hier deine entschuldigung lesen !!

salih kardes,
bence bu pislik kadindan davaci ol.

söz veriyorum mahkemenizde bende orada bulunacagim.

kardes fark ettiysen beni hic bu sekilde tehdit etmiyor. beni mahkemeye verme düsüncesinde bile olamiyor.

keske beni mahkemeye versede onu güzel rezil etsem.

05.11.2013 00:21

Du willst mich doch nur wiedersehen, weil du dich in mich verliebt hast. Du traust dich aber nicht das zu sagen. Gibts endlich zu. Soviel zeit wie du in mich investierst... Alles wird gut mein schatz. Lass uns schoko kuchen essen gehen.

05.11.2013 00:22

Zitat:

Zitat von 1978salih (Beitrag 2075011)
ORT = Mein PROFIL !!

xAurumx

Misch dich nicht in unsere liebe ein, du schleimer, geh weg.

_Herakles_ 05.11.2013 08:15

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2075037)
Du willst mich doch nur wiedersehen, weil du dich in mich verliebt hast. Du traust dich aber nicht das zu sagen. Gibts endlich zu. Soviel zeit wie du in mich investierst... Alles wird gut mein schatz. Lass uns schoko kuchen essen gehen.

das ist aber eine schräge logik.

habe ich deswegen damals deine anrufe nicht entgegen genommen?
habe ich dir deswegen mal gesagt das mein telefon gestohlen wurde und mal in den guli gefallen ist?
habe ich dir deswegen gesagt das du nicht mehr klar im kopf bist?
habe ich dich deswegen so schlecht behandelt?

es ist doch klar ersichtlich wer welche ziele verfolgt :)

dilek du kopierst nicks von meinen ex-affairen und willst hier allen ernstes behaupten ich wäre hinter dir her? jeder der klar denken kann wird sich sein urteil bilden :D

05.11.2013 09:34

Deswegen hast du mich auch gestern tausendmal angerufen nee. Alles aufgezeichnet.

_Herakles_ 05.11.2013 09:59

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2075047)
Deswegen hast du mich auch gestern tausendmal angerufen nee. Alles aufgezeichnet.

alleine heute widersprichst du dir schon 3 mal.

erst waren es 8 anrufe, dann 10 anrufe und jetzt 1000.

dilek mal ehrlich wie verstört bist du denn?

jede normale frau würde mit der nummer zur polizei gehen und eine anzeige erstatten. und wenn du uns jetzt erzählen willst das die rufnummer nicht übermittelt wurde lacht dich wieder jeder aus.
die polizei braucht keine übermittelte nummer, die kriegen auch so raus wer angerufen hat.

aber wenn keine anrufe stattgefunden haben wird auch die polizei über dich lachen.

also würde ich dir vorschlagen mal mit fakten zu kommen als mit hirngespinnsten. und vergiss nicht uns ne kopie von der anzeige hier zu zeigen :D

05.11.2013 10:18

Bald wird dir das lachen vergehen.

_Herakles_ 05.11.2013 10:20

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2075052)
Bald wird dir das lachen vergehen.

aber vergiss nicht die belege mit uns zu teilen :D

dilek du bist selten dämlich. seit jahren kommt immer wieder das gleiche dabei rum :D NICHTS :D

sag uns doch mal konkret wann du eine anzeige erstattest und uns ne kopie davon zeigst ;)

acivciva 08.11.2013 10:54

Zitat:

Zitat von _Herakles_ (Beitrag 2075049)
alleine heute widersprichst du dir schon 3 mal.

erst waren es 8 anrufe, dann 10 anrufe und jetzt 1000.

dilek mal ehrlich wie verstört bist du denn?

jede normale frau würde mit der nummer zur polizei gehen und eine anzeige erstatten. und wenn du uns jetzt erzählen willst das die rufnummer nicht übermittelt wurde lacht dich wieder jeder aus.
die polizei braucht keine übermittelte nummer, die kriegen auch so raus wer angerufen hat.

aber wenn keine anrufe stattgefunden haben wird auch die polizei über dich lachen.

also würde ich dir vorschlagen mal mit fakten zu kommen als mit hirngespinnsten. und vergiss nicht uns ne kopie von der anzeige hier zu zeigen :D

sie will dass du sie anrufst. sie kann ohne dich nicht leben ;)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 17:11 Uhr.