![]() |
Israel / Keine Reise nach Jerusalem
Ich würde gerne mal einen Abstecher nach Israel machen. Die Frauen dort sollen auch die schönsten der Welt sein, wegen der vielen Vermischungen der verschieden Ethnizitäten. Aber das wäre kein Grund zumindest nicht der Hauptgrund Israel zu bereisen. Und die allermeisten Israelis dürfen keine Nichtjuden heiraten, sie sind auch so eingestellt wie die Türken und bleiben hauptsächlich unter ihresgleichen.
Ich würde mir gerne Massada ansehen, den Felsendom, den Tempelberg doch vor allem möchte mir ansehen was die Juden so erfolgreich macht. Die Art wie sie Arbeiten, Lernen und die Wüste urbar machen.. Kaum zu glauben, so kleines Volk, vom dem soviel Impulse in die Welt ausgegangen sind und immer noch ausgehen.. Der Ruf der Türken in Israel war mal sehr gut, jetzt könnte sie ruhig bisschen besser werden, nur mit der primitiven Nahostpolitik Erdogans, der bewusst medali-wirksam Streitikeiten mit Israel aus dem Zaun gebrochen hat, obwohl seine Sippe und die Türkei verdeckt sehr viele Geschäfte mit den Israelis gemacht haben und machen, hat das Ansehen der Türken einen traurigen Tiefpunkt dort erreicht... Tel-Aviv, Jerusalem, Bersheva will mal sehen und auch das tote Meer.. Wenn denn die Israelis einen gebürtigen Türken egal welcher Nationalität noch durch die Grenze passieren lassen... Was denkt ihr denn dazu? |
Zitat:
ansonsten sind sie auch nicht viel erfolgreicher als westler und manche asiaten. eine evtl. starke seite ist die diskussionskultur. schon beim thalmud studium wird eifrig diskutiert. diese diskussionskultur wird bei vielen anderen kulturen meist nicht praktiziert. israelische mädchen..naja. willst du nicht lieber die EE mädchen? aber wenn du abenteuer suchts warum nicht. - kriegst vielleicht ein job beim mossad... |
Zitat:
Was bedeutet EE Mädchen? Und beim Mossad, ne lass mal, so ein Abenteurer bin ich nicht, aber manchmal packt mich das Fernweh, wobei Israel aus Ankara betrachtet um die Ecke ist :D |
Zitat:
|
Zitat:
Desweiteren erkennt die Türkei Israel als Staat an. |
Zitat:
wenn man sich das bsp von isreal anschaut, ist es halb soviel wie die von deutschland und nochmal weniger als japan. - also nix besonderes in dem sinne. man fragt sich allerdings, wieso sie sich da im nahen osten niedergelassen haben. scheint mir nicht besonders intelligent. die hätten in den usa ein super leben haben können... EE: east european. was ist eigentlich mit deiner auswanderung geworden? |
Zitat:
Mal spass bei seite, also ich habe sowas gehört dass man dann wirklich nicht mehr in länder wie Saudi-Arabien, Ägypten, Oman und Katar sowie Syrien und Iran einreisen darf. Mit Taiwan tut es mir wirklich sehr leid, da habe ich wieder was neues dazu gelernt. |
Bilime olan ilgi o kadar az ki ...
Zitat:
http://www.radikal.com.tr/yazarlar/c..._nobel-1145620 |
Zitat:
|
Zitat:
Der Grund warum die Israelis sich im Nahen Osten niedergelassen haben kann man nicht wirtschaftlich erklären. Es ist politischer und religiöser Natur, was in diesem Teil der Welt nahtlos ineinander geht. Eine bestimmte Gruppe von Juden lehnt den israelischen Staat ab, weil es ihrer Verheissung nach nur vom Messiah persönlich gegründet werden darf... Theokratische Staaten unterliegen halt nicht weltlichen Gesetzen.. Schwachsinn, aber so steht es geschrieben.. Ich habe vor für eine zeitlang nach England zu gehen um dort zu leben und zu arbeiten.. Doch von allen Staaten die ich gesehen habe, ist Deutschland das allerschönste... Die Multikulti geschädigten Gutmenschen, die buchstäblich grün hinter den Ohren und im Kopf sind dürfen Deutschland nicht zerstören... AM DEUTSCHEN WESEN SOLL DIE WELT GENESEN, SCHEISS AUF MULTIKULTI, SCHEISS AUF DIE TOLERANZ FÜR DIE AL-QUAIDA UND ANDERE SALAFISTISCHEN GRUPPIERUNGEN Wem es nicht passt soll seine Sachen packen und sich verziehen, es gibt nur ein Deutschland, aber dutzende von diesen Packstaaten... |
Zitat:
dein nervenkostüm scheint leicht beschädigt zu sein, du regst dich oft auf in letzter zeit. hast womöglich zu viel kontakt mit den falschen eingeborenen gehabt. wie wäre es mit der izmir für dich. die mentalität müsste besser passen... die gutmenschen werden genug von den nazis ausgeglichen. mach dir keine sorgen um die deutschen, die haben alles im griff. die lassen die muzzies nur bisschen spielen. wenns hart auf hart kommt ist schluss mit lustig. die hanseln sind doch keine gefahr. verschwende dein gehirnschmalz nich für nebensächlichkeiten... |
Zitat:
|
Zitat:
Yav Billy kardes akil var mantik var ben kendim sayisini bilmedigim kadar kitap okudum belki de bir bir kac yüzü asar mi asar, ama millet olarak kitabin ne oldugunu bilmiyoruz, Kur'an derler, onu bile okumuyoruz.. Bu millet biraz zor Nobel ödüllerine layik olur. Dizileri görmüyormusun? Kürtlar vadisi, ya siddet, ya da gercek hayatta mümkün olmayacak bir sekilde ask hikayeleri ile avutmacalar.. Basbakan istedigi kadar Atasehir-Aksaray dolmus hatlari söfür gibi bagirip dursun, nafile.. Milletce yasam tarzimizi degistirmemiz gerekir.. Benim ex-hayat arkadasimin bir sözü vardi, sanatla temas kurmayan bir insan henüz insanlik mertebesi gelmemistir ve kültürel bakimdan bir sürüngendir yani :D |
Zitat:
|
Zitat:
die frage ist nach der mehrwert in der analyse. nur so mal als mögliche arbeitshypothese: man sagt so um das jahr 1000 wäre die wissenschaft nicht schlecht gewesen im islamischen raum. dann gings bergab. zufällig um das gleiche jahr kamen die türken. gibts da ein zusammenhang?- oder haben die moslems damals nur von den vorkulturen profitiert bis der islam alles erstickt hat? für einen vielleser vermisse ich oft eine denktiefe bei dir. bin selber kein starker denker aber bisschen niveau gehört doch zum standard. |
Zitat:
|
Katilmiyorum sahsen. 3 dini barindiran topraklar olmasina ragmen oranin bugun turizm merkezi olmamasinin ana sebebi israil'in Filistin isgali ve zulmudur. Sahip oldugu tum tarihi eserler ve mekanlar Dogu Kudus'e, yani Al-Quds'e aittir, orasi da Filistinlilerin baskentidir. Bunu butun dunya boyle kabul ediyor, ve isgal yasadisi.
Israil'de betonlasmadan baska bir sey yok, plajlari canli degil, ulke oldukca muhafazakar, gelismisligini kendilerine degil, her sene amerika'dan aldigi milyarlarca dolar yardima borclu. Bunun yaninda israil gibi terorist bir ulkeye doviz kazandirmak da ne derece dogrudur tartisilir. |
Zitat:
Düsmanin da olsa iyi taraflarini alacaksin! Benim Israil'lilerde de sevdigim yanlari ari gibi caliskan olmalaridir.. Bütün icaatlar onlardan geliyor, Israilli yahudiler olmasa bir bu sefer Amerikan yahudileri.. Biz niye bir baltaya sap olamiyoruz. Bu sorunun cevabini bulmak icinde oraya gitmeye deger, yoksa ben orda birakacagim bir kac yüz Avro onlari zengin de etmez ihtiyaclari da yok.. |
Zitat:
Son 60 yilda israil'e direkt amerikan yardimi 233 milyar dolar: http://www.haaretz.com/business/u-s-...emium-1.510592 Kisi basina her israilli icin bir yilda 404 dolar yardimdan bahsediyoruz: http://en.wikipedia.org/wiki/United_...aid#Recipients Bu yardimlar direkt amerikan hukumeti yardimi, amerika'daki siyonist, 'Republican' dernek ve organizasyonlarda toplanip israil'e gonderilenler dahil degil bile. Kisi basina israillilere yapilan yardim sozde demokrasi ve ozgurluk goturdugunu iddia ettigi Irak'ta yaptigi harcamadan daha fazla. Sen o parayi, kaynaklari ve destegi Somali'ye sagla, 50 yil icinde o ulke G-20'ye girer. yahudilerin en basarili olduklari sey birbirlerine bagli olmalari, laik yahudi de israil'i destekler, lezbiyen yahudi de, koyu yahudi de. Eskiden bir yahudi adamin marketine gelen musteri orada aradigini bulamayinca o yahudi onu alir 2 km otedeki baska yahudinin dukkanina gotururmus. Birbirine boyle sahip cikan bir millet. Senin 10 euro'na bile ihtiyaclari var. Tabi herkesin kendi tercihi. Cok ince hesap yaparak, bir Filistinliyi olduren 1 israil mermisinin amerikan destegi sayesinde 1 euro'dan daha aza mal oldugunu buldugumdan, gunahimi vermem israillilere. Basligina direkt atladigim icin kusura bakma, israil devletine alerjim var. Yaptigim o kadar arastirmada ogrendiklerimden sonra. |
Zitat:
dabei versuche ich neutral zu sein, jeder soll sein lieblingshirn benutzen, aber muss mit den konsequenzen leben. |
Zitat:
Yahudi devletinin hatalarini ben sahsen yahudi insanlarin hepsine mal etmiyorum. Ama Israeli devletinin gaddarligini da inkar edecek degilim.. Degiseceklerini de sanmiyorum eger bu yönde fikrimi almak istersen.. |
Zitat:
|
Zitat:
Ogretmen konusunda. Bunu bir ateist, musluman, hristiyan, pagan kisi de verebilir sana, o yuzden tum ateistleri, muslumanlari, hristiyanlari, paganlari sevecek durumda mi olacaktik? Yani egitim konusunda egitimi veren kisinin milliyeti ya da dini bir seye isaret degil :-) zaten gorevi de mufredata uygun egitimi vermek. Eger mufredatin disina cikip ekstra bir seyler vermisse ya da vermis olsaydi o zaman dedigin dogrudur. Neyse.. |
Zitat:
Ben Tayyip gibi düsünmüyorum Yahudiler konusunda, aralarinda güzel insanlarda cikiyor.. Diyorum ya, eger bügun kitap dostu, sosyal demokrat, insanlari kayitsiz sartsiz seven birisi olduysam ne mutlu bana ve yahudi ressam ve derslerimde yardim eden gönüllü ögretmenime de cok tessekür ediyorum hep.. Aslinda konumuzdan saptigimizi sanmistim ama görüyorum ki konunun tam kalbine bir seyat yapmissiz.. :D |
Zitat:
ich weiss nicht was du mit sachlichkeit meintst. ich meine damit eine analyse der situation. wenn die nicht gegeben ist, dann wird mit dir gespielt wie mit einer marionette. - ich verstehe manchmal kommt man in situationen, wo man denkt wenn man das arschloch spielt, würde man besser fahren. allerdings kann es auch daran liegen, dass man sich in diese situationen reinmanövriert. - der beste kampf ist der der man ausweicht. nicht leicht, aber mit gehirnschmalz kann man da einiges machen... ich würde sagen: wenn du in rom bist tu nicht immer was die römer tun und denk vor allem nicht so. rationalität ist die mentale währung so wie geld für das materielle ist. geistige gesundheit steht immer hoch im kurs gerade in der türkei. das wichtigste ist: nicht durchdrehen. standards sichern. |
Zitat:
Ben ise, kim israil devletinin varligini destekliyorsa, onu sevmiyorum. Istedigi kadar nobel odullu olsun. israil siyonizmini desteklemek zaten basli basina insan haklari sucu, istedigi kadar bilim adami olsun. |
Zitat:
Tayyip'in Yahudileri sevdigini sözüm ona "Misir'daki sagir Sultan mi komutan mi da biliyor" :D Ama gel onu bizim vatandaslara anlat.. |
Israil ogullari ( Kuran da )
Selam, bu konuda bende kisa bir sey söylemek istedim.
Israil i anlamak icin cooook bir sey yapmaya gerek yoktur !! Aslinda Evrenin Hakimi Allah cc Kuran da Israilin dünden bugüne, nasil bir millet olduklarini acikca beyan eder: Israil ogullarina yönelik olan Ayetler hic bir sekilde sifreli degildir. Bakara suresinde cok acik ve net tanimlama var! Okuyan Israil in neden böyle bir sapkinlik icinde oldugunu net anlar. Allah cc onlarin bu durumlarini daha iyi biliyor !! cok bir sey söylemedim ama aslinda hepsini söyledim saniyorum. selam ve selametle salih PS. Tatil yapilirmi israil de ?? Yani bu sorunun Fitri bir acidan cevabi yok. Tamamen kisisel düsünceye ve bakis acisina bakar. Bence Benim olan her yer görülmesi olacak mekanlar arasindadir !! Ben Benim Atalarimin gittikleri her yeri görmekten ve onlarin biraktiklari at izlerinin üzerinden gitmekten haz aliyorum. Ha yardim amacli turist olarak gitmek diye düsünmem oaralari ziyaret etmeyi, keza bizim icinde kutsal topraklar diye gecen o topraklari görmek bende isterdim !! Nasip olmadi simdiye kadar. Kismetse gitmek isterdim!! |
Zitat:
Tesniye (Tevrat'in 5. kitabindan) 20:10 ‹‹Bir kente saldırmadan önce, kent halkına barış önerin. 20:11 Barış önerinizi benimser, kapılarını size açarlarsa, kentte yaşayanların tümü sizin için angaryasına çalışacak, size hizmet edecekler. 20:12 Ama barış önerinizi geri çevirir, sizinle savaşmak isterlerse, kenti kuşatın. 20:13 Tanrınız RAB kenti elinize teslim edince, orada yaşayan bütün erkekleri kılıçtan geçirin. 20:14 Kadınları, çocukları, hayvanları ve kentteki her şeyi yağmalayabilirsiniz. Tanrınız RABbin size verdiği düşman malını kullanabilirsiniz. 20:15 Yakınınızdaki uluslara ait olmayan sizden çok uzak kentlerin tümüne böyle davranacaksınız. 20:16 ‹‹Ancak Tanrınız RABbin miras olarak size vereceği bu halkların kentlerinde soluk alan hiçbir canlıyı yaşatmayacaksınız. (''ya hizmetcim olursunuz ya HEPINIZI katlederim, kadinlari cocuklari hayvanlari yagmalayin'' diyor resmen) 7:1 ‹‹Tanrınız RAB mülk edinmek üzere gideceğiniz ülkeye sizi götürdüğünde, önünüzden birçok ulusu -Hititleri, Girgaşlıları, Amorluları, Kenanlıları, Perizlileri, Hivlileri, Yevusluları, sizden daha büyük ve daha güçlü yedi ulusu- kovacak. (bu mantaliteyle israilliler bolgedeki tum milletleri kovma cabasinda zaten) 7:2 Tanrınız RAB bu ulusları elinize teslim ettiğinde, onları bozguna uğrattığınızda, tümünü yok etmelisiniz. Bu uluslarla antlaşma yapmayacaksınız, onlara acımayacaksınız. (''TUMUNU YOK ET'', ayrim yapmadan) 7:3 Kız alıp vermeyeceksiniz. Kızlarınızı oğullarına vermeyeceksiniz; oğullarınıza da onlardan kız almayacaksınız. 7:4 Çünkü onlar oğullarınızı beni izlemekten saptıracak, başka ilahlara tapmalarına neden olacaklardır. O zaman RAB size öfkelenecek ve sizi çabucak yok edecek. 7:6 ‹‹Siz Tanrınız RAB için kutsal bir halksınız. Tanrınız RAB, öz halkı olmanız için, yeryüzündeki bütün halkların arasından sizi seçti. (KUTSAL VE SECILMIS HALK. anca bu kadar irkci olunabilirdi) Samuel kitapları (Tevrat'tan) Samuel 15:3 Şimdi git, Amalekliler'e saldır. Onlara ait her şeyi tümüyle yok et, hiçbir şeyi esirgeme. Kadın erkek, çoluk çocuk, öküz, koyun, deve, eşek hepsini öldür. (AYRIM YAPMADAN kadin erkek coluk cocuk hepsini oldur) ---- Hangi birinden bahsedeyim ki, biraz okuduysaniz bilirsiniz Tevrat'in yarisindan fazlasi sirf israilogullarinin toprak acgozlulugunden olusuyor, diger milletleri kovma, onlarin topraklarina yerlesme, onlari hizmetkar gibi kullanma, kadin, erkek, coluk cocuk demeden ayrim yapmaktan katletmekten bahsediyor. Korku romani gibi. Bu kadar maddiyat ve katliam duskunu baska bir kitap okumadim. |
|
Ich war mal in Jerusalem , also hatte auch keinerlei Probleme bei der Einreise der Türkei.
Außerdem ist die schöne aber teuere Stadt.Was für mich ungewönlich war, dass die Einheimischen bei sich ein Gewähr im Restaurants und so trugen.Das schien dort ganz normal zu sein.Und die Jüdischen und Muslimen unter sich ( normale Bevölkerung) untereinander gut auskamen, schien zumindest so. |
Da war son Engländer der machte sone Tour von Irland nach Australien über diversen Ländern.
In Nah-Ost angekommen (also diese im Westen medial titulierten Islamisten-Ländern), hatte der sich gewundert, wie Chillig die Menschen dort auf den reagierten und wie Tolerant diese auf ihn reagierten, und garkein NahOst-West Problem mit dem hatten. Anschließend meinte er, das im Fernsehen oft einfach ne ganz andere Welt dargestellt wird, als das wenn man sich persönlich damit konfrontiert. Zitat:
|
Zitat:
sein eigenes Bild persönlich machen und alle Menschen herzlichwillkommen heissen.Aber bis dahin muss einige Steine aus dem Weg gesäubert werden.Was alles so im Fernsehen und in der Presse dargestellt wird, über die Hälfte ist einfach gelogen oder einfaches Aufhetzen der mit Menschen, und dadurch werden Viele manipuliert. Man kann nicht alle Menschen unter einen Kamm scheren. |
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 01:20 Uhr. |