mach mal kurz
du vogel..wenn hier eienr kurz denkt dann bist du es..was heisst denn hier istanbul und so weieter..wo sind die antworten auf meine fragen..ich habe dir beispiele mit ärzten etc. gegeben..wie willst in eine region hilfe bringen wenn die ganzen menschen dort ermordet werden???
2tens..
Man du redest hier von Demokratie, aber deine Partei den Du wählst würde lieber ein Gottesstaat haben. Wärst du damit einverstanden?
----------------
das hast du geschrieben..olaya ne kadar yabanci oldugun, ne kadar sacmaladigin ne kadar bilmeden konsutugun bu son cümlenin icinde yatiyor..her seyi bu son cümlen cok cok iyi özetlemsi..MHP benim partiyse MHP nin islami devletle ne alakasi var..sen MHp yi ne kadar taniyorsun ne kadar bilyiorsun?
sifri..birak MHP yi bi boktan caktigin yok..kaldi ki millet MHP yi secerse saygi göstermne lazim..hani demokrasi vardi..nedne milletin hür iradesine saygi göstermiyorsun ozaman..bu soruma kivirmadan bi cevap ver bari..ezbere bos bos konusuyorsun..varsa yoksa MHP..bakiyorumda latina ediyorsun MHp gelecek diye..evet gelecek..ama senin dedigin sekildede bir sey olmayacak
ey junge..ich nene dich mal so..weil du null ahnung hst..dementsprechend müsste noch ein teeny sein..MHP; GottesStaat
hahahahahhahaha.ich krümme mich...ya insan bu kadar bilgisiz ve cahil olurmu..hadi sen simdi kendi kendine yaz burda..uydur gitsin..nasil olsa senin gibi düsünen, bu uyuduruklara inanacak cahil cok burda
hahahhaahhaha Gottesstaat
ach sooo..cevap verecek olursan kivirmadan su milletin hür iradesine neden saygi göstermiyorsun bi söyle bakalim kendine demokrat akilli
|