Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Aktuelles (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=390)
-   -   19 MAYIS genclik ve spor bayrami (http://localhost/forum/showthread.php?t=10048)

27.05.2013 23:56

Gercekleri peki sen benden daha mi biliyorsun? Neymis o gercekler? Gördün mü birsey gözlerinle yoksa uydurup yapistirdinmi?

Aslinda senin gibileri ciddiye alip da cevap bile vermek hata.

Sen burda kimseyi tanimiyorsun. Gelmis bir de bilmis gibi cene caliyorsun.

28.05.2013 00:04

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065887)
Gercekleri peki sen benden daha mi biliyorsun? Neymis o gercekler? Gördün mü birsey gözlerinle yoksa uydurup yapistirdinmi?

Aslinda senin gibileri ciddiye alip da cevap bile vermek hata.

Sen burda kimseyi tanimiyorsun. Gelmis burda bilmis gibi cene caliyorsun.

? ne diyorsun sen? ben nerde ne demisim? benim yazilarimi iyicene oku! asil seni cidiye almamak lazim, günlerdi papagan gibi ayni laflar, yok burasi bana göre degil yok burada deliler dolu vs vs

hala burdasin. neden?

28.05.2013 01:54

Forum Brezilya pembe dizilerini gecmis. Sadece 3-4 gunluk uyeyim surada nelerle karsilastim ya :)

immeriyi 28.05.2013 03:53

Zitat:

Zitat von sevtap05 (Beitrag 2064559)

Wie geeeeeeeeil!!!! Eine Türkei Torte aus lauter Türken :D

immeriyi 28.05.2013 04:00

hahahahahhahaahhahahhahaahhaha

leeeeeeeeeuuuuteeee ihr seid soooooooooooooooooooooooooooo

GEIL!!!!!

Ich habe mir das mal hier etwas durchgelesen und bin zu dem schluss gekommen,
dass ihr alle nicht ganz dicht seid!!! :D
und:

dass ich viiiiiiiieeeeeel spass haben werde eure storys zu lesen :D

WEITER SO!!!

immeriyi 28.05.2013 04:01

Zitat:

Zitat von BosphorusTaurus (Beitrag 2065899)
Forum Brezilya pembe dizilerini gecmis. Sadece 3-4 gunluk uyeyim surada nelerle karsilastim ya :)

aynen aynen tam cifik carsisi gülmekten karnima agrilar girdi :D

Kostas 28.05.2013 07:55

bunlar icin gercekleri kaldirmak zor

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065858)
bende haksizliklara dayanamam! buyursunlar,bende onlari sarkilarimla oynatirim ....

bende bu lastoschu dansöz edip her konuda oynattim ama bunlar dansözlügü benimsemis hicbir utanma ve düzelme yok.

gelelim lastik lastoschun yalanlarina.
Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065872)
Iyi de zerrecik hadi Aurum yalan söylüyor, ya onmyown? O da mi yalan söylüyor? Christanbul'u ile de sözde yatmis.. Hadi bunlarin hepsi ausage gegen aussage.. Ama benim hakkimda yalan yanlis attigi iftiralarin da mi dogrusunu yanlisini bilmiyorum zerrecik? Cevaplayim hepsi yanlis.. Adimi bile bilmeyen birisi benim hakkimda ne bilebilir ki?

Die arme Aurum tut mir leid, belki bu salagi adamdan saydi, hayat arkadasini bulma ümidi tasidi falan filan. Ne umdu ne buldu?

1. Aurum yalan söylüyor ve altima yatti
2. OnmyOwn blind-dateci ve o konuda fark ettiyseniz hicbir zaman yalan söylemedi. sadece blinde-date deyince duymamazliktan geldi. yalan söyleseydi sonu aurum gibi olacakti.
3. christanbul'un esi anna hakkinda beraber oldugumu söylemedim. benim söylediklerim ortada. bir alinti sunayim:
Zitat:

Zitat von Toni
hallo anna,
freut mich dass du geheiratet hast und dich in der türkei niedergelassen hast.
ich wünsch euch viel glück und vielleicht werde ich euch auch mal besuchen kommen.
öptüm

4. lastosch hakkinda ne söylediysem dogrudur. haftalarca bosporus, cenk, kemal ve yusufu tanimiyorum deyip inkar ettikten sonra kabul etti. ayni aurum misali önce yalan söyleyip sonra tek tek kabul etti.

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065877)
aurum hanim akilli bir bayan olsaydi, bastan gercekleri söyleyip kenara cekilmeliydi. o inkar ettikce, toni efendide inatlasdi tabi. burda birbirlerine saydiklari gercekten utanc verici...

ikisininde sergiledikleri cirkin hareketler idi.

ayriyeten aurum hanimin sergiledigi diger tavirlarida cok cirkin! sevmiyorum böyle kötü niyetli oyunbazlari...

ben adamina göre cevap veririm. farkindaysan burada birileri grup halinde hareket edip birbirlerinin yalanini örtme cabasinda.
farkindaysan benim aurum hanima karsi olan tavrim ile monday'a karsi olan tavrin ayridir. monday bana cok daha agir hakaretlerde bulundugu halde ona birsey demiyorum. ben burada hicbir zaman yalan veya dogru olmayan seyler söylemedim. söylememde. benim burada birisinin annesini veya ailesini hicbir zaman karistirmadim ama baskalari burada ana avrat küfür edip sonra ben baslamadim diyerek siyrilacagini zannediyor.

bu konularda dikkatli izleyen bazi insanlara karsi tavrim daha baska oldugunu fark ediyor.

ben sana daha öncede bu konulara karisma yoksa senide hedef alir bunlar demistim. hala ayni düsüncedeyim. sen sadece seyret ve kendince yorumunu yap.
bircok üye burada kimin dogru ve kimin yalan söyledigini anliyor.

@diger arkadaslar. okuyup yorumunuzu yapin. devamli sikayet ederek sildirdikleri yazilarin nedenini arastirin. aurum hakkinda konusan lastosch mummu tutmus ki yalan söylüyor? lastosch hakkinda düsseldorf'ta oturan arkadaslar derendorfta baltaci kahvesine gidip barbaros, cenk ve kemale sorsun. onlar size bunun ne oldugunu. yillarca parazit gibi yengesinin evinde kaldigini. okumayip meslek bile ögrenmedigini ve simdi abisinde barinamadigi icin annesinin yaninna döndügünü anlatacaktir.

28.05.2013 09:38

Omg wessen bild hast du geklaut?

28.05.2013 15:27

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065930)
ben adamina göre cevap veririm. farkindaysan burada birileri grup halinde hareket edip birbirlerinin yalanini örtme cabasinda.

ben bu gruplasmayi konuda gördüm. "ac tavuk kendini dari ambarinda sanir" diyerek cekildim kenara.bu tavuklari o kadar ciddiye almamak gerektigini düsünüyorum.
.....

konuyu derine dogru okuyunca öldüm gülmekten ;)))) oyunlar,entrikalar ahahaha burasi chat odasindan daha geyik

28.05.2013 16:04

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065937)
Omg wessen bild hast du geklaut?

Hahahahahaha,

jetzt kommen seine tiefenpsychologischen Sehnsüchte zum Ausdruck.. :D

28.05.2013 16:40

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065930)
bende bu lastoschu dansöz edip her konuda oynattim ama bunlar dansözlügü benimsemis hicbir utanma ve düzelme yok.

gelelim lastik lastoschun yalanlarina.

1. Aurum yalan söylüyor ve altima yatti
2. OnmyOwn blind-dateci ve o konuda fark ettiyseniz hicbir zaman yalan söylemedi. sadece blinde-date deyince duymamazliktan geldi. yalan söyleseydi sonu aurum gibi olacakti.
3. christanbul'un esi anna hakkinda beraber oldugumu söylemedim. benim söylediklerim ortada. bir alinti sunayim:

4. lastosch hakkinda ne söylediysem dogrudur. haftalarca bosporus, cenk, kemal ve yusufu tanimiyorum deyip inkar ettikten sonra kabul etti. ayni aurum misali önce yalan söyleyip sonra tek tek kabul etti.

farkindaysan benim aurum hanima karsi olan tavrim ile monday'a karsi olan tavrin ayridir. monday bana cok daha agir hakaretlerde bulundugu halde ona birsey demiyorum. ben burada hicbir zaman yalan veya dogru olmayan seyler söylemedim. söylememde. benim burada birisinin annesini veya ailesini hicbir zaman karistirmadim ama baskalari burada ana avrat küfür edip sonra ben baslamadim diyerek siyrilacagini zannediyor.

bu konularda dikkatli izleyen bazi insanlara karsi tavrim daha baska oldugunu fark ediyor.

ben sana daha öncede bu konulara karisma yoksa senide hedef alir bunlar demistim. hala ayni düsüncedeyim. sen sadece seyret ve kendince yorumunu yap.
bircok üye burada kimin dogru ve kimin yalan söyledigini anliyor.

@diger arkadaslar. okuyup yorumunuzu yapin. devamli sikayet ederek sildirdikleri yazilarin nedenini arastirin. aurum hakkinda konusan lastosch mummu tutmus ki yalan söylüyor? lastosch hakkinda düsseldorf'ta oturan arkadaslar derendorfta baltaci kahvesine gidip barbaros, cenk ve kemale sorsun. onlar size bunun ne oldugunu. yillarca parazit gibi yengesinin evinde kaldigini. okumayip meslek bile ögrenmedigini ve simdi abisinde barinamadigi icin annesinin yaninna döndügünü anlatacaktir.

Geri zekali yalanin kurusun :D Cöplüklerden daha nice yalanlar cikaracaksin.. Bu isimleri zaten ben sana söledim ip ucu olarak. Gene ne yalan yanlis uyduruyon lan? :D

Sen Bosphorus degil orda buda bir üye....Sen Barbaros'a, Kemal'a, Harun'a, Ahmet'e, Ömer'e vs. vs. soracaksin benim kim oldugumu, önceden Goethe Gymnasium'da hafta sonlari box yapiliyordu, ordan beni tanirlar, bende onlari ordan tanirim.. Barbaros'a sor tamam mi? Sparing yaparkan, yanlislika yumrugu cekememistim, dag gibi adam yere serilmisti.. Ayaga sor kaldirabildik, hep basima kalkar durur.. Ona zor oldu mu?

Kostas 28.05.2013 18:28

Zitat:

Zitat von the_last_time (Beitrag 2065947)
Geri zekali yalanin kurusun :D Cöplüklerden daha nice yalanlar cikaracaksin.. Bu isimleri zaten ben sana söledim ip ucu olarak. Gene ne yalan yanlis uyduruyon lan? :D

Sen Bosphorus degil orda buda bir üye....Sen Barbaros'a, Kemal'a, Harun'a, Ahmet'e, Ömer'e vs. vs. soracaksin benim kim oldugumu, önceden Goethe Gymnasium'da hafta sonlari box yapiliyordu, ordan beni tanirlar, bende onlari ordan tanirim.. Barbaros'a sor tamam mi? Sparing yaparkan, yanlislika yumrugu cekememistim, dag gibi adam yere serilmisti.. Ayaga sor kaldirabildik, hep basima kalkar durur.. Ona zor oldu mu?

sinirlenme lastosch,
barbaros yerine bosporus yazmisim ama daha önceleride bu isimleri sana sordugum icin ne yazmak istedigimi anlamissin.

lastik sana sormazlarmi niye bu kisileri inkar edip aradan 3 gün gectikten sonra tek tek itiraf etmeni?
sana itiraflarini niye sildigini sormazlarmi?

sen insanlari aptal yerine koymaya calisiyorsun ama takip edenler dogruyu biliyor.

senin hakkindada hersey dogru. adres ve isim verdim. isteyen gidip derendorfta baltaci kahvehanesinde bu kisilere birebir sorabilir.

seninde mumun yatsiya kadar dayanmadi lastigim.

28.05.2013 18:38

Egal was du machst, ich werde dich weiterhin löschen lassen und dich immer wieder melden. Ich habe selten so einen kranken perversling gesehen. Wir sind auch nicht in Ostanatolien, wir sind in deutschland. Keine ahnung was du mit meinen daten willst? Willst du mich entführen lassen? Oder mir die bude einrennen? Mein freund wohnt auch hier und er wartet schon auf dich.
In dem gleichen haus ist auch mein anwalt unten.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...57#post2065957

Kostas 28.05.2013 18:49

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065960)
Egal was du machst, ich werde dich weiterhin löschen lassen und dich immer wieder melden. Ich habe selten so einen kranken perversling gesehen. Wir sind auch nicht in Ostanatolien, wir sind in deutschland. Keine ahnung was du mit meinen daten willst? Willst du mich entführen lassen? Oder mir die bude einrennen? Mein freund wohnt auch hier und er wartet schon auf dich.
In dem gleichen haus ist auch mein anwalt unten.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...57#post2065957

drehst du jetzt komplett am rad oder ist das wieder eine tour wie du dich retten willst?
egal was du machst wird die wahrheit immer ans licht kommen.

die leute sehen wer lügt. auch viele andere userinnen haben endlich erkannt dass du dich in widersprüche und lügen verstrickt hast.

das wahre kommt immer ans licht. ich hab dir schon sehr oft gesagt "yalancinin mumu yatsiya kadar yanar".

@arkadaslar bu kadina ne desem anlamiyor. gitgide daha sacma yalanlarla karsimiza cikiyor.

28.05.2013 18:57

Diesmal bist du zu weit gegangen. Denkst du wirklich so kannst du jemanden druck machen? Da hast du dich aber getäuscht bei mir.

Und hör auf ständig auf meine prepaid karte anzurufen.

28.05.2013 18:59

toni ????

resimdeki adam kim?

allahim ne olur artik sesimizi duy! acilen senin yardimina ihtiyacimiz vaaaarrrrr :D

Kostas 28.05.2013 19:01

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065968)
Diesmal bist du zu weit gegangen. Denkst du wirklich so kannst du jemanden druck machen? Da hast du dich aber getäuscht bei mir.

Und hör auf ständig auf meine prepaid karte anzurufen.

du hast doch nicht alle tassen im schrank.

jetzt willst du doch nicht allen ernstes behaupten dass ich dich anrufe.
dilek ich hab deine telefonnummer nach meinem ausrutscher gelöscht.

ich darf dich daran erinnern dass ich dir auch die geschichte mit dem gestohlenen telefon erzählt habe als du mich nach monaten am telefon erwischt hast.

wenn du plausibler lügen würdest gäbe es bestimmt ein paar leute die drauf reinfallen aber sowas dummes kauft dir keiner ab.

anscheinend hast du die abfuhr von damals immer noch nicht verkraftet.

Kostas 28.05.2013 19:02

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065970)
resimdeki adam kim?

allahim ne olur artik sesimizi duy! acilen senin yardimina ihtiyacimiz vaaaarrrrr :D

bi bilsem kim oldugunu.

resimsiz olunca hemen silindigim icin bu sefer kostüm giydim :D

28.05.2013 19:05

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065971)
du hast doch nicht alle tassen im schrank.

jetzt willst du doch nicht allen ernstes behaupten dass ich dich anrufe.
dilek ich hab deine telefonnummer nach meinem ausrutscher gelöscht.

ich darf dich daran erinnern dass ich dir auch die geschichte mit dem gestohlenen telefon erzählt habe als du mich nach monaten am telefon erwischt hast.

wenn du plausibler lügen würdest gäbe es bestimmt ein paar leute die drauf reinfallen aber sowas dummes kauft dir keiner ab.

anscheinend hast du die abfuhr von damals immer noch nicht verkraftet.

Ich habe dein fake nick von dem admin schwarz auf weiss. Wenn ich auch nur ein mucks von dir höre oder irgendwas in der richtung in meine nähe sehe, werde ich dich anzeigen. Darauf kannst du wetten.

Was wolltest du mir denn sagen, schreib doch hier rein. Es ist nur ein prepaid handy. Ich kann es wechseln. Du bist ein stalker. Seit über 10 jahren, läufst du hinter mir her und versuchst mein nr. kriegen, jetzt hast du sie, aber ich werde es wechseln.

Stell doch dein echtes bild rein mit der glatze, hast du angst, dass die frauen wegrennen und die leute erkennen was für ein armseliger typ du bist? Sowas würde keine frau freiwillig anfassen.

28.05.2013 19:06

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065972)
bi bilsem kim oldugunu.

resimsiz olunca hemen silindigim icin bu sefer kostüm giydim :D

hic dogru degil yaptigin.

insan bari herhangi bir japon adamin resmini eklerdi beeee :D

ne haliniz varsa görün! ben simdi günesin altinda biraz yanmayi düsünüyorum :D

Kostas 28.05.2013 19:10

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065973)
Ich habe dein fake nick von dem admin schwarz auf weiss. Wenn ich auch nur ein mucks von dir höre oder irgendwas in der richtung in meine nähe sehe, werde ich dich anzeigen. Darauf kannst du wetten.

Was wolltest du mir denn sagen, schreib doch hier rein. Es ist nur ein prepaid handy. Ich kann es wechseln.

dilek eigentlich keine schlechte taktik aber du übertreibst masslos.

wenn du etwas glaubwürdigeres erfinden würdest und es später nochmal versuchst werde ich auf deine hirngespinnste eingehen.

Kostas 28.05.2013 19:10

Zitat:

Zitat von zerrecikler (Beitrag 2065974)
hic dogru degil yaptigin.

insan bari herhangi bir japon adamin resmini eklerdi beeee :D

ne haliniz varsa görün! ben simdi günesin altinda biraz yanmayi düsünüyorum :D

ne günesi ya? sizin oralarda günesmi cikti?

28.05.2013 19:12

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065975)
dilek eigentlich keine schlechte taktik aber du übertreibst masslos.

wenn du etwas glaubwürdigeres erfinden würdest und es später nochmal versuchst werde ich auf deine hirngespinnste eingehen.

Soll ich deine mail hier posten? Deine taktik ist noch dümmer.

Jeder weiss inzwischen wie krank du bist, und dass du solche sachen immer machst. Rede dir das ruhig ein wie seriös du bist.

Kostas 28.05.2013 19:17

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065977)
Soll ich deine mail hier posten? Deine taktik ist noch dümmer.

Jeder weiss inzwischen wie krank du bist, und dass du solche sachen immer machst. Rede dir das ruhig ein wie seriös du bist.

meine mail?
welche mail das würde mich auch interessieren. auch für alle anderen wäre es von grossem interesse. lass uns an deinen kranken theorien teilhaben.

28.05.2013 19:20

Red du nur weiter... Warte ab. Keine ahnung was du von meine telefonnumer und daten hast. Vielleicht macht dich das glücklich. Nur mich hast du schon lange nicht. Davon kannst du nur träumen. Bei der visage.

Kostas 28.05.2013 19:22

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065980)
Red du nur weiter... Warte ab. Keine ahnung was du von meine telefonnumer und daten hast. Vielleicht macht dich das glücklich. Nur mich hast du schon lange nicht. Davon kannst du nur träumen. Bei der visage.

was ist denn nun mit der mail?

dilek böyle yalanlari kimse yutmaz. camur atiyorsun ama buradakiler gercekleri görüyor.

28.05.2013 19:24

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065954)
sinirlenme lastosch,
barbaros yerine bosporus yazmisim ama daha önceleride bu isimleri sana sordugum icin ne yazmak istedigimi anlamissin.

Tesekkur ederim duzelttiginiz icin, cunku ben burada kimseyi tanimiyorum ve bahsi gecen olaylara cok yabanciyim.

Kostas 28.05.2013 19:27

Zitat:

Zitat von BosphorusTaurus (Beitrag 2065984)
Tesekkur ederim duzelttiginiz icin, cunku ben burada kimseyi tanimiyorum ve bahsi gecen olaylara cok yabanciyim.

buradaki yazilari okuyunca ismin aklimda kalmis.
barbaros yazacagima bosporus olmus :)

28.05.2013 19:27

Zitat:

Zitat von Kostas (Beitrag 2065982)
was ist denn nun mit der mail?

dilek böyle yalanlari kimse yutmaz. camur atiyorsun ama buradakiler gercekleri görüyor.

Du hast dich sofort gelöscht... naja wenns dir spass macht. Du bist echt unterste schublade.

Kostas 28.05.2013 19:29

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065987)
Du hast dich sofort gelöscht... naja wenns dir spass macht. Du bist echt unterste schublade.

schade dass lügen keine langen beine haben, das ist auch der grund weshalb du immer wieder dir widersprichst.

wie oft soll ich mich wiederholen? was ist nun mit der mail???

wenn du keine mails postest kann ich ja mal die mail posten wofür ich mal gelöscht wurde. erinnerst du dich noch daran?

28.05.2013 19:32

Damit ich meine daten hier veröffentliche? So sehe ich aus.

Kostas 28.05.2013 19:34

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065990)
Damit ich meine daten hier veröffentliche? So sehe ich aus.

nein du siehst noch dümmer aus :)

von welchen daten und von welcher mail phantasierst du?

aciklada bizde bilelim. denk dir aber etwas aus wo du dir nicht widersprichst.

28.05.2013 19:36

Meinetwegen kannst du jetzt selbstgespräche führen.

Mit diese aktion hast du bewiesen, wie vernarrt du in mich bist. Es tut mir leid für dich.

Kostas 28.05.2013 19:40

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065994)
Meinetwegen kannst du jetzt selbstgespräche führen.

Mit diese aktion hast du bewiesen, wie vernarrt du in mich bist. Es tut mir leid für dich.

dilek mir ist nur wichtig das deine lügengeschichten wieder zurechtgerückt werden.

nicht mehr und nicht weniger.

solange du nicht einen auf unschuldiges und schüchternes mädel machst wird keiner die wahrheit über dich erfahren.

gleiches gilt für lastosch auch, solange er die wahrheit über sich erzählt wird auch er in ruhe gelassen.

ein tipp von mir wäre erzählt nichts über euch, denn dann muss ich es auch nicht klarstellen ;)

28.05.2013 19:42

Und dafür brauchst du die adresse von den leuten und rufst bei denen zuhause an? Du bist ein kranker stalker, der kein nein versteht.

Wenn du so toll bist, gehst du zu der nächsten frau über und jagst nicht eine einzigen person hinterher und versuchst dich hier zu behaupten. Anscheinend hat dir das so zugesetzt, dass du keine chance gehabt hast.

Du wolltest auch meine facebook adresse... es ist leider nicht öffentlich zugänglich. Du weisst ja wie man sowas sucht.

Kostas 28.05.2013 19:47

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2065998)
Und dafür brauchst du die adresse von den leuten und rufst bei denen zuhause an? Du bist ein kranker stalker, der kein nein versteht.

Wenn du so toll bist, gehst du zu der nächsten frau über und jagst nicht eine einzigen person hinterher und versuchst dich hier zu behaupten. Anscheinend hat dir das so zugesetzt, dass du keine chance gehabt hast.

erst war es eine mail dann deine nummer und jetzt deine adresse.
gleich wirst du noch behaupten ich hätte auch dein hirn und deshalb bist du so dumm.

dilek ich jage dich nicht sondern ich vermittle den leuten mit was für einer person sie hier zutun haben.

yalanlara göz yumamiyorum. sen yalan söylemezsen bende seni düzeltmem.

28.05.2013 19:48

Auf so eine dummes zeug von dir, werde ich nicht mehr antworten. Du kannst vor dich hinsülzen bis der tag zuende ist.

Kostas 28.05.2013 19:51

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2066001)
Auf so eine dummes zeug von dir, werde ich nicht mehr antworten. Du kannst vor dich hinsülzen bis der tag zuende ist.

das du mir nicht mehr antworten willst hast du alleine heute 3 mal schon gesagt.
in den letzten wochen warens bestimmt schon 20 mal.

du bist die unkonsequenz in person.

du hast mindestens schon 100 mal geschrieben dass du dich hier abmelden willst aber bist trotzdem von morgens 9:00 bis 24:00 uhr hier. manchmal bist du sogar nachts hier.

man kann dir im grunde kein wort glauben weil alles nicht stimmt.

28.05.2013 19:53

Was für ein trottel...

Kostas 28.05.2013 19:55

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2066004)
Was für ein trottel...

darauf antworte ich mit einem zitat:

Zitat:

Zitat von anonimisiert (Beitrag 2065842)
wen meint sie denn mit dämlich? höchstwahrscheinlich meint sie sich selber. ;p

hey schnecke, wo sind denn deine bodyguards?

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:41 Uhr.