![]() |
fallen lassen
hic sevmem monotonlugu. Wenn das schon vor der Heirat so ist, dann möchte ich nicht wissen wie es ausschauen wird wenn man verheiratet ist.
|
haklisin
yoo iyi bir yazi, sonundaki "bilene" olmamis sadece ama o kadarcik kusur kadi kizinda da bulunur öyle degilmi ;_)
|
uu ne deyim
allah kolaylik versin..kommt aber auch drauf an wie die Schwiegereltern sind. Oder? Ich könnte das nicht ne yalan söyleyim...Yani sirf anne veya sirf baba olsa olurdu belki, sonucta kadincagizin kocasi vefat etmis olabilir veya tersi. Ama böyle ikisi birden zor
|
Oh je
Tu es nicht. Fliehe nicht von zu Hause, um Dich in die nächste "Abhängigkeit" zu begeben.
Mir kommt es so vor, als würdest Du ihn lieben, Dich an ihn klammern, weil er Dir das gibt, was Du von zu Hause nie erhalten hast. Ich weiß nicht, ob das Liebe ist. Ich kann Dich verstehen, weil Du in ihm jemanden gefunden hast, der Dir das gibt, was Du eigentlich von anderer Seite hättest bekommen sollen. Da Du noch Schülerin bist, musst Du ja noch recht jung sein; und Dein Verlobter auch. Es mag ja sein, dass ihr wirklich für einander geschaffen seid. Aber lasst euch Zeit. Ich glaube nicht, dass es gut ist, von zu Hause auszuziehen, um ins nächste "Elternhaus" einzuziehen. Es gibt auch noch andere Wege, um von zu Hause loszukommen. Wende Dich an eine psychologische Beratungsstelle für Kinder, Jugendliche und Eltern. Dort werden meines Wissens nach Jugendliche bis 26 Jahre beraten. Aber bitte fliehe nicht in eine Ehe. Ihr seid noch jung, ihr habt noch Zeit. Ich möchte nicht versäumen, Dir zu sagen, dass es mir missfallen hat zu lesen, dass seine Eltern zu alt sind, um für Euch zu arbeiten. Warum sollten sie das denn tun? Ihr seid nicht zu alt dafür, oder? Schon dieser Gedankengang zeigt mir, dass Du noch viel zu unreif bist für eine Ehe. Dies ist kein Vorwurf! Also nochmals, überlegt Euch gut, was ihr macht. |
nasihat
hallo ladydior
ich habe mich vorhin über dein alter erkundigt (dank deiner anmeldedaten bei vaybee) du bist erst 20 jahre alt, schülerin. bitte nehme dir noch ein wenig zeit, heiraten könnt ihr immer noch. deinen schilderungen zu folge durchläuft ihr eine familiäre krisenphase in eurer beziehung. wartet einfach ab bis sich alles ein wenig legt. konzentriere dich erst auf deine schhule. und glaube mir HEIRATEN KANNST DU SPÄTER IMMERNOCH! warum möchtet ihr einen kredit aufnehmen und euch dann total verschulden!? vergiss bitte nicht dass ein kredit verzinst wird! alle eltern auf dieser welt wollen nur das allerbeste für ihr kind! genauso auch deine eltern, höre ein wenig auf sie! ich wünsche euch alles gute |
AÞK NEYiN KISALTMASI?? o.T.
ohne Text
|
BU NEDIR BÖYLE YA
arkadaslar bir hayir kurumu kuralim_bu nedir böyle ya!!!!!!!!!! fener galatasaray geyigi bile bundan daha akli basinda bir konu form icin! hayret ya evlencekmisde parasi yokmus, yok alilesi kötü davraniyormus! ya burasi film gibi ve benzerleri gibi tv programi degil, ne bileyim ben reha muhtarin programina ciksaniz belki iyi olur! hayret bir sey yaaaa!
|
hesap numarasi!
hayret ya_hmm dur bir düsünelim, ne yapabiliriz...hmm walla zor, illa dügün mü olmasi gerekiyor evlenmek icin! ilerde paraniz olunca yaparsiniz dügün. hmm simdi sen dügün olmadan evlenemem dersin, hmm ne yapsak acaba, e o zaman sen banka hesap numarani yaz, senin bu istegini dilegini okuyan, ve bagisda bulunmak isteyenler gönüllerindne ne kopuyorsa taki niyetine senin hesap numarana göndersinler. ama bu toplanan paralarla dügün yapilip yapilmayacagi ne olcak peki, hmm walla zor, yau nedir bu böyle ya! ya bak sen harbiden reha muhtari ya da su deniz fenerini bir ara istersen! deniz fenerinin almanya`da subesi frankfurta, telefon rehberinden onlara ulaa bilirsin. hayret bir sey dünyada neler var!
|
olalaaa
saka gibi walla_bu nedir böyle ya! ne acayip insanlar var su dünyada ne garip düsünceler ve ne garip düsler var su dünyada!
eger evlenmek istiyorsan gidersin evlenme dairesine evlenirsin!!!!! bunun icin para pul da gerekmiyor öyle cok miktarda. giy gelinligini kocanda giysin damatligini gidin evlenme dairesine, oradaki memur nikahinizi kiysin evlennin! dügünüde yani eglence ve kutlamalaida paran olunca yaparsin!! ya da yapmazsin ne olcak yani! hem sen seviyorsan nisanlini ve evlenmek istiyorsan ve senin hayalin gelinlik giymekse, bunu yaparsin, dügünü falan düsünmezsin! yapaagin cok basit bir is var, bir gelinlik alcaksin, birde koca adayin damatlik alacak gideceksin belediye dairesine nikahini kiycaksin evlenceksin! bu kadar basit!!!! medeniyet diye bir sey varken sen ne mevlüdünde evlenmesinden bahsediyorsun ya! hayret bir sey su dünyada ne isler var!!!! |
yürek gerekirrrrrrrrrr!
eger senin nisanlini birileri istemiyorsa ya o evi terk edeceksin ya da o evden kacacaksin!!! bu kadar basit! duygu sömürüsü yapmayalim. bu istemeyenler annen bbanda olsa onlari red edeceksin, onlari annelikden babalikdan sileceksin eger sevginden ve nisanlindan eminsen, haa bak emin degilsen, ve annen baban senden daha saglikli düsünüyor ve o nisanlinin kizlari icin iyi bir secenek olduklarina inanmiyorlarsa onu bilemem ben! ama dedigim gibi eminsen hic düsünmeden cekip gideceksin, ya da onlari analikdan babalikdan rededeceksin, bri kac yil sonrada film gibi programina cocugunla birlikde cikacaksin! anne baba ben ettim siz etmeyin diye!!! ya da baskasini seveceksin! sen en iyisi kendine bir tane gelinlik al, nisanlinda kendisine bir damatlik alsin, gidin evlenme dairesine atin imzayi evlenin, bunun icin ne para ne pul gerekir bunun icin yürek gerekir yürekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 23:44 Uhr. |