Einzelnen Beitrag anzeigen
Alt 01.11.2011, 09:13
meagain

Standard

Zitat:
Zitat von Yetismeister Beitrag anzeigen
Ich verallgemeinere und übertreibe gerne. Ama bence öyle. Hele bu devirde kimse kimsenin arkasindan öyle yillar boyu aci cekmiyor ki. Vefasizlik diz boyu nereye baksan bencil ve sadece mutluluga programlanmis yüzeysel cikar iliskileri... Bazilarinin sevgisi aski ancak onun istedigini yaparsan devam ediyor. Ben öyle bir sevgi istemiyorum mesela. Görüyorum cogu türk kizi erkek arkadasi ne isterse onu yapiyor, wozu? Adam sevmeye devam etsin diye mi. Komik. Wenn ich sowas sehe krieg ich echt die Krise. Türk kizlarinin karakteri daha güclü olmali... istedigini yapmayacagin icin gidecek adam zaten defolup gitsin. Ama yok, cogu kendini sevdirme cabasinda oldugu icin egildikce egiliyorlar. Neyse bu baska konu herseyi katip karistirdim su an.:-) Gerci hepsi zincir gibi birbirine baglantili :-D
liebe ist auch mal zurückstecken können, ohne seine eigenen grenzen zu überschreiten...denn sonst fängt es an weh zu tun, und ist nicht mehr richtig.

wenn jemand zu allem nur ja und amen sagt, verliert der partner- gewollt oder ungewollt- den respekt, und ohne diesen funktioniert eine beziehung nicht.