Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Liebe, Flirt & Partnerschaft (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=393)
-   -   Wo lernt man einen anständigen Türke kennen? (http://localhost/forum/showthread.php?t=9632)

10.04.2013 08:15

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2061146)
Anstand hat mit Religion meiner Meinung nach nichts zu tun. Ich kenne so viele möchtegern religiöse Menschen, die keinen Schimmer Anstand haben, über andere Menschen reden und Urteilen beispielsweise.

Ich bezog mich auf die Herren hier, die mit ihrem Sexualleben angeben, keinen Beitrag ohne Fekalsprache verfassen können und Frauen als Befriedigungsmöglichkeit, ein Stück Fleisch ansehen. Sicherlich werden genau DIE sich nicht angesprochen fühlen, aber was solls :-)

Din ile insani bir tutamayiz, bence religiös insanlara fazla bakmayiniz, Religion hakkinda bir sey söylemek icin.. Yoksa bütün hayatiniz mahvolur gider...Ahiret meselesi basit bir mesele degil ki Religiös insanlara bakiyorsunuz? Islamiyet'e bakin..

“Size böyle nimet eden bir zat, sizi başıboş bırakmaz ki, kabre girip kalkmamak üzere yatasınız.”

- Bediüzzaman Said Nursî

Ben kücükken Dindar görünümlü bir Sülalede büyüdüm, söyledikleriyle yaptiklari birbirini tutmadigi icin ve hep olumsuz olduklari icin beni neredeyse dinden sogutacaklardi...belkide dine düsman olacaktim... Insanlar bana Islam ile ilgili soru sorduklarinda bir sey bildigim yoktu, kimse cevabimizdan memnun olmuyordu hep onlar kazaniyordu, yani dini inkar edenler...

4 yildir Dinimizi iyi bir sekilde biliyorum ve anladim ki Cahillik-bilgisizlik Islamiyette degil son 60-70 yilda ki Müslümanlarda!!

Ben eskiden Avrupalilarin - Modernim diyen insanlarin karsisinda ezik gibi hissediyordum kendimi ve insanimizi, simdi 23 yasindayim ama benden 15-20 yas büyük Modernim diyenide- Avrupalisida bana karsi üstünlük saglayamiyorlar...

Ahlakda islamiyetten, Okumakta, Ilimde Teknikte ilerlemekte...
Bediüzzaman Said Nursi bunun en son örneklerinden...

Sen bunlarin islamiyetten olmadigini, yani religiondan olmadigini inkar edebilirsin!
Ama Allahin sana ihtiyaci yok ki? Bizim Allah'a ihtiyacimiz var..
Bak gecenlerde yine bir Alman kiz, islamiyeti arastirmis hatta Bediüzzaman Said Nursiyi sormus; '' Simdi nerede. onu ziyaret etmek istiyorum '' diye. Öldü dediklerinde oturup aglamis, '' niye erken öldü '' diye.

iste Allah kimleri affetmiyor ki? O kiz eminim bizden daha iyi Müslüman olur...

Gururu bırak, aczini anla. Mâlikini tanı, vazifeni bil, dünyaya niçin geldiğini öğren!

- Bediüzzaman Said Nursî

Herrlichkeit 10.04.2013 08:28

Zitat:

Zitat von Dallas (Beitrag 2061238)
Sag dem Freak dass doch mal ins Gesicht du Sohn vieler Väter.

hat dieser freak den ein gesicht?

10.04.2013 10:27

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2061243)
Auf diese Plattform findet man zb. anständige türkische Männer. Sie sind sehr höflich, haben manieren, sind treu, sehen hübsch aus, verfügen auch über intelligenz mit dem nötigen tiefgang. Ach was sage ich denn, lernt welche kennen und seht es selbst. Hier ist die Elite Einheit vom feinsten.

Hahahaha. Geil. Ja so sollte man schreiben damit sie keine Komplexe kriegen und einen nicht angreifen.

Herrlichkeit 10.04.2013 10:31

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2061254)
Hahahaha. Geil. Ja so sollte man schreiben damit sie keine Komplexe kriegen und einen nicht angreifen.

habt ihr wirklich soviele schlechte erfahrungen mit den türken gemacht?

vielleicht liegt es auch nicht nur an den männern, oder???

10.04.2013 10:33

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2061146)
Anstand hat mit Religion meiner Meinung nach nichts zu tun. Ich kenne so viele möchtegern religiöse Menschen, die keinen Schimmer Anstand haben, über andere Menschen reden und Urteilen beispielsweise.

Ich bezog mich auf die Herren hier, die mit ihrem Sexualleben angeben, keinen Beitrag ohne Fekalsprache verfassen können und Frauen als Befriedigungsmöglichkeit, ein Stück Fleisch ansehen. Sicherlich werden genau DIE sich nicht angesprochen fühlen, aber was solls :-)

+1 burdakilerin kendine hayrı yok ki başkasına olsun. Ama forumdaş olarak bir iki iyi kalplisi var. Foruma yazıp çıkıcan. Ben forumda yazı yazmayı sevmesem derhal üyeliğimi bitirirdim burda.
Bu arada hoşgeldin laf ebesi. Bòyle lafını esirgemeyen, doğrucu ve dobra hrmcinslerime bayılırìm! Burda gerçekler pek sevilmez gerci.

10.04.2013 10:35

Zitat:

Zitat von Herrlichkeit (Beitrag 2061255)
habt ihr wirklich soviele schlechte erfahrungen mit den türken gemacht?

vielleicht liegt es auch nicht nur an den männern, oder???

off sende birseyi anla ve kisisellestirme be anam.Ben hicbirzaman kotu tecrube yasamadim. Ama sana simdi laf anlatmaya mecalim yok. Sen istedigin yerinle anla olurmu.

Herrlichkeit 10.04.2013 10:37

Zitat:

Zitat von OnMyOwn (Beitrag 2061257)
off sende birseyi anla ve kisisellestirme be anam.Ben hicbirzaman kotu tecrube yasamadim. Ama sana simdi laf anlatmaya mecalim yok. Sen istedigin yerinle anla olurmu.

kötü tecrübe yasamadiysan niye bu kadar erkek düsmanligi yapiyorsun?

ps. lütfen hakaret etmeden yaz. argüman bulamayinca susmayi ögreneceksin. hakaret etmek cözüm degil.

10.04.2013 10:45

Benim tanidigim herkes doktor muhendis. Sadece Gözlemlediğim seylerden yola cikiyorum. Cunku almanyadaki cogunluk doktor muhendis degil. Cogunlugu elestirip kotu seyleri dile getireceksinki ojuyanlar kendilerine ceki duzen vermesi gerektigini anlayacak. Forumdaki yazilar bile yeterlidir elestiri yapmaj icin. Sen butun kadinlari takdir ediyorsun sanki. Kör olmak lazım herseye süper demek icin. Ben hakaret etmem, ama sen edersin kişiselleştirerek herşeyi sabahtan aksama dek.

10.04.2013 11:55

Evet haklisin, sanal ortamimi degistirmem yeterli olacaktir. :D Bu vaybee den cikmak gerek böyle sapik yazilarinizi görmemek icin. Sive nin konusunda ki yazilanlar neydi allah askina? Gercekten sok edici. Bunlari elestirince de "aa neden elestiriyorsun hersey ne güzel oysaki lalala" tarzi Heidi cevaplari geliyor.

10.04.2013 14:43

Zitat:

Zitat von Herrlichkeit (Beitrag 2061248)
hat dieser freak den ein gesicht?

Gib mir deine Adresse du Arschloch. Dann wirst du mein Gesicht schon sehen du Hznd!

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 17:10 Uhr.