Zitat:
Zitat von samara1
Drei versionen, na ist ja witzig. Man kann sich die besten aussuchen oder wie ist das?
Ich habe das buch nicht mehr, aber hier noch was dazu gefunden. Wollte mich eigentlich jetzt nicht damit beschäftigen.
CİNSELLİĞİ SAĞLAMA ALMAK İÇİN HADİS UYDURMA
Kişi kadınını yatağa davet eder de kadın kaçarak eşi sinirli bir şekilde gecelerse, melekler o kadına sabaha kadar lanet eder.
Sahihi Buhari 9/36
Karısının cinsel ilişki teklifini reddedeceğinden korkanlar bu uydurmayı Peygamber’e fatura ederek karılarına “Bak Peygamber böyle demiş, sakın bana karşı gelme!” diyerek kadınları bu konuda da uydurma dinleriyle terbiye etmektedirler. Ezilen kadının boşanma hakkı da elinden alındığı için tüm zulümlere karşı kadının hiçbir sığınağı kalmaz.
Bir kadın kocasından boşanırsa o kadına cennet kokusu haram olunur.
Kadınlara Dîni Bilgiler sayfa 61
Oysa Kuran’da geçen “Boşanmış kadınlar” tipi ifadeler (2-Bakara Suresi-228, 241) hem kadının erkeği, hem erkeğin kadını boşaması manasına gelebilir. Kuran, bir tek erkek boşayabilir demediğine göre, demek ki kadın da erkek gibi aynen bu haktan faydalanabilir.
Bir hadis de şöyle der: “Camiye gelirken kokulanan kadın evine dönüpte cünüplükten ötürü boy abdesti alır gibi yıkanmadıkça, Allah katında onun namazı kabul olmaz.”
Avnül mabül 11/230
Erkeklerin güzel koku sürmesinde sevap bulanlar, aynı şeyi kadın yapıp koku sürünce hemen günah diye damgalarlar. Erkek güzel kokudan tahrik olur diye de hemen açıklama yaparlar. Peki kadın erkeğin sürdüğü güzel kokuyu koklayıp tahrik olamaz mı? Madem böyle tahrik sorunu var, neden Allah bu konuyla da ilgili bir ayet indirip, kadının koku sürmesini yasaklamadı? Cevabı aslında basit: Çünkü Allah bunu yasaklamak istemedi.
Quelle; http://www.kurandakidin.net/bolumler...inde-kadin.asp
|
Nein, der Koran ist immer gleich! Ich habe mir die Versionen von einen Christen, Juden und Moslem geholt, überall steht das selbe drin! Nur in der persönlichen interpretation scheiden sich die geister.
Sure 2 Fers 228 Und die Geschiedenen Frauen sollen warten bis sie dreimal ihre Periode gehabt haben. Und es ist ihnen nicht erlaubt zu verheimlichen was Allah in ihren schoß erschaffen hat, wenn sie an Allah glauben und an den jüngsten Tag. Und ihre Ehemänner haben in diesem Zeitraum das vorrecht sie zurückzunehmen, wenn sie sich aussöhnen wollen. Und den Frauen stehen in angemesserner Weise die gleichen rechte zu.
Das will heißen, das die Frau immer noch Schwanger sein kann, und damit das Kind später weiß wer sein Vater ist ist das aus meiner sicht eine gute Lösung. Das man sich vertragen will, und beide seiten das recht haben nein zu sagen geht hier ganz klar hervor.
Sure 2 fers 241 Und auch den Geschiedenen seien Unterhaltszahlungen nach Biligungfestgesetzt. Dies ist eine Pflicht für den Gottesfürchtigen.
Was ist daran Frauenfeindlich? Der Mann soll unterhalt zahlen für Frau und Kind, soviel er halt kann.
Wo ist das problem?