Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 11.03.2013, 16:28
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer

Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Heutzutage ist mobilität angesagt... Wir sind uns mit einem sehr grossen britischem Unternehmen im Prinzip einig. Ich bin für den Vertrieb von Produkten in die arabischen und nahöstlichen Länder zuständig.. Und Azerbaycan ist mein Sehnsuchtsort seit meiner Kindheit, träumen ist nichts für mich. Ich realisiere meine Träueme..

Ya sen ne yapiyorsun? Immer noch in Deutschland und träumst in der Türkei dein Dasein zu fristen? Biraz da sen kendinden anlatta ben de görüyüm senin dogru yanlarinin neler oldugunu?
birak bu ayaklari lastoş, yine baskalarina hava atmak icin birseyler uyduruyorsun.

bak sana cok mühim bir tavsiyede bulunacagim:

yalanlarin bile sabit kalsa belki yutan olur.

ama iki ayda bir yaptigin isi degistirip her seferinde cok büyük sirketlerle calisiyorum numarasini kimse yutmaz.

egitimsiz, meslek sahibi olamayan, hayatinda daha calismamis, 2 sene önce evsiz kalip türkiyeye eannesinin kucagina dönen basarisiz ne anlatiyor demezler mi?

tuv-tuv bile: 'öküz 3 yildir handyladen acacagim diye avuttu beni' demisti.
ama iyiki o kizi kandirip kendini gösterdinki kizin gözleri acildi: 'der typ leidet an realitätsverzerrung' olarak bize cok net aciklamisti seni.

birak bu yalanlari, yalan söyleyeni hic sevmem ve hic sevilmezler.