Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Aktuelles (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=390)
-   -   Deutschlad sollte aufpassen (http://localhost/forum/showthread.php?t=10269)

benekalice 06.07.2013 09:25

Deutschlad sollte aufpassen
 
Denn die Moslems hier, generell in Europa, die keine freiheitliche Auffassung haben und kein Demokratieverständnis, wo die Bürgerrechte eines einzelnen gewahrt bleiben, würden sofern ihnen es ermöglicht werden würde, genau solche Zustände wie in diesen ganzen moslemischen Ländern herbeiführen. Siehe Ägypten, siehe Türkei...

Daher meine Ansicht: Die Türkei soll nicht in die EU kommen. Wenn das der Fall wäre, würden sich hier alle Moslems, die bei Islam aufhören weiter zu denken, auch eine AKP, oder einen Mursi hier schaffen, um sie nachher zu wählen. Dann würde auch Europa im Elend und im Chaos versinken! Also das will ich als Türkin und Muslimin nicht!!!!

06.07.2013 09:41

Hollanda da, Hollandanin bir kentin de Bürgermeister demis ki; uzun süredir dikkatimizi cekti, Camiye giden insanlar burada nedense hic problem cikarmiyor.
Problem cikaran gencler, büyükler ise artik nerede geziyor Hollandalilar bile bunu iyi anlamis!

Bunu söyleyen kisi eminim objektif bir insandir. Düz bakan, sadece bir tarafi görenler bunu zaten anlayamaz.

Anlamayan ile de bizim isimiz olamaz.

Yani meydan sizin, problem cikaran da sizsiniz.

benekalice 06.07.2013 11:21

Ich lese Anderes und erlebe auch ähliche Fälle... wo ein 4-Jähriges Mädchen nicht mehr von ihrem Vater in den Kindergarten nicht geschickt wird zum Beispiel, weil sie ein anderes 4-Jähriges Kind (Junge) geküsst hat.

benekalice 06.07.2013 11:22

Beispiel Schwimmunterricht
 
http://www.spiegel.de/schulspiegel/m...-a-868305.html


Urteil zum Schulsport: Muslim muss mit Mädchen schwimmen

Er sollte seine Mitschülerinnen nicht im Badeanzug sehen, aus religiösen Gründen. Jetzt entschied ein Gericht: Der junge Muslim, zwölf Jahre alt, muss trotzdem zum gemeinsamen Schwimmunterricht. Der staatliche Bildungsauftrag sei wichtiger als die Glaubensgrundsätze.
Schwimmunterricht (Symbolbild): Verstößt der Anblick gegen Glaubensgrundsätze? Zur Großansicht
DPA

Schwimmunterricht (Symbolbild): Verstößt der Anblick gegen Glaubensgrundsätze?

Ein muslimischer Junge muss trotz der Vorbehalte seiner gläubigen Eltern in der Schule am Schwimmunterricht teilnehmen. Das entschied das Kölner Verwaltungsgericht. Die Eltern aus Bonn wollten verhindern, dass ihr zwölfjähriger Sohn seine Mitschülerinnen im Badeanzug sieht. Dies sei mit den islamischen Glaubensgrundsätzen der Familie nicht vereinbar. Nach Ansicht der Richter hat der staatliche Erziehungs- und Bildungsauftrag aber Vorrang.

In der Begründung heißt es: Der Schüler sei im Schwimmbad keinen größeren Konflikten ausgesetzt als im Alltag, wo er ebenfalls Mädchen und Frauen begegne, die gelegentlich nur leicht bekleidet seien. Auch im Sportunterricht treffe er auf leicht bekleidete Schülerinnen, urteilten die Richter. Das Gericht verwies allerdings darauf, dass die Schule für getrennte Umkleidemöglichkeiten sorgen müsse.

Ein entsprechender Eilantrag auf Befreiung vom Schwimmunterricht wurde somit abgelehnt und der Bescheid des Bonner Gymnasiums bestätigt. Gegen den Beschluss kann Beschwerde beim Oberverwaltungsgericht in Münster eingelegt werden.

Immer wieder kommt es beim Thema Schwimmunterricht zu ähnlichen Auseinandersetzungen vor Gericht. Erst vor einigen Wochen waren ein muslimisches Mädchen und seine Eltern aus Frankfurt am Main mit dem Versuch gescheitert, die Schülerin gerichtlich vom Schwimmunterricht befreien zu lassen.

Der Hessische Verwaltungsgerichtshof (VGH) in Kassel wies damals die Berufung einer heute zwölfjährigen Gymnasiastin ab. Die Familie war der Ansicht, dass die Frankfurter Schule das Mädchen nicht zu den gemischtgeschlechtlichen Schwimmstunden ihrer fünften Klasse hätte schicken dürfen. Das Mädchen hatte vor Gericht gesagt, ihr islamischer Glaube verbiete, sich vor Jungen oder Männern in Badekleidung zu zeigen.

Außerdem dürfe und wolle sie ihre männlichen Klassenkameraden nicht halbnackt sehen. "Ich würde gerne schwimmen, aber nur, wenn es Schwimmunterricht nur für Mädchen gibt, die sich richtig bekleiden und nicht bloß einen Bikini tragen", sagte die Schülerin. Sie nehme ihre Religion ernst. Bereits die erste Klage der Schülerin hatte das Verwaltungsgericht Frankfurt abgewiesen. Hessens oberstes Verwaltungsgericht entschied dann ebenso.

Aktenzeichen: 10 L 1400/12

benekalice 06.07.2013 11:23

Und sie versuchen es immer wieder:

http://www.spiegel.de/schulspiegel/s...-a-858594.html


Urteil zum Schulsport: Muslimin muss mit Jungs schwimmen

Die Schülerin wollte aus religiösen Gründen nicht mit ins Schwimmbad, jetzt entschied Hessens Verwaltungsgerichtshof: Auch Musliminnen müssen zum gemischtgeschlechtlichen Schulschwimmen. Integration sei wichtiger als Glaubensfreiheit, begründeten die Richter - zumindest bis zur Pubertät.
Schülerin in Ganzkörperschwimmanzug: Ein "Plastiksack", der "hässlich" macht? Zur Großansicht
DPA

Schülerin in Ganzkörperschwimmanzug: Ein "Plastiksack", der "hässlich" macht?

Frankfurt am Main/Kassel - Erneut sind ein muslimisches Mädchen und seine Eltern mit dem Versuch gescheitert, die Schülerin gerichtlich vom Schwimmunterricht befreien zu lassen. Der Hessische Verwaltungsgerichtshof (VGH) in Kassel wies am Freitag die Berufung einer heute zwölfjährigen Gymnasiastin ab.

Die Familie war der Ansicht, dass die Frankfurter Schule das Mädchen nicht zu den gemischtgeschlechtlichen Schwimmstunden ihrer fünften Klasse hätte schicken dürfen. Das Mädchen hatte vor Gericht gesagt, ihr islamischer Glaube verbiete, sich vor Jungen oder Männern in Badekleidung zu zeigen. Außerdem dürfe und wolle sie ihre männlichen Klassenkameraden nicht halbnackt sehen. "Ich würde gerne schwimmen, aber nur wenn es Schwimmunterricht nur für Mädchen gibt, die sich richtig bekleiden und nicht bloß einen Bikini tragen", sagte die Schülerin. Sie nehme ihre Religion ernst.

Bereits die erste Klage der Schülerin hatte das Verwaltungsgericht Frankfurt abgewiesen. Hessens oberstes Verwaltungsgericht entschied nun ebenso. "Die Klägerin hätte damals am Schwimmunterricht teilnehmen müssen", sagte der Vorsitzende Richter und VGH-Präsident, Karl-Hans Rothaug. Es habe in diesem Fall "keine Gründe für eine Befreiung" gegeben.

"Nackte Jungsoberkörper im Interesse der Integration hinnehmen"

Die Gymnasiastin, die im vergangenen Schuljahr zusammen mit ihren männlichen Mitschülern Schwimmen üben sollte, hätte ihre Glaubensvorschriften auch mit einem sogenannten Burkini erfüllen können, befand das Gericht. Der Schulleiter habe das Mädchen zu Recht auf einen solchen Ganzkörperbadeanzug verwiesen und sie nicht von den Schwimmstunden befreit. Der Anzug, auch Haschima genannt, lässt nur Gesicht, Hände und Füße frei. Die Schülerin hatte ihn abgelehnt. Ihr Anwalt sagte, das Kleidungsstück sei ein "Plastiksack" und lasse die Trägerin "hässlich" aussehen.

Richter Rothaug sagte hingegen, dem Mädchen sei das Tragen des Ganzkörperanzugs zuzumuten gewesen. Das Bestreben der Schülerin, keine Jungen in Badehosen zu sehen und sie nicht berühren zu müssen, sei zwar von der Glaubensfreiheit geschützt. Die werde aber durch das verfassungsrechtliche Erziehungsziel Integration eingeschränkt, hieß es in einer Pressemitteilung des Gerichts.

Gerichtspräsident Rothaug sagte außerdem, die Schülerin habe sich dem gemischtgeschlechtlichen normalen Sportunterricht nicht verweigert, scheine also den Anblick nicht vollständig bekleideter Jungen aushalten zu können. "Dass sie dann den einen oder anderen nackten Jungsoberkörper zu sehen bekommt, muss sie im Interesse der Integration hinnehmen", sagte der Richter. Integration verlange auch, dass religiöse Minderheiten sich nicht selbst ausgrenzten.

Rothaug unterstrich, das Gericht habe im Einzelfall entschieden. Für das Urteil habe auch eine Rolle gespielt, dass die Klägerin die Pubertät noch nicht erreicht habe. Mit dem Zeitpunkt der Geschlechtsreife hatte im Juni bereits das Oberverwaltungsgericht Bremen im Fall einer neunjährigen Grundschülerin argumentiert: Erst nach dem Einsetzen der Pubertät erkenne die Rechtssprechung für muslimische Schülerinnen einen Befreiungsanspruch an, wenn der Sportunterricht sie in einen persönlichen Gewissenskonflikt bringe.

Wegen der grundsätzlichen Bedeutung der Frage ließ der Verwaltungsgerichtshof Kassel eine Revision zum Bundesverwaltungsgericht zu. Ob das Mädchen nun vor das Bundesverwaltungsgericht ziehen will, ließ ihr Anwalt zunächst offen.

Aktenzeichen: 7 A 1590/12

benekalice 06.07.2013 11:24

Ich hätte gerne eine feste Quelle, wo ich das nachlesen kann
 
Zitat:

Zitat von Cakabeyy (Beitrag 2068170)
Hollanda da, Hollandanin bir kentin de Bürgermeister demis ki; uzun süredir dikkatimizi cekti, Camiye giden insanlar burada nedense hic problem cikarmiyor.
Problem cikaran gencler, büyükler ise artik nerede geziyor Hollandalilar bile bunu iyi anlamis!

Bunu söyleyen kisi eminim objektif bir insandir. Düz bakan, sadece bir tarafi görenler bunu zaten anlayamaz.

Anlamayan ile de bizim isimiz olamaz.

Yani meydan sizin, problem cikaran da sizsiniz.

_-________________________________
Eine Quelle bitte

benekalice 06.07.2013 11:31

Auszug: "Besuch der Berliner Moses-Mendelssohn-Schule in Berlin-Moabit, in der sich Necla Kelek für ihre Studie umgesehen hat. Ja, sagt Schulleiter Hartmut Blees, die Zahl der ..."Kopftücher habe zugenommen, Mädchen ohne Bedeckung müssten sich mitunter sogar rechtfertigen. »Wir merken den wachsenden Einfluss der Religion«, erzählt Blees. Schwierigkeiten beim Sport jedoch gebe es kaum, das habe er Kelek auch gesagt. Die Kopftuchmädchen turnten mit, und vom Schwimmen brauche sich aus einem einfachen Grund niemand abzumelden: Das Fach sei seit vielen Jahren ein Wahlkurs. Hat die Schule das Problem Schulverweigerung dadurch gelöst, dass Schwimmunterricht nicht nicht mehr als Pflichtveranstaltung angeboten würde? Auch dies sei nicht der Fall, sagt Blees. Als der Schulleiter erfährt, dass Kelek sich mit der Aussage, an seiner Schule gebe es einen Schwimmboykott, auf eine »Schulsekretärin« beruft, ist er irritiert: Zur Zeit des Besuches von Kelek habe im Sekretariat eine Vertretung gesessen. Die könne zum Thema ganz sicher keine Auskunft geben...."

http://www.zeit.de/2006/50/B-Schulverweigerung

06.07.2013 12:43

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068175)
_-________________________________
Eine Quelle bitte

Vehbi Vakkasoglu '' Yasadigim Avrupa '' adli kitap 102. sayfa..

benekalice 06.07.2013 13:22

Herhalde burada post ettigin seyi, Hollanda'da bir sehirin Belediye baskani Vehbi Vakkasoglu'unun kulagina fisildamis olmali ki, o da kitabina yazmis. Belediye Baskan'inin ismi neymis, Hollanda'nin hangi sehiriymis... medyada yer almis mi?

Sonra ne ifade eder? Onlarda camiden cikinca Misir'daki Mursi kardesleri gibi etrafa saldirmadiklari icin mi problem cikarmadi oluyorlarmis. Benim bundan cikardigim anlam, digerleri hepsi camiden cikinca aslinda problem cikariyor.

06.07.2013 13:33

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068180)
Herhalde burada post ettigin seyi, Hollanda'da bir sehirin Belediye baskani Vehbi Vakkasoglu'unun kulagina fisildamis olmali ki, o da kitabina yazmis. Belediye Baskan'inin ismi neymis, Hollanda'nin hangi sehiriymis... medyada yer almis mi?

Sonra ne ifade eder? Onlarda camiden cikinca Misir'daki Mursi kardesleri gibi etrafa saldirmadiklari icin mi problem cikarmadi oluyorlarmis. Benim bundan cikardigim anlam, digerleri hepsi camiden cikinca aslinda problem cikariyor.

Arastirmaci- Yazar olanin biriyle kimler görüsmez ki? bunlarin hepsini bulabilirim tabii ki, sen hic rahatsiz olma..

Hayir ondan degil, az önce konuyu paylastim ya; Amerikada, Almanyada ki Bediüzzaman'in Cemaatini takip eden Profesörler, Islamiyete onlarin sayesinde farkli baktiklarini ve Iranda ki Arap Ülkelerinde ki Islam anlayisindan daha farkli oldugunu söylüyorlar.
ben demiyorum, Yabanci Profesörler diyor..

Ayrica Almanlar seni dinlemezler. niye dinlesinler? Nur Cemaatinin okullari sayesinde Gymnasium'u birinci bitirmis cocuklar var. Almanlar böyle seylere önem verirler ve onlar da Cemaat'e cocuklarini yolluyorlar. Fethullah Gülen Hocaefendi gibi Ögretmen, Yazar, Profesör cocuklar yetistiren adam dururken seni mi dinleyecekler?

Senin gibi atip tutan ancak taninmamis, cahilligi seven bir ülkeye yakisir.

06.07.2013 13:56

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068180)
Herhalde burada post ettigin seyi, Hollanda'da bir sehirin Belediye baskani Vehbi Vakkasoglu'unun kulagina fisildamis olmali ki, o da kitabina yazmis. Belediye Baskan'inin ismi neymis, Hollanda'nin hangi sehiriymis... medyada yer almis mi?

Sonra ne ifade eder? Onlarda camiden cikinca Misir'daki Mursi kardesleri gibi etrafa saldirmadiklari icin mi problem cikarmadi oluyorlarmis. Benim bundan cikardigim anlam, digerleri hepsi camiden cikinca aslinda problem cikariyor.

Ayrica, sunu da söylemem gerekir; 12 yildir Almanyadayim, bana bugüne kadar olumlu anlamda kac tane yabanci ' Ilk defa senin gibi bir Türkle karsilasiyorum '' dedi.

bu yüzden de kendinizden utanmaniz gerekir.

burada dogmus bir sürü kisiye soruyorum; ne yaptiniz da Almanlar Türkleri sevmiyor? siz bence bunu kendinize sorun...

Eger Nur Talebesi bir ögretmen Almanya'ya gelip, 6 sene burada kalip 1'den fazla Almani etkileyip, Türkleri ve Müslümanlari sevdiriyorsa o zaman sizde büyük bir problem var arkadaslar.

Siz gidip Almanlari begeniyorsunuz, yalakalasiyorsunuz. Sevilmek icin onun yedigini yiyor, onun ictigini iciyorsunuz. onu herkes yapar!

bu sizin iyi oldugunuza isaret degil...

benekalice 06.07.2013 14:48

Ich finde es immer wieder auffällig, wie die "Gläubigen", die meinen, die Religion und ihre Auslegung gehört ihnen, anderen gegenüber damit hausieren gehen, und wie respektlos sie andere dann noch behandeln, wenn sie nicht mit ihnen konform sind.

Das ist die Realität!

Das was Du hier von Dir gibst, hat mit meinen Posts überhaupt nichts tun. Habe für meine Befürchtungen einige Beispiele aufgeführt, anstatt darauf einzugehen, kriegst Du Dich beim Anhimmeln einiger religiösen Sekten nicht mehr ein.

Es gibt sehr viele erfolgreiche, intelligente türkische Kinder, die zum Glück keiner Sekte angehören und von solchen Rattenfängern verschont geblieben sind.

Persönliche freiheitliche Rechte sind Rechte, die eine demokratische freheitliche, pluralistische Demokratie erlauben. Das bedeutet, KEINER DARF mit vorschreiben, was ich zu essen und trinken habe.

06.07.2013 15:27

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068186)
Ich finde es immer wieder auffällig, wie die "Gläubigen", die meinen, die Religion und ihre Auslegung gehört ihnen, anderen gegenüber damit hausieren gehen, und wie respektlos sie andere dann noch behandeln, wenn sie nicht mit ihnen konform sind.

Das ist die Realität!

Das was Du hier von Dir gibst, hat mit meinen Posts überhaupt nichts tun. Habe für meine Befürchtungen einige Beispiele aufgeführt, anstatt darauf einzugehen, kriegst Du Dich beim Anhimmeln einiger religiösen Sekten nicht mehr ein.

Es gibt sehr viele erfolgreiche, intelligente türkische Kinder, die zum Glück keiner Sekte angehören und von solchen Rattenfängern verschont geblieben sind.

Persönliche freiheitliche Rechte sind Rechte, die eine demokratische freheitliche, pluralistische Demokratie erlauben. Das bedeutet, KEINER DARF mit vorschreiben, was ich zu essen und trinken habe.

Hic alakasi yok, Nur Cemaatinde, diger Cemaatlerde daha 3 sene önce Ateist olan insanlar vardi, geldiler dinlediler begendiler, senin gibisinden huzur bulamamis insan cok. :)
Biz baskalarina saygi duymasak o insanlar bize gelmez..

Sen mesela bu konuyu acip baskalarina iftira atmasan, kötülemesen ben seninle niye ugrasayim? sen bazi seyleri birbirine karistiriyorsun...sen saygili olsan, objektif olsan mesele cözülür..

kendine bakmayan, baskasini anlayamaz!

sadece kendi okuduklarina bakiyorsun. ben burada sana bir iyilik yaptim, diger görüsleride gösterdim.

Kötüledigin insanlar senden daha üstün. bunu kabul etmek isine gelmiyor, cekemiyorsun, rahatsiz oluyorsun. kötüleyerek ancak bu konu hakkinda tek tarafi bilen insanlari kandirabilirsin.


Her kesimden basarili insanlar cikabilir ama ortada bunu gölgeleyen rezil bir durum var.

Kötü gösterdiginiz, cahil diye gösterdiginiz, özgürlügü kisitliyor diye gösterdiginiz insanlar her alanda sizden daha basarili.. iste bu durum cok rezilce bir durum!


Peki, ben buna karsi durmayayim mi? yoksa buradaki arkadaslar sadece bir tarafin görüslerini mi duymak istiyordunuz, he???????

Son yazdiklarina gülmemek elde degil!

Madem bu görüslerden yanasin, Müslümanlari sunu yapmayacaksiniz, bunu yapmayacaksiniz diye zorlayan kisilere niye hic sesini cikarmadin???
senin destekledigin zihniyet, kac milyon insanlarin özgürlügünü kisitladi biliyor musun?

Sizin döneminiz bitti! artik bunu kabul et, sahte özgürlük dagitanlara kimse inanmiyor artik...
Bunlari konusmaya-yazmaya hakkin var ama seni dinleyenler, sana inananlar azaliyorsa ortaligi karistirmayacaksin.

ortaliktan cekilecek kadar dürüst olmak lazim.

Umarim bunu ders olarak kabul edersin.

benekalice 06.07.2013 20:47

Tarzin herseyi ortaya koyuyor. Belli heryerinden vicik vicik cok sayginlik ve akillik akiyor. Yanliz ben senin gibi kisilerin seviyesine düsecek kadar düzeysiz degilim. Ama burada kesin o sekilde sana takilan cok olur. Aranan bulur tabiki.

Önce git de 12 yildir yasadigin ülkeinin dilini ögren de öyle gel. Benim yazdiklarima hala cevap vermedin - anlayamadin demek. Hala daha utanmadan cok akilliyiz diyorsun birde.

Alman'in vataninda yasiyorsun, onun ekmegini yiyorsun. Ve burada utanmadan seriatcilik, tarikatcilik reklami yapiyoryorsun. Adamlarin demokratik sistemini de yikmaya hazirsiniz siz. Iste daha evvel post ettigim seyler de ona yönelik konulardi.

Siz ikileyerek gideceksiniz, az kaldi. Sizi Askeriye degil, halk yollayacak Arabistan'a.



Zitat:

Zitat von Cakabeyy (Beitrag 2068187)
Hic alakasi yok, Nur Cemaatinde, diger Cemaatlerde daha 3 sene önce Ateist olan insanlar vardi, geldiler dinlediler begendiler, senin gibisinden huzur bulamamis insan cok. :)
Biz baskalarina saygi duymasak o insanlar bize gelmez..

Sen mesela bu konuyu acip baskalarina iftira atmasan, kötülemesen ben seninle niye ugrasayim? sen bazi seyleri birbirine karistiriyorsun...sen saygili olsan, objektif olsan mesele cözülür..

kendine bakmayan, baskasini anlayamaz!

sadece kendi okuduklarina bakiyorsun. ben burada sana bir iyilik yaptim, diger görüsleride gösterdim.

Kötüledigin insanlar senden daha üstün. bunu kabul etmek isine gelmiyor, cekemiyorsun, rahatsiz oluyorsun. kötüleyerek ancak bu konu hakkinda tek tarafi bilen insanlari kandirabilirsin.


Her kesimden basarili insanlar cikabilir ama ortada bunu gölgeleyen rezil bir durum var.

Kötü gösterdiginiz, cahil diye gösterdiginiz, özgürlügü kisitliyor diye gösterdiginiz insanlar her alanda sizden daha basarili.. iste bu durum cok rezilce bir durum!


Peki, ben buna karsi durmayayim mi? yoksa buradaki arkadaslar sadece bir tarafin görüslerini mi duymak istiyordunuz, he???????

Son yazdiklarina gülmemek elde degil!

Madem bu görüslerden yanasin, Müslümanlari sunu yapmayacaksiniz, bunu yapmayacaksiniz diye zorlayan kisilere niye hic sesini cikarmadin???
senin destekledigin zihniyet, kac milyon insanlarin özgürlügünü kisitladi biliyor musun?

Sizin döneminiz bitti! artik bunu kabul et, sahte özgürlük dagitanlara kimse inanmiyor artik...
Bunlari konusmaya-yazmaya hakkin var ama seni dinleyenler, sana inananlar azaliyorsa ortaligi karistirmayacaksin.

ortaliktan cekilecek kadar dürüst olmak lazim.

Umarim bunu ders olarak kabul edersin.


07.07.2013 01:30

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068191)
Tarzin herseyi ortaya koyuyor. Belli heryerinden vicik vicik cok sayginlik ve akillik akiyor. Yanliz ben senin gibi kisilerin seviyesine düsecek kadar düzeysiz degilim. Ama burada kesin o sekilde sana takilan cok olur. Aranan bulur tabiki.

Önce git de 12 yildir yasadigin ülkeinin dilini ögren de öyle gel. Benim yazdiklarima hala cevap vermedin - anlayamadin demek. Hala daha utanmadan cok akilliyiz diyorsun birde.

Alman'in vataninda yasiyorsun, onun ekmegini yiyorsun. Ve burada utanmadan seriatcilik, tarikatcilik reklami yapiyoryorsun. Adamlarin demokratik sistemini de yikmaya hazirsiniz siz. Iste daha evvel post ettigim seyler de ona yönelik konulardi.

Siz ikileyerek gideceksiniz, az kaldi. Sizi Askeriye degil, halk yollayacak Arabistan'a.

Cok ilginc, ben sizin döneminiz bitti dedim, sen hemen ardindan ikileyerek gideceksiniz, az kaldi dedin. madem akilli degilim, neden taklit etme geregi duyuyorsun? :D

sirf sana beklemedigim cevaplar verdim diye böyle söylüyorsun. illa sizin gibi düsünmeliyiz degil mi? iste budur, bizi ilerletecek zihniyet!

Bak iste, kendini belli eden kim? Daha benim Almanca bilip bilmedigimden bile haberin yok hemen teshis koyuyorsun. yahu siz ne bicim insan siniz? bu nasil bir zihniyettir ki, anlamadim.... Ben Almanlarin yaninda daima almanca konusurum, ama burada genelde bu tür konular konusuldugu icin, duygularimi daha iyi ifade etmek icin Türkce yaziyorum. zaten forumda alman falanda yok. Almanca yazmiyoruz diye, bilmiyor denmemeli.

Senin posta ettigin konulara bende karsiyim ama gidip koca bir partiyi ve onlarin oy verenlerini mesul tutuyorsun, buna karsi gelmeyeyim mi?

Allah askina biraz kendinizi kötülediginiz kisilerin yerine koyun. Burada bir arkadas bütün Chplileri kötülerken ben karsi gelmistim. neden? cünkü hangi zihniyet olursa olsun, onlar tamamen kötü diye bir sey olamaz. mantik disi..

Almanin vataninda yasiyorsam, bedava yasamiyorum ya...Burada Almanlardan cok daha iyi calisan Türkler var ve bende onlardan birisiyim..
Ayrica Almana yasak mi var? gitsin Türkiyede kiliseler actirsin, ben sizin gibi '' Almanlar Türkiyeyi Hristiyanlastiracak '' diye olay cikarmam.
Ben kesinlikle her zaman Türkiyede Hristiyanlar icin Kiliselerin, Yahudiler icin ibadet yerlerinin yapilmasini destekliyorum. Ateistlerde istedikleri gibi yasamali, bana ne zarari var?

Ayrica, Almanin ne isteyecegine sen mi karar vereceksin yoksa kendisi mi? birakin adamlarin aklini kurcalamayi, Almanlara Islamiyeti siz kötülüyorsunuz. buna bir kac kez sahit oldum.
Bu haksizlik yapilmasaydi belkide cogu Alman Islamiyetin, dindarlarin tarafini sececekti ama nefes bile almadan Islamiyeti kötülersen sürekli böyle olur iste..

benekalice 07.07.2013 08:30

Herkez özgür
 
Önce senin anlayacagin sekilde cevap vermistim. Sonra bir daha söylüyorum, ben kimseyi kötülemedim, sadece bir kac Alman gazete manseti post ettim.

Ben Alman partilerilerinin toplantilarina katiliyorum. Cogu Alman artik romantik rüyalar görmekten uyanmis durumda. Müslüman ülkelerde demokrasi olamayacagini söylüyorlar, cünkü gündemde olanlari herkes görüyor, kimse abartmiyor, hersey acikta. Simdi en son görüntüler, Türkiye'de elleri satirli kisiler polislerin yaninda demokratlara karsi saldirdilar. Hukuk diye birsey kalmamis.

Bugün Almanya'da bir referandum yapsalar, tüm müslüman ülkelerden gelenleri disari atalim diye bir sonuc cikar.

Bende kalkip milleti kandirmaya calismam. Ve düsüncemi herzaman söylerim, böyle, sen/siz isleri karistiriyorsun diyen tarafindan kendimi susturmam. Benim yaptigim iste görüyorum, asiri dinci velilerin cocuklarina nasil davrandiklarini. Ben bu durumlarda hic mi hic bir begenilecek durum göremiyorum.

Herkes kendi isine baksin, dogru.




Zitat:

Zitat von Cakabeyy (Beitrag 2068192)
Cok ilginc, ben sizin döneminiz bitti dedim, sen hemen ardindan ikileyerek gideceksiniz, az kaldi dedin. madem akilli degilim, neden taklit etme geregi duyuyorsun? :D

sirf sana beklemedigim cevaplar verdim diye böyle söylüyorsun. illa sizin gibi düsünmeliyiz degil mi? iste budur, bizi ilerletecek zihniyet!

Bak iste, kendini belli eden kim? Daha benim Almanca bilip bilmedigimden bile haberin yok hemen teshis koyuyorsun. yahu siz ne bicim insan siniz? bu nasil bir zihniyettir ki, anlamadim.... Ben Almanlarin yaninda daima almanca konusurum, ama burada genelde bu tür konular konusuldugu icin, duygularimi daha iyi ifade etmek icin Türkce yaziyorum. zaten forumda alman falanda yok. Almanca yazmiyoruz diye, bilmiyor denmemeli.

Senin posta ettigin konulara bende karsiyim ama gidip koca bir partiyi ve onlarin oy verenlerini mesul tutuyorsun, buna karsi gelmeyeyim mi?

Allah askina biraz kendinizi kötülediginiz kisilerin yerine koyun. Burada bir arkadas bütün Chplileri kötülerken ben karsi gelmistim. neden? cünkü hangi zihniyet olursa olsun, onlar tamamen kötü diye bir sey olamaz. mantik disi..

Almanin vataninda yasiyorsam, bedava yasamiyorum ya...Burada Almanlardan cok daha iyi calisan Türkler var ve bende onlardan birisiyim..
Ayrica Almana yasak mi var? gitsin Türkiyede kiliseler actirsin, ben sizin gibi '' Almanlar Türkiyeyi Hristiyanlastiracak '' diye olay cikarmam.
Ben kesinlikle her zaman Türkiyede Hristiyanlar icin Kiliselerin, Yahudiler icin ibadet yerlerinin yapilmasini destekliyorum. Ateistlerde istedikleri gibi yasamali, bana ne zarari var?

Ayrica, Almanin ne isteyecegine sen mi karar vereceksin yoksa kendisi mi? birakin adamlarin aklini kurcalamayi, Almanlara Islamiyeti siz kötülüyorsunuz. buna bir kac kez sahit oldum.
Bu haksizlik yapilmasaydi belkide cogu Alman Islamiyetin, dindarlarin tarafini sececekti ama nefes bile almadan Islamiyeti kötülersen sürekli böyle olur iste..


07.07.2013 09:17

Zitat:

Zitat von benekalice (Beitrag 2068193)
Önce senin anlayacagin sekilde cevap vermistim. Sonra bir daha söylüyorum, ben kimseyi kötülemedim, sadece bir kac Alman gazete manseti post ettim.

Ben Alman partilerilerinin toplantilarina katiliyorum. Cogu Alman artik romantik rüyalar görmekten uyanmis durumda. Müslüman ülkelerde demokrasi olamayacagini söylüyorlar, cünkü gündemde olanlari herkes görüyor, kimse abartmiyor, hersey acikta. Simdi en son görüntüler, Türkiye'de elleri satirli kisiler polislerin yaninda demokratlara karsi saldirdilar. Hukuk diye birsey kalmamis.

Bugün Almanya'da bir referandum yapsalar, tüm müslüman ülkelerden gelenleri disari atalim diye bir sonuc cikar.

Bende kalkip milleti kandirmaya calismam. Ve düsüncemi herzaman söylerim, böyle, sen/siz isleri karistiriyorsun diyen tarafindan kendimi susturmam. Benim yaptigim iste görüyorum, asiri dinci velilerin cocuklarina nasil davrandiklarini. Ben bu durumlarda hic mi hic bir begenilecek durum göremiyorum.

Herkes kendi isine baksin, dogru.

Tamam öyle diyorsan, öyle olsun.

Müslüman ülkelerin halini bende begenmiyorum ama bunun Islamiyet ile ne alakasi var? Müslümanlarin ülkeleri genelde, diktatör adamlar tarafindan yönetiliyor. Halbuki 4 Halife secimle is basina gelmis. Hz Ebubekir,Hz Ömer,Hz Osman,Hz Ali . Bunlarin 4'ü de secim ile Halife olmuslar. Lakin simdi ki Müslüman Ülkelerin haline bak?

Suudi Arabistan krali gitmis kac tane kadinla evlenmis. Ama Hz Ali'ye bakiniz. Esiyle anlasma yapmislar: Esi ona izin vermemis, Hz Ali de kabul etmis. Bugün ki Araplarin yaptiginin Islamiyet ile ne alakasi var?

ayrica sunuda ekleyelim; Nasil Almanya da bazen El- kaide Terör haberleri aliyoruz, Türkiyede de Alman, Amerikan, Israilli ajanlar dolasiyor. Türkiyeyi karistirmak isteyen insan cok, o yüzden karisik gözüküyor ama bunda Türkiyenin ne sucu var?

Türkiye diger Müslüman ülkelerden daha iyi.

Tayyip Erdogan cok adaletli bir insan. Erdogana oy verenlerin icinde '' dinci '' dediginiz kisiler olabilir ama hepsi degil, onlar da zaman ile mecbur degismeliler. Ülkemizin gelismesi acisindan bu cok önemli

Erdoganin yaptigi önemli seylere bakin;
Kiliselere önem verilmiyordu, Erdogan kilisileri restore ettirdi ibadete actirdi. hatta Devlet bahceli de Erdogani elestirmisti, kilise yaptiriyor diye.

Aleviler icin okulda, Alevilik dersleri konuldu. bunu da Erdogan yaptirdi.

Milletin oyu ile is basina geldi. Referandum yapmaktan hic bir zaman kacmiyor, demek ki Demokrasiye önem veriyor bu adam.

Ateistlere karistigi hic duyulmus mu?

Alkol konusunda ki yaptigi sinirlamalar, Avrupa Ülkelerinde de var. bu da önemli bir adim degil mi?

Dindar bir genclik istiyoruz demeside bence dogru. cünkü suana kadar ki insanlarimiz genelde '' Dindar '' degildi, sadece Fanatik Müslümandilar. Dindar demek kötü bir sey degil, ayrica istemeyen dindar olmaz, Erdogan zorla yapacagim demiyor ki?


Almanya Müslüman Ülkeleri begenmiyor, bende begenmiyorum. Ama Türkiyeyi begeniyorum. Ve Almanyayi kisa süre icinde gececeginden de eminim..

Ayrica, Müslüman ülkeler ile Müslümanlar tamamen ayni degil, iclerinde iyi olan insanlar da var...


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 20:03 Uhr.