Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Kocasinin escinsel oldugunu ögrenen kadin ne yapar? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8368)

05.10.2011 13:15

[quote=aligaycan;2034386]
Zitat:

Zitat von 21esma21 (Beitrag 2034346)

Kocasinin cok zengin oldugu halde onun bir ibne olusunu bilmesi sorun olmuyor. Evlilik devam ediyor, nasilki yasli adamlarla evlenen genc kadinlar sadece para icin evleniyorsa bu olayda aynen öyle. Ibrahim Tatlisesin kendinden 30 yas kücük kizi yasinda biriyle evlenmesi gibi, escinsel adamin karisida o "ibnenin" parasi icin evliligini sürdürüyor. Nerde öyle mert bir kadin, zengin kocasinin escinsel oldugunu ögrendigi halde bosansin? varsa ciksin ortaya. Hep beraber kutlayalim, tebrik edelim...

Senin hayatin sürekli istisnalar ile mi dolu??
Göster bana normal sartlar altinda evlenen bir kadini, esi ibne oldugunu duydugu an bosanmasin...ondan sonra konusalim!

Yok ibrahim tatlisesdi yok zeki müren fatih ürekti... banane onlardan. onlarin hayati yalan olmus/tu!

Normal vatandastan bahs et birazda konu konu olsun.

aligaycan 06.10.2011 00:47

[quote=21esma21;2034388][quote=aligaycan;2034386]

Göster bana normal sartlar altinda evlenen bir kadini, esi ibne oldugunu duydugu an bosanmasin...ondan sonra konusalim!

Yok ibrahim tatlisesdi yok zeki müren fatih ürekti... banane onlardan. onlarin hayati yalan olmus/tu!

Normal vatandastan bahs et birazda konu konu olsun.[/QUOTE

Hicbiri istisna degil buradaki bahsettigimiz konularin. Burada bahsedilen konular her insanin basina gelen konular. Yarin birgün kocasi ibne olan, yada cocugu gay olan birinin kalkipta burada yazacaginimi sannediyorsunuz. Ünlü sanatcilardan bahsediyoruzki millet daha iyi anlasin, görsün diye. Ben hic sanmiyorum biri cikip ortaya benim kocam veya oglum "Escinsel", karim veya kizim "lezbiyen" desin. Onu söylemek icin yürek ister. Malesef burada zaten dogru dürüst adamin isi ne? Haberleri tv-den izleyebilir, arastirmalarini kitaplardan yapabilir. Burada, internette kadinlar koca ararken, erkeklerde kari ariyan tipler. Tanimadigi bilmedi kisiyle sohbet etmek nekadar sacme. Buradaki bayanlara sokakta tanamadigi bir erkek selam verse heralde yer yerinden oynar. bu adam niye selam verdi diye. Oysa bu ortamda herkez herkeze selam veriyor cünki hedef ayni. Ve ortalik sahte evliliklerle dolu yasayan bayanlar, baylar var. Disariya cok mutlu görünenler. Sizin bahsettiginiz gibi. Normal vatandas kim sizce? hangisi normal vatandas. Almanyada koca bulamayan, ortalikta onun bunun sevgili olmus ve sonra Tr-den ital koca getiren kizlarmi? artik kizmi onuda bilemeyiz, yoksa hertürlü pisligi yapan, ibenlik dahil, kaslarini alan ve cevresinde kiz bulamayan tr-den ital gelin getirenmi normal.? Yoksa sadece dul olabilmek icin evlenen erkek ve bayanlarmi normal? Kim normal?...

06.10.2011 18:26

[quote=aligaycan;2034396][quote=21esma21;2034388]
Zitat:

Zitat von aligaycan (Beitrag 2034386)

Normal vatandastan bahs et birazda konu konu olsun.[/QUOTE

Hicbiri istisna degil buradaki bahsettigimiz konularin. Burada bahsedilen konular her insanin basina gelen konular. Yarin birgün kocasi ibne olan, yada cocugu gay olan birinin kalkipta burada yazacaginimi sannediyorsunuz. Ünlü sanatcilardan bahsediyoruzki millet daha iyi anlasin, görsün diye. Ben hic sanmiyorum biri cikip ortaya benim kocam veya oglum "Escinsel", karim veya kizim "lezbiyen" desin. Onu söylemek icin yürek ister. Malesef burada zaten dogru dürüst adamin isi ne? Haberleri tv-den izleyebilir, arastirmalarini kitaplardan yapabilir. Burada, internette kadinlar koca ararken, erkeklerde kari ariyan tipler. Tanimadigi bilmedi kisiyle sohbet etmek nekadar sacme. Buradaki bayanlara sokakta tanamadigi bir erkek selam verse heralde yer yerinden oynar. bu adam niye selam verdi diye. Oysa bu ortamda herkez herkeze selam veriyor cünki hedef ayni. Ve ortalik sahte evliliklerle dolu yasayan bayanlar, baylar var. Disariya cok mutlu görünenler. Sizin bahsettiginiz gibi. Normal vatandas kim sizce? hangisi normal vatandas. Almanyada koca bulamayan, ortalikta onun bunun sevgili olmus ve sonra Tr-den ital koca getiren kizlarmi? artik kizmi onuda bilemeyiz, yoksa hertürlü pisligi yapan, ibenlik dahil, kaslarini alan ve cevresinde kiz bulamayan tr-den ital gelin getirenmi normal.? Yoksa sadece dul olabilmek icin evlenen erkek ve bayanlarmi normal? Kim normal?...

Kocasi escinsel olandan tuttun nereye geldin ooo man wie witzig...(ich lach später drüber)

Hani disarda kimse kimseye selam vermez olayina gelmisinya... (konu disi olsada) burda sana yüzde bes hak veriyorum. Kendimden yola cikayim... yolda tanimadigima selam vermem.. aslinda veririm ama sohbete girmem. ama misal universite ortaminda tanimadigin insanlarla birden bire tanisiyor ve sohbete girebiliyorsun.
Yani neden olmasin?

Ama su bir gercek burda bazi sahislarin dile getirdigini disarda asla cüret edipte yüzüme karsi söyleyemezlerdi! Onu seviyesiz olana diyeceksin.... ben burda ne yazdiysam senin ve digerlerin yüzüne karsida söylerdim. Ama sen "tahminimce" disarda böyle haykira haykira -escinsellere acilim- diye bagirmazsin. Buna kesinlikle inanmiyorum.
Ben alman is arkadaslarimlada konusurum bu escinsel olayini, baskalarinin fikirlerinide alirim ve burda sana ne yazdiysam onlarada aynen öyle eksiksiz söylerim ;)

Millet ital mital, telli duvakli evleniyorya sen ona bak...bosanmislar, ayrilmislar bunlar beni hic ilgilendirmez. Herkes aksam yataga yatmadan önce disini fircalarken aynaya bakiyor....midesi ve vicdani olmayan nasil bakiyor acaba? Buda öylesine bir soruydu bunun cevabinida bilmek istemiyorum acikca ....
Allah cc yolundan ayirmasin...baskada diyecegim yok -gaycan-

aligaycan 06.10.2011 23:26

[quote=21esma21;2034404][quote=aligaycan;2034396]
Zitat:

Zitat von 21esma21 (Beitrag 2034388)

Kocasi escinsel olandan tuttun nereye geldin ooo man wie witzig...(ich lach später drüber)

Hani disarda kimse kimseye selam vermez olayina gelmisinya... (konu disi olsada) burda sana yüzde bes hak veriyorum. Kendimden yola cikayim... yolda tanimadigima selam vermem.. aslinda veririm ama sohbete girmem. ama misal universite ortaminda tanimadigin insanlarla birden bire tanisiyor ve sohbete girebiliyorsun.
Yani neden olmasin?

Ama su bir gercek burda bazi sahislarin dile getirdigini disarda asla cüret edipte yüzüme karsi söyleyemezlerdi! Onu seviyesiz olana diyeceksin.... ben burda ne yazdiysam senin ve digerlerin yüzüne karsida söylerdim. Ama sen "tahminimce" disarda böyle haykira haykira -escinsellere acilim- diye bagirmazsin. Buna kesinlikle inanmiyorum.
Ben alman is arkadaslarimlada konusurum bu escinsel olayini, baskalarinin fikirlerinide alirim ve burda sana ne yazdiysam onlarada aynen öyle eksiksiz söylerim ;)

Millet ital mital, telli duvakli evleniyorya sen ona bak...bosanmislar, ayrilmislar bunlar beni hic ilgilendirmez. Herkes aksam yataga yatmadan önce disini fircalarken aynaya bakiyor....midesi ve vicdani olmayan nasil bakiyor acaba? Buda öylesine bir soruydu bunun cevabinida bilmek istemiyorum acikca ....
Allah cc yolundan ayirmasin...baskada diyecegim yok -gaycan-

Sen benim disarida - ben escinselim - diye bagiramiyacagimi düsündügün gibi bende senin burada yazdiklarinin aynisini disaridakilerle konusacagini hic sanmiyorum. cünki sadece monitor basinda bol bol gevezelik yapanlarin listesi oldukca cok.

Biz escinseller disarida bar bar bagirmasaydik heralde bugünki avrupa escinseller dernekleri kurulmazdi. Arti tr-deki dernekler ve digerleri aynen böyle devam etmekte.

Gerci senin bilecegini sanmiyorumya SEN YANMAZSAN BEN YANMAZSAM NASIL CIKAR KARANLIKLAR AYDIGINLIGA

Sen yine mahale dedikodularina, siradanliga devam et, bazi konular sana biraz büyük geliyor galiba...

Allah cc kimi yolundan ayircagini cok iyi bilir sen merak etme...

07.10.2011 18:05

[quote=aligaycan;2034417][quote=21esma21;2034404]
Zitat:

Zitat von aligaycan (Beitrag 2034396)

Sen benim disarida - ben escinselim - diye bagiramiyacagimi düsündügün gibi bende senin burada yazdiklarinin aynisini disaridakilerle konusacagini hic sanmiyorum. cünki sadece monitor basinda bol bol gevezelik yapanlarin listesi oldukca cok.

Biz escinseller disarida bar bar bagirmasaydik heralde bugünki avrupa escinseller dernekleri kurulmazdi. Arti tr-deki dernekler ve digerleri aynen böyle devam etmekte.

Gerci senin bilecegini sanmiyorumya SEN YANMAZSAN BEN YANMAZSAM NASIL CIKAR KARANLIKLAR AYDIGINLIGA

Sen yine mahale dedikodularina, siradanliga devam et, bazi konular sana biraz büyük geliyor galiba...

Allah cc kimi yolundan ayircagini cok iyi bilir sen merak etme...

Simdi senin benim tartismasina girmeyecegin -gaycan- .... neyse ney. Benim cok sükür bir derdim yok...elhamdullillah iyi bir hayat sürüyorum. Yananlar düsünsün icinde olduklari karanligi.

Polemige giremem hic ugrasma istersen :) ...mahalle dedikodulari felan yazipta beni provoke edemezsin cicim. Cünkü yarasi olan gocunur :D

Allah cok iyi bilir evet güzel söyledin ve Kuran-i Kerimdede acik acik belirtmis escinsellerin yanlis yolda olduklarini.
Ne aci, hem biliyorsun hemde bile bile hala tasvip etmekte israrcisin.

Haydi ciao

aligaycan 08.10.2011 00:36

[quote=21esma21;2034454][quote=aligaycan;2034417]
Zitat:

Zitat von 21esma21 (Beitrag 2034404)

Simdi senin benim tartismasina girmeyecegin -gaycan- .... neyse ney. Benim cok sükür bir derdim yok...elhamdullillah iyi bir hayat sürüyorum. Yananlar düsünsün icinde olduklari karanligi.

Polemige giremem hic ugrasma istersen :) ...mahalle dedikodulari felan yazipta beni provoke edemezsin cicim. Cünkü yarasi olan gocunur :D

Allah cok iyi bilir evet güzel söyledin ve Kuran-i Kerimdede acik acik belirtmis escinsellerin yanlis yolda olduklarini.
Ne aci, hem biliyorsun hemde bile bile hala tasvip etmekte israrcisin.

Haydi ciao

Cok haklisin benimde mahale karilari gibi dedi koduya hicmi hic merakim yok. Kur an da yaziyor kadin seytandir diye ve kadinin yeri neresidir biliyorsun. Kur anda kadinin sahitligi bilene kabul edilmiyor ve sende burada israrla kendini kabul ettirmeye calisiyorsun. aferim devam et bakalim kim kabul edecek....

ciaww... ( kabul eden olursa islik cal, haberimiz olsun)

30.10.2011 16:55

Aglar, hayal kirikligina ugrar, sinirlenir, suclar, kirilmistir kirar, cani yanmistir can yakar, bosanir.

19.11.2011 12:13

....

"kocasinin escinsel oldugunu ögrenen kadin ne yapar ?"

hayirli olsun bacim der

Der_Levantiner 19.11.2011 13:14

Düsünmesi bile tiksindirici. Hayat orda biterdi.
Wie schlecht war ich überhaupt? Einschließlich als geliebte? Allah'a büyük konusmayim ama galiba kendimi asardim bir kadin olsaydim :D

19.11.2011 13:35

man wird doch nicht schwul oder lesbisch, weil ich als partnerIn schlecht im bett bin...also bitte...ich hätte einfach nur mitleid, weil er sich gezwungen gefühlt hat, seine echten gefühle zu unterdrücken. das muss doch schrecklich für die person sein...

aligaycan 19.11.2011 16:52

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036657)
Düsünmesi bile tiksindirici. Hayat orda biterdi.
Wie schlecht war ich überhaupt? Einschließlich als geliebte? Allah'a büyük konusmayim ama galiba kendimi asardim bir kadin olsaydim :D

nekadar sacma bir cevap veriyorsun yaaa.... senin karin lezbiyen oldugunu ögrensen heralde ayni seyi yapmazdi. Karini partneriyle beraber nasil sex yaptigini oturur izlerdin. Intiahariin düsünmezdin kesin...

Yoksa gercekten kendini asarmiydin? esinin bir escinsel oldugunu ögrenince

20.11.2011 09:35

Komsularina gider sorar ve ayni cevabi alir. Normaldir türkiyede.

leo 20.11.2011 15:59

sevinip derki, so endlich kann ich die sau rauslassen :D

20.11.2011 20:26

also leute...hier hat jemand ein riesen problem. ich denke nicht, dass das eine so spassige situation ist, wie ihr das darstellt. ein wenig verständnis wäre angebracht. nur weil man selbst nicht homosexuell ist, heisst es nicht, dass dieser mensch minderwertiger ist. wo leben wir denn? wegen untoleranten menschen fühlen sich die meisten gezwungen nach draussen ein hetero bild abzugeben. stellt euch doch mal vor wie schrecklich das wäre, wenn es normal wäre homosexuell zu sein, aber man selbst ist ein hetero...nur aus gesellschaftlichen gründen mit einem menschen gleichen geschlechts verheiratet zu sein...aber das problem ist nach wie vor, dass sich viele menschen nicht in situationen hineinversetzten können...traurig.

21.11.2011 05:55

Ich mache kein spass, ich habe es ernst gemeint. Es ist nunmal so.

Der_Levantiner 21.11.2011 09:46

Eline diline beline sahip olamayan bir insanin hayvandan bir farki yok. Bende baska bir büyü var. Bana asik olmus ve benden ayrilmis birisi, sirf birtanesini haric bir daha asik olamamistir, birak lezbiyen olmayi Ali.

Ben kimsenin fikiriyle yola cikmayacak kadar tek ve hürüm. Senininle benim aramizdaki tek benzerlik dogru bildigimizi sonuna kadar savunmaktir. Sussam olmuyor susmazsam olmaz. Ölüme bir sevdali gibi sarilirim ama bas egmem zülümün önünde :) Ben sizin yasam biciminizi psikolojik bir takinti olarak görüyorum. Anlayis gösteriyorum cünkü hosgörülüyüm ama dogru bulmuyorum.

Tabi ki eger böyle meyilli kadinlar ya da erkekler varsa ,bence bir tedaviden gectikten sonra hala böyle kaliyorlars,a o zaman istedikleri gibi olsunlar. Ama sunu da belirtiyim demokratik sekilde kimi haklarin taninmasi moral düzeyinde de kabul görmesi anlamina gelmez..

Daglara kastim Ali
Kendime küstüm Ali
Dar günde dostum Ali :)

Kinama hallarimi
Baglama kollarimi
Acik et yollarimi :D

Der_Levantiner 21.11.2011 10:17

Zitat:

Zitat von xAurumx (Beitrag 2036687)
Ich mache kein spass, ich habe es ernst gemeint. Es ist nunmal so.

Liebste Aurum, meine Meinungsbildung erfolgt immer frei von jeglichem gesellschaftlichen Druck und meine Sozialistation ist deutsch. In der Türkei bin ich auch derselbe, der ich auch in Deutschland gewesen bin und sein werde...

21.11.2011 13:10

....

die ironie ist manchmal sehr wirksam

und der hohn wirksam gegenüber despotische gedankenträger

21.11.2011 15:27

Zitat:

Zitat von Ischtar (Beitrag 2036703)
die ironie ist manchmal sehr wirksam

und der hohn wirksam gegenüber despotische gedankenträger

wer denkt denn hier despotisch??

ich finde keinen logischen zusammenhang mit deiner aussage.

ich denke ironie und hohn ist angebracht, wenn jemand ein nicht so ernstes thema anspricht. genau das ist ja das problem: viele nehmen das thema einfach nicht ernst, oder stempeln es als krankheit ab...

21.11.2011 16:40

....

Zitat:

Zitat von meagain (Beitrag 2036716)
wer denkt denn hier despotisch??

ich finde keinen logischen zusammenhang mit deiner aussage.

ich denke ironie und hohn ist angebracht, wenn jemand ein nicht so ernstes thema anspricht. genau das ist ja das problem: viele nehmen das thema einfach nicht ernst, oder stempeln es als krankheit ab...

aber natürlich siehst du keinen zusammenhang,

du fühlst dich angesprochen, solltest du nicht,
du oder dein kommentar spielen zu meinem keine rolle zueinander

Der_Levantiner 21.11.2011 20:59

Zitat:

Zitat von Ischtar (Beitrag 2036718)
aber natürlich siehst du keinen zusammenhang,

du fühlst dich angesprochen, solltest du nicht,
du oder dein kommentar spielen zu meinem keine rolle zueinander

Das interessiert mich aberç; wer ist dieser besagte Despot?

21.11.2011 21:03

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036727)
Das interessiert mich aberç; wer ist dieser besagte Despot?

ich hatte mich eigentlich nicht angesprochen gefühlt...ich wüsste auch gerne, wen sie meint...hmmm

Der_Levantiner 21.11.2011 21:08

Zitat:

Zitat von aligaycan (Beitrag 2036666)
nekadar sacma bir cevap veriyorsun yaaa.... senin karin lezbiyen oldugunu ögrensen heralde ayni seyi yapmazdi. Karini partneriyle beraber nasil sex yaptigini oturur izlerdin. Intiahariin düsünmezdin kesin...

Yoksa gercekten kendini asarmiydin? esinin bir escinsel oldugunu ögrenince

Senin bu öfke dolu sitemlere gebe yazina şaştım doğrusu. Benim karım bana sadık kalırdı her zaman. Ben libido sorununu cözmüş bir erkeğim. Bir erkek bir kadına cidden sevildiğini ve bu sevgi cinsel sınırları aştığını kadınına hissettirirseş o kadın erkeğinden başkısını görmez gözü.

Seninde bir tipik bir erkek olduğun her halinden belli. Yoksa kadın-erkek ilişkilerini sırf cinsel cerveve dahilinde değerlendirmezdin..

Her zaman diyorum adam gibi adamsın Ali. Can cıkmadıkca insan ölmemişir. Tövbe et imana ve doğru yola gel Ali...

21.11.2011 21:38

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036729)
Senin bu öfke dolu sitemlere gebe yazina şaştım doğrusu. Benim karım bana sadık kalırdı her zaman. Ben libido sorununu cözmüş bir erkeğim. Bir erkek bir kadına cidden sevildiğini ve bu sevgi cinsel sınırları aştığını kadınına hissettirirseş o kadın erkeğinden başkısını görmez gözü.

hayal kirikligina ugrama sakin...libidoyla ne alaka???:D aslinda sen herseyi cinsel yönden görüyorsun. anlamak istemiyorsun bu konuyu...yada anlamiyormusun gercekten?

neyse ali versin cevapini...

22.11.2011 01:00

@ Insanity, Libido sorununu çözmüş birisin demek, o zaman sana bir soru

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036729)

Seninde bir tipik bir erkek olduğun her halinden belli. Yoksa kadın-erkek ilişkilerini sırf cinsel cerveve dahilinde değerlendirmezdin..

Her zaman diyorum adam gibi adamsın Ali. Can cıkmadıkca insan ölmemişir. Tövbe et imana ve doğru yola gel Ali...

Libidoyu (cinsel dürtü) sağlayan hormon hangisidir?

Der_Levantiner 22.11.2011 15:31

Zitat:

Zitat von Anonymus (Beitrag 2036758)
Libidoyu (cinsel dürtü) sağlayan hormon hangisidir?

Vah vah aha Anadolu'nun Allah'in hastir ettigi yerinden gelmis bir Turbohirbo tayi daha.. Cehalette ne kötü bir seymis..

PasaZade 23.11.2011 12:35

Atatürk soll auch schwul gewesen sein.
Und was hat die Frau gemacht?

Sie hat sich von ihm getrennt.... so einfach....

Der_Levantiner 23.11.2011 15:24

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2036853)
Atatürk soll auch schwul gewesen sein.
Und was hat die Frau gemacht?

Sie hat sich von ihm getrennt.... so einfach....

Iftira atmak hangi kitapta yaziyor müslüman müsveddesi? Wenn er sich von seiner Frau getrennt hat, dann war das eben so? Ist er auch für sein Privatleben euch, Allah's Rechtsanwälten, eine Rechenschaft schuldig?

Sizin var ya dininizi imaninizi, gelmisinizi gecmisinizi....sinemaya yollamiyorum, Allah'a havale ediyorum. Isiniz gücünüz dedi kodu. Bir orospsu kari bile sizden daha onurlu ve serefli. Namert silik pislik, Ingilizin altinda tikilmis vatan hainleri!

PasaZade 23.11.2011 17:32

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036864)
Iftira atmak hangi kitapta yaziyor müslüman müsveddesi? Wenn er sich von seiner Frau getrennt hat, dann war das eben so? Ist er auch für sein Privatleben euch, Allah's Rechtsanwälten, eine Rechenschaft schuldig?

Sizin var ya dininizi imaninizi, gelmisinizi gecmisinizi....sinemaya yollamiyorum, Allah'a havale ediyorum. Isiniz gücünüz dedi kodu. Bir orospsu kari bile sizden daha onurlu ve serefli. Namert silik pislik, Ingilizin altinda tikilmis vatan hainleri!

nur weil atatürk schwul (bi) war regst du dich auf.

mich interessiert sein privatleben nicht, der typ ist nur noch staub. und ausserdem ist schwul sein keine beleidigung.

gehörst du zu der sorte die den atatörken verehren? gibt nicht mehr viele davon aber ein paar dumme wirds immer geben.

24.11.2011 07:25

Was wäre passiert wenn atatürk nicht existiert hätte? Abgesehen von der verwestlichung und ihre nachteile. Von werten kannst du selber nicht reden. Du hast jegliche davon verloren, daher hast du kein masstab. Ich weiss dass du jeden angreifst und mich auch wieder angreifen, verleumden und was unterstellen wirst. Das zeugt von geistige unreife und primitivität.
Wenn man nicht in der lage ist andere meinungen zu akzeptieren und immer zu beleidigt, sollte man sich lieber in foren mit gleichgesinnten aufhalten.

Der_Levantiner 24.11.2011 09:23

Zitat:

Zitat von PasaZade (Beitrag 2036871)
nur weil atatürk schwul (bi) war regst du dich auf.

mich interessiert sein privatleben nicht, der typ ist nur noch staub. und ausserdem ist schwul sein keine beleidigung.

gehörst du zu der sorte die den atatörken verehren? gibt nicht mehr viele davon aber ein paar dumme wirds immer geben.

Den Wert einer Sache kann man nach der Anzahl ihrer Verpfechter bewerten. Scheisse bleibt scheisse auch wenn Millionen von Fliegen darauf angetreiben von unsättlicher Appetit darauf landen. Und eine Rose bleibt immer noch als etwas wertvolles auch wenn nur eine Nachtigall sich auf ihren dornigen Ast heranwagt...

Ich weiss dass schwulsein und sexuelle Orientierung jeglicher Art keine Beleidigung ist. Die grösste Anzahl der Schwulen ist doch in euren Reihen anzufinden. Ihr tabusiert und verteufelt die Frauen und folgerichtig kommt es eben bei "euch" zu schwulen Auswüchsen dieser Art. :D
Du brauchst keine Angst vor Frauen zu haben. Die allermeisten sind engelsgleiche liebe Wesen. Und wenn du ihnen die Hand gibst reissen sie Dir das nicht aus, im Gegenteil Du spürst einen Hauch von Zärtlichkeit die Dir in deinem ganzen Leben nie zuteil wurde...
Was seid ihr nur für kranke Wesen. Schimpft euch Männer und habt eine riesengrosse Angst vor Frauen.. Ihr seid einfach nur mitliedig zu belächelnde Hampelmänner ;)

24.11.2011 11:40

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036910)
Den Wert einer Sache kann man nach der Anzahl ihrer Verpfechter bewerten. Scheisse bleibt scheisse auch wenn Millionen von Fliegen darauf angetreiben von unsättlicher Appetit darauf landen. Und eine Rose bleibt immer noch als etwas wertvolles auch wenn nur eine Nachtigall sich auf ihren dornigen Ast heranwagt...

Ich weiss dass schwulsein und sexuelle Orientierung jeglicher Art keine Beleidigung ist. Die grösste Anzahl der Schwulen ist doch in euren Reihen anzufinden. Ihr tabusiert und verteufelt die Frauen und folgerichtig kommt es eben bei "euch" zu schwulen Auswüchsen dieser Art. :D
Du brauchst keine Angst vor Frauen zu haben. Die allermeisten sind engelsgleiche liebe Wesen. Und wenn du ihnen die Hand gibst reissen sie Dir das nicht aus, im Gegenteil Du spürst einen Hauch von Zärtlichkeit die Dir in deinem ganzen Leben nie zuteil wurde...
Was seid ihr nur für kranke Wesen. Schimpft euch Männer und habt eine riesengrosse Angst vor Frauen.. Ihr seid einfach nur mitliedig zu belächelnde Hampelmänner ;)

du meinst jetzt also wirklich im ernst, dass schwule schwul sind, weil sie angst vor frauen haben??? zu geil...wirklich...fällt mir nix anderes ein...ich schmeiss mich weg :D

und du bist doch nur hetero, weil du angst vor männern hast, stimmt´s???

weisst du wer die hartesten kerle sind? männer und frauen, die bi sind...die schrecken vor nichts zurück. :D

Der_Levantiner 24.11.2011 15:13

Zitat:

Zitat von meagain (Beitrag 2036915)
du meinst jetzt also wirklich im ernst, dass schwule schwul sind, weil sie angst vor frauen haben??? zu geil...wirklich...fällt mir nix anderes ein...ich schmeiss mich weg :D

und du bist doch nur hetero, weil du angst vor männern hast, stimmt´s???

weisst du wer die hartesten kerle sind? männer und frauen, die bi sind...die schrecken vor nichts zurück. :D

Ojeh ojej, laut den Wissenschaftlen die sich mit diesem Phänomen auseinandersetzen ist die Ursache für Schwulsein vielgründig. Im Knast gibt es auch Knastschwule, die im normalen Leben sich für das andere Geschlecht interessieren. Was ich gemeint habe ist dass sehr viele Männer, nicht nur aber vor allem in den islamischen Ländrn, die keinerlei Umgangserfahrungen mit Frauen haben, zu Opfer dieser sexuellen Auswüchse gemacht werden.
Die Welt ist schon ungerecht. Auch die Verteilung der Frauen auf Männer. Ich muss hier jemanden mir vom Leibe halten. Und andere Kerle schaut sie nicht mal mit dem A... an.

Sevil bak sen daha henüz 18yasindasin. Ben seni bir abi gibi seviyorum. Sana düsman olmam ama bir sevgili de olmam. Sana dilersen abi olurum. Lüften anlayis göster. :(
Kopf-erötet-wie-eine-tomate-und zornig-die-Simit sarayi-richtung-arbeitsplatz-verlass)

Cenab-i Allah'ima bin degil sonsuz kere sükür ediyorum, baska erkeklerin hallerini görünce :D

25.11.2011 12:53

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036922)
Ojeh ojej, laut den Wissenschaftlen die sich mit diesem Phänomen auseinandersetzen ist die Ursache für Schwulsein vielgründig. Im Knast gibt es auch Knastschwule, die im normalen Leben sich für das andere Geschlecht interessieren. Was ich gemeint habe ist dass sehr viele Männer, nicht nur aber vor allem in den islamischen Ländrn, die keinerlei Umgangserfahrungen mit Frauen haben, zu Opfer dieser sexuellen Auswüchse gemacht werden.
Die Welt ist schon ungerecht. Auch die Verteilung der Frauen auf Männer. Ich muss hier jemanden mir vom Leibe halten. Und andere Kerle schaut sie nicht mal mit dem A... an.

Sevil bak sen daha henüz 18yasindasin. Ben seni bir abi gibi seviyorum. Sana düsman olmam ama bir sevgili de olmam. Sana dilersen abi olurum. Lüften anlayis göster. :(
Kopf-erötet-wie-eine-tomate-und zornig-die-Simit sarayi-richtung-arbeitsplatz-verlass)

Cenab-i Allah'ima bin degil sonsuz kere sükür ediyorum, baska erkeklerin hallerini görünce :D

ich gehe mal davon aus, dass diese antwort nicht wirklich an mich gerichtet war...neyse...hätte jetzt auch nicht damit gerechnet, dass was verständliches kommt...egal.

PasaZade 25.11.2011 16:24

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036910)

angst vor frauen???
sowas wie dich nennt man homophob.

wann hats denn bei dir ausgesetzt kleiner?

wo liegt das problem wenn atatürk schwul und alkoholiker war?
beides ist nichts schlimmes, kann jedem passieren.

PasaZade 25.11.2011 16:25

Zitat:

Zitat von Der_Levantiner (Beitrag 2036922)

wenn jemand den typ verstanden hat soll er es bitte mal übersetzen.

ich glaub der hat kräftig einen an der pfanne :D

Billy73 24.12.2011 16:10

Esasinda kötü birsey degil, cünkü kadinlar sexi zaten sevmezler.
Derlerki oh be artin yine calismam lazim degil. Zaten canim
hic istemiryordu. Onun ici homo arkadaslar hic korkmayin.
Kadinlar homolari cok hemde cok severler.
Hic bi problem yaratmaz.

Her bakimdan cok daha iyi olur. Beraber feminin seyler alisveris
edebilirsiniz. Pembe renkli giyecekler alirsiniz. Cock-tail icersiniz.
Oh, cok süper olur.

Sonras beraber televizyonda romantik filimler bakarsiniz beraber
aglarsiniz. Of be cok süper olur.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:57 Uhr.