Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Foren Archiv (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=402)
-   -   Tr. Scheidungen (http://localhost/forum/showthread.php?t=4426)

17.04.2004 23:07

bin keine 5 min online

was lese ich :(
Immutabilität = Unveränderlichkeit

17.04.2004 23:17

ne demek yani?

Ist ja wohl klar das man sich grade als Türkin gedanken darüber macht, da unser Volk geschiedene Frauen mißbilligt!

Evlilik benim icinde kutsaldir, ama yürümeyince ne yapmali sence? Ömür boyu mutsuz olmalimi? Bu yetmiyormus gibi, mutsuz bir evliligin icine birde cocukmu dünyaya getirmeli? Buna ne hakkimiz var söylermisin?

Evlilik kutsaldir ve hayatta bir defa yapilir diye, birdaha hci evlenmemelimi bosanmis bir insan?

Tabii erkek olarak bol ceneden atarsin, bizim toplumumuzda erkegin hic bir sorunu olmaz, otuz kere bosanir, otuz kere bidaha evlenirsin, nolcakki, kizmi yok dimi?

Bence insanlari bunun gibi bir hassas konu hakkinda düsünce ve fikirlerni paylastiklari icin böyle hor görmemelisin!

Yanlis yapmak insanlara mahsusdur, büyük konusma, evliligin kutsalligina inandigim kadar, ilahi adaletede inanirim!

can23a 18.04.2004 02:20

technik die begeistert...

es ist generell immer ein Problem gewesen Ironie in Worte zu fassen, wenn der entsprechende Kontext fehlt... von daher... könnte man noch einiges dazu schreiben...

jedoch ist deine Kritik konträr... :-)

Trotzdem danke für die Aufklärung!

can23a 18.04.2004 02:32

schade...

schade, dass dir das passiert ist! Ich glaube so handeln viele junge Türken...
Heiraten viel zu schnell, wenn ich schon "söz" höre, sehe ich vor mir eine Kettenreaktion --&gt Verlobung und Heirat! Und dann gibt es keinen Rückweg mehr...

Mutig, jedoch, dass du dich zu einer Scheidung/Trennung bewegen konntest... und auch schon in der kurzen Zeit sind gewalttätige Auseinandersetzungen?! Dann ist das wirklich eine richtige Entscheidung von dir gewesen!

Ausserdem bist du ja noch jung! Anderen Frauen geht es viel schlimmer, die sind in ihrer unglücklichen Ehe stecken geblieben und kommen aus dem Dilemma nicht mehr heraus! Nicht dass ich deine Lage runterspielen will...!
Ich hoffe, dass du bald deine Scheidung auch offiziell hinter dir hast! Und wieder ein glückliches Leben führen kannst... :-)

donvonramses 18.04.2004 03:29

@Can23A

ich kann dir in gewissem masse zustimmen..das könnte daher kommen,dass es mir schwer fällt,mich richtig auf deutsch auszudrücken..
yalniz ben türklerin aile hatirina evlenmesi derken, herhalde bu isin hatir icin olmayacagini bilmeyecek kadar saf degilim..
-es ist keine neue oder erfundene sache dass die ehe unter türken immer noch in nicht unerheblichem masse im rahmen der wünschen der eltern zustande kommt..oder zumindest unter ihre hinweise..

in welcher alter heiraten die türken durchschnittlich und wieviele davon sind finanziel oder geistlich unabhängig von ihren eltern, bevor sie heiraten??- das wäre eine interesante untersuchung im bezug auf scheidungquote unter deutschtürken..

-ja es ist klar, dass solche ehe in mittleren- oder ostanatoliän ohne scheidung bis tod wegen des zwangs der tradition dauern..ich wollte nur auf disem mir als eine wichtige grund sinnvol erscheinenden punk hinweisen..

18.04.2004 14:47

ein GRUND ist die FREIHEIT

LEUTE was ist der GRUND dafür ??
ganz einfach viele türkische Frauen heiraten um sich "SCHEIDEN" zu lassen, und danach alleine zu wohnen !! würden sie einfach so aus der famlienbund ausziehen hätte die Frau und ihre Familie eine gesellschaftliches PROBLEM !
aber wenn eine Frau geschieden ist und alleine wohnt wird über Sie nicht ´gesprochen "DEDIKODU! bei den die ausziehen und noch nicht verheiratet sind leider ja ... somit ist das ein weg zur FREIHEIT und SELBSTBESTIMMUNG der türkischen FRAU!!!

oder IRRE ich mich ??

donvonramses 18.04.2004 14:55

ya benimsin ya topragin!!

ne yapalim BB,
türk erkegi bosanmayi normal bir hadise olarak algilamayi ögrenemedi gitti!
- erkeklerin cogu bosanmayi kisiliklerine( erkeklik gururuna??) bir saldiri olarak görüyor hala gibi..

nasil olurda kari beni bosar yahu!!!
-will sie meinen männlichen existenz in frage stellen???
senin ex de hala bosanma islemlerine yanasmadiysa herhalde onunda derdi bu olabilir..
-neyse umarim kararinin zorluklarini kisa zamanda yenersin......

donvonramses 18.04.2004 15:38

hic de kutsal degil!!

weil gerade diese ansicht ein latenter rechtfertigungsgrund für so viele verbrechen in ehe ist..
ehe kann nur nur eine sonderbeziehung sein,der von beiden seiten viel aufwand fordert..wenn jemand das nicht aufbringt,gibt es keinen sinn veiterzumachen...

18.04.2004 15:53

o.T.

Und was ist mit den männern? Es gibt viele ehen, wo der ehemann sich seine Freiheit wärendessen nimmt und wenn er bock hat geht er ins puff, oder lässt sich von polnischen nutten im türk.cafe bediehen. Jaaaaa geil ne, wenn die frau zuhause wartet und alles hat seine ordnung. Selbst wenn der Mann fremdgeht etc., lässt er sich nicht scheiden und kann mit dem gewissen die Ehe weiterfortführen. Eine Frau die Ihr freiraum braucht und deswegen heiratet und sich scheiden lässt, finde ich auch unter aller sau!!!

18.04.2004 17:41

Deine Deutsche denkensweise widert mich.

an, ulan senin Kuran"dan kitap"dan haberin yokmu? Kuran"da bile öyle yaziyor ki: evlilik kutsaldir, diye....

Und kommst mit "ein Latetenter rechtfertigungsgrund"...

Man, das ist, dass wir jugendliche es respektieren zu heiraten und nicht wie Du ,wenn es nicht mehr klappt, dann klappts net, sagen und die Scheidung einreichen, das ist zu Deutsch, man!!!!!!!!

Die Ehe für uns Moslems bzw. ist sehr wichtig, man sollte damit sehr vorsichtig umgehen, so als ob Du einen Diamanten in der Hand hälst, ok?!

take care

Ogün

18.04.2004 17:55

BB und denvonramses

ihr habt mich falsch verstanden oder wolltet es falsch verstehen:

Man heiratet nur einmal im Leben. Oder lieg ich da falsch?
Habt ihr die Absicht, wenns nicht mehr gut läuft, wie es BB beschrieben hat, euch zu scheiden...
Unsere älter, haben sich nicht gekannt und sind schon über 30 oder auch mehr Jahre zusammen und denken nicht mehr an scheidung, weil sie wissen das es nichts mehr bringt, oder wollt ihr nach einer 30 jährigen Ehe, wo ihr schon zum Beispiel 45 oder 50 Jahre alt seit noch euer Leben leben? Kari veya Kadin bana cok cektirdi diye? mesela... ha?

Aslinda siz büyük konusmayin BB"cim, hemen bosanma davasini aklinda cikar, yoksa sana bu ugursuzluk getirir...Scheidung ist dafür da, wenn der Mann "sie" nicht befriedigen kann zum Beispiel (im Kuran wird es beschrieben), liesst es nach oder fragt nach, wenn ihr mir nicht glaubt...Scheidung ist dafür da, wenn die Frau fremdgeht usw... den rest könnt ihr euch denken, und nicht weil es nicht mehr klappt oder weil ich ihn nicht mehr liebe usw...wie sagt man so schön: "Liebe ist vergänglich, aber die Freundschaft nicht!"

Pazara kadar deyil, Mezara kadar!! bunlari hergün duyorsunuz yaw, allah allah!!

selamlar

18.04.2004 18:38

Schade aber hat so sein sollen

Hätte ich meine Eltern nicht hinter mir gehabt, glaube ich nicht das ich es geschafft hätte mich zu trennen.
Ich habe immer geglaubt man heiratet nur einmal, und ich war davon überzeugt auch wenn es nicht läuft muss man da durch!

Nicht das ich nicht versucht hätte alles zu kitten oder zu retten, aber wenn man keinen vernünftigen Mittelweg findet und alle Versuche scheitern, sollte man es beenden, egal was andere denken und sagen.
Wenn man unglücklich ist, dann hilft einem die Gesellschaft auch nicht weiter, man ist immer auf sich allein gestellt.

Mit Kettenreaktion hast du den Nagel auf den Kopf getroffen, das ist wirklich die richtige Bezeichnung dafür, es kommt etwas ins Rollen, was man eigentlich so nicht beabsichtigte!
Kaum hat man sich versehen, ist man schon ververheiratet, türkische Kultur live :-))

Ich bin jeden Tag dankbar so eine Familie zu haben, die mich immer unterstützt hat, und immmer zu mir gestanden hat!!!

Ich hoffe wirklich für jede Türkin überhaupt für jede Frau, das sie eine glückliche Ehe hat, aber man sollte sich nicht für immer und ewig ins Unglück stürzen, indem man eine Aussichstlose Ehe weiterführt.

Danke für deine Wünsche, ich hoffe das ich bald alles hinter mir habe, und mein Leben von neu beginnen kann..

18.04.2004 18:45

Schwachsinn!

Was nimmst du dir eigentlich raus sowas über mich zu sagen?

Sence ben tatmin olmadim diyemi ayrilmaya karar verdim! Ayrilma karari bir günün icinde olusmadi bende, ondan önce defalarca yeniden denedik ama kurtarilacak hicbirsey yoktu!

Sence hergün dayakmi yemeli sadece bir kere evlenmek icin?!?!
Tamam ya, Kuran öyle yaziyor diye, ben artik ömrümün sonuna kadar dayakci bir koca ile ömür cürütim, bide böylesine cürük bir evliligin icine cocuk dünyaya getirip, onlarin hayatinida zehir edeyim, öylemi?

Ben 30-40 yil evlide kalmadim, yolun en basinda yürümeyecegini anladim öyle karar verdim!
Gencligimi neden yürümeyen bir evliligi sürekli kurtarmak icin harcayayim? Bende mutlu olmak istiyorum, ama gencligimin cogunu sevgi bulamadigim bir insanla geciremem,
Kuran buna nediyor güzel kardesim?

Artik bu evliligi sürdürüp sinir hastasi olmaliydim senin düsüncene göre!

Kusura bakma ama yine diyorum cok büyük konusuyorsun! Ne oldum degil ne olacagim demelisin, senin basina daha neler gelir bilemezsin!

Ben namussuzluk etmedim, yanlis birseyde yapmadim, Bosanmayi okadar kötü bir bicimde anlatiyorsunki burda, cok büyük bir hata ediyorsun!

18.04.2004 19:04

basliycam...

...simdi erkeklik gururlarina!
Eslerini döven erkekler noluyor? Onlarinda Erkeklik gururlarimi oksaniyor dövdükce ne?
"Erkeklilk gururu" diye birsey olabilirmi ya? nekadar sacma! sadece türklerde olur böyle birsey!
Ya kadinlik gururu noluyor ozaman? Tabii türk erkeklerine göre öyle birsey yoktur, passt denen ja nicht in den Kram!

In welchem Jahrhundert Leben wir denn?

Gibts doch net, wie kann ich eine Ehe mit dem Kuran begründen? Was sagt der Kuran wohl dazu wenn eine Frau geschlagen, betrogen, und erniedrigt wird? Buda Kutsalmi acaba?

Es ist schön wenn man eine harmonische Ehe führt, aber ich würde wieder den gleichen Schritt machen und micht trennen wenn es nicht so ist!
Wegen solchen Männern wie Uzbay werden viele Frauen unterdrückt, sind unglücklich,weil sie sich diesem moralischen Firlefanz ergeben!

Ich glaube an Gott, ich bin aber nicht unbedingt eine gläubige Muslimin, ich glaube auch an den Kuran, aber nur weil im Kuran steht "Evlilik Kutsaldir" mache ich mir nicht das Leben zur Hölle!
Ich denke das ist etwas was sich die Männer wieder so hingedreht haben, wie es Ihen passt, sogar den Kuran mißbrauchen sie für Ihre zwecke, sehr toll wirklich!!!!!!!!!!!!!

ich danke dir für Deine wünsche donvonramses, ich hoffe das ich nicht die einzige Türkin bin, die diesen Schritt wagt und sich Ihren Fesseln entledigt.

Und ausserdem Hoffe ich das noch mehr Türken so denken wie du und nicht alle die alte Denkweise Ihrer Vorfahren aus Anatolien mitgebracht haben, und meinen damit in Europa ein angemessenes Leben führen zu können!

18.04.2004 19:24

Schwachsinn die 2.!

Hallo lieber Uzbay, also Deine Beiträge verfolge ich schon seit längerem und eins muss ich doch nunmehr mal loswerden: Das Sprichwort "Dummheit tut weh" trifft auf Dich mit absoluter Sicherheit zu. Nun pass mal auf mein Lieber, was bildest Du Dir eigentlich ein wer Du bist? Komm mal runter von Deinem Trip. Denkst Du ein Mensch der 50 ist, sollte sein Leben als beendet betrachten und sozusagen aufgeben? Wenn eine Ehe nicht läuft, dann ist es manchmal doch nicht unbedingt schlecht, getrennte Wege zu gehen, einen anderen Partner zu begegnen mit dem man sein Leben teilen kann. Abgesehen davon, lern Du erst mal den Koran richtig, bevor Du - ohne eine Ahnung zu haben- Interpretationen hier aufwirfst und so Deine Dummheit verbreitest mit Sachen die Du Dir sonst woher wohl rausziehst...

18.04.2004 19:25

mezara kadar sanmistim

BB nin hikayesine benzer hikayem var bende asikmiyim yoksa sadece heyecanmi derken apar topar evlendik halt ettik.BB kardesim sen yine cesaretlisin cabuk davranmissin ya ben düzelir diye 10 yil bekledim nafile .Sonunda karar verdim kolay olmadi biliyorum ayrilan kadinlara bakilan göz vatandaslarimizin cani sagolsun.Aile cok önemli benimde arkamdalarve yeniden yasamayi ögrendim neydi ya sanki uyumusum 10 yil.UZbay kardes annelerimiz bosanmaz babalarimiz cünkü hayat temizdi onlarin zamaninda ve naiv ti.sadece kadinlar bosanilir eger eslerini aldatirsa diyorsun yaniliyorsun .BUnu genelde ekekler yapiyorlar ve kadinlarinda gururu var unutuyorsun.Bir yastikta kocayin denir aslinda . bir yastikta cile cekin degil.bosanmak icinde evlenmiyoruz buda bir gercek sadece mutluluk oda kolay........ama sorun yapiyoruz yasam standarti degistikce.........herseyi

18.04.2004 19:38

gecmis olsun..

.. hicbirzaman cok gec degil!

nekadar zaman gecmissede gecsin! Seni cok iyi anliyorum, on yildir uyumus gibi hissediyorum kendimi diyorsun, okadar dogru söylüyorsunki!

Yasamanin gercek anlamini anliyorsun mutsuzluktan siyrildiginda, herseyin aslinda nekadar güzel oldugunu görüyorsun, zor bir yoldan gecsen bile. Bütün korkularin bir yanda kaliyor, ne olursa olsun, bedeli ödemeye hazir oluyorsun!

Anne babamizin zamaninda dünya cok farkliydi, insanlar cok farkliydi, bir evlilikten beklentileri cok farkliydi.
Zamaninda bir köy vardi, bir cesme vardi, tarla vardi, evlenip ev isi cocuk ile ilgileniyordu kadinlar, haliyle gecinmeside kolay oluyordu, ama simdi bir evliligi iyi yürütmek icin okadar etken varki!

Kadinlarda calisiyor, kendi ayaklari üstüne duruyorlar, beklentileri cok daha farkli, mutlulugu yakalamakta kolay degil dolayisiyla!

Cevre var, aile var, is var, tecrübe var, bunlarin hepsini iki insanla ayni yönde toparlamak cok zor oluyor!

Kolay degil, yürümeyincede bosuna uzatmanin hic anlami yok!

Balik6 kardesim cok gecmis olsun diyorum, sana yeni yolunda yeryüzündeki bütün güzellikleri ve mutluluklari dilerim, biliyorumki sende hakediyorsun!

18.04.2004 19:42

E bosanmak güzel birsey"mi yani?

allah allah! e tamam, anlamasiyorsan, bize ne, bosan ozaman, eger dayak yiyorsan, muhakak birsey vardirki yiyorsun... tamam, belki"de adam pezevengin tekidir, haklisin, ozaman bosanabilirsin... eger statistike bakarsan, cogunlukla, kadinlar bosanma davasini acmislar, e ne bu? lütfen anlatirmisin bana? yani sindi hep kcadami suc? dövdü diyemi suclu? Babanizdan azmi dayak yediniz? biz cocuklar azmi dayak yedik?

yav! birak sunu ablacim yav, büyük konusmaymis?! Ben buraya büyük konusmak icin gelmedim, sadece sizi doru yolu göstermek istedim, bu sindi senin icin büyük konusmak"mi demek, akil verecene, huzur ver!
Bu laflari bilirsin sen...herkeze akil verirseniz böyler olur iste, dövüsürsünüz...
güzel, güzel, tatli dilli olup konusamiyor bizim türk kadinlari...Her zaman döven kocalariyla evlenir ve bosanip, bosanip huzursus olurlar, ben öyle gördüm ve öyle"de gidiyor...Malesef ben evli deyilim, ama olmak isterdim, ama bizim türk kizlarina bakarsan, cay bile, yapamam diyorlar...

Sosietik hayatina kaplanmissiniz siz (kadinlar!) buradaki almanyadaki kizlar yüzde 70%"i gece hayatindalar, hakikaten, yani!
Was ich damit meine süsse ist: Unsere Erziehung spielt auch "ne Rolle, wegen den vielen Scheidungen...Es kommt sehr selten vor, dass sich Ehepaare aus guten Familieren verhältnisen sich scheiden lassen!

Akil verme, huzur ver, bunu unutma! Hem ben senin kardesin deyilim, benim ablam bana kirici seyler yazmazdi!

selamlar saygilar

18.04.2004 20:05

Hallo intelligenzbolzen!!

Dumm ist die tochter deines Vaters!!
Behalt deine dummen bemerkungen für Dich, süsse! Wenn Du denkst, dass Du was besseres bist als ich, dann hättest Du nur 10 Prozent information geschrieben, als mich zu demoralisiern oder zu kritisieren.
Deine reaktion auf mein Beitrag hat kein funken respekt und anstand!

Und jetzt pass Du jetzt mal auf!: denn ich habe nicht geschrieben, dass ein alter 50 jährige sein Leben als beendet betrachten soll, sonder, was nützt es ohne jemanden weiter zu leben. Weisst Du es eigentlich was das alles kostet, die Trennung? Das ist schwachsinn, alles aufgebaute aufzugeben, man kann immer noch getrennt leben, aber keine Scheidung....!!!!"das war das, was ich gemeint habe"!!!!

Du bist wahrscheinlich eine von diesen, die gleich Scheidung wollen...sie Du zu, was eigentlich ein Scheidung ist, dann komm wieder hier ins Forum, und gib Dein Senf,

Ansonsten halt Dich raus,wenn der Kuchen spricht, Du Krümel :D hehehehehe

sehr unfair von Dir und den anderen mich so zu ärgern, aber das bin ich nicht, denn Du hast kein Level...

18.04.2004 20:10

dogru haklisin ablacim :)

tabiki, biz erkelerde sucluyuz onuda demek istedim, ama fazlalikla kadinlar bosanma davasini aciyormus, bu statistikde bir gercek, ben "onu" buralara yazdim..."Nedenini yazmadim!"

18.04.2004 20:15

ich koregiere den einen Satz!

"Dann hättest Du mehr als 10 Prozent information geschrieben"

18.04.2004 20:35

psycho uzbay

Simdi iyi dinle tatlim, sen kendini kim saniyorsun? Bayanlar zaten senin gibi geri zekalilar yüzünden bosaniyorlar. Senin gibileri tatli dilden ne anlar? Seni gibileri ancak sopaylan laf dinletirler dimi? Saygidan degil.. senin gibileri korkutup kadinlari susturup oturturlar. Nedenmi? Cünkü bayanlarin senin gibi ayilara karsi gücü yetmiyorda ondan. Bayadir senin sacma sapan yazilarini okuyorum, bugüne dek susdum, ama yeter be! Sen kim oluyorsunda, millete dogru yolu göstermeye kalkiyorsun? Peygambermisin, evliyamisin? (Tövbe tövbe). Bana bak, sen bence git bir psikologa söyle güzel bir tedavi ol. Senin gibileri yüzünden zaten islamin ve türklerin arkasindan konusuyorlar. Senin gibi bilgisiz ve tecrübesizlerin yüzünden. Birseyleri dile getirmeden evvel git oku. Bütün millet seninle ugrasmiyor fistik. Senin aptalligin hepimizin canini yakiyorda ondan sana karsi geliyorlar. Asil seviyesiz biri varsa oda sensin. Senin gibi psikopatlarla ugrasmaya degmez. Son söz sende kalir, cünkü bir lafin altinda kalamazsin. Iyi yazmalar tatlim. Allah akil dagitirken allah bilir kimlerin pesinden kosuyordun, hangi fanatigin sözünü dinliyordun. Yazik.. yazik... Allah yardimcin olsun, sana akil, fikir, mantik versin! Ve insallah bunlara ermeden evvel, zavalli bir kizcagizin basini yakmassin.

18.04.2004 21:02

bilmiyorsunki..

..basindan gecmeyen seyler hakkinda bukadar uzun boylu konusma!

Ben bosanmak icin evlenmedim, evliligimin ilk gününde Bosancamda demedim, ben bosanma noktasina gelene neler yasadim sen nerden bileceksin? herkez mutlu olmak icin evlenir, bende hicbirzaman bunun aksini düsünmedim!
Toplumumuzda dul bir kadin olmanin ne kadar asagilayici birsey oldugunu biliyorum ben, hicbirzaman bu duruma düsmesini dilemem bir insana, bu duruma düsmeyi bile göze aldim, ayrilmayi sectim, evliligimi kurtarabilecegimi bilsem, bende ayrilmazdim, ama hersey bir noktaya kadar, sonrasi olmuyor!

Ben babamdan bir tokat bile yemedim bu güne kadar, ailem beni herzaman iyi bildigi sekilde yetistirdi, cok düzeyli bir aileden geliyorum ben, Ailede bugüne kadar ilk! bosanan kisi ben oldum, buda benim gecimsizligimden dolayi degil, bunuda sok kafana!
Esimden ama hastanelik duruma düsene kadar dayak yedim, birkere degil defalarca, ben buna hala göz yumdumsada bile, ailemin gururu kirildi, nedensiz yerlere böyle hale gelmem! Onlarin herzaman dedigi sey "biz kizimizi bu duruma gelmesi icin dünyaya getirip büyütmedik" oldu!

Anliyormusun bir anne baba icin nasil bir duygu evlatlarinin bu halini görmek!?!?!

ve hickimsenin bir insana karsi böyle davranmasi icin bir sebep yoktur, hicbirseyle yaptigi seyler hakli kilinamaz!
Ne olursa olsun, bir insana karsi el kaldirma hakkini nerden alabilirsin?!?!
Ben hicbirzaman böyle cirkin seyleri hak edecek birsey yapmadim, bunu cok iyi biliyorum, kendiside biliyorki, hala bosanmakta direniyor, ama kirilan ve yitirilen hicbirseyin telafisi olmuyor bu saaten sonra!

Benim ne sosyetik tavirlarim var, nede gözüm disarda, ben öyle gece hayati yasayan bir insanda degildim hicbirzaman, benim ailem Anadolu insani, birak bir kizin gece gezmesini, bir kadinin evliligini bitirmesi bile cok agir birsey bizde!
Belirli bir yere kadar tutucu olmalarina ragmen, evliligimi bitirme konusunda son karari benim ailem verdi, cünki onlar cocuklari icin en iyi nedir daha iyi biliyorlar! Ve inan bana Anadoludaki tutucu insanlar bile bu gibi durumlarda ayrilmayi en dogru yol olarak görüyorlar!

Ben beni seven ve bana saygi duyan erkegin ömür boyu kulu olurum, ben öyle yetistim, sonsuz sevgi verdigimde, bunun karsiliginida beklerim!

Neden kadinlarin bosanma davasi actigina gelince, erkeklerin bosanmaya hicbir nedeni yokki!? Onlar evlide olsa yine hayatlarini eskisi gibi sürdürüyor, kadinlar kendilerinden ödün vermek zorunda kaliyor, hicbir erkek evlendiginde hicbirsey kaybetmiyor, kadinlar kaybediyor, kadinlar direnmek zorunda kaliyor, dolayisiyla erkekler bosanmaya yanasmaz, cünki duruma göre nafaka davalarida aciliyor, hicbir erkek bile bile bosanmaz.

erkek evliliginde mutsuz ise, disarda ariyor mutlulugu, bir kadin bunu yapmiyor, yapamazda, ama erkeklerin bazi türü okadar midesizki, hertürlü pisligi yasiyorlar!!
Dolayisiyla sadece Kadina düsüyor bosanmak, cünki erkegin tarafindan bosanmaya bir gerek yok, erkek zaten ERKEK ..!

Umarim kafana yerletirirsin bunlari!

Bana kirici oldugumu söylüyorsun, kendi yazdigin seyleri görmezden gelip!
Bilmedigin yasamadigin bir durum hakkinda fazla birsey konusamazsin tecrüben yok cünki, bunuda kabul et! Sürekli iyi bildigini savunma, senin yazdiklarin sadece senin düsüncelerin ama bunun disinda, bu tür seyleri kendi caniyla yasayan insanlar var, tecrübe sahibi olan, onlara karsi asagilayici ve kirici olucagina, anlamaya calis, ve düsüncelerini gelistir. Ama sen sadece bildigini okuyor, hicbir fikre karsi saygi göstermiyorsun!

Kardesim derken mecazi anlamda kullanmistim, kabul etmiyorsanda ok, cünki zaten senin ablan olabilecek durumda degilim cünki yasim senden kücük!

Dilerim yazdiklarimdan kendine pay cikarabilirsin biraz!

18.04.2004 21:25

zum Lachen...

Dumm ist die tochter deines Vaters!!
+++++++++ du hältst Dich jetzt wohl für sehr witzig nicht wahr?

Behalt deine dummen bemerkungen für Dich, süsse!
+++++++++ sagt der Richtige?! dann kannst Du Deine noch dümmeren Bemerkungen ja für Dich behalten?!

Wenn Du denkst, dass Du was besseres bist als ich, dann hättest Du nur 10 Prozent information geschrieben, als mich zu demoralisiern oder zu kritisieren.
+++++++++ ich frage mich ob du selbst auch kapierst was Du schreibst? Wo holst Du Deine Informationen her? stehen die bei euch auf der Klopapierrolle oder was?

Deine reaktion auf mein Beitrag hat kein funken respekt und anstand!
++++++++++ Aber Du mit Deiner Art hast natürlich sehr viel respekt und Anstand ?!
Bi Küfür etmedigin kaldi bizlere!!!

Und jetzt pass Du jetzt mal auf!: denn ich habe nicht geschrieben, dass ein alter 50 jährige sein Leben als beendet betrachten soll, sonder, was nützt es ohne jemanden weiter zu leben.
++++++++++ Es gibt auch Singles die über 50 sind! Man kann alleine auch glücklich sein! Je nach dem, mit was für einem Ochsen man verheiratet war!

Weisst Du es eigentlich was das alles kostet, die Trennung?
+++++++++++ weisst Du was eine Trennung kostet????

Das ist schwachsinn, alles aufgebaute aufzugeben, man kann immer noch getrennt leben, aber keine Scheidung....!!!!"das war das, was ich gemeint habe"!!!!
+++++++++++ getrennt Leben ohne Scheidung???? Das sagt einer der noch nicht mal verheiratet ist! ich versteh die Welt nicht mehr!
Es ist nie zu spät! Weisst du wieviele Menschen einen Selbstmord versuchen, weil sie ansonsten nicht aus Ihrem Leben rauskommen, und nicht wissen wie sie weiterleben sollen!?!
Du hast von der Welt dadraussen keine Ahnung!!!!

Du bist wahrscheinlich eine von diesen, die gleich Scheidung wollen...
+++++++++ Du musst es ja wissen, hast ja soviel Erfahrung!

sie Du zu, was eigentlich ein Scheidung ist, dann komm wieder hier ins Forum, und gib Dein Senf,
+++++++++ Weisst du was eine Scheidung ist??? Bitte sieh Du erst mal zu was es heisst in einem vernünftigen Ton zu argumentieren und komm dann ins Forum!

Ansonsten halt Dich raus,wenn der Kuchen spricht, Du Krümel :D hehehehehe
+++++++++ Ich sags ja ... du hast null Ahnung Du Scherzkeks!!!!

sehr unfair von Dir und den anderen mich so zu ärgern, aber das bin ich nicht, denn Du hast kein Level...
++++++++++ occchhh ärgern wir Dich??? dann frag dich dochmal wieso???
kein Level?? hmmm was willst du damit sagen? Meinst wohl niveau???

18.04.2004 21:45

gecmis olsun

BB gecti evet ama ben siddet yasamadim sadece siddet neden degil bosanmaya .Ama bunu bilsinler beyler dövmek her zaman zayif kisiligi simgeler.UZBAY kardes tabiki kadinlar bosanmaya basvurur acaba niye ........sorumlulukmu desem .....neticede insan bilmek ister durumu .... ayri yasasinlar diyorsun evet de nereye kadar.......bide su yaslilari konu disi birakirsan iyi olur .........bence insanin maddiyetten cok kaybettigi sey maneviyeten ibaret..........bunuda herkes kendi ölcer yani duygusal insan anladinmi bilmem....

18.04.2004 21:48

Bis der Tod euch scheidet!

Hihihi
Welcher Tod?

erotickadin 18.04.2004 22:09

wie war das im Islam

3 mal *bosadim sagen
dann ist man geschieden
COOOOOOOOOOOOOL

praktisch!

18.04.2004 22:27

Falsch!

Ja, liebes Sozialamt du irrst dich. Wenn eine Frau, vorallem wenn eine junge Frau sich scheiden lässt, wird es als normal angesehen wieder ins Elternhaus zurückzukehren. Wenn sie dies nicht tut, was ja ok ist, wird über sie noch mehr "dedikodu" gemacht. Es wird hier und da über alles was sie tut und lässt gelästert. Wenn sie raus geht, heißt es gleich in der Nachbarschaft "hmm wo geht die"n scho" wieda hin..". Manche Frauen bangen sogar um ihre Ehemänner!

Es hört sich krass an, ist aber so. Selbst hier in Deutschland, selbst jetzt!

Als türkische Frau geschieden zu sein ist die Hölle. (Sorry, ich korrigiere, soll die Hölle sein. Ich kann nicht aus eigener Erfahrung reden sondern von Frauen in meinem Umfeld)

lg
let"s freak :D

18.04.2004 22:38

du bist unverbesserlich

Frag dich doch mal in welcher Situation das man sagen soll.

alinma ama ayla seytan senin yanina gelse kacar - nedeni ayla beni de aldatir diye (kurnazligindan dolaysi)

Saygilarimla

18.04.2004 22:50

stimmt..

.. zu 100% ..

alle lästern auch wenn man nichts macht, es ist ein sehr großes Laster, als Türkin geschieden zu sein.

Sogar sogenannte gute Freundinnen brechen den Kontakt zu einem ab, weil Sie um Ihre Ehemänner bangen, was absolut schwachsinnig ist!

Vieles ist nicht Verständlich...

xxunix30xx 18.04.2004 23:02

typisch!!!

ich glaub es nicht!!! mit welchem recht nimmst du dir eigentlich raus, zu sagen schläge hätten einen grund? kein mensch hat das recht, jemand anderen zu schlagen.egal was der grund ist. gewalt ist nur ein zeichen von schwäche.
ich bin seit mehreren jahren verheiratet und was glaubst du, wie oft ich schon an eine trennung gedacht habe. ja, und die schuldigen sind ja immer die egoistischen frauen, wenn eine beziehung nicht klappt. stimmts? die können nicht mehr kochen, reissen ihren mund zu sehr auf, wollen nur ausgehen und bla bla bla...
ich habt doch immer nur die gleichen ausreden.
ob ihr es wollt oder nicht, wir leben im 21. Jahrh., und das ist auch gut so.
ausserdem schau dir doch mal die ehen unserer elterngeneration bitte etwas genauer an, wenn du die schon als vorbild nehmen willst. wieviele kaputte ehen gibt es denn wohl da. nur sind unsere eltern dazu erzogen worden, dass egal was passiert, diese ehe zu halten haben. passieren tut aber auch da genug. und sag bitte nicht, dass das dazu gehört. obwohl ich mir bei dir nicht so sicher bin, ob du schläge, missbrauch, zocken, respektlosigkeit vor dem partner und ignoranz für eine gute basis einer ehe hältst.

18.04.2004 23:03

:)

malesef öyle görünüyor ama bunlar hep bizim (toplumun) problemi degilmi, herseyi önyargili görmemiz, karsimizdakinin düsüncesini dinlemeden kararlandirmak .....

bunlar hepsi bilgisizlikten gelen hatalar bence

Saygilarimla

18.04.2004 23:16

ayrilmak o kadar kötü degil ....

bence.

Kimi ciftlerin ayrilmaya kadar geldiyse durumlari zaten beyinsel ayrilmistirlar formel ayrilmalari da iki kisinin yollarini ayiriyor.

Cevre veya aile fertlerine anlatmak ne kadar zor olsada hayat devam ediyor iki veya üc kisi icin

Saygilarimla

18.04.2004 23:34

da hast du es?

Seytan benden kacar
deswegen bin ich ja im Gegensatz zu euch ein guter Mensch!
hahahahaha

18.04.2004 23:34

hic evlenilmese daha iyi degilmi? ;) o.T

ohne Text

18.04.2004 23:35

Ayrilmayi ...

...kötü birsey kilan cevredir ..

Insan kendi bu durumla barisik bir hale gelsede, cevrenin baskisi kötü bir durumda imis hissi veriyor!

Toplumun hos karsilamasi ile ilgili bir sorun bu ..!

19.04.2004 00:20

;-)

Das ist eine Überlegung wert :-) allemal ..

19.04.2004 00:26

hehehe ;)))))) o.T.

ohne Text

19.04.2004 00:56

bi söz vardir ...

.. Hz. Alinin bir sözü .. Kacin dost olma bilgisizle sen, Bilgini bilgisizdir ölüme götüren...

Sehr krass jetzt aber, wahr !!

Bilgisizligin kurbani oluyor insanlar,
yada insanlar kendi düsüncelerinden yola cikiyor sadece, mesela, bir kadin hakkinda görmedigi ve bilmedigi halde bir insan asilsiz "dedikodular" yayiyor, ozaman düsünüyorum, acaba neden gözüyle görmedigi bir seyi anlatip o insani karaliyor diye?

Niye .. cünki düsünüyorlar, ben onun yerinde olsam, herhalde bunlari yaparim, demekki oda kesin yapiyordur diye!

Kendilerinden yola cikarark asilsiz seyler anlatiyorlar, ve gercekten öyle insanlar var, iclerinde kötülük olan, fitnelik düsünenler.

Bizim toplumda haddinden fazla hemde ...

19.04.2004 10:08

hey Leute,

gibt es einen Unterschied zw. deutschen und türkischen Scheidungen? Das Thema heisst doch türk. Scheidungen!!

Naja egal, also ich denke, wenn es in der Ehe mal kriselt, sollte man Hilfe aufsuchen und dies auch in Anpsruch nehmen, viele wissen es gar nicht, dass es speziell hierfür ausgebildete Fachleute gibt.
Man sollte wie sonst auch im leben nicht immer das extreme anstreben. Es gibt immer einen anderen Weg.
Redet über eure probleme,dann kann man sich meist auch gegenseitig helfen, eine Ehe ist doch was sehr schönes (denke ich zumindest,vorausg. der mann passt auch).

also habt euch alle lieb

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:48 Uhr.