![]() |
Agzin süt kokuyorrr senin
Du bist echt mal arm dran junge, bist wahrscheinlich einer von denen die unseren erfolg TROTZ KOPFTUCH ALLAH"a cok sükür beneiden, tja Gott hilft den, der an ihn Glaubt und so lebt wie er will! du siehst wir kommen auch weiter ohne uns mit tiefen Dekollete"s oder super super minis zu presentieren!
Allah-u Teala sanada hidayet nasip etsin insallah |
seninki yogurt koksa ne yazar
ya siz kendinizi ne zannediyorsunuz bi sizmisiniz allahin sevgili kulu .. allah sizi seviyor bizi sevmiyor niye biz basörtüsünün siyasete girmesini istemiyoruz bu nasil mantik agzin da bir avrupa dili bize muslumanlik satiyon bu nasil bi rezalet anlamiyorum birak gavurun dilini konus arapcani. zaten turkten baska herseye benziyorsunuz sokakta yakinda bunada doymazsiniz kara carsaf giyersiniz araplar bile sizden modern , iranli kadinlar bile sizden daha fazla kadin özgürlügnden yana,hele siz bide avrupada yetismissiniz . bu nekafa. erkek kölesimi olmak , istiyorsunuz ömür boyuu. kendi köleliginizi savunuyorsunuz dusuncelerinizle demokrasinin degerini bilin gun gelir icinekostugunuz karanligin icinde bogulup gidersiniz seriati ataturk dusmanligini savunmak özgürlügü savunmak degildir. özgürsün takmaya ama siyasete ve resmi kurumlara kesinlikle giremez . turban takmak namusu örtmez . kafa namuzsususa istersen komle mumya gibi kapan yine yalan kulu kandirirsin ama allahi asla. turban takmayan kadinlarin yuzde doksandokuzu namuslu serefli insanlardir onlara laf atanlar namussuz serefsiz asil cehennemliklerdir. bu böyle biline kimse kimsenin allah katindaki yerine burnunu sokamaz hele aciz bir kul hicbirzaman. turkum müsluman ve laik atatürkcüyüm bununla gurur duyuyorum. allah dini boyle islere bulastiranlarin bin kere belasin versin . turbaninizi gelistiripp ipek kumaslar moda defileleri duzenleyeceginize beyninizi gelistirin allah katinda daha makbul gecersiniz kalin saglicaklaa
|
ÖMER HAYYAM NE DEMIS OKUYUN
bin yil önce yasamis buyuk islam dusunuru bilimadami matamatikcisi iranli saair ömer hayyam bakin siirinde taa bin yil önce neler anlatmaya calismis , din tuccarlari ve o mazlum bozuntularii umarim biseyler anlarlar
İçin temiz olmadıksan sonra Hacı hoca olmuşsun, kaç para! Hırka, tespih, post, seccade güzel; Ama Tanrı kanar mı bunlara? Var mı dünyada günah işlemeyen söyle: Yaşanır mı hiç günah işlemeden söyle; Bana kötü deyip kötülük edeceksen, Yüce Tanrı, ne farkın kalır benden, söyle. Felek ne cömert ne aşağılık insanlara! Han hamam, dolap değirmen, hep onlara. Kendini satmıyan adama akmek yok: Sen gel de yuh çekme böylesi dünyaya! Bilgenin yüreğinde her dilek, Anka kuşu gibi gizli gerek. Damla nasıl inci olur denizde: Sedefler içinde gizlenerek. Ovada her kızıl lalenin teni Bir padişahın kanıyla beslendi. Yerden biten şu mor menekşe yok mu? Bir güzelin yanağındaki bendi. Mal mülk düşkünleri rahat yüzü görmezler, Bin bir derde düşer, canlarından bezerler. Öyleyken, ne tuhaftır, yine de övünür, Onlar gibi olmayana adam demezler. Gül verme istersen, diken yeter bize. Işık da vermezsen, ateş yeter bize. Hırka, tekke, post most olasa da olur, Kilise çanları bile yeter bize. Beni özene bezene yaratan kim? Sen! Ne yapacağımı da yazmışın önceden. Demek günah işleten de sensin bana: Öyleyse nedir o cennet cehennem? İnsan bastığı toprağı hor görmemeli: Kim bilir hangi güzeldir, hangi sevgili. duvara koyduğun kerpiç yok mu, kerpiç? Ya bir Şah kafasıdır, ya bir vezir eli! Hak er geç cimrilerin hakkından gelir; Cehennem ateşleri onlar içindir. Ne der, dili inciler saçan Muhammet: Cömert gavur cimri müslümandan yeğdir. |
hört hört
"aleviboy" hat gesprochen...
Du gibst also vor intelligenter zu sein als andere... interessant... Du sprühst förmlich vor intelligenz... In Deckung Leute, hier ist ein ganz schlauer unter uns, er gibt waaaaaahnsinnig intelligente Beiträge von sich! Vielleicht bekommst Du für Deinen "hochintelligenten" Beitrag den Nobelpreis... |
o.T.
ich fass es nicht.. ich habe es tatsächlich bis zum schluss gelesen...
:-)) |
Das Recht,Polizistin zu sein
schließt sehr viel ein:Auch Handgreiflichkeiten bis hin zu Körperverletzungen mit Todesfolge.In Stuttgart erst vor einem 3/4Jahr passiert, wo eine Polizistin Ihre Schusssichere Weste vergaß-und keine Zeit mehr fand,dies zu bedauern:Sie ist Tod..
Will sagen:Bei diesem Hintergrund Kopftuch tragen,halte ich für Lebensgefährlich. Entweder Kopftuch ab-oder einen anderen Job suchen.. Alles andere ist nicht zu verantworten. Nebenbei:Ich bin nicht der Ansicht,das es unbedingt zur Gleichberechtigung gehört, als Frau im Dienst getötet zu werden. Es ist fast abartig:In der Menschlichen Geschichte und selbst in der Tierwelt werden Frauen/Weibchen von den Männern geschützt.Aus gutem Grund: Frauen sorgen für den Nachwuchs,Sie töten heißt unter Umständen,die Art ausrotten. Aus diesem Grund ist es laut Deutschen Jagdgesetz verboten trächtige oder Jungtier führende Weibchen zu töten. Mir sind einige Polizistinen bekannt, die minderjährige Kinder haben. Hier stellt sich für mich die Frage der Verantwortung: Wird Sie im Dienst getötet, können die Kinder u.U. ins Waisenhaus, bestenfalls in eine freundliche Pflegefamilie kommen. Ist es das, was Polizistinen erstreben? Kopftuch ist da schon nur ein Aspekt, dazu ein Lebensgefährlicher Blödsinn! lg |
Echt soviel Zeit übrig?;)
Übrigens:Da der Geldbeutel in der Handtasche steckt,möchte ich den sehen,der das ohne Aufsicht stehen läßt..;))
Ansonsten hätte ich ja noch ne Theorie für bestimmte Discos zumindest: Die Frauen teilen sich die Typen draussen untereinander auf..;)) Ansonsten ist die Dummheit ja ziemlich gleichmäßig verteilt. Was für viele Männer ja auch pures Glück ist... Was wären das sonst für Probs,eine Frau zu finden?;)) lg |
na wir beten jetzt alle mal zuerst
dass du NICHT polizist wirst....das wäre ja hundert mal schlimmer...du meine güte...
|
oh mannn......
birazdaha dindar olursan belki akil fikirde verir...bebegim ne dersin;)
niahahahahhahahaahahahahahahahaaha.....immer gleich andere angreifen... sana ne mini giyenlerden..inan bana cogumuz acigiz...ama inancimiz allahla bizim aramizda... und eins sag ich dir..kimin nasil oldugunu allah bilir..o mineliler cogu kapalidan dürüstdür... |
etwas mehr Toleranz bitte!
Was sind das eigentlich für Menschen, die Frauen mtit Koptüchern für dumm und naiv bezeichnen? Jeder sollte in seinem Leben das machen können, was er will!
Frauen mit Kopftüchern haben vor sich selbst mehr Respekt, als solche die sich billig und nuttig anziehen und sich dabei auch noch toll fühlen! |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 19:28 Uhr. |