![]() |
öt ozaman öttttt o.T o.T.
ohne Text
|
Dann sollten wir alle....
....Frauen dafür sensibilisieren in einem Falle von Gewalt die Polizei aufzusuchen, Frauenhäuser aufzusuchen oder sich an Organisationen zu wenden, die mit der Gewalt der türkischen Gesellschaft bestens vertraut sind.
Ich kenne ein Frau, die nach 20 Jahren Ehe die Repressalien und Erniedrigungen ihres Mannes nicht mehr ertragen konnte und mit ihrer Tochter ein Frauenhaus aufsuchte. Die Frau und ihr Ehemann führten eine Ehe auf traditionellen, türkisch-wertigen Stützbalken. Ihr Ehemann war jemand, der nur für "namus" gelebt hat und nichts akzeptiert hat, was diesem zuwider war. Als er hörte, dass sie in einem Frauenhaus war, drohte er ihr und allen, die in dieser Geschichte involviert waren mit Mord und Totschlag. 2 Monate Abwesenheit seiner Frau machten aus ihm einen neuen Menschen. Er ist nun auf dem rechten Weg. Ich habe es nicht für möglich gehalten, aber es ist wahr. Gewalt ist nun ein Werkzeug, dass er als letztes Anwenden würde. Er hat realisert, dass er kurz davor war seinem geliebten Familienleben ein Ende zu bereiten. Manchmal kann eine "Auszeit" ganz gut tun. |
Bist du schwul???
senin tek amacin yukarda yazdigim gibi kicyalamak baska birsey deyil,karsinmda erkek deyilde sanki kadin var,Birgün evlenirsen anlarsin anyayi konyayi
|
ADAM DEGILSIN EGER......................
eger, esin sana küfür ediyorsa, ailene hakaret ediyorsa.. o evlilik evlilikten cikmis... öyle bir insani daha altinda tutuyorsan, sen adam degilsin derim... bosan gitsin... herkez kendince biriyle evlensin...!!
ama o bana yazdigin Beitragda dedin ki "ara sira tokat kann sein, karinin dir diri........" du hast nicht den rest geschrieben, wie du es jetzt getan hast... klar, dass man dich dann falsch versteht..!!! |
Sende at dayagi.... Güclüsün ya o.T.
ohne Text
|
Ach und noch etwas:
Türkische Männer sind ohne ihre Frauen nichts!
|
Amacin ne olabilir?????
amacim ne olabilir ki? buradaki insanlara mi yararlanmak??????????????????
benim öyle seye ihtiyacim yokk... Siddet ney, ben bilirim... sen anlamazsin...!!! bak, toplumumuz ne halde ki, bir erkekten bunlari duymak cok komigine, daha dogrusu cok tuhafina gidiyor di mi??!?!?!?!?!?! ama ben INSANLAR Icin konusuyorum, tek kadinlar icin degil..... da leider frauen die "schwächsten" in unserer gesellschaft sind, muss ich auch mehr über die berichten... |
EINE FRAGE?????? o.T.
ohne Text
|
EINE FRAGE??????
Hast du mal jeee versucht, deine Probleme, gedanken meineungen ohne gewalt auszudrücken, bzw. zu äussern??? so dass du mit deiner fraue in ruhe reden konntest und gemeinsam auf eine lösung kommen könntet???
sage net jaaaaaa.... |
EINE FRAGE??????
Hast du mal jeee versucht, deine Probleme, gedanken meineungen ohne gewalt auszudrücken, bzw. zu äussern??? so dass du mit deiner fraue in ruhe reden konntest und gemeinsam auf eine lösung kommen könntet???
sage net jaaaaaa.... |
DASS IST ES...
Dass ist es....
stellt euch mal jetzt diese situotion var.. eine "typische türkische traditionelle Familienleben" dedin... in so einer familie macht alles die frau di mi??!! kochen, wascehn, bügeln, einkaufen evt., und und und.. adam bakti ki, iki ay koktu paslandi, kadinin degerini anladi. cünkü biz, erkekleri ayakta tutan eslerimiz, karilarimiz.. bunu bile bile inkar etmeyelim... haklari ödenmez.. bi düsünün, was unsere mütter ALLES für uns getan hat.. und soll sie mit gewalt belohnt werden oder was??!?!?! statt mit liebe?!?!? |
oooo du armer
ich bin nicht verheiratet bu bir,ikincisi bin nicht für gewalt,nur wenn es sein muss,sorunlarimi herzaman konusarak cözerim sen ne sandin be
|
soll ich dir mal die ....
lösung sagen...
KADIN; KADIN OLDUGUNU BILDIKTEN SONRA NE SIDDET OLUR NEDE DAYAK YER;BUNU BILMIYEN KADINLAR DAYAK YEMEYE MAHKUMDUR. Bu zamanin kizlarina daha dogrusu genc kizlarina bir bak,ortalikda yari ciplar geziyorlar,erkekleri cileden cikariyorlar birgünde sapigin biri gidip tecavüz ediyor ondan sonra aman ben tecavüze ugradim diye mizmizlanirlar.tabi ugrarsin tecavüze. |
sana bir soru????
bana dedinki sinirlendigin zaman kapiyi cek git...cok güzel bir öneri,
ama bide söyle bi düsün tartisma esnasinda karin sana kalkiyo diyorki "seni orosbu cocugu" kapiyi vurur cikarmisin??????? |
Cog babalar sadece babaligini....
para kazanmakla yerine getiriyor.
Cokuklarin egitimi, cocuklari duyan kulaklar, cocuklarin okul isleri, evin temizligi, yemekler, yani bir aile icin gercekten önemli olan seyler annelerden kaynaklaniyor. Hele türk anneleri bence bir acayip oluyorlar! So aufopferungsvoll, so voller Liebe und Schöpfungskraft! Das klingt jetzt hart, aber so sehe ich das: Annelere el sürülürse ne baba ne amca ne dayi tanirim ben. |
hat jemand das gegenteil behauptet o.T o
ohne Text
|
cok gülüncsün??
was kann man dir noch sagen?!?!?!?!?
du redest immer noch davon "wenn es sein muss, setze ich gewal ein".... yazik yazik yazik... |
cogu yani o.T.
ohne Text
|
:-)))))
Düsünmeden bosanirim....
bir kere sen evlenecegin kadini tanimiyor musun ya? (es sei den, TRden alip birini hic tanimadan getiriyorsun) sana öyle sey diyebilecegini biliyorsan evlenme.. soruna gelince. vallahi cikar giderim.. ich würde sich nicht schlagen. en güzel ceza, bosanmak... |
gewalt
hallo liebe Freunde,
Männer die Frauen schlagen, haben eine Persönlichkeitsstörung. Und haben leichte Authoritätsprobleme. Das sind gerade die Männer die sich immer irgendwie beweisen möchten. Also, kommt es auf den Selbstvertrauen an. In dem Augenblick wo der Mann merkt, er kommt mit Argumenten nicht nach, lässt er seine Fäuste sprechen. Ein reiner MAchtkampf, die schläge sollen nur ausdrücken, das er der "stärkere" ist. Aber leider haben wir solchen Typen, die es von Haus aus gewohnt sind Frauen zuschlagen. Es ist für Ihn normal seine Schwester oder Freundin zuschlagen, weil der Vater ja die Mutter schon immer geschlagen hat. Und der Vater als "Vorbild" kann ja nichts falsch machen. Es ist aber leider auch ein Fehler von "unseren" Frauen. Sie werden Mißbraucht und gedemütigt, doch nach einer Stunde sitzt diese Frau die noch vor einer Stunde geschrien hat vor leid mit Ihrem "peiniger" und trinkt Tee. Da ist es kein Zufall, das der Mann es immer wiederholt, denn er weis, eer muß durch seine Taten keine Konsequenzen ziehen...... Egal was wir sagen und schreiben, es ist eine TATSACHE, das es sich NICHT ändern wird. |
Cocuklar HARCANMAMALI...
cocuklari düsünen yok.. bir ara bi konusma gecti ve ben dedim ki bei einer "alleinerziende" mutter aufzuwachsen ist viel besser, als mit mutter und vater, wo nur gewalt in der familie angesagt ist...
oh, sekiz saat calisiyorum diye hic birseyle ilgilenme.. e o cucuk??? sorumluluk?? cocugun sorunlari olunca konusmak???? yooooooo onu bilmezler, ama yapmaya gelince, stehen sie an erster stelle. |
KARAMURAT 61
Sen ne demk istiyorsun? hayat tabii ki hep güllük, gülistanlik DEGIL, ama sorunlarin yanisira birde evde kocadayagi yemege kimsenin mecburuyeti yok.Hem ne demek "siz ir evlenin coluk cocuk sahibi olunda görelim" Evlenmek demek dayak yemek demekmi? cok yalnis yoldasin. benim annem babam 30 yildir evliler ne kötü bir söz duydum nede bir tokat. AMA BU RESMEN BIR SEVIYE olayi. SEVIYESIZ ve KÜLTÜRSÜZ INSAN DAYAGI ÖNE SÜRER baska verebilecek birseyi olmadigindan ve kendinden baska hickimseyi sevmediginden. Böyle insanlar sonucta da YALNIZLIGA MUHTACDIRLAR. Umarim bir gün uyanirsin
|
Wenn ich einmal auf Deine...
....Schwachsinnsposts antworten sollte, kannst Du es auch bei mir tun. Ich habe Dir aber nicht geatwortet.
Wenn Du Deine Frau schlägst und deswegen auch nicht "sikayetci" bist, rate ich Dir nur eins: Mit jedem Schlag, den Du ihr versetz, verliert sie ein Stück Sympathie,Respekt und Gefühl für Dich! Sie wird vielleicht nicht bei Dir bleiben, weil Du n toller Typ bist, sondern weil Du Kinder hast oder weil sie nicht das Thema des türkischen Kaffeekränzchens werden möchte.... Tolles Leben... |
BAGLA
eger seyini iple baglarsan, merak etme birsey olmaz!!!!!
bu yazdiklarina werde ich noch nicht mal drauf eingehen.. sorry.... |
yooooooooo
benim anneme hakaret eden öyle kolay kurtulmaz ,önce tokati yer o sahis,ben böyle konulardan bahsediyorum iste yoksa her ufak seyden kadina el kaldiran tiplerden deyilim ve öylelerinede karsiyim.
Ben kariyi alinca alninda "sana orospu cocugu diyecegim "diye yazacagini sanmiyorum.Bir beraberlikte hersey mükemmel yürür ama iki sahis ayni cati altina girince hersey ortaya cikar,beraberken tartisilmasi sözkonusu olmiyan seyler ayni cati altinda birbirini yiycek duruma kadar getirir. |
wowwwwww
ne cevapti be :-))))
|
na klar doch...
cünkü ben gercekleri yaziyorum,bunlarda senin isine gelmiyor,weil du ein MEME bist.
Burda kizlarin kicini yalamaktan baska birsey yapmiyorsun,yazdigima cevap versen kizlara karsi konusmus gibi olcaksin oda isine gelmiyo. Sen git bir etek giyde öyle karsima cik veya kizlarin etekleri altinda saklan |
Her ülkede ne yazikki....
....cocuklar cahilligin kurbani oluyorlar....
Wenn ich in der Politik wäre, würde ich wirklich etwas wie einen "Elternführerschein" einführen. Genitalleri ollan cocuk yapiyor ya.... |
DÖV KARDESIM DÖV...
Cemin dedigi gibi.... attigin her tokatta esin sana karsi olan saygisini, sevgisini, hisslerini kayip edecek... irgendwann mal kommt ihr zu einem punkt, wo sie gar nichts mehr für dich empfinden wird.. sie wird aber nichts sagen, cem´in dedigi gibi, ya cocuk var diye yada......... (neden cok) und wird weiterhin mit dir leben,,
düsünsene du gehst mit deiner frau ins bett. du verkehrst mit ihr, dabei EMPFINDET SIE NICHTS GEGENÜBER DIR...?!?! sowas hättest du bestimmt gerne ne?? klar, hauptsache sie hält ihr mundwerk... |
Karamurat....
... was ist denn, wenn Dein Vater mal vor Dir oder vor anderen "die Hand ausruchtschen" lässt und Deine Mutter verdrischt?
WÜrdest Du dann sagen:" Baba bu sefer hakliydin! Annem dayagi hak etdi! Yeri gelmisti babam!" Mal schauen, was für eine Antwort nun kommt.... |
:-)))))))))))
dass hatte ich mal in der schule thematisiert, dass jeder mal in so einem kurs teilnehmen soll und einen kurs über "erziehung" abschliessen soll (muss ja kein langer kurs sein..)
ögretmenimin cevabi "ach, die menschen werden es sowieso schaffen, sich davon zu kriechen".. :-((( |
sacma bir örnek...
kusura bakma ama yapabilecegin en sacma örnegi yaptin.cok güzel dedin annen baban 30 yildir evli,benimkilerde 36 yildir,sen gelipde bizim suanki gencligimizi anne babamizla karsilastiriyorsun iste bu sacma,biz anne babalarimizin tirnagi olamayiz,cünkü onlar evliligin nedemek oldugunu ne kadar kutsal birsey oldugunu cok iyi biliyorlar,bu bilgiler bizde eksik cünkü biz yokluk görmedik,bolluk icinde yasadik.bu zamanda kimse kimsenin kahrini cekmek istemiyor,her ufak bir seyde bosanma sözkonusu oluyor.annen baban hic tartismadimi,eminimki tartisdi,ama onlar hala evli..Allah ayirmasin...biz onlar gibi olsaydik bu tür tartismalar olmazdi bile.
Evlenmek dayak deyil bunuda demek istemedim..Kadin kadinligini bilsin dedim artik nasil istersen anla. |
Ben sordum bu soruyu..
ben sordum karamurata...
bei seiner mutter ist es was anderes di mi murat??? arkadasim, insanin kendi cani, cigeri yanarda "iyi oldu" der mi hic?!?!?! can, ciger bu... ama KENDI CANI CIGERI OLUNCA... |
seninle konusanda kabahat...
oglum gözlerini bir ac dünyaya bir bak,ya manyak manyak konusma....
|
konu anne deyil
annemi isin icine katmayin,benim annem bir kadinin nasil davranilacagini cok iyi biliyor o yüzdende dayak sözkonusu olmaz.
|
konu anne deyil
annemi isin icine katmayin,benim annem bir kadinin nasil davranilacagini cok iyi biliyor o yüzdende dayak sözkonusu olmaz.
|
konu anne deyil
|
SENDENDE YÜREKLIYIM...
1. konumuz GEWALT ve senin pis fantasilerin degil, tamam mi?!?!?!?!?! isine gelmiyor, seyini baglayip oturmak.... yada öyle bir insani görünce, "weggucken" yapamiyorsun.....
immer sind es die frauen schuld di mi? natürlihc, warum wohl????? weil sie ein frau sind.. sen atletle dolasinca sana tecavüz ediyorlar mi???!!!!! kendinden kisma, kadinlari einengen et.. allah bilir ciktigin kizlarda "ÖYLE ORASI BURASI ACIK" kizlardandir... |
Ama insanlar hata yapmazmi?
Her insan sinir küpü olup yanlis bir sey diyebiliyor, öyle degilmi?
Her insana olur böyle seyler! Senin annende insan! Her zaman dayakmi yesin? Kardesim bence bu is kolay, karini dövüyorsan, demek ona karsi hislerin yoktur. Isi uzatacagina, git ayril karindan, olur bitir. Yada git kendine bir "Boxsack" al ona vurup dur.... ( Wieder ne Marktnische entdeckt! ) |
EVET HAKLISIN...
annen herseye "olur, tamam, evet" dedigi icin, dayak yemiyordur..... dogru buda bir yöntem...
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:04 Uhr. |