![]() |
Zitat:
Anlamadim. Aciklarmisin lütfen? Bi kac hafta önce, ben atheistim, atheistligi annemden ögrendim diyen sendin. Bugün annem islama inaniyor diye yaziyorsun. Fazit: sie hat sich bekehren lassen. Celiskiyi kendi sözlerinde ara. |
Zitat:
evet bence ALLAH dediniz yok ... hic mi hakim yok ... Allah dediz varligi sorgulamaya ?? 30 sene sonra >Türkiye kalmicak ... cünkü Kürt insanlar türk lerden fazla olucak .. |
Zitat:
pack deine Sachen ein kleines ... |
Zitat:
Juhuuuu, Daddy will mit mir verreisen. |
Inancimizin gölgesinde serinleniyorsun
Zitat:
kimin kimden daha cok veya az oldugu seni niye bu kadar ilgilendiriyor? Yoksa korkuyormusun? Neden ve kimden korkuyorsun? Allah var, bizde inandigimiz icin sende bizim yanimizda, icimizdesin INANCIMIZIN GÖLGESINDE serinleniyorsun |
Zitat:
ich habe geschrieben wo meine Eltern geboren sind .. mehr nicht ... lafi tasak tarafindan anlama lütfen ..sayin ...etc. |
Zitat:
Sen müslümanlarla arkadaslik edermiydin? Mich stört es nicht, dass du atheist bist. Es wird nur langsam echt langweilig zu hören, wie sehr du den Islam hasst. Kardesim, tamam sen müslüman degilsin, anladik. Zerre kadar inancin yok, onu da anladik. Du suchst ne Frau mit der du Kinder bekommen kannst onu da anladik. Geräts immer an die falschen, ok ist auch angekommen. ... Alles schön und gut. Alles im grünen Bereich, kannst du alles so handhaben wie du möchtest. Nur, warum verstehst DU nicht mal endlich, das wir eine andere Meinung haben? Biz senin fikrine karsi mi cikiyoruzda, sen sürekli islamiyetin ne kadar yalnis, ne kadar kötü oldugunu israr ile yazip duruyorsun? Biz senin atheistligini terliyormuyuz sürekli? Sen neden iki birdir islamiyetten ne kadar süphe ettigini, müslümanlari ne kadar kinadigini yazip duruyorsun?? Anladik atheistsin. Soll ich ein Thread aufmachen für dich, indem ich reinschreibe und zwar ganz groß: IMOGDI AUS BAYERN IST ATHEIST herkese ilan etmek istiyorsun, herkesin bilmesini istiyorsun, ben yardimci olabilirsim istersen. Birde su ismini ver rica ederim. Madem hep dogrusun, ve SENCE dogruluga fotoraf ait, o halde hemen isminide ilan edebiliriz. Dann mache ich ein riesen großes Plakat mit der Aufschrift: xxx alias Imogdi, Mitglied bei Vaybee Wohnhaft in München ist ein ehrlicher bekennender Atheist Er steht dazu, er ist unheimlich stolz darauf und er möchte glücklich werden. Bist du dann glücklich?? |
@unos:kötü kizi annesi iyi kizi eller met eder misali, kendi kendini met eden unos
Zitat:
@unos "kötü kizi annesi , iyi kizi eller meteder" meselesi gibi SENDE KENDI ADINI TEMIZE CIKARMAYA CABALIYORSUN :-). Yukarida yazdigin gibi birisi degilsin,ama eminim olmak isterdin :-). Chatdeki kürtler ve aleviler SENI ITICI buluyor, sana küfürler ediyor sende onlara küfürler ediyorsun. Bu chatden senden küfür bazi ve kivrak olani yok unos bosuna yirtinma. Baskalarina iftira atarak ve insanlari birbirine düsürerek YANI PISLIKTEN besleniyorsun. Neden bu forumda veya chat odasinda senin düsüncelerini destekleyen yok??? YANLIZ geldin dünyaya yine YANLIZ ve KIMSESIZ öleceksin unos |
Zitat:
Na na na na, du möchte gern ehrlicher Mensch. Meine Antwort war auf diesen deinen Satz: Zitat:
Wo steht da was vom Geburtsort deiner Eltern?? Das einzige was da über deine MUTTER steht ist, dass sie an den Islam glauben würde. DEINE Worte. So ehrlich bist du dann wohl doch nicht. Wer im Glashaus sitzt sollte nicht mit Steinen werfen! |
Zitat:
yoo ,jetzt haste meinen EGO gestreichelt ... Erkan ,war noch nie so glücklich wie heute .. |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 22:57 Uhr. |